home
Zachraňte vojína Ryana

NÁZORY K FILMU

avatar uživatele
E Š
...
90 %

jeden z najzaujímavejších vojensky ladených filmov, aké sa mi kedy dostali pod ruky. K tomu ani netreba veľmi argumentovať, je skvelý.

29. prosince 2012
avatar uživatele
100 %

Tak jeden z dobrch valečných filmů. Vylodění v Normandii bylo uchvatně zpracováno. Děj samotný byl vyjimečně jedinečnej a originální.

28. ledna 2011
avatar uživatele
90 %

Všichni, kdo mají rádi válečné filmy nebo filmy s Tomem Hanksem, tak si určitě přijdou na své. Skvělé, i když někdy přehnané efekty (i když ve válce to asi vypadalo stejně). Závěrem: pokud vám toto nevadí tak všem doporučuji.

27. ledna 2011
avatar uživatele
100 %

Je to naprosto úžasný film, škoda jen, že i Tom Hanks nezískal Oskara-i když i nominace je uznání. Stojí za vidění.

17. října 2010
avatar uživatele
100 %

Na tento film môžem len chváliť nádherný námet z druhej svetovej vojny výborné spracovanie , úžasný režisér a unikátny výkon hercov.pravdu povediac nakoniec mi vyšla nie jedna slza naozaj je to môj tretí najobľúbenejší film

24. června 2010
avatar uživatele
80 %

Ačkoli osobně preferuji filmy o válce ve Vietnamu (Četa a hlavně Lovec jelenů) i s druhou světovou mám pár zkušenosti. Především pak z žánrů, které jsou pro zmapování toho konfliktu dosti atypické (Hanebný pancharti, Velký flám). Bylo tedy na čase podívat se na zoubek této smutné etapy lidské civilizace tak, jak se sluší a patří, přičemž mě nenapadlo nic jiného než si pustit veskrze vyzdvihovaný a oceňovaný velkofilm od oblíbence Spielberga... Hned zkraje je třeba říci, že natolik megalomanský projekt jsem si ani neuměl představit. První bojová scéna a to ta o vylodění na Omaha beach okamžitě dostála své pověsti a uvrhla mě do patřičného rozpoložení, kdy se mi nedostávalo slov. Svým zpracování u mě mají obrovský respekt. Takový smysl pro odpovědnost (dotažení každičkého aspektu bitvy, kdy vojáci, jež se dokážou pouze vylodit, si můžou gratulovat) se jen tak nevidí! Ale dost rozebírání, protože každý fanda dobře natočené podívané tohle viděl, nebo se na to určitě chystá ;-). Akce totiž není všechno a bylo by krátkozraké uvíznout jenom na její neutuchající chvále. Problémů se totiž nevyhnul ani ostřílený Spielberg, což mě nejednou zamrzelo. Děj se dá shrnout jednou větou a sám jsem měl menší problém s jeho obhajobou pro můj lepší pocit. V žádném případě to není jednoznačné a natolik primitivní zápletka se záchranou jednoho vojína mě štvala. Je hezké, že i samotní povolaní zachránci si na rozkaz stěžují a mumlají cosi o zbytečné propagaci armády u průměrných rodin, ale nějak mi nešlo zbavit se laciného dojmu z toho všeho. Zachraňte vojína Ryana, je vlastně bravurní akce se všemi výhodami emocionálních útoků, našroubované na prostinkou příběhovou kostru, která nemůže nikoho udivit, ba zaskočit. A tohle jsem vůbec nečekal. Nebudu ale zbytečně přehánět a psát věci, kde si zahořkle stěžuji nad nedotažeností… Tenhle film pro mě zůstává jedním z nejlepších válečných a jsem schopen mu mnohé odpustit. Je snad jasné, že jde logicky jedna věc na úkor druhé. Akce > děj. Bezchybná atmosféra > nečekané zvraty. Mně to nevadí a je mi líto lidí, kterým příběhové linie brání v plné spokojenosti. A když už nic jiného, po herecké stránce je to opravdu paráda. 80%/90%.

6. června 2010
avatar uživatele
100 %

Válka by Hanks, Spielberg

Opravdu hvězdný film, každý si zde přijde na své, válečné filmy nejsou zrovna z mých oblíbených, ale tenhle mne naprosto uchvátil. Kdo neuvidí, neuvěří, o tomhle se prostě nedá vyprávět. Kdo zná Spielberga, Hankse, může si udělat obrázek.

30. května 2010
avatar uživatele
cod
...
100 %

Strašně rád sleduju válečná filmy a tenhle je fakt pecka.Krvavý a pravdivý osud amerických vojáků, kteři se vylodili na pláži omaha. Super akční scény, výborný Tom Hanks a hlavně STEVEN SPIELBERG.

28. května 2010
avatar uživatele
90 %

Takové filmy se vždy točí těžko, jelikož málokdo ví jak to ve válkách probíhá. Jenže tenhle snímek nám to přiblížil asi nejvíc ze všech. Opravdu od začátku do konce jde vidět nějaké to střílení, které je doplněno příběhem. Zatím nejlepší válečný film, který jsem kdy viděl.

5. ledna 2010
avatar uživatele
90 %

Ryan, ano, až teď

Z tohoto filmu jsem vždycky viděla útržky, nikdy jsem (až dodnes) neviděla film celý, proto jsem si o něm nemohla udělat ucelený obrázek. Dlouho jsem to odkládala taky pro jeho délku a samotný žánr, neboť válečné filmy opravdu nevyhledávám a jen máloco mezi nimi mě dokáže uspokojit. Ryanovi se to podařilo. Film mě vtáhl do sebe a nenechal mě myslet na časomíru a to, kolik mi ještě zbývá do konce. Bylo to zajisté sympatickými a dobrými herci (mám docela ráda Hankse), bylo to bravurní režií. Syrovost a drsnost filmu vám taky sebere dech. No a na to, že to mohlo být až patetické, se válečné scény s těmi melancholickými docela příjemně vyvažovaly. Asi se na tento film dlouho nepodívám znovu, ale do budoucna se tomu rozhodně nebráním a naopak se stydím za to, že jsem tak skvělý film viděla vcelku až teď.

2. září 2009
avatar uživatele
100 %

Opravdu nejlepší a hlavně nejautentičtější film o II. světové válce. Výborné obsazení, skvělé efekty. Spielberg je fakt nejlepší režisér.

27. července 2009
avatar uživatele
90 %

Uplne suprovy film co sa tyka 2. svetovej vojny. Tom Hanks tam zohral super ulohu, skvele natocenie bitiek.

5. března 2009
avatar uživatele
100 %

Myslím si,že keby bola anketa o najlepší vojnový film všetkých čias tak práve toto dielo by bezkonkurenčne vyhralo.Nechcem tým uraziť filmy typu Čierny jastrab zostrelený,Za nepriateľskou líniou,Čata a pod.Ale tento film je trochu inde ako ostatné.Proste je to treba vidieť.

15. února 2009
avatar uživatele
90 %

Je to opravdu skvělý válečný film. Líbí se mi na něm to, že nezachycuje jen boj a zase boj. Je v něm vidět i to ostatn´í jako třeba emoce vojáků. Skvělé obsazení rolí. Ale kdyby to nebylo podle skutečné události, nevěřil bych, že kvůli jednomu chlapovi riskujou životy osmi. Jinak skvěle spracovaný boj a hudba a tak dále. Není to na 100% ale i tak je to super. A protože tadi není hodnocení po 5 tak davam 90% ale jinak je to film aspon na 95%.

15. ledna 2009
avatar uživatele
70 %

Vynikající v bojových scénách, velmi nudný ve zbytku. Nemusím mít ve válečném filmu jen střílení a střeva venku, ale ten zbytek musí prostě za něco stát. Tady režisér ztrácí dech a přesto jede dál a vše natahuje a opakuje do neúnosnosti. Jsou tu dvě stěžejní bojové scény. Vylodění na pláži Omaha a bitva o most. Často se v různých komentářích střílí superlativy právě o scéně z Omahy, která je dost drsná, ale mě neohromila tak jako ta druhá, která u mě s přehledem vítězí. Bitva o most je ukázkou mistrovské filmařiny a uričtě je to jednou z nejlepších válečných scén, kterou můžete ve válečných filmech vidět. Skvělé prostředí a žádný přehršel zvukových efektů ve formě křiku a neustálých výbuchů. Válečná strategie hrstky vojáků a vřava mezi ruinami je zachycená s velkým citem a přehledem celého dění. To vše bez ztráty dynamiky a zájmu diváka o obrazově úchvatné dění na obrazovce. Co obě scény kazí je přiblblé zabírání Hankse ve chvílích, kdy nevnímá zvuk kolem sebe. Na Omaze bych to ještě bral a chápu že v takové vřavě Spielberg chtěl, aby si divákovy uši na chvíli odpočinuly a pak byly znova vhozeny do víru zvukové smrště, ale podruhé už to bylo otravné, nefunkční a zbytečné. Pro někoho možná detail, ale nevadí. Horší jsou prostě ty části, kde se nic neděje. Vojáci klábosí o klasických tématech vojáka plnícího zdánlivě absurdní rozkazy a zahánějící chvíle nudy před spaním různům blekotáním, čímž spolehlivě přenesli nezájem na mě jako diváka. O 45 minut kratší a při dalším zhlédnutí bych neměl nutkání film přetáčet nebo vypínat. 70% je maximum, které jsem ochoten dát a film na mě jako celek působí dobrým dojmem.

28. listopadu 2008
avatar uživatele
90 %

Konečně jsem se dočkal pořádnýho válečnýho filmu. Je to možná ten nejlepší, co jsem kdy viděl a podle mě tak na stejný úrovni jako Gladiátor. Válečný filmy já shledávám hodně zajímavými jen když nejsou vymyšlené, nebo když mají historické podtext. Dejme tomu 300: Bitva u Thermopyl i když ten film byl hodně přehnanej co se týče bojování. Zachraňte vojína Ryana byl opět z druhé světové války a i když je mnohem starší než jemu podobné. Jeho celkový vzhled byl mnohem lepší, než třeba Pearl Harbor nebo Rytíři nebes. Když jsem nedávno viděl Schindlerův seznam, říkal jsem si, že ty dobrý filmy z druhý světový skončily a že už se nenajde nějakej, kterej by mě ještě mohl zajímat. Jak jsem řekl, byl to možná ten nejlepší ze všech. Příběh byl trochu usmolenej, šlo to prakticky stejnou cestou, tedy bez různých odboček, ale nadruhou stranu je to možná dobře, protože kdyby sem dali nějakej románek do pozadí, zkazilo by se tím úplně všechno. Na to jak byl film dlouhej, byl nesmírně zábavnej, což mě hodně udivuje, protože celou dobu se tu dělo něco zajímavýho. Ani si nemyslim, že to s tim pif-paf Spielberg přehnal, protože těchto scén jsem si užil dost na začátku i na konci. Díky skvělým postavám mi ani vůbec nevadilo, když tu jentak na cestě došlo k nějaký další přestřelce. Děj taky vyplňovaly pochopitelně taky emoce, který mi tu občas i vadily. Například na konci tam jeden voják měl donášet všem munici, zatímco všem docházela a on tam jako idiot na schodech v půlce cesty začal brečet a nic nedělal. Tahle scéna mě málem přivedla do hrobu. Celej film se mi taky líbil proto, že byl hodně reálnej a ještě jsem si musel uvědomit, jak ta válka doopravdy vypadala, narozdíl od Pearl Harboru, kde lítalo jedno štěstí za druhým. Nejvíc se určitě vytáhl Spielberg s herci. Tom Hanks jako hlavní postava neměl na to někoho zklamat, a jeho role byla fakt skvělá, možná stějně jako v Zelený Míli. Nejlepší asi bylo, že i vedlejší postavy vyplnili skvělí herci. Třeba se tu objevil i Vin Diesel, ale byl poměrně brzo z filmu vystrnaděn. Pak taky Matt Damon, skvělý mladý herec, který jistě zaujme třeba v Bournově trilogii. Pak Edward Burns , Giovanni Ribisi nebo Adam Goldberg skvěle vyplňovali zbytek. Film je vskutku mistrovské dílo a jedním z největších Spielbergových úspěchů.

27. listopadu 2008
avatar uživatele
Elik
...
100 %

Tomuhle filmu nemůžu nedat 100%, rpostě je užasnej, má skvělej děj, dokonalej spád, perfektní efekty a je plnej moc dobrých herců, čili stoprocentně 100%!

9. listopadu 2008
avatar uživatele
100 %

Mr. Spielberg

Tak akoze na tomto veldiele vidno ze to reziroval sam velky Pán Spielberg. Pouzil tam pravich vojakov...je to veldielo ktore si neviem predstait s inim hereckym obsadenim ake tam je....Tom Hanks tam absolutne sedi a nikto nemoze popriet ze je to vynikajuci herec so svojimi kvalitami ake teraz v tejto dobe len tazko najdeme.davam 100 percent

11. října 2008
avatar uživatele
70 %

Ač válečný moc nemusim, Ryan byl před spanim bezva. Byl tam Hanks, střílení, zabitej doktor, přetahovaná o děti...no prostě válka na plný obrátky. A kdo válečný nemusíte, tenhle film by vám vadit nemusel.

16. srpna 2008
avatar uživatele
90 %

skvele efekty,skvele kulisy,vyborny herci, reziser...a teraz par zaporov..trosku dlhy film a az prilis velke velebenie ameriky a ich statocnosti a hrdosti..ale dobre..skoda,ze my nie sme taky vlastenci..iba ked sa dari v sporte:)..ale neverim,ze by kvoli jednemu cloveku robili toto..aj keby bol posledny z desiatich deti:)

2. srpna 2008
avatar uživatele
100 %

Fenomenální

Nejlepší americké válečné dílo po boku Bratrstva neohrožených. Nedá se nic vytknout, 100% a tečka. Ale musím ještě reagovat na nějaké předešlé názory. V tom filmu se nijak nesnažili zakrýt, že jde pouze o propagandu americké armády. Podle mně na paní Ryanovou velitelé zvysoka kašlali, ale chtěli nevojenské veřejnosti ukázat, jak se armáda stará o své vojáky a jak je humánní. Ale to spousta lidí nepochopí, zvláště ti citlivější a emocionálně založení.

26. července 2008
avatar uživatele
0 %

Nemysl

Tento film na mě působí spíš jako propaganda americké hrdosti a statečnosti a dělání z Němců naprosté idioty. Film navíc zkresluje některé historické událosi a má velmi nelogickou zápletku. Jak sem se dočetl například s Německými tygry či naprosto nesmyslilného dobytí pláže,které je američany tak zveličováno (pro informaci Omaha byla jediná pláž ,která byla kloudně bráněná padlo na ní asi 1000 američanů např. v bojích před Leningradem padlo při jediném utoku 30 000 rusů!!! takže bych Omahu tak nenadcenoval). Film po stránkách efektích není špatný ,ale to je asi tak vše co je na něm dobré. Hrozné jsou jak to už u Amerických filmů bývá ty komentáře (snad víme). Po stránkách efektních a bojových scénách sou vcelku dobré až na dělání z němců takřka úplné debili a to bývá u takových filmů normální. Celý film na mě působí jako propagandistická kravina o Americké statečnosti.

20. července 2008
avatar uživatele
90 %

Souhlasím s iffcou, i moje pacifistické srdce pláče:) Ale jinak je to velmi kvalitní válečný film s místy až naturalistickým zobrazením válečné apokalypsy. 90%

13. června 2008
avatar uživatele
70 %

Jen malá připomínka k námětu filmu – zachránit jednoho muže i za cenu životů jiných, působí to na mě trochu podivně, pateticky, jako že vůbec nevadí, že ve válce umírají jiní lidé, že ve válce umřou tři bratři, že při záchraně toho jednoho zemře někdo jiný někomu jinému, hlavně nesmí umřít ten poslední bratr a syn. Kdyby byl někdo jedináček, znamená to, že by do války nemusel? To asi těžko. Jsem alergická na scénu, kdy se voják (Jackson) modlí, děkuje Bohu za to, že mu dal dar bojovat a střílet, tak tohle mi přijde absolutně absurdní. Prostě americká hra na city. No ale možná není divný námět filmu, možná jsem divná já. Ale jinak je to film vynikající, od režie, přes hudbu až k výkonům herců. Válečný film, takže většinou plný bojových scén, chvílemi dost krutý, ale tam, kde je to potřeba, je velmi citlivý a dojemný. Scéna, při které tam po sobě dva vojáci házejí helmami, byla téměř tragikomická. Kapitán Miller v podání Toma Hankse je vynikající, desátník Upham je roztomilý a sympatický.

8. června 2008
avatar uživatele
100 %

Tak tenhle film je opravdová paráda. Je to nejlepší válečný film který jsem kdy viděl. Když ho dávali tak jsem se nemohl odtrhnout od televize prostě bomba!!

7. června 2008
avatar uživatele
90 %

:--)))

když jsem se začalla dívat na film, musela jsem se na něj dodívat celý, moc se mi líbil, spíše byl hodně o těch válečných scénách, žádná těžká zápletka, jen si tak říkám, že vyslat za války tolik vojáku zachránit jeden život je to šlechetné od nich, že obětovali svoje životy, ale stejně si říkám, že ve válce bylo spoutu vojáku, kteří měly mrtvé bratry a spoutu matek, které měly mrtvé syny a nikdo je nehledal, utěšoval ale to je jen taková moje myšlenka jinač je to jeden z výborných filmů :-)))

3. června 2008
avatar uživatele
80 %

Drsný válečný film, který je ve svém žánru naprostou špičkou. Podle mě mu nic nezcházelo, možná ještě víc emocí, ale i takhle je to skvělý. 85%

1. června 2008
avatar uživatele
70 %

Laciná zápletka, ze které chtěl Spielberg vyždímat mnoho, což se při tak prosté zápletce nemohlo podařit. Ale díky efektním bitvám to je ucházející film i zobrazení nebojácnosti a jejího opaku Spielberg uspěl...

31. května 2008
avatar uživatele
80 %

Zaujímavý film, na ktorom vidieť ruku Stevena Spielberga, okrem hviezdneho obsadenia, ide v tomto filme najmä o vynikajúcu dejovú líniu, ktorá je skvelo načrtnutá.

11. dubna 2008
avatar uživatele
100 %

NEJ

Podle mě to je nejlepsí válečny film!!!!! Tom Hanks je jako v hlavní roly fakt dobrej!!!! Do detailu propracovaný film. A jeste soundtrack velmi dobry

6. dubna 2008
avatar uživatele
100 %

Take skvely

Tento film me velmi zaujal uz jenom tim ze je z valecneho prostredi .Tom Hancs jako capitan Myller byl skvely .Nejlepsi na celem deji je to ze je skutecny skutecny se udal .Historicky je velmi dobre propracovany .A po emocionalni strance je skvely.

26. března 2008
avatar uživatele
100 %

Myslím si, že je to jeden z nejlepších válečných filmů. Od začátku až do konce je na co koukat, skvělé akce, herecké obsazení a hudba.První scéna vylodění v Normandii je asi nejlepší bojová scéna z filmu. Spielberg v tomto filmu dokázal, že umí diváka upoutat tak, že na film kouká s otevřenou pusou;)

1. března 2008
avatar uživatele
90 %

Saving Private Ryan

Můj nejoblíbenější a podle mého názoru také nejlepší válečný film, který byl doposud natočen, při umírání Toma Hankse jsem skoro, ale opravdu jen skoro brečela, tak moc mě ten film dostal. Viděla jsem ho snad 20x a ještě mě neomrzel. Kdo neviděl, ten ať hned běží do půjčovny a pustí si to, protože to opravdu stojí za to.

13. února 2008
avatar uživatele
100 %

Vyborny film z II. WW

Tomuto filmu nemam dohormady co vytknut :-) ... Tom Hanks zahral svoju ulohu podla mojho nazoru vynikajuco (popravde nepoznam film kde by nepodal vynikajuci vykon viz. Forrest Gump) a takisto aj "simulacia" vylodenia na plazi Omaha bola velmi realisticka a takmer mi vybila dych :-) ... tomuto filmu sa neda dat nic ine len 100% za dokonale spracovanie akcie a vynikajucich vykonov vsetkych hercov nielen Toma Hanksa.

19. ledna 2008
avatar uživatele
80 %

Další výjimka potvrzující pravidlo...americké velkofilmy opravdu nemusím...ale vždy, když se objeví takto povedené dílko...mám dobrý pocit...že všechny ty peníze nejsou vyhozeny zbytečně...musím říci, že se mně film opravdu líbil...myslím, že je velice kvalitně zpracován...dokonce i příběh je velice poutavý...kdybych mohl dal bych filmu spíš tak 85%...

25. října 2007
avatar uživatele
100 %

Tento druh filmů e moje doména. Navíc od Spielberga. Dononalé zpracování, režie a vůbec celký pohled na vylodění spojenců v normandii. Skutečně si zaslouží být jedním z nejlépe hodnocených filmů. Dosává maximum

17. září 2007
avatar uživatele
100 %

super,skvělý,fantastický,úžasný...newim co víc dodat...nemam tomu co vytknout,takže to bude asi všechno:p...vřele doporučuju:)

23. července 2007
avatar uživatele
100 %

Najlepší film z druhej svetovej vojny aky som kedy videl. Vynikajúca režia a úplne fantastická kamera. Oscarov týmto ľudom. Ak máte na takýto žáner žalúdok tak vrele doporučujem. Samozrejme 100%.

19. července 2007
avatar uživatele
60 %

Tak to vidím já...

Nemám rád tento druh filmu, kdy se za záchranu jednoho člověka objetuje desetkrát tolik lidí a ještě se to vydává za dobrý skutek. Je to jistě dobře natočený film, ale Spielberg jím u mě začal ztácet sympatie (které po čtvrtém Indym zmizely úplně). Je to otravně poučné a patriotické a i když jsou bojové scény beze sporu velkolepé, celkový děj Spielbergovi uniká.

4. července 2007
avatar uživatele
100 %

Hodně drastický válečný film, který je však dle mého názoru úplně nejlepší ze všech. Herecké výkony, hudba, atmosféra, příběh - no comment. Masakr na Omaze se vám rovněž vryje do paměti. Kultovní válečný film, Spielberg se překonal!

1. července 2007
avatar uživatele
100 %

Strašně smutnej a nádhernej film..člověk se úplně ponoří do děje od začátku do konce..u tohohle filmu jsem si taky hodně nabrečela..zaslouží si 100%

26. května 2007
avatar uživatele
100 %

Hodnocení: 5 z 5 (*****)

Dá se říct, že Steven Spielberg je režijní génius. Vždyť ještě snad nikdy nenatočil špatný film! A právě Zachraňte vojína Ryana je ten jeho nejvelkolepěji pojatý (nebo se snad mýlím?). Po slibném úvodu, kdy válečný veterán u jakéhosi hrobu vzpomíná na válku a začíná vyprávět náš příběh, se začíná odehrávat scéna, která se už nesmazatelně zapsala do dějin kinematografie jako (a to si troufám tvrdit) vůbec nejlepší filmová bitva, co kdy byla natočena. Ano, nemám na mysli nic jiného než vylodění Američanů na pláži Omaha. Tak ostrý start, jako byl tady, jsem snad ještě nikde jinde neviděl. Zde je nejlépe poznat, že Spielberg nikterak nezahálel a o tragické události si zjistil vše, co se dalo. Od přímých účastníků vylodění začínaje, až po všechny dostupné historické materiály konče. Pozoruhodná je také ta vůbec celková realičnost, a to nemyslím jen samotné vylodění. V hlavní roli tu úřaduje jako obvykle vynikající Tom Hanks. Ten si role dokáže vybrat! Po Philadelphii a Forrestu Gumpovi další pecka, jež ho okamžitě katapultovala až na filmové výsluní. Vůbec nemám tušení, co by se tu dalo zkritizovat - patrně nic! I ti, kdo nemají příliš v oblibě válečné filmy, by se na něj podívat jistě měli, možná na ně potom změní názor...

18. května 2007

Jeden z nejlepších filmů všech dob. Spielberg natočil ještě lepší film, než je Schindler. Úvodní scéna vylodění bude nejspíš patřit mezi klasiku klasik. Zajímavé je, že mě (fanouška velkých akčních scén) Spielberg uchvátil více tím příběhem, než akcí. Skvěle vyprávěný příběh se zajímavými hereckými výkony. Tímto filmem Spielberg dospěl k úplné dokonalosti.

29. března 2007
avatar uživatele
80 %

Filmové spracovanie udalostí vylodenia v Normandii je na dobrej úrovni.Vo filme som objavil dosť chýb, ale v celku som mal z tohto filmu dobrý dojem.

26. března 2007
avatar uživatele
100 %

takže ľudia, toto je Vojnový film s veľkým V !!! super námet, super hudba, dojemná atmosféra, primerané obsadenie...všetko je na 100%

11. března 2007
avatar uživatele
100 %

Zachraňte vojína Ryana

Tom Hanks opět zahrál skvělou roli (i když je to u něj téměř zvykem). Pro slabší povahy bych rozhodně nedoporučoval začátek filmu, jak se vylodili v Omaze a lítaly tam kulky z kulometů kolem vojáků. Tam bych nechtěl být jako voják.
Tenhle filmu mě nikdy neomrzí, snad.

22. února 2007
avatar uživatele
90 %

Postavený na jednom z nejduležitějších momentů 2. světové války, s vynikajícím hereckým obsazením a jejich velice přesvědčivými výkony je to asi nejlepší válečný snímek za posledních pár let. Samozřejmě chyby by se našli, či už jsou ty T-34 na konci nebo samozřejmě celkový příběh (také si nemyslím, že obět 8 lidí za život 1 v té době někoho vůbec napadla). Přesto se mi tento film moc líbí a vždy se na něj rád podívám.

5. února 2007
avatar uživatele
100 %

Super

Tak tohle bylo hodně dobrý. Miluju filmy s válečnou tematikou a tenhle se obzvláště povedl. Dokonale propracovaná atmosféra kruté války, která ve vás určitě zanechá nějaký emocionální zážitek. Krutost a obětavost lidí za své nejbližší. Strach, bolest a tuny bahna...Ale vy to musíte překonat, aby jste přežili. Opravdu super.

30. ledna 2007
avatar uživatele
80 %

No tak film se rozhodně povedl v mnoha ohledech, jako jsou válečné scény, které jsou hodně realistické. I citový dojem zde je. I když někdy mi tam něco nesedne. Ale dát Němcům tank T-34 místo Tigera--to si spielberg američan zase nasadil korunu. To je jako dát Američanům ve druhé válce do ruky Kalašnikovi. Ale jinak vše ostatní působivý.

23. ledna 2007

Ryan

Výborný válečný film, který by si zasloužil víc oskarů než dostal. Tom Hanks hraje úplně perfektně a na konci filmu mě byla jeho smrt fakt líto. Ještě, že je to jen film, protože kdyby byl fakt mrtvej, tak svět přišel o jednoho dobrýho herce. Doporučuju všem fandům válečných filmů.

21. ledna 2007

Mám hodně rád válečný filmy,žeru Toma Hankse,takže tenhle film je pro mě nezapomenutelnej!!!Vylodění,masak,spousta krve,ale taky hezkej příběh.Tom Sizemore taky pěkně zahrál.

14. ledna 2007
avatar uživatele
100 %

Třída AAA

Takhle nějak by měli vypadat válečné filmy. Neříkám tu jen kvůli tomu, že ten film je ověnčenej oskary, ale proto, kvůli čemu ty oskary dostal. Parádní atmosféra, která diváka vtáhne do děje končí až titulkama. Realičnost je na velmi vysoký úrovni a děj je dokonalý. Nemam co vytknout.

7. ledna 2007
avatar uživatele
90 %

Věděl jsem, že film je nabit hvězdami, Tomem Hanksem, Tomem Sizemorem a Mattem Damonem, ale až nyní, po čase jsem tam uviděl Vina Diesela, Paula Giamattiho, či Barryho Peppera. Film je samozřejmě unikátní, proto dostal Oscary, že jo. Co mě ale v tomto filmu nadchlo, že jako jediný (z filmů o 2. sv. válce) mě donutil přemýšlet, jak to chodilo, že vlivem osudu jste byl zavát kamkoliv, kdykoliv a jakkoliv. Film má pro mě 100% hodnotu spíše jako dokument o válce, než film sám o sobě. Pro mě prostě není pochopitelný důvod jejich mise. Nevěřím, že by vládě záleželo na tom, že jedna matka z tisíce dalších, příjde o všechny syny.

31. prosince 2006
avatar uživatele
100 %

Fakt skvělej válečnej film. Žádný takový ty popcornový jako Pearl Harbor a tak. Tohle je opravdový. A to vylodění na začátku, to je extratřída!

3. prosince 2006
avatar uživatele
100 %

poutavý

jeden z mnoha válečných filmů, které se od konce 2.světové války natočili. Tak jako každý má svůj příběh a vnitřní poutavost i šarm z hlediska podání herců. Nároky kladené na ně samotné během natáčení to jen dokládají. Je to film, který je dobře natočen, má dobré obsazení a řadím jej k těm hodně povedeným

10. listopadu 2006
avatar uživatele
100 %

Můj názor

Je jasné, že film Stevena Spielberga musí být vždy skvělý. Ani tady tomu není nijak. Úžasný příběh, skvělá režie a oslnující výkon Toma Hankse prostě nemohly skončit jinak.

5. listopadu 2006
avatar uživatele
100 %

Co napsat k tomuto velmi povedenému filmu. Napadá mě jedině, že snad po Schindlerově seznamu je toto nejlepší Spielbergův film. Mnozí mě za toto asi "ukamenují" ale tohoto dojmu mě nezbaví. Naprosto mě do filmu zatáhnl jeho děj. V čele s Tomem Hanskem se u filmu takřka nenudíte.

27. října 2006
avatar uživatele
100 %

"Zachraňte vojína Ryana pane!

Mám moc rád válečné filmy, hlavně od Stevena Spielberga (např. Bratrstvo neohrožených atd.). Zachraňte vojína Ryana je film na který se můžu koukat znovu a znovu protože mě nikdy nedokáže omrzet!

25. října 2006
avatar uživatele
80 %

Giovanni Ribisi

Nijak zvlášť drastický mi film nepřišel, válka bude horší... A je i dost filmů, které zachycující válku drastičtěji, jako je například Kubrickova Olověná vesta.

20. října 2006
avatar uživatele
50 %

Abych pravdu řekla, tak se mi to moc nelíbilo. Scény jsou sice dobře propracované, ale na můj vkus někdy dost drastické a film hrozně zdlouhavý. Jediné co mě při sledování udrželo byl Tom Hanks.

6. října 2006
avatar uživatele
100 %

Vydařené scény na pláži

Filmy s válečnou tématikou jsou mé oblíbené i přes můj odpor k násilí. Vylodění a následné boje na plážích jsou jen pro otrlé diváky, jsou velmi realisticky podané. Napínavý děj a zajímavé zápletky řadí tento film k těm hodně podařeným a myslím, že velmi věrně vystihuje skutečnost, jak se opravdu stala.

4. října 2006
avatar uživatele
100 %

:-)

Rozhodně jeden z nejlepších filmů jaký jsem kdy viděla. Tyhle vojenské (válečné) snímky, musím přiznat, nejsou zrovna mým šálkem kávy, ale přesto se i mezi nimi najde pár světlých výjimek! A Zachraňte vojína Ryana je rozhodně jedním z nich. Tom Hanks opět předvedl excelentní herecký výkon a ani Matt Damon nezůstal pozadu! A vlastně ani žádný jiný herec :) A soundtrack je jako celý film naprosto úžasný!!!

24. září 2006
avatar uživatele
70 %

Jen tak...

Když tento film dávali poprvé v televizi tak sem se na něj nesměla dívat, páč to bylo prý dost krutý. Mno nevim, když sem si ho potom pustila tak mě to nijak drsný nepřipadlo. Jako příběh ano, ale scény nee... Film je to povedený, jak už z hereckého obsazení tak z režie, produkce prostě ze všeho =) ale tenhle typ filmů není moje slabá stránka. Proto dávám "jen" 70% z velké části Tomu Hanksovi.

12. září 2006
avatar uživatele
100 %

U.S. Forces

Když sem poprvé viděl vylodění v Omaha beach, tak jsem s němým úžasem zůstal jako u vytržení. Způsob, jakým byl film natočen je prostě úchvatný. Akční kamera vás naprosto vtáhne do děje filmu. Myslím, že je to film který skutečně vypovídá o válce ne jako o možnosti udělat z kluka hrdinu, ale o tom jak udělat z kluka mrtvolu. Kdyby to těm klukům pustili ještě než narukovali, tak by asi americká armáda zela prázdnotou. Všem kterým se film líbil doporučuji seriál Bratrstvo neohrožených, který je natočen hodně podobným stylem a svým dějem se Ryanovi minimálně vyrovná.

5. září 2006

Naturalistický skvělý válečný film. Počáteční vylodění v Normandii je zajisté nejpůsobivější scéna z filmu a jedna z nejpůsobivějších vůbec. Poněkud nereálná zápletka je perfektně okořeněna triky, bojovými scénami, duchaplným scénářem, milou nostalgií a skvělým výběrem herců. Steven Spielberg opravdu umí dělat krásný filmy, ať si říka kdo chce co chce

3. září 2006
avatar uživatele
80 %

Tak jsem si při brouzdání tímto webem připomněl tenhle film. Pokud jste nad ním nepřemýšleli, a jen se nechali unášet, určitě se vám líbil. Ale mně připadnul hodně nepravděpodobný, do značné míry vyzněl opět jako náborovka do US Army, závěr je patetický a patriotický. Navíc film vykrádá jiné filmy... ale to už je dnes často i nechtěným pravidlem, protože natočit něco originálního už je problém...

28. srpna 2006
avatar uživatele
90 %

NO jo

Tak když se dá dohromady genální Spielberg s okouzlujícím Tomem tak z toho nemůže vyjít nic jiného než velkofilm...akční,strhující,briliantní...jinak se to říct nedá...ale všechno má své drobnůstky tudíž jen 90%.. :(

28. srpna 2006
avatar uživatele
90 %

Výborný válečný film.Nic jiného.Tom Hanks je výborný.Slyšel jsem , že příběh je podle skutečnosti a já tomu (možná naivně) věřím.Některé scény jsou dost brutální, ale dá se to unést.

8. srpna 2006

omaha

Zachraňte vojína Ryana je film, který zobrazuje válku úplně jiným způsobem, než na jaký jsme byli do té doby zvyklí. A tento způsob se mi velmi zamlouvá. Konečně zde nemáme stoprocentní jistotu, že to hlavní hrdinové přežijí, jako tomu bývalo ve filmech z let šedesátých. Úvodní scéna vylodění a následného masakru na pláži Omaha je impozantní, jedná se o jednu z nejlepších bitevních scén vůbec. Poté ale film na můj vkus až moc zpomalí, což některé diváky může odradit. Je zde ale krásně vykreslena psychologie postav, takže po chvíli víte, co od jaké postavy můžete očekávat... Celkem zamrzí časté historické nesrovnalosti, kterých si ale na první pohled nevšimnete (jedná se hlavně o bojovou techniku). Tomu Hanksovi jeho role padla jako ulitá, většině ostatních herců také. Líbil se mi smutný konec filmu, který k tématu války neodmyslitelně patří.

5. srpna 2006
avatar uživatele
80 %

Spolehlivé

Musím říct, že tenhle film patří k těm, na které se mlžu spolehnout, pokud se chci vybrečet... Příběh o záchranné četě která tolik riskuje kvůli jednomu zachraňovanému...Konečně něco lidského ve válce... i když následky jsou nelidské... Prostě skvěle zahraný a dokonale citově naladěný film...

31. července 2006
avatar uživatele
80 %

Opět válečný film, který mne hodně překvapil. Dojemný příběh, skvělé herecké obsazení. Válečné filmy mě nikdy nelákaly, ale jsem ráda, že tenhle jsem viděla.

27. července 2006
avatar uživatele
100 %

Tenhle film se podle mě navždy nesmazatelně zapsal do dějin žánru. U mě je mezi válečnými filmy jednoznačně na prvním místě a myslím, že ho jentak nějaký dlouho nesesadí. Jestli vůbec někdy. Ale možná, že u mě dělá své obliba období druhé světové války na evropských bojištích, která tenhle film vykreslil bezmála dokonale.

7. července 2006
avatar uživatele
100 %

Ale joo..

Je to výbornej film, nápaditý scénický efekty, třeba jak kapitán Miller na pláži, ohlušen tlakovou vlnou, pozoruje děj kolem sebe, to se mi líbilo. Taky se mi nezdá, že by se osm lidí vydalo hledat jednoho, navíc takovejch rodin, který přišli o všechny syny, a neštěkl po nich ani pes, bylo moc, ale autoři asi chtěli udělat originální zápletku, což chápu, sám píšu scénář a vim, jaký to je, věrohodně to zaonačit, aby hrstka vojáku šla sama neznámou krajinou, bez jakékoli podpory, aby nakonec polovina z nich zařvala a druhá se dožila posil, které se zničehonic objeví. Ty bojové scény sou perfektní, je tam i trocha nostalgie, která k válce patří, efekty, hlavně ohledně zranění, sou velice přesvědčivé, třeba jak zdravotníkovi teče z břicha krev, to by mě zajímalo, jak to udělali. Ale i jiné triky jsou dobré, i když někdy je poznat, co je opravdu člověk a co jen figurína, ale když o tom člověk moc nepřemejšlí, je to výbornej film. Nedělaj tam ze sebe až takový hrdiny, jak to v americkejch filmech většinou bejvá, naopak, třeba Aapen je pěknej šmejd, ověšenej střelivem, kvůli kterýmu umřou 2 lidi. Mám ten film rád, a když ho ještě mám v originále, je to mnohem působivější.

1. července 2006
avatar uživatele
lsk
...
100 %

Nereálna misia, ale to je všetko čo by som vytkol, ale absolútne mi to neprekážalo. U mňa jeden z najlepších vojnových filmov, namakané efekty, napätie, akcia, dobré herecké obsadenie proste pecka.

23. června 2006
avatar uživatele
70 %

Hrůzy války jsou v tomhle filmu zbytečně až moc krvavě vykresleny. Je pravda, že skutečnost nebyla jiná, možná i horší, ale filmaři mohli trochu ubrat. Pointa příběhu kdy jde několikačlenná skupinka vojáků riskovat život, aby zachránila jednoho je zajímavá. Ale podle mě by se to ve skutečnosti asi nestalo. Takový je můj názor, toť vše.

9. června 2006
avatar uživatele
100 %

Ryan dle mého se Spielberg vytáhl a natočil vynikajíci válečný film na , který se určitě jen tak nezapomene . Jedinná věc , která mi tam vadí je fakt , že nevím jestli by si ve válce dovolili poslat rotu aby zachránila jednoho muže , ale to je detail , který nic nemění na tom že je to vynikajíci a realistický film.

24. května 2006
avatar uživatele
40 %

Viděla jsem to jen jednou, ale vůbec se mi nelíbilo. Vlastně jsem to neviděla ani do poloviny, dívala jsem se na to jen kvůli kamarádovi. Asi nejsem člověk, kterému se líbí válečné filmy. Byla jsem jen znechucena brutálností prvotních scén.

19. května 2006
avatar uživatele
100 %

Ryan

Vynikající film z prostředí druhé světové války. Zajímavý příběh, dobré herecké výkony a taky dobré bitvy, hlavně Omaha Beach na začátku filmu.

20. dubna 2006
avatar uživatele
70 %

Válečné filmy moc nemusím, a tohle je válečný film. Ale i tak jsem se na něj podívala a líbil se mi. Má zajímavý děj. I když je asi nesmysl, že kvůli jednomu vojákovi by se jich tolik nechalo zabít.

16. dubna 2006
avatar uživatele
80 %

ha...válka-jak nečekané

Byl to dobrý film s dobrým obsazením, dějem i dobru režií.Jako vše měl samozřejmě také pár chyb, které si už ovšem nepamatuji(ač jsem ho viděla asi desetkrát).
hodnotím následovně: čtyři Ryanové z pěti

14. dubna 2006
avatar uživatele
50 %

Jelikož nejsem příznivcem vojenských filmů, ani tenhle mě nezaujal. Dívala jsem se jen kvůli kamarádovi. Spousta scén ze začátku mi přišli až nechutné.

12. dubna 2006
avatar uživatele
90 %

Tom Hanks, Matt Damon, Vin Diesel..

Výborný vojnový film odporúčam všetkým ktorý milujú tento žáner. Úžasné spracovanie, efekty a herecké výkony stačí si len prečítať zoznam hercov v tomto filme a to hovorí zavšetko.

12. dubna 2006
avatar uživatele
100 %

Zachraňte vojína Ryana

Steven Spielberg mě zase jednou dostal do kolen. Tak na tenhle film budu dlouho vzpomínat, skvěle zpracované historické téma. Herci podali naprosto bravurní výkony. A těžko k tomu něco dodat, tenhle film se prostě zapsal do historie a zaryl do mé mysli.

11. dubna 2006
avatar uživatele
70 %

...

Válečný filmy mam celkem ráda.A tenhle je opravdu povedenej.A zase Tom Hanks,ten je ve všem pěkny.Bylo tam sice dost krve ale to do války patří.Na konci jsem si pobrečela a to mam u filmů ráda.Moc pěkné to bylo!!

5. dubna 2006
avatar uživatele
100 %

Jo tak válečné filmy můžu. Tento je navíc vyjímečný v tom, že nejde o boj jako takový, ale spíše o záchranu a tak mě pointa ještě více uchvátila. Bojů je zde samozřejmě více než dost, resp. jsou tu pořád, ale já jsem chtěl pořád vědět, jestli Ryana najdou, takže jsem se nenudil. Navíc, možná očekávaně, možná nečekaně, smutný konec ve mně jen uzavřel výtečný pocit z filmu a zanechal ve mně hluboký zážitek. Jedním slovem: špica

1. dubna 2006
avatar uživatele
100 %

Tak jestli mám opravdu rád nějaké typy filmů tak jsou to sci-fi a válečné a tenhle válečná film je naprosto fenomenální!!! Zvlášť působivý je závěrečný boj na mostě!! Vřele doporučuji všem kdo ho ještě neviděli a mají rádi válečné filmy stejně jako já!!

29. března 2006
avatar uživatele
90 %

sqělý

perrrrrfektní film. ale jak sem si čet ty chyby tak jsem dospěl k názoru že se s tím mohli ještě trochu pohrát. jinak miluju Toma Hanxe a Vina Benzína takže jsem si to vážně užil.

22. března 2006
avatar uživatele
100 %

Nemohu najít jedinou výhradu proti tomuto filmu.Tom Hanks je skvělý herec a i tady exceloval.Film po dějové,filmové stránce vynikající.

21. března 2006
avatar uživatele
100 %

Jeden z těch filmů co mě příjemně překvapil.Jak po příběhové tak po filmové stránce.Mohu jen doporučit

16. března 2006
avatar uživatele
100 %

...

Hustý!!fakticky bezvadný!!trošičku mě šokoval ten začátek-upřímě řečeno hned ze začátku dát to vyloďování, při kterým je ta obr střílečka mi přišlo trošku divný, ale u tohohle neplatí, že jakej začátek, takovej konec, a proto musim říct, že je to skvělej válečnej film!!má to vážně co do sebe, a i když je to čas od času dost přitažený za vlasy, tak je to krásný!!

12. března 2006

pro i proti

Výborný pokus o jeden z nejlepšých válečných filmů...hezký děj dovrá zápletka...jsem fanda válečných filmů a proto jej samozřejmě vlastním...Ale jedno nechápu...jak může režisér který je tak puntíčkářský že vloží do filmu scénu kde voják hledá svojí vlastní ruku....což jako důlní záchranář potvrzuji a většina lidí kteří přijdou o končetinu neřve jako ve většině filmů....jak potom může natočit tak směšnou scénu u vylodění jakou jsou záběry vojáků s pohledu jich samotných..kde jich sjou stovky a do toho vkládat záběry s kulomentého hnízda a na pláž polsat 10 herců a zase střihem skočit mezi stovku vojáků...tohle nikdy nepochopím...chyb je ve filmu samotném daleko víc....a mohu jen dodat, že věrohodnější, lépe natočený a bez jakýchkoliv přeháněk typu hrdina je seriál Band of Brothers který je sice na pěti DVD ale do dnes jej považuji za nejlepší válečný film co se týče věrohodnosti, kvality scén...zde opravdu vojáci padají tak jek padne střelený člověk a nehází sebou ve smrtelných křečích...:o)))

3. března 2006
avatar uživatele
100 %

Nejlepší podívaná

Sice už starší kousek, ale ukazuje, jak by měl vypadat správný válečný film, hlavně po té trikové stránce. Děj je už sice trochu slabší, např pochybuji, že by Amíci poslali celou četu pro záchranu jednoho vojáka. Moje hodnocení 99%!!!

28. února 2006
avatar uživatele
RQR
...
100 %

Jeden z nejlepších válečných filmů a ještě k tomu je hvězdně obsazen.Film je velmi dobrý, chvílema ale trochu nelogický. Jinak je vážne super

8. února 2006
avatar uživatele
100 %

Dost pěknej film z vojenského prostředí. Hvězdné herecké obsazení. Na konci je ten filmeček dost smutnej, ale jinak přesvědčivej snímek.

3. února 2006
avatar uživatele
100 %

Je to klasika

Fim je jeden z najlepsich vojnovych filmov, ti co ho nevideli prichdzaju o vela. Je to moj 2. naj vojnovy film (hned po Black Howk Down)

3. února 2006
avatar uživatele
100 %

Velice pěkný vojenský filmeček..musím uznat, že mu nechyběla nechutnost a ani vtip. Ale chvílemi to bylo dost smutný. Vojenský filmy moc nemusim..ale tenhle se mi fakt líbil.

1. února 2006
avatar uživatele
90 %

Ryan

Už je to dlouho, co jsem Ryana viděla naposled. Film je podán přesvědčivě, ale někdy se až moc vleče. Ale jeho velkým pluskem je skvělé hvězdné obsazení:))

1. února 2006
avatar uživatele
90 %

Velmi dobry vojnovy film. jeden s najlepsich co som videl. sice mi tam trosku vadi ten americka sablona. Najviac sa mi ratala scena na zaciatku o vylodeni. Trosku to vo mne vyvolalo protigermansku naladu. Ale len docasnu. herecke obsadenie aj vykon nemozno komentovat. pretoze to bolo super.

26. ledna 2006
avatar uživatele
90 %

Tak tenhle film jsem poprvé viděla asi před 6 lety a předtím jsem na něj slyšela tolik chvály, že mě možná trochu zklamal. Moc se mi nelíbí ten příběh, jak je zpracovaný. Námět je celkem dobrý, ale.... Fakt mi tam něco chybí. Jinak je to pěkný film. Tom Hanks je můj oblíbený herec, takže už kvůli němu se na tenhle film koukám ráda.

25. ledna 2006
avatar uživatele
100 %

Velmi

dobře zpracovaný film. Kéž by fiílmů jako zachraňte Vijína Ryana bylo více. Pokud máte rádi filmy s touto tématikou, rozhodně doporučuji, stojí to za to!

23. ledna 2006
avatar uživatele
90 %

Super

Podle mě výborný válečný film. Scény jsou ohromující a efekty jak by smet. Výborné jsou také herecké výkony jednotlivých herců, například Toma Hankse. Když jsem tento film viděl poprvé, hodně mě to připomínalo počítačovou hru Madel of Honor

14. ledna 2006
avatar uživatele
100 %

dobrý

Zachraňte voina Ryana je to supr film.Mě totiž filmy s válečným tematem bavý a zajímají.Achtěl bych vydět další filmy jako je tento.

14. ledna 2006
avatar uživatele
100 %

Válečný jak má být...

Jde o perfektní film... Je to natolik dobře natočeno, že se uplně ponoříte do děje - je opravdu zárukou na co se dívat, spousta akce, nádherný příběh a hlavně špičkově odvedená práce od herců... :)

7. ledna 2006
avatar uživatele
100 %

Řekl bych že nejlepší válečnej film jakej sem kdy viděl, sice válečný filmy nemusím ale tenhle mě fakt dostal... tenkrát sem byl ještě dost mladej a byl sem pěkně zaaženej v židly... sou tam některý dost drastický scény který přidali na popularitě filmu, ale tím nechcu oslabovat herecký výkony který byly taky exelentní...

30. prosince 2005

Good Saving Private Ryan

Od filmů, které vznikají pod uměleckou rukou Stevena Spielberga, očekávám pokaždé maximální kvalitu a snímek Zachraňte vojína Ryana mezi ty kvalitní opravdu patří. Jedná se o válečný film s vcelku dobrým příběhem. Efekty, scénář, kamera, herecké obsazení ( Tom Hanks, Tom Sizemore, Vin Diesel atd.), ztvárnění prostředí a jiné jsou na opravdu excelentní úrovni. Realistické ztvárnění bitevního pole druhé světové války vyvolává v člověku údiv i lítost nad těmi co museli tímto peklem projít. Nezbývá mi nic jiného, než doporučit všem divákům, zejména těm co milují válečné filmy.

22. prosince 2005
avatar uživatele
100 %

Tom Hanks!

Výborně natočený válečný film, kde si zahrálo mnoho hvězd v čele s Tomem Hanksem! Záběry z vylodění v Normandii jsou fakt hustý a zřejmě se věrně přibližují k reálnému vylodění!

11. prosince 2005
avatar uživatele
90 %

=o)))

Suprový obsazení je už předem zárukou kvality tohoto filmu a to stejné si řeknete ipo jeho shlédnutí.Good Tom Hanks a very good příběh,děj,scény,akce...

10. prosince 2005

Prostě úžasný. Fakt výbornej film. No jo no Tom Hanks nehraje v blbejch filmech a opět to potvrdil. 90%

21. listopadu 2005
avatar uživatele
100 %

Jedním slovem fantazie zlatý Steven Spielberg, Skvělé válečné scény vše vyznělo realisticky a herci byli taky super hlavně Tom Hanks.

15. listopadu 2005
avatar uživatele
90 %

Tenhel film mě ještě utvrdil v tom, že Tom Hanks je naprosto geniální a univerzální herec. Mám pocit, že kdyby hrál třeba i popeláře, tak bude naprosto autentickej. Co se týče filmu zpracování je určitě excelentní a tak můžem opomenout menší "chyby" v příběhu. Tenhle film mě vždycky dostane především vyváženou svižností a akcí.

7. listopadu 2005

Super

vcelku zaujímavý dej filmu a aj jeho herecké obsadenie je vynikajúce. Dokonale prepracované scény a to nei len tie bojové ale aj ostatné.

5. listopadu 2005

Ryan

Abych po pravdě řek, mě tyhle filmy moc neberou. Ale zase neříkám, že to stálo za nic. Svým způsobem, mě to lehce zaujalo. A to asi hlavně kvůli Tomu Hanksovi.. Tam hraje jako v každé jeho roli skvěle.

28. října 2005
avatar uživatele
cuba
...
100 %

???

Film po ktorom sa znovu objavil záujem o vojnové velkofilmy.Uvodná scéna je až neuveriťelne realistická, ale postupom času aj tento film klesá smerom k priemeru. A fakt riskovať toľko životou kvôli jednému o ktorom sa vôbec nevie či ešte žije, to teda neviem, to je asi možné len vo filme. (alebo nie?)

25. října 2005
avatar uživatele
weri
...
100 %

Skvělá podívaná

Skvělá vizuální podívaná. Zvláště na začátku při vylodění. Jedná se o asi nejlepší ztvárnění krveprolití na Omaze, který jsem viděl. Ale i dál se film opírá o zajímavé efekty i děj. Jenom se mi moc nezdá ta hlavní zápletka... riskovat osm životů kvůli jednomu? Ale i tak je to super podívaná, i díky mému oblíbenci Tomu Hanksovi v hlavní roli:-)

21. října 2005
avatar uživatele
70 %

jeden

z lepsich filmov, ale nieco mi na nom vadilo. mozno trosku prehananie toho hrdinstva, mozno cele ponaie filmu. ryana povazujem za jeden z tych nie celkom 100% tnych filmov od spielberga (spolu s jurskym parkom 2, 3 atd...)

13. října 2005
avatar uživatele
100 %

Vojín...

Tenhle film se mi docela líbí.Po trikové stránce je velmi dobrý a co se týče hereckých výkonů,musím uznat,že tam jsou i docela dobré pasáže.Některé věci jsou trochu zvláštní,ale myslím že v té době(den D a po něm)se to tak klidně mohlo stát.
Velmi pěkný film.Doporučuji všem kteé zajímá 2. světová válka.

10. října 2005
avatar uživatele
90 %

Klasika...

K tomuhle filmu skoro nemá cenu nic říkat. Bezesporu jeden z nejlepších válečných filmů, jaké kdy byly natočeny. Spielberg se tehdy vrátil v plné parádě. Co mi možná trošinku vadí a kvůli čemu strhávám procenta, je ovšem postava Uphama (Jeremy Davies). Kdo jste film viděl, určitě víte, o kom mluvím, a hádám jistě správně, že mi dáte za pravdu... Je to hercem? Nebo si jej filmaři vybrali schválně - protože jim tam tenhle typ připosránka, co vám tím leze na nervy tak, že mu přejete, ať to do něj ti náckové napálí, sedí?

Kdysi dávno
avatar uživatele
90 %

Chjo...

Ta Veronika mě štve, všechny poznatky musí mít stejný:)) Taky si myslím, že to byl jeden z nejlepších a nejrealističtějších zachycení 2.světové, a taky si myslím, že ten, co tam běhal s podělanýma kalhotama, tam fakt zacláněl... Zto Tom Hanks ho dokonale vyvážil.

Kdysi dávno
avatar uživatele
100 %

The Best

Nejlepší válečnej film, kterej kdy vzešel z filmovejch studií. Začátek filmu-vylodění na pláži Omaha-je snad ta nejlepší filmová scéna, která kdy byla natočená. Jenom škoda, že ze všech co chránili ten most přežili jenom 3 a z toho byl jeden z nich ten, kterýho asi všichni nenávidíme. Sláva tobě Spielbergu a Hanksi.

Kdysi dávno
avatar uživatele
100 %

Boooooom !!!!!

Excelentní válečný film, s excelentními hereckými výkony a samozřejmě se skvělým scénářem a režií. Líp už to snad ani natočit nešlo toť můj názor a určitě je to nejlepší válečný film na dalších 10 let dopředu. Pokud ho někdo bude chtít překonat bude se muset hodně moc snažit.

Kdysi dávno
avatar uživatele
70 %

Co na tom máte

Skoro se bojím napsat nějaký záporný ohlas, když tu jsou samé kladné reakce. Neříkám, že se mi film nelíbil, ale abych řekl pravdu docela jsem se i nudil. Ze začátku je fajn pozorovat vylodění, dokonce máte i pocit, že tam jste, ale tohle vás po chvilce omrzí. A dějově to zrovna taky není ideální. Filmy tipu umře nás xx abychom zachránili jednoho mi už pomalu lezou ušima. Ale přesto se musí Spielbergovi nechat, že je tam jakýsi pocit uměleckého filmu.

Kdysi dávno
avatar uživatele
70 %

Spielberg jede...

Myslim, že z aktuálních filmů je Zachraňte Vojína Ryana stále jeden z nejlepších válečných filmů. Konkuruje mu možná trochu Údolí stínů. To mne osobně nijak moc nenadchlo (až na dvě scény), a tak se přikláním pro Vojína. I když ten děj - trochu přitažený za vlasy...

Kdysi dávno
avatar uživatele
80 %

Na 100 to není

Je to bezesporu velice kvalitní film a druhá světová patří k mým oblíbeným tématům, ale myslím, že je to občas zbytečně zdlouhavé a některé pasáže mi nesedí a je tam moc videt Hollywood, takove chvilemi trosku moc "americke"... no uznejte, vracet se za druhé světové pro jediného člověka...

Kdysi dávno
avatar uživatele
100 %

další stupínek

Další z filmů, který posouvá dějiny kinematografie - když jsem četla, jak se choval režisér k hercům během natáčení vylodění v Normandii...

Kdysi dávno
avatar uživatele
80 %

Válečný film

Válečné filmy moc v lásce nemám, ale tento je vyjímkou. Moc se mi líbil. Myslím, že Tom Hanks předvedl obdivuhodný výkon.

Kdysi dávno
avatar uživatele
90 %

Ako to asi bolo? ...

Takže už som vela krát písal, že Spielberg je môj oblúbenec a týmto filmom ma opäť nesklamal. Hneď na začiatku filmu sa dostávame priamo do deja dňa D - vylodenie v Normandii. Je to skutočne veľmi realistické, čo je dosiahnuté najmä dokumentaristickou kamerou. Bola použitá ručná kamera, obraz je roztrasený, dookola umierajú vojaci a tý čo nemali to šťastie umrieť hneď, "roztrhaný" sa snažia zachrániť. Po úvodnej "bitke" film trochu spomalí na tempe, stále však dosahuje vysokej kvality - herecké výkony, kamera, hudba, réžia ... Zachráňte vojaka Ryana sa nám snaží zobraziť ako to asi vyzeralo priamo na bojisku. Jednu výhradu mám proti nosnej téme ... zdalo sa mi to trochu nepravdepodobné, aby skupina vojakov šla zachraňovať ďalšieho a nasadzovala svoje vlastné životy. Neviem, vojnu som chvalabohu nezažil a dúfam, že sa toho ani nedožijem, ale keby sa mal vrátiť z bojiska každý, kto je posledný syn niekoho, tak by nemal kto bojovať.

Kdysi dávno
avatar uživatele
100 %

Ryan?

Spielberg přišel do té doby s úplně jiným pohledem, než všichni před ním. I když někomu s mohlo z vylodění v Normandii dělat špatně od žaludku, tak alespon věděl jak se cítily vojáci přímo na pláži.

Kdysi dávno
avatar uživatele
80 %

ryan

Skvelý film s jednou malou ale dosť podstatnou chybou a to: príbeh je odveci. Kto to už videl aby vo vojne zachraňovali obyčajného vojaka, aj keď stratil bratov.Sentimentálna blbosť(čo sa týka príbehu), ale spracovanie je veľmy dobré a tento film rozbehol natáčanie vojnových filmov takže mu treba za to poďakovať. Vďaka

Kdysi dávno
avatar uživatele
100 %

Ryan

Valecny filmy mam moc rad a tenhle je fakt dobrej, trumfnul v podstate vsechny filmy s tematikou Normandie...silnej pribeh, skvely herecky vykony, samozrejme nejlepsi bylo vylodeni.

Kdysi dávno
avatar uživatele
Mike
...
100 %

Válečný film

Říkejte si co chcete ale to tohle je nejlepší válečný film všech dob.Spielberg umí točit jak válečné tak i komedie,romantické,drama.Každému se líbilo vylodění na Omaha beach.Taky se nedivím protože každého jen zajímá mrtvoly,krev,vnitřnosti atd.Po půl hodině se každý začíná nudit.Ale já si myslím že to tak hrozné není.Děj je dobrý,herci jsou skvělí,kamera,režie,hudba.
Jestli jste se nudili tak se podívejte na film umučení krista a nudit se teda nebudete!

Kdysi dávno
avatar uživatele
100 %

Tom Hanks není co dodat

Film byl velice záživný, možná se mi líbil víc protože vylodění v Normandii je moje nejoblíbenější část 2 sv. války (myslím to jako, že mě hodně zajímá a ne že bych byl nějáký přívrženec fašismu). Jediný na tom filmu co se mi nelíbilo, bylo, jak Tom Hanks dokázal zničit tank pomocí své pistole, která a, to ruku na srdce, byla fakt stará, možná na tu dobu výkonná, ale nechápu jak mohl zničit tank. ale i přesto si film zaslouží 100% uznání

Kdysi dávno
avatar uživatele
100 %

Je prekonan

Byl to nadherny film a jako film s valecnou tematikou je jeden z nejlepsich. S Apemem mate pravdu taky sem zezactku chtel , abyho sejmuli ale pak sem ho nejak pochopil. Ovsem rekl bych ze tento film vysoce prekonala miniserie Bratrstvo neohrozenych a pokud se vam libil Ryan tak se mrknete i na bratrstvo a posudte. Jo bratrstvo reziroval Hanks a Spielberg tak se mate na co tesit

Kdysi dávno
avatar uživatele
100 %

Zlom

Tenhle film byl zlom v kinematografii.Režisér Spielberg natočil film,který ukazuje válku takovou jaká byla.Doposud se točily vynikající válečné filmy ale chyběla jim realističnost (krev,střelba,pohled na psychiku vojáků a jejich odvahu).

Kdysi dávno
avatar uživatele
raz
...
100 %

pecka.....

je jeden z nejlepších filmů co jsem kdy viděl....výborně se v něm ukázal Tom Hanks...je to super nálož napětí..někdy i humoru ale to jen málo.....a hlavně efekty jsou super ...opravdu si tenhle film zaslouží 100.........

Kdysi dávno
avatar uživatele
100 %

nej...

Vážně můj nejoblíbenější film a možná jeden z nejlepších filmů vůbec. Možná že i první film u kterýho jsem se rozrečela. Je to pravdivej obraz války a toho jak si Američani neustále hrajou na zachránce lidstva a hrdiny, já nevim jestli je dobrý obětovat 8 lidí kvůli 1, ale když opomenete tenhle fakt, je to vážně jeden z nejlepších filmů vůbec.

Kdysi dávno
avatar uživatele
30 %

Nic moc

tento film se mi moc nelíbil, možná proto že je to válečný film ale je tam dost hustý začátek a to je opravdu masakr!

Kdysi dávno
avatar uživatele
100 %

Nádhera

Tom Hanks znovu ukázal, že umí zahrát jakoukoliv roli a tahle se mu opravdu povedla. Dá se na to dívat znova a znova. Dobrej film, kterej zaujme.

Kdysi dávno
avatar uživatele
60 %

nevím

tak jako ta první bitva je dobrá ale jako tu scénu se střevy mohli vynechat ale jako příběh jako aby někdo šel zachránit prostě posledního ze 4 bratrů to mi připadá takové blbé obětovat životy jiných jen pro to aby on žil -to se mi na tom nelíbí

Kdysi dávno
avatar uživatele
90 %

Hezký

Rozhodně jeden z nejlepších válečných filmů, co jsem viděl :-) Porfektní myšlenka, herecké výkony a triky...

Kdysi dávno
avatar uživatele
90 %

Zachraňte...

Opravdu velkolepý film z válečného prostředí. režisér ukazuje válku přesně takovou jaký byla. Užásně natočen, užasně zahráno. Nemám slov...

Kdysi dávno
avatar uživatele
70 %

Dlooooouuuuhý

Příběh je pěknej ale pro mě to je až moc dlouhý.Já se na to vždycky začnu koukat a pak když se blíží konec tak usnu.

Kdysi dávno
avatar uživatele
100 %

Skutečný velkofilm

Tenhle film je pro mě docela dobrá ukázka z dějin, člověk si aspoň trochu představí tu hrůzu 2.svět.války. A co teprv kdyby k ní došlo dneska...? Ve filmu mě překvapila odhodlanost vojáků splnit rozkaz pro mě celkem podřadný, když se na to dívám očima Američana, byl to pro ně jeden život vojáka ve válce a oni pro něj pošlou dalších 8 vojáků, kteří během mise umírají a nakonec je mrtvých více než se očekávalo, byla to prostě válka!

Kdysi dávno
avatar uživatele
keps
...
100 %

super

Vyborne natoceny velkofilm,perfektne zabery,clovek ma z toho az husiu kozu,ked sa na to diva.Tom Hanks to zahral opat bravurne,niet mu co vymknut ale Matta Damona fakt nemusim.Je to fajn filmik!

Kdysi dávno
avatar uživatele
100 %

Rachot

Jelikož jsem milovníkem válečných filmů a zároveň jejích krotikem, protože rád hledám chyby, tak musím říct, že Ryan mě velice potěšil. Bylo tam sice několik chyb, ale na to že to točili američani, tak v poho. A efekty a akce neměla chybu. Asi jeden z nezdařilejších snímků t toho období.

Kdysi dávno
avatar uživatele
90 %

...

tak už těch prvních dvacet minut musí dostat i toho kdo se na válečný filmy normálně nekouká, páč to je fakt nářez... .jinak zbytek filmu je taky dost dobrej, jenom se chvilkama tak jako vleče,což se zas teda vzápětí vrátí v notný dávce akce..takže se člověk až zas tak moc nenudí:)

Kdysi dávno
avatar uživatele
100 %

Ryan

Bezkonkurenčně nejlepší film z druhé světové války.Je to přibeh mladého chlapce který přišel o tři bratry kteří padli na frontě.Proto se amerycká armada rozhodla vyslat osmi členou skupinu aby Ryany našla a přivedla domů.Jenže se viskytl meší problém když Ryana našli tak zjistili že nechce domů a že bude s přáteli držet pozici.A tak se kapitan Miller rozhodne zustat s ním a pomoci mu bránit strategický most.

Kdysi dávno
avatar uživatele
100 %

velkolepost v kždé minutě

Můj nejoblíbenější válečný film.. Strhující každým momentem.. Nabitý takovou jakoby lidskostí.. nádhera..

Kdysi dávno
avatar uživatele
100 %

válka....

Tenhle film je skutečnej, takhle nějak lez vykreslit, co všechno vojíni ve válce prožívají. Nejvíc mě dostala scéna, kdy mu jeden z těch hajzlů zarývá do srdce nůž a šeptá mu při tom pšššt....:´o(

Kdysi dávno
avatar uživatele
90 %

Nejlepsi valecny film

Na tomhle filmu je videt,ze se Spielberg opravdu vyhral.Skvela kamera a skvely efekty.Pokud jste byly v kine meli jste pocit jako by pred vami zurila valka.Pribehove kvality,kupodivu nebyly snizeny a tak slo o vyborou podivanou.

Kdysi dávno
avatar uživatele
90 %

Nemusím

No abych pravdu řekla, tenhle film mě moc nechytl. Je i sobě dobrý, ale já ho fakt nemusím. Za to můj brácha ho přímo zbožňuje a pořád se na něho dívá!!

Kdysi dávno
avatar uživatele
100 %

najlepsi vojnovy film

je vidno ze spielberg je majster v tychto filmoch super ukazana 2 sv.vojna vo svojej podobe aj zle veci aj dobre perfis

Kdysi dávno
avatar uživatele
90 %

Výstižný

Nejdřív jsem měla ten dojem, že Tom Hanks není zrovna typ herce, který by měl ztvárnit válečného hrdinu, ale nakonec mě jeho výkon velmi mile překvapil! Podle mého názoru film vystihuje tu správnou atmosféru, jakou by měl mít dobrý film o 2. světové. Z tohohle dílka je cítit, jak se při jeho natáčení herci bavili...a tak to má být!

Kdysi dávno
avatar uživatele
80 %

Potvrdené pravidlo

Tento film vo mne len potvrdil názor, že vedenie americkej armády nikdy nerozmýšľalo pri vojnových konfliktoch hlavou. V druhej svetovej vojne počas vylodenia v Normandii zomreli tisíce vojakov pod prudkou paľbou nemeckých guľometných hniezd. Podobnú zadubenosť velenia americkej armády bolo vidieť aj vo filme Čierny jastrab zostrelený, ktorý sa odohráva počas krízy v Somálsku v roku 1992. O to zaujímavejšie potom vyznieva snaha amerických filmárov o spoetizovanie týchto nerozumných (ba priam hlúpych) a unáhlených vojenských rozhodnutí. Je pravda, že scenár bol napísaný hlavne ako pocta všektým, ktorí padli v 2. svetovej vojne a ako poučenie pre budúce generácie, ale tieto filmy by hlavne mali poukazovať na nezmyselnosť takýchto rozhodnutí, a otvoriť oči zainteresovaným osobám. Ale to je asi len sen a zbožné želanie nás pacifistov. :-)

Kdysi dávno
avatar uživatele
Lee
...
100 %

Ryan

Bezpochyby jeden z nejlepších válečných filmů. Dá se sledovat s otevřenou pusou od začátku do konce. Troufám si ale říct že je trošku zkreslenej k obrazu amerických diváků. Je fakt že Amíci hráli důležitou roli ve válce, ale neumírali jen američani. Perfektně byla zobrazena atmosféra vylodění. Za to co ten film ukázal a styl jakým to ukázal dávám maximum.

Kdysi dávno
avatar uživatele
100 %

ryann

ZVR je opravdu vyborne zpracovany film ktery Vas udrzi u obrazovky od zacatku az do konce mezi valecnymi filmi je to spicka.

Kdysi dávno