home
Spider-Man 3

NÁZORY K FILMU

avatar uživatele
E Š
...
80 %

Asi najzaujímavejší diel z tejto trilógie, obzvlášť ma zaujal vývin udalosti medzi Peterom a jeho priateľkou, nečakala som, že tu bude zaujímavé.

9. srpna 2012
avatar uživatele
90 %

90

Spider man pod rukou Raimiho a Tobey jako jeho představitel je velmi dobrá kombinace.Film je fantasticky natočen a Spider-mana opravdu nejde jinak než mít ráda.Jediné co mi na triologii vadí jsou někdy pěkně debilní dialogy!Proto dávám 90

5. července 2011
avatar uživatele
100 %

Vám šibe?

Ste už normálny???!!!
Spiderman 3 bol najlepší film zo všetkých sérii , nechápem vás.

Ste ma znechutili

Neviete oceniť kvalitný film

28. října 2009
avatar uživatele
80 %

Na to že je to třetí díl si myslím, že to bylo moc pěkné, sice už to postrádalo to napětí z minulých dílů, ale myslím že filmaři odvedli dobrou práci.

31. srpna 2009

To mysleli vážně?

Tak jestli tenhle film nebude propadák všech dob a neodradí od natočení dalšího dílu, pak už asi nic! Podívaná na nevyrovnaného, slizského a hrozně hrdinského lidského pavouka byla šíleně legrační. Příběh chudáka, co chce pomoci své malé holčičce byl nedotažený a kýčovitý, nemluvě o zvratu vztahu mezi Peterem a Harrym! Na to jde říct jen: Ježiši, to byl děs! Mysleli to snad vážně? Všichni herci tam byli protivní, M-J byla nechutně patetická s tím svým divadlem a ke všemu přidali divnou blondýnu, která postrádala charakter ze všech nejvíce. Z téměř neexistujících problémů tu dělají světově důležité věci a to je nechutné. Po shlédnutí filmu jsem usoudila, že hůř vyplácat peníze už nemohli. Už jen, když se řekne spiderman 3, mám chuť utéct někam daleko. Když jsem to viděla poprvé, byla jsem hluboce znechucena a škodolibě pobavena, po několika měsících jsem si to pustila podruhé a světe div se, bylo to ještě horší! Jako by ten film někdo dokázal ještě víc zničit. Měla jsem pocit, že se u scének s děsně "sexy" a "temným" Peterem pozvracím. Teď vážně uvažuju nad tím, že to dvd hodím z okna. Kdyby někdo chtěl znát děj, člověk by mu musel říct, že to prostě nemá děj, ani logiku a je to ztráta času. To ani nejde zhodnotit, takže 0 % a je mi líto, že nemůžu jít do mínusu...

19. července 2009
avatar uživatele
10 %

de to

Oprori ostatním je to podle mě strašná hrůza jak ol dějik tak o vtipu. Je to podle mě už dost velká nuda !!!

17. července 2009

V tomto pokračování Spidermana už opravdu přituhuje, začnou tu problémy nejen v práci, nebo ve vztahu s MJ ale i problémy s nejlepším přítelem Harrym a hlavně s novými nepříteli, kterých je v tomto díle víc. Mnohem napínavější a zajímavější než předchozí 2 díly :) a hlavně mnohem lepší :)

5. prosince 2008
avatar uživatele
90 %

Trojka mi prijde najlepší. Fakt se tam konečne začalo neco dít. Jednotka a dvojka mne neberou, trojku si kouknu kdykoliv.

23. října 2008
avatar uživatele
joda
...
80 %

Tak nějak nevím

Už dlouho jsem se chystala se na Spidermana podívat, jelikož je to můj druhý nejoblíbenější superhrdina a oba předchozí díly se mi líbily. Třetí díl byl také dobrý, ale řekla bych, že to bylo až příliš přeplácané. Myslím, že de facto tři protivníci je na jeden film, byť podle komiksu, až příliš. Na druhou stranu se mi hodně líbily scény, kdy si Peter nenechal "dělat" na hlavu, Spiderman napadený látkou z vesmíru. Hodně na nervy mi lezl v tomhle filmu Harry. No nevím, jak celkově film ohodnotit, asi tak mezi 70 a 80%, ale za tu finální bitku, která byla velmi zdařená dám těch 80%.

2. září 2008
avatar uživatele
60 %

třetí díl mě osobně neuvěřitelně zklamal. ani ne proto že by to byl tak špatný film, ale asi jsem měl prostě moc velká očekávání a cokoliv co se alespoň nevyrovnalo dvojce pro mě bylo zklamání. na co jsem se těšil hodně byly akční sekvence. ty jsou díky opravnu mamutímu rozpočtu neuvěřitelně technicky vymazlené, bohužel, alespoň pro mě byly trošku co se nápaditosti týče chudé. a ani finální scéna v mých očích nepřekonala vlakovou scénu z dvojky. ani sám nevím jestli chci další díl. na jednu stranu by to mohla být zase paráda, na druhou by se to mohlo zase zvrhnout. sám se nechím překvapit

2. září 2008

Nic extra...

Tak třetí díl spider-maní série mi nepřišel jako něco extra, dokonce ten konec mi připadal až přehnaně kýčovitý, ale co se dá dělat... Více jsem ani neočekával. Pro mne je stále nejlepším dílem díl první :o)

24. srpna 2008
avatar uživatele
60 %

Když je ve filmu "přesuperhrdinováno", tak to za moc nestojí. Třetí díl mi přijde ze všech nejhorší, autoři se snažili do filmu vecpat moc komiksovosti a to podle mě zkazilo celý film. Na druhou stranu mám Spider-mana rád a rozhodně je potřeba po druhém díle vědět, jak to s ním jde dál...

31. července 2008
avatar uživatele
50 %

Nejlepší je podle mého názoru druhý díl. Třetí díl je dobrý jen pro svou akci a napětí. ovšem nic víc jsem od něj nečekala. V některých chvílích si člověk myslel, že se dívá na nějakou stupidní telenovelu, ve které je milostný trojúhelník, který si mezi sebou neví rady. Dále tady máme plno záporňáků, kteří se mi stejně moc nelíbili. Ten pískový muž maximálně dobře vypadal, ale jak tam motali minulost, zastřelení strýčka, nemocnou dceru a city. To už na mě bylo moct. Je to celkově asi nejhorší díl ze všech. Kvůli spoustě dalším věcem, které se mi nechce rozepisovat. Asi se budu nejraději koukat na dvojku.

15. července 2008
avatar uživatele
70 %

Mageina Tovah

Film má opět velmi kvalitní efekty a příběh zpestřuje hned několik monster. Zvláště nový spiderman přináší do příběhu něco nového.

17. června 2008
avatar uživatele
70 %

Na tento film jsem se velmi těšil, ale trochu mě zklamal. Už to nebyl ten klasický Spiderman jako v předchozích dvou dílech. Nemůžu samozřejmě vytknout nové dobře ztvárněné postavy, ale jak říkám tak už to nebylo to co dřív.

29. dubna 2008
avatar uživatele
90 %

Asi takto

Nejspíš se budu spoléhat na toto tradiční pořekadlo že první je nejlepší. Teď jak to myslim. Jednička se mi líbila asi nejvíce, protože se nejvíce podobá comicsu. Je tam úplně stejný příběh. Ale těch chyb. Efekty nejsou u jedničky zrovna to nejlepší ale musí se brát na vědomí kdy se točila. O dvojce nemluvim. Chyb jak máku. Podle mě bylo ve trojce moc nepřátel. Scénář se ,,docela" povedl ale jsou tam 100% efekty. Jenže k čemu jsou efekty když není kldoudný děj. Kdybych měl srovnávat mezi spidermanem 3 a deredevilem, samozřejmě bych hlasoval pro spídu. Dardevil -100%. Ale doma na to koukám ve dne v noci

27. dubna 2008

Spider-man potřetí

Je potřetí zpátky. Jedna z nejznámějších a nejlepších komiksových hrdinů současnosti. Zdá se mi, že v poslední době se tvůrci předhánějí čím dál více, kdo z nich natočí lepší film podle předlohy o super hrdinech z komiksových sešitů. A fakt, že se do projektu nacpou neuvěřitelné miliony dollarů, nemusí vzniknout skutečná bomba, která bere dech! Spider- man 3 je opravdu napěchovaný skvělými efekty, dobrou kamerou a plný úžasných soubojů. Ale za ty peníze jsem čekal mnohem více a musím uznat, že jsem se chvílemi dost nudil. Pokusy na emoce diváka u mě trochu ztroskotaly jako např: smrt Harriho a hádka mezi Peterem a Mary Jane. Zvolení nepřátel Spider-mana, musím ocenit. Písečný chlápek působí jako rovnocenný a silný protivník a přes jeho úmysly ukrást dostatek peněz na záchranu milované dcery, jsme mu chvílemi i fandil. Scéna, při které se snaží vstát z písku (po jeho přeměně) a přitom se stále snaží chytit do ruky medailonek je výborně efektivně propracovaná a plná emocí, brilantně to doplňuje hudba D. Elfmana. A stará známa černá, mimozemská hmota z vesmíru, kterou dobře známe z animovaného seriálu. Jako protivník mě neoslnil a to jsem od toho čekal hodně! V celku povedené, efektivní, ale ubohé zakončení.

26. dubna 2008
avatar uživatele
40 %

tak tohle je podle mě ten nejhorší film ze série!!! ježíši, koho napadlo tak přecpat už tak dost nadupaný děj?! jasně, máme tu 2 dobrý na 2 zlý, ale tvůrci se snažili tak nezklamat diváka, až se z toho stal film, ze kterýho mám velice smíšené pocity /prachy za kino vnímám skutečně jako vyhozený/

14. dubna 2008

Tyoo..tak rozhodně nejsem nějaký extrémní fanda Spidermana viděl sem celý snad jen tento díl a pravda musím říct, že hlavní co mě na něm lakalo byla ta nekřesťanská částka kterou celý film stál!A na první shlédnutí sem si sám pro sebe říkal...kam se ty peníze sakra poděli?!Jako neříkám, že tam nebyli hezké efekty, ale na takovou částku bych čekal opravdu něco naprosto odzbrojujícího a zničujícího jak byli třeba Transformers, takže v tomto ohledu mě snímek narovinu docela zklamal!Další kapitolou samo pro sebe byl výkon hlavního hrdiny který byl opravdu děsný a celej film jsem si pořád říkal "ježiš, ten tak neumí hrát"!Mno dále co mě namíchlo byl naprosto blbej příběh...samozřejmě, že na takové typy filmů se kvůli příběhům nechodí, ale alspoň něco trošičku lepšího vymyslet mohli!Ovšem, ale ikdyž tento film má chyb jak máku musím bez předsudků říct, že jsem se docela slušně bavil takže až takový propadák to nebyl!Ale vážně jednou a dost...

10. března 2008
avatar uživatele
80 %

Příjemné překvapení

Neumím moc hodnotit filmy typu Spiderman a Batman a tak, ale musím říct, že celkově na mě Spiderman 3 působil dobře. Lepší než jednička není, ale než dvojka určitě. Překvapilo mě množství vtipů a hlášek, které film skvěle oživily. Někdy mi to spíš připadalo jako parodie, ale byla to sranda. Opravdu jsem se bavila a to jsem nečekala.

7. února 2008
avatar uživatele
40 %

Chtěli to natolik nacpat efektama, až to podělali...Neřikam že to zkazili uplně, ale těch chyb co tam basekali, docela to zamrzí.

12. ledna 2008
avatar uživatele
80 %

Tretie pokračovanie Spider-Mana ma nesklamalo. Páčila sa mi hlavne postava Sandmana, ktorá tomuto filmu dáva grády. Čo mi tam najviac vadilo bolo, keď išiel Spider-Man do boja proti tým dvom zločincom, tak tam bola v pozadí americká vlajka. Ten trápny americký patriotizmus si mohli odpustiť. Ale inak to je fajn film.

30. prosince 2007
avatar uživatele
90 %

Velmi podarený film- Skvelé akčné scény, celkom slušný dej, len mohli vysvetliť pôvod toho parazita, mne osobne to že "len to spadlo z oblohy" nestačilo, ale inak fakt podarený film.

27. prosince 2007
avatar uživatele
100 %

Uplně best!!!!!!!!

já jako hooodně velká fanynka spideyho sem vůbec nebyla sklamaná!!!!! všechny tři díly jsou super!!!! doufám že bude víc dílů tohoto filmu protože se na ně budu vždy moc těšit!! spider-man forever

26. prosince 2007
avatar uživatele
70 %

Je pravda, že tam hodně věcí přebejvá. Tři záporáci, to je docela dost, a zase je tam hodně patosu, ale ten byl i v dílech předtím takže to až tak nevadilo, a vůbec nechápu proč tam cpali Gwen, jako kdyby jedna nanyna nestačila, no a ještě ty trapný taneční scény, ale celkově jsem to čekala daleko horší. Lepších 70

24. prosince 2007
avatar uživatele
50 %

Sklamanie

Takže na začiatok vám chcem povedať, že Spidermana som nikdy moc nemusel, jedontka sa mi zdala byť celkom fajn dvojka bola trochu lepšia, viem že sú to filmy podľa komixov, ale miestami za mi zdali byť nekutočne tráne, ale po trojke si myslím, že tam neni, ani náznak trápnosti. Spiderman trojka je určite po Shrekovi 3 najväčšie sklamanie roku a určite nepochopím ako to mohlo dostať v hlavnej recenzií 80%.
Na nového Spidermana som išiel z dvoch dôvodov prvý bol, že by som nemohol ísť na film dovtedy s najvyšším rozpočtom a druhý bol, že som už dlho nebol v kine. Svoj názor piíšem až teraz lebo som si chcel poriadne premylieť, čo sem dám. Zečiatok sa vydaril, to ako Peter bojuje proti Harrimu vo vzduchu proste nemá chybu, vtedy som v kine doslova nedýchal. Ale asi tak o dvadsať minút neskôr to vyzerá, že skúsili natočit tri filmy v jednom, doslova, to vyzerá, že sa niekto snažil dať do scenára toho čo najviac. Všetci tu píšu. že Sandman je skvelý, áno to je lenže ja som úplne nepochopil jeho vzninutie, keby to vysvtlili, tak dobre ako to prečo sa Octavius v dvojke stal tým čím je alebo Green Goblin v jednote. Tuto len niekto vlezie niekam a niečo sa s ním stane. Vzťah Mary Jane Peter sa mi zdal byť trápy a absolútne nestotožniteľny. Jediný kto tu mal grády bol Venom a ten tu bol sotva minútku =(. A teraz to najdôležiejšie tá slávna scéna s vlajkou. Tá ma sparalizova ešte viacej ako konská dávka morfia. Nikdy som nevidel nič tak tápne. Spiderman prelietava pred americkou vlajkou za potlesku, vtedy som začal uvažovať, že či je Raimi režisér, lebo každý človek pri zdravom rozzume by toto nenatočil.
V skratke Spiderman 3 je to najhoršie na čom som bol tento rok v kine.A tých 50% dostal za perfektné digitálne efekty a za úvodný súboj inak je to HROZNÉ!!!



24. prosince 2007
avatar uživatele
20 %

Celá série si opravdu drží úroveň, ale ta úroveň je žalostná a superdrahý třetí díl tomu nasadil korunu. Tak trapný a neskutečně magorský film člověk nevidí každý den. Kdybych byl na toto někoho přemluvil, aby se mnou šel do kina, tak se budu potit studem z toho, na co jsem toho dotyčného vytáhl a z toho, co se na plátně děje. Musel bych se ovládat, abych mu nakonec ten lístek neproplatil a když si tohle uvědomím, zaráží mě, jak tohle vůbec mohli pustit do kin. Ale je to zase jen proto, že prostě lidi žerou frajera, kterej vystřeluje ze zápěstí pavučinky, střílí z nich lepkavé pavoučí kuličky a dělá si sítě, ve kterých může ležet se svou přítelkyní, přiblble se tlemit a pronášet zoufalé řeči. K tomu přihodíme nějakého mimozemského parazita, který se vzal bůhví odkud, písečného muže, který vznikl taky: „jen jako že nějak prostě vznikl“. No jo, je to komix, spíše dětský komix, ale ve filmu tohle vypadá hodně blbě. Ale musím dodat, že Sandman je na tomto filmu opravdu to nejlepší. Dále opět tradičně nepochopitelný vztah mezi Spiderem a Mary Jane a každej si má s tímhle materiálem přijít na své. Myšlenku k vlajce už mi zde vzal někdo přede mnou. Je fakt, že kdyby tento film natáčel český režisér, tak budeme za vlající českou vlajku v záběru možná rádi, ale co dělá Raimi v každém díle, to je vrchol humusu. Nemám nic proti americké vlajce, ale tak, jak jí tam vždy předvede, to je něco neuvěřitelného.

17. listopadu 2007
avatar uživatele
60 %

Kde jsou ty peníze?

Měla jsem jít do kina. Takhle jsem z -prý- megatrháku měla velmi rozpoluplné zážitky. Nejenže za to může verze, která se ke mne dostala, ale mimo to i prostředí, ve kterém se děj filmu odehrává. Nemluvím tu o rušném americkém městě plném mrakodrapů (kde jinde se může odehrávat příběh Spidermana, na vesnici s nízkými domky těžko..), ale o temné černé grafice. Spiderman je černý, nepřátelé jsou černí (mimo Sandmana, který se grafikům přes míru vydařil!), děj se odehrává v noci, to se pak divákovi těžko hledá těch investovaných 250milionů dolarů. Stále je to tentýž muž, jenž vystřeluje své pavučiny do závratných výšek a mrštně při tom předkopává pravou, někdy i levou nohu, hodí salto a usadí se na střeše té největší budovy z okolí. Rozhlíží se. Hej, lidi, bude čtyřka? Snad ne...

14. listopadu 2007
avatar uživatele
70 %

Musím na začátek říct, že mám ze Spideyho č. tři velmi rozporuplné pocity. Na jednu stranu herecké výkony za pět, přemíra klišé, Kirsten Dunst (Nesnáším ji!) a příliš roztomile vypadající Tobie. A takhle bych bohužel mohla pokračovat. Přesto Spider man 3 rozhodně předčil má, kritikou na minimum sražená, očekávání. Jako největší klad hodnotím špičkové efekty. V Marvelovské lavině filmů se vyjímá. 70%

14. listopadu 2007
avatar uživatele
100 %

Je pravda , že se mi dva první díly líbily a proto jsem šla taky na trojku . Ovšem o proti těm dvoum je tohle taková pohádka a má to i jiný tempo . Ovšem ten konec byl fakt smutnej a měl i něco do sebe . Zbytek filmu je skutečně ubohej , ale dá se na něj koukat .

11. listopadu 2007
avatar uživatele
80 %

Tak těžko říct, kterej ze tří spidermanů byl nejlepší, tenhle byl hodně dobrej. Byl tam asi větší příběh, víc efektů, možná trochu víc pohádkovější nevim.

4. listopadu 2007
avatar uživatele
kopy
...
80 %

Není to nejhorší

To se týče stránky filmové, tak efekty a samotné provedení je perfektní, herecké obsazení taky ujde(nic nového, až na vyjímky oproti předchozím dílům), děj žádný, ale dávám tomu 80%. Jinak se mi to celkem líbilo.

22. října 2007
avatar uživatele
100 %

NOOOooo... ...

No zo zaciatku sa mi vobec nepacila trojka ale teraz ked ju mam na DVD tak ju pozeram stale dookola a dookola a uz som tam nasiel viac ako 5 chyb ale neviem ako pridat prvu chybu. ale inac SUPER

20. října 2007

Sice o něco slabší díl než předchozí dva, ale pořád si drží vysokou úroveň. Ale kdo spidermana žere tak určitě nebude zklamanej.

15. října 2007
avatar uživatele
50 %

50 na 50

Oproti dvom prechádzajúcim, bol jednoznačne najslabší. Pôsobilo to skôr na mňa ako romantický film, sem tam s nejakou akčnou scénou. Koniec bol jasný, už dávno predtým než sa stal.Nemôžem však povedať, že ten film je absolútny prepadák, akurát na môj štýl bol moc... o ničom. A aby som nezabudol, nevadilo by mi keby natočili štvorku, ale mohli by radšej dať len jedného nepriateľa (nie ako v trojke 3) a vymyslieť dáku dobrú zápletku.

13. října 2007
avatar uživatele
60 %

Katastrofa

Už jednotka bola pre mňa sklamanie. To som však v tedy ešte netušil, že trojka bude úplná katastrofa. Proste niečo strašné. Normálne boli chvíle keď som mal sto chutí sa zdvihnúť a vybrať DVD a rýchlo tam hodiť niečo iné aby ma netrafilo. Nešťastie som celý film v zdravý prežil :)

13. října 2007
avatar uživatele
60 %

Tak to vidím já...

Celá tahle pavoučí akce šla jaksi mimo mě. Neustále trapně předhazované moralizování a donekonečna se opakující akční scény mi v tomhle třetím dílu už neměli co dát. Po hodině filmu sem se nudil. Celý děj mi navíc přídě i přes svou přeplácanost nehorázně jednoduchý. Nejvíc sem si sliboval od souboje Petter/Harry, jejichž vztah skončil snad největším klišé (nemůžu prozradit). Celkově je to podle mě pokračování typu piráti 3 - co nejvíc akce, co nejvíc nepřátel a hlavně v tom utopit (a o něco později vydělat) co nejvíc peněz.

8. října 2007
avatar uživatele
80 %

Trojka je jasně bect - je nejakčnější, spousta postav z komiksů a konečně se objevil můj oblíbenec Venom. Jinak taky bylo dost hustý jak se Parker choval když ho ovládal symbiote - BEST.
Jo a RadoSV - už vidim jak vletíš na dvacetimetrový písečný monstrum jen tak holýma rukama blbe.
Dávám celkem 80%, ale možná má i na 85% (kdyby tu bylo)

4. října 2007
avatar uživatele
80 %

3x a dost!

Možná, že se mi tenhle díl líbil nejvíc, ale už toho bylo dost! Vůbec by nebylo na škodu, kdyby nechali Spider-mana zemřít...je snad nesmrtelný??? Nejlepší byl pro mě vztah Peter - Harry...nejlepší přátelé, které nakonec rozdělila smrt. Co dodat...Do třetice všeho dobrého?

24. září 2007
avatar uživatele
10 %

---

lidi reknem si to na rovinu...spiderman uz je jednoduse receno trapnej...ty jeho neustale stejny bojovy sceny, trapny sceny s MJ...no proste vsecho do sebe vubec nezapada...vsechno je minus... jedine co aspon trochu film zachranuje na tech deset procent jsou vykony hercu a efekty...nic vic

20. září 2007
avatar uživatele
60 %

Ajaj ... :@)

Tak moje obavy, které ve mě dřímaly se potvrdily - bohužel!!! Už je to třetí díl a musím říct, že jsem se chvílemi opravdu nudil a proto u mě padá v žebříčku mezi průměr. Proč se tvůrci snažili udělat z suprového akčního kousku něco hlubokomyslnějšího? Opravdu jsem se těšil na jednu akci za druhou, ale tak nějak se mi nedostávalo. Je to velká škoda, fandil jsem SAMu RAIMImu všemi deseti ...! Co jsem ale obdivoval (jako vždy) jsou záporné role ... triky (písečný muž - nebo jak ho nazvat, to byla naproto perfektní podívaná) ... a tupost MJ (ta husa je fakt na zabití) ... :@)

18. září 2007
avatar uživatele
40 %

Blbost

Nejvíc mě teda šokovola jak všichni ti lidi sledujou Sandmana když mlátí uvězněnýho Spidermana a dokážou ho jen fotit. Ve dvojce se mi nejvíc líbilo, když se za něj v tom vlaku dokázali postavit a pomoct mu a tak nechápu co to tady mělo znamenat.

17. září 2007
avatar uživatele
80 %

makej Spidey makej

Spider-man 3 se mi v celku líbil. Počítačové triky byly průměrné, akční scény překvapí nápaditostí, záporáků bylo moc(Sandmana bych si klidně nechala do dalšího dílu)Na Venoma jsem se těšila a on mě za to odměnil ani ne 15 minutami svého vystoupení. Nestřidmost a nerozhodnost režiséra se dá omluvit jedině tím, že si opravdu ukousl veliké sousto. Tobey McGuire nepředvede nic nového a jěště ke všemu tancuje jak pako. Dám 80 a doufám, že slibovaná čtyrka svým pokusem o další překonání předchozích dílu tu čtvrtou nesejme a sama se nerozbije v urovni podprůměru.

31. srpna 2007
avatar uživatele
90 %

Nejlepší

Jednoznačně nejlepší díl o Spider-Manovi.Oproti minulým dílům zde bylo víc akčních scén(ty byly super)ale i více z Peterova soukromí.Zakjmavé bylo sledovat Peterovu stinou stránku.Jednoznačně nejlepší z celého filmu je závěrečná bitka a nejpřekvapivější Sandmanova povaha.

24. srpna 2007
avatar uživatele
100 %

Uff.... Tak jednotka bola super, dvojka bola o nieco nudnejsia aj ked akcnym scenam sa neda nic vytknut a trojka bola SKVELA!!! sceny, dej, herecke vykon, triky to vsetko bolo na jednotku....

24. srpna 2007

machr nebo tupounek?

Slyšel jsem že Spíďa mněl s černým kostýmem na ulicích jako Peter Parker působit jako zlej ale mně přišel spíš jako šestiletý kluk co si hraje na frajera.Každopádně film na mně udělal skvělý dojem ale z půlročního studia tohohle filmu z trailerů a upoutávek a všelijakejch blbin jsem čekal něco lepší.

7. srpna 2007
avatar uživatele
kin
...
40 %

Spiderman mě už moc nebere... Jednička vypadala jako docela dobrej komiksovej film, ale zdá se mi, že trojka už absolutně definitivně ztratila kouzlo... Dvě třetiny filmu Spidi jen lítá po městě v různě barevnejch oblečcích... A taky, v jedničce bylo všchno "téměř racionální"- výborný vědec vytvořil nějakej kluzák, který překoná zemskou přitažlivost, ale v trojce je kam se podíváte obrovský monstrum měnící se v písek, nebo divná postavička připomínající něco mezi Predátorem a Vetřelcem... A ta snaha hraát na city- to jim moc nevyšlo... Ale posledních (citových) deset minut bylo celkem ok...

2. srpna 2007
avatar uživatele
0 %

už nikdy

Jednička se mi docela líbila. Myslela jsem, že to bude comiksový odpočinkový film, ale co tentokrát teda vymysleli. Stále jsem čekala, co z toho vyleze,ale pro mě to byla kravina bez hlavy a paty.

25. července 2007
avatar uživatele
80 %

Čekala jsem víc

Po přečtení pár recenzí jsem na Spider-Mana šla s poměrně velkým očekáváním, ale nakonec jsem odcházela trochu zklamaná... Sice některé scény byly obdivuhodné - nejvíce na mě ale zapůsobila ta úvodí, ve které byl ten malý sestřih z předchozích dvou dílů - ale jinak mi film přišel sám o sobě docela slabý... Předchozí díly byli víc akční, tenhle mi přišel že jde hloub do romantiky a tak... Jo, romantika je fajn, ale to množství, které tam bylo mi do filmu o pavoučím muži zrovna dvakrát nesedí... Už od prvního dílu jsem měla ráda Harryho a tak trochu jsem čekala, že ho nechají na konci umřít, ale myslím, že bez toho by ten film byl takový pro mě osobně nedokončený...Takže myslím, že 80% je přesto zasloužených..

15. července 2007

O tomto Spidermanovi jsem ještě před jeho shlédnutím dost pochyboval,protože dvojka už byla poslabší než jednička a jak známo hollywoodské trilogie mají zpravidla klesající tendenci,až na pár vyjímek.Začátkem jsem byl příjemně překvapen,první pořádná akce mě navnadila už jsem jen čekal,že film na mě začne chrlit jednu akci za druhou,ale šeredně sem se zmýlil.Prostředek filmu naprosto ničím nezajímavý,až na občasné probuzení diváka nějakou tou honičkou,které jsou zpracovány moc hezky.O konci filmu škoda mluvit,zbytečně natahované a pro mě rozhodně nejhorší díl ze všech Spidermanů.

7. července 2007
avatar uživatele
50 %

Vespidey

Konečne som si pozrela tento "trhák".... a bola som sklamaná. Žiadny zázrak sa nedeje. Maguire má furt ten priblblý pohľad a najlepší je asi vtedy, keď na ňom hosťuje Venom (to bolo nay z celého filmu-keď chodil po meste jak mazák (-: ). Sandman-ten mi pripadal asi najkladnejší zo všetkých. Goblin II.- miestami klišé, ale fajnovejší ako Spidey. A MJ-tak tú vôbec nemusím. Beee. :) Hrozné zavŕšenie už aj tak hroznej série. Padik... :D

4. července 2007
avatar uživatele
100 %

Musím říct že jsem se na tenhle díl těšil jako malé díte a nezklamal mě.... pokud má clověk rád filmy u kterých nemusí přemýšlet jestli je to reálné nebo není tak se u toho musí bavit....

2. července 2007
avatar uživatele
50 %

Tohle má být nejlepší?

Ač to nerad dělám, musím. Moc jsem se těšil, z prvních ohlasů jsem jen slyšel, jak moc je dobré, ale kromě akčních scén, jsem se jen nudil. Nedokážu pochopit, proč to takhle pokazili?! Samé žvatlání o ničem. Kecám, něco tam bylo-samá AMERIKA. Ze dvou ohromných padouchů udělali hrdiny, to je už pro mě nuda a moc okoukané. Stojí za jedno podívání, ale předchozím dílům nesahá po kotníky.

2. července 2007
avatar uživatele
40 %

Co to vidí oko mé? Proč tolik stoprocentních hodnocení? Koukali jsme na stejný film?! 250 milionů dolarů, člověk by řekl, že to musí být megatrhák. A on takový propadák. Tobey Maguire mi opět dokázal, že hrát opravdu neumí a ten jeho tupý kukuč mi už za těch předlouhých 140 minut začal pěkně lézt krkem. Aby toho nebylo málo, tak k jeho hereckému neumění ještě přispěl naprosto příhlouplý scénář, který z něj udělal ještě většího ubožáka. Mary Jane se tam jen občas mihla na ozdobu nebo aby zplodila nějaký slušný zvrat v ději, ale žádný valný dojem neudělala. Harry, alias Zelený Goblin II. se alespoň konečně měl šanci předvést, škoda, že jen v závěru. Sandman byl na svůj potenciál dost děsivě zahraný a tak jediná postava s charakterem, která by si klidně zasloužila daleko (klidně celý film) více prostoru byl Venom - jediná postava, která měla život. Co všemu nasadí sladkou třešinku byly nádherné americké patriotské a klišoidní momenty jako předávání klíče od města, děti v oblečku spidermana nebo třeskutě směšné přeběhnutí Spídyho před americkou vlajkou, navíc neskutečně umělé směšné scény a nedotažené prvoplánové dialogy - jednoduše bída. Jediné, na co se ve filmu dalo dívat (kromě zmiňovaného Venoma) byla grafika, i když i ta občas nestála za těch milionů, co se v tom utopilo. Šetřte peníze a běžte raději na něco jiného, cokoliv! Zatím jednoznačně nejhorší trojka roku a pro mě největší zklamání.

1. července 2007
avatar uživatele
80 %

Na to jaký to měl být hit je to bída. Velkolepé efekty, docela dobrá hudba, ale příběh nic moc a největší režisérovo eso v rukávu - Venom - tam byl jen na 10 minut. Pokazil si to. Nakonec vyzněla postava Harryho Osbourna nejlíp z celého filmu

30. června 2007

Filmaři říkaly, že tenhle film bude bomba. Je to sice bomba, ale propadák. První díl byl vcelku pěkný, druhý už nic moc a třetí doslova hrůza.

29. června 2007
avatar uživatele
40 %

Tak tent filmik nebol zase az taky zli az na toho simbionta ktoreho dostal na konci!Kazdi kto citaval komix tak vie, ze ten kto dostal simbionta tak sa zmenil ne toho cierneho spidermana ktory nevipadal ako ho ukazali vo filme ale tak ako ten chlap co to dostal po nom!A spiderman mal vipadat rovnako!Takze toto ma sklamalo aj ked neznasam filmi tohotu druhu pretoze komixi su vzdy lepsie ako filmi tak toto nebolo najhorsie(ale z daleka nie ani najllepsie)!Mozno len pri filme Sin City a 300 to tak nebolo ale inak vsetky boli na ...nic pretoze ich nevedia robit a nevedia napodobnit to co sa podarilo v komixoch (myslim tym reziserov a tych ktory to robili):D
Dostava 40% pretoze vravim ze to nebolo najhorsie:D

28. června 2007
avatar uživatele
100 %

Bylo to i vtipné

Nejdříve sem na Spidermana nechtěla jít,ale pak mě kámoška přemluvila .V kině jsem na tom byla 5 krát a šla bych na to ještě klidně 1000krát,ale to by mě rodiče nepustil.
Taky se mi líbí hlavní hrdina Tobey Maguire:)
A dokonce mě to i hoooooooodně rozesmálo:)

21. června 2007
avatar uživatele
70 %

Ze třetího dílu jsem byla trochu zmatena. Herecký výkony sice nic extra, ale stále dobré, hudba pěkná a kamera fajn. Jen scénář byl kámen úrazu. Raimi se pokusil do filmu narvat víc, než film snesl. Chvílema jsem nevěděla, jestli chce natočit humorný film (viz scény v baru a na ulici), romantický slaďák (kdykoli byli na plátně Kirsten a Toby, aspoň jeden z nich vždycky brečel), vážný film (psychické stavy postav) nebo akční spektákl (akční scény jsou teda jediná vyloženě prefektní věc v celém filmu). Celé to završuje český dabing, který bych radši zakázala. No, rozhodně už jsem ale viděla horší filmy....70% (jen kvůli Bryce)...

20. června 2007
avatar uživatele
80 %

SPIDER-MAN 3 BY 2MIG1

tak dlouhý čekání skončilo a konečně je tu třetí díl jednoho z mejch nejoblíbenějších komixáků.. očekávání se ovšem neslo v duchu obav, vždyť všichni víme jak vypadaj "trojky" batmana a supermana... a i přesto, že u režisérký stoličky zůstal osvědčený sam raimy, tak se tyto obavy tak trohcu naplnily.. v žádnym případě nechci tvrdit, že se jedná o podobnej průšvih, kterej byl u zmiňovaných spajdyho kolegů, ale pravda je, že třetí spiderman je nejslabší díl série... když pominu, že trojka je narozdíl od jedničky a dvojky dějově míň kompatkní, tak největší vinu propadu kvality nese paradoxně snaha raimiho ukázat co nejvíc a předvíct co nejakčnější podívanou.. a nemluvim o tom, že by ta akční podívaná mohla mít i lepší efekty.. ale i přes tyhle mouchy je spiderman skvělej film se spoustou výbornejch scén - krom jinýho je tu k vidění snad nejdojemnější zrod záporáka (sandman) - který vás pobaví, zvednou adrenalin i dojmou... no nechtěl bych, aby se ze série stal seriál, ale ještě jeden díl bych snes :)

19. června 2007
avatar uživatele
yaah
...
80 %

Z celé trilogie se mi tenhle film líbil nejvíce. Ze začátku jsem si sice vyčítala, že jsem za to vyhodila peníze, to když se Peter Parker choval jako pitomec a ani Tobey tu roli za začátku moc nezvládal, ale pak přišli na řadu efekty, souboje a přeměna Spideyho a to už bylo o dost lepší. Určitě stojí za to se na tento film podívat. Vydržtě první půlhodinku a nebudete litovat:)

17. června 2007
avatar uživatele
60 %

klišé

Vlastně se filmu nedá nic vytknout. Konec dobrý, všechno dobré... Ale že byc hna to spěchala znovu to se říci nedá. Takže dobrý film, i v rámci serie.
Ale mám nutkání dát hodnocení o hodně procent dolů kvůli klišé typu ,Americká vlajka´ fuj, ještě že rozdávají pytlíky.

17. června 2007
avatar uživatele
60 %

Ze všech 3 dílů se mi tenhle líbil nejméně... Škoda. Snažila jsem se tomu přijít na chuť, ale marně... Pořád jako by mi tam něco chybělo...

16. června 2007
avatar uživatele
30 %

Naprosté zklamání

jednou a dost, tak bych vyjádřil, kolikrát se k filmu ještě vrátím. Snad poprvé se mi líbil Peter, když byl v černém a konečně aspoň na chvilku nehrál toho slušňáka.
Z filmu si budu navždy pamatovat jen jeden sekundový moment (spirderman letí zachránit NY a doskočí na nějakou budovu a za ním vlaje americká vlajka - taková metafora, která ...)

13. června 2007
avatar uživatele
80 %

Hodnocení: 4 z 5 (****)

První dva díly Spidermana jsem si tak zamiloval, že ten třetí se pro mně stal tou nejočekávanější filmovou událostí tohoto roku! Otevřený konec dvojky sliboval blížící se souboj Petera Parkera s Harrym Osbournem a já se těšil na mistrné zakončení slibně se rozjíždějící série. Z filmu se podle očekávání stal v kinech trhák, ale ohlasy diváků a kritika novinářů už tak příznivé nebyly - že je to prý nejhorší díl série! Já ale tvrdím opak, a to že třetí díl je aspoň minimálně tak dobrý jako dvojka a že jedničku překonal. Pravda, má trochu pomalý rozjezd, ale jakmile se dostane na první akci, už je to o něčem jiném. A že té akce tedy je, když se tu najednou sešli hned tři záporáci! Harry Osbourne v otcově výstroji tu se Spideyem předvádí mnohem lepší souboje než jaké jsme vídali v jedničce, a vůbec Harry tady dostal hodně prostoru. Pak tu máme písečného Sandmana, na kterém se trikaři vskutku vyřádili a právem tak patří k tomu nejlepšímu na celém filmu! Bylo pro mně velkým překvapením, jak tragická postava to vlastně je. Většina smutných a dojemných momentů se vlastně točí kolem něho. A do třetice všeho zlého tu ještě je zákeřný Venom - nevím, přišel mi už trochu zbytečný, ale nakonec byl příjemným oživením, i když nedostal tolik prostoru jako ostatní. Na finální bitvu, v níž se sešli všichni čtyři protagonisté budu vzpomínat ještě hodně dlouho! Tady můžete nejlépe vidět, proč se Spiderman 3 stal zatím nejdražším hollywoodským filmem v historii. Slibovaná Peterova přeměna v temného hrdinu si mě také získala. Těch pár desítek minut totiž bylo tím nejhumornějším, co jsme v trilogii mohli vidět. Třeba taková Peterova tančící promanáda po ulici... a nebo když si v novinové redakci dá před šéfredaktorem nohy na stůl - přiznávám, že jsem se smíchy za břicho popadal! Z čeho jsem byl ale rozpačitý, tak to bylo těch několik podivných náhod - jako třeba že meteorit s vesmírným parazitem dopadne zrovna poblíž Peterova mopedu a přilepí se na něj. Ale je to komiksový film, tak budiž. Jen kvůli tomu a nudnému začátku nedávám trojce tolik, nýbrž stehně jako jednička a dvojka, ode mně dostává 80%. Sam Raimi mě ani trochu nezklamal, přesto bych už ale další díly nenatáčel, tři podle mně stačily.

11. června 2007
avatar uživatele
100 %

Fenomenální

Tomuto filmu dávám opravdu 100%. Jelikož tak dobrý komiksový stvárnění vůbec sem ještě neviděl. Opravdu tento film byl v nejmenším případě fenomenální. A ta poslední bitka, tak řeknu vám to sem si nechal líbit. Jak sem se dodíval na tento skvělý film tak sem si s bráchou musel prostě zapařit střílečku, abych se trochu uklidnil.

11. června 2007
avatar uživatele
80 %

Tak a teď mě bude opravdu hodně zajímat, jestli budou natáčet nové díly nebo už je se Spidermanem v podobě Tobeyho Maguira schluss. Byl to takový ten typický popcornový film, čekal jsem od něj akci a tu jsem taky dostal, takže si nemám na co stěžovat, kdybych chtěl od filmu drama, tak si zajdu na něco jiného. Tak autoři zůstali věrni svému žánru - akční, ikdyž už do toho pletli trochu moc té romantiky, žárlivosti a všeho podobné, ale pal to čert. Skvělé efekty, bylo poznat, že film opravdu sežral spoustu peněz. Nechám 80%, protože až na světlé vyhínky jsem se nenudil a taky za skvělou písničku v titulcích ;-)

9. června 2007
avatar uživatele
100 %

Dobrý soused Spider-man

Mile jsi mě překvapil Spider-mane! Jsem velký komiksový fanda, takže mi to nemohlo ujít.Dalo by se říct, že Spidermanovi padouchy znám z komiksu nazpamět. Je fakt že dvojka byla trošku slabší (málo místa-Dr.Octopus), a trojka to nahradila. Líbilo se mi hodně padouchů, líbil se Sadman a obzvlášt se mi líbil Venom. Ano- měl zase málo místa, na to že hrál ve filmu takovou úlohu-kostým a agresivita.Ale i tak, podle mě nejlepší díl série.

9. června 2007
avatar uživatele
80 %

Docela to ušlo

258 mil. $, to není zrovna málo. Faktem je že filmové efekty byly naprosto perfektní. Ale prostě to asi není film mého vkusu. Viděl jsem část druhého dílu, ten jsem po chvíli vypnul. Na Spider-Mana 3 mě přemluvil kámoš do kina a já šel. Chvílemi to bylo i vtipné, např. jak byl Tobey od té černé toxikálie a dělal ze sebe naprostého "machra". Při této scéně jsem se docela usmíval. Ale jinak to nebyl nijak zvlášť velký, nezapomenutelný zážitek. Záporně hlavně hodnotím podle mě dost odbytý příběh a o nerealitě se radši nebudu rozepisovat. Špatná se mi nezdála hudba, přesto největší dojem na mě udělali již zmíněné špičkové efekty, takže dávám překrásných 80%.

8. června 2007
avatar uživatele
60 %

Třetí a nejhorší spider-man,bohužel.Dramaturgicky roztříštěný,děj se rozmělňuje mezi příliš mnoho postav,brutálně ostrouhá Venom,který je tam všeho všudy asi deset minut.Navíc herecky nepříliš zvládnuté od Tobeyho Maguirea(pořát trvám na tom,že je to dobrý herec,ale poloha frajírka mu tedy rozhodně nesedí).Mnoho scén je roztomilých(redakce,žádost o ruku v restauraci.....)nebo vizuálně úžasných(zrození Sandmana..),jenže to nedrží dohromady.Bud' ubrat a vystříhat některé záporáky a naprosto zbytečné postavy(Gwen Stacy),nebo naopak přidat na stopáži a věnovat všem trochu víc prostoru,abysme pořádně poznali jejich motivace a nevnímali je jen jako figurky.Z každého okýnka je vidět láska k předloze a snaha stvořit něco bombastického,ale bohužel ti to,Same Raimi,tantokrát nevyšlo.

4. června 2007
avatar uživatele
100 %

Naprosto skvele!!!

Me se Spider-Man3 libil a to mooc....vsechny tri dily do sebe krasne zapadaji nezda se mi ze by jednomu z nich neco chybelo...Ano mozna ma nejake drobne chybicky ale kdo si jich vsimne hned napoprvi...proznejme to ze nikdo musite se na to kouknout nejmin jeste 2x aby ste nejake nasli....ale zpet k filmu...rekla bych ze vice se od outoru cekat nedalo protoze do toho dali uplne vse....doufam ze bude i dalsi dil...byla bych velmi rada....

3. června 2007

Svou představu jsem měl, již před shlédnutím. Jelikož sem si přečetl pár recenzí a poslechl jsem si několik slov k filmu od kamarádů. Takže jsem od tohoto filmu nečekal nějaké extra zázraky. Jen jsem doufal, že to bude lepší.
Efekty nebyly vůbec špatné, ale i tak to trochu dějově klopýtalo. I tak jsem si film užil a došel k závěru, že nebyl zase tak špatný. Spíš lepší ;)

2. června 2007
avatar uživatele
cnuk
...
70 %

Docela sem se na tenhle film těšil ale když sem přišel do kina tak asi po hodině sem se už nesoustředil ani tak na film jako na to jak is sednout aby mě nebolel zadek :) čekal sem od filmu vic ale neni to to nejhorší co sem kdy viděl a je to lepší a druhý díl

27. května 2007
avatar uživatele
100 %

Spider-Man 3

Je pravda, že od filmu jsem čekal trošičku víc,ale na druhou stranu je to skvělý film. Nebudu tady srovnávat s ostatními díly. Trojka je perfektní Tobey s Kirsten jako vždy nezklamali je to povedený film. Děkuju pane Raimi. Jo a nemusíte tady pořád řešit nějakou pitomou vlajku, až si to natočí třeba Česko tak ať si tam tu vlajku klidně daj!

24. května 2007
avatar uživatele
50 %

hruza!!

na tento film sem se reknu hodne tesil a cekal jsem od neho hodne.. myslel jsem si ze kdyz do toho nahazely tolik milinonu dolaru ze to za neco stat musi.. ale bohuzel jsem se mylil!!! kdyby tam nebyli docela sobre vypracovane efekty a jeste par detajlu tak bych chtel vratit vstupny za listek v kine!!! dej o nicem proste hruza jednoznacne pro me nejhorsi dil cele dosavadni serie!!

22. května 2007
avatar uživatele
90 %

Film byl super. Od prvního dílu vidíme velký posun v efektech a akci. Dějově je to asi nejnabitější díl. Rozdvojená osobnost Spidermana byla příjemné zpestření, Sandman taky neměl chybu. Byly to příjemně strávené skoro dvě a půl hodiny v kině.

19. května 2007
avatar uživatele
LOST
...
40 %

Spider-man 3

Ze začátku musím říct, že Spiderman je můj nejoblíbenější komiksový hrdina a taky musím říct, že toto byl můj nejočekávanější film roku 2007 (no to možná trošku přeháním,na třetího Bourna se těším víc) ale to jsem jen tak odbočil. Před nějakým časem jsem zde napsal recenzi na film 300 a řekl jsem o něm, že je skoro jisté, že je to aspoň pro mě největší zklamání roku, ale že mě třetí Spiderman zklame víc to jsem vážně nečekal. Co mě zaskočilo už od začátku byla strašná nuda u filmu, vážně to vůbec nepřipomínalo dva díly předtím, které mě bavili od začátku až dokonce. Co mě šokovalo dál byl herecký výkon Tobeyho Maguirea, to co zde předvedl je přímo katastrofální. A co mě šokovalo úplně nejvíc je to, že Spider-man 3 je strašná trapárna a musím se přiznat, že už dlouho jsem neviděl tak trapný film jako je toto. Abych jenom nekritizoval tak akční scény (sice jich moc nebylo) byli docela fajn a co se mě líbilo asi nejvíc byla hudba, ale tyto klady ze Spidermana 3 neudělají dobrý film. Co říci závěrem: asi jen to ať nědělají čtyřku. jo a proč dávám 40 %, protože Spidermana jako celkově mám prostě rád. jo a ještě musím říct, že nechápu jak to tady v hlavní recenzi mohlo dostat 80 %.

19. května 2007
avatar uživatele
Arms
...
90 %

Po třetí

Radši budu stručný. Je to rozhodně nejlepší díl série. Autoři se rozhodně nebáli pořádně se rozšoupnout a 258 mil. $ se na tom taky kladně podepsalo. Hodně akce, ale někdy až moc. Možná moc komixový pro mě narozdíl od předchozích filmů. Celkově sem si to užil, takže krásných 90.

18. května 2007

Nejsem si jistý , zda je tento díl nejlepší, efekty napovidají , že ano , děj ne. Filmu dělá ostudu zejména nezvládnutá choreografie. Dlouhou dobu trvalo, než se konečně na plátně objevil Venom. Film rozebírá lidskost Spidermanových nepřátel víc než je zdrávo. Je to nejhorší díl celé série.

18. května 2007
avatar uživatele
80 %

Tak jsem Spideyho zhládl. Kamarád co na tom byl předemnou říkal: "Je to nejlepší díl celé série !!!" Tak jsem čekal, že to bude nejlepší z celé série. Až na pár malých chyb to je nejlepší díl z celé série. O malinko lepší než jednička a o hodně lepší než dvojka. Ze začátku mi to přišlo nudné, ale chápu, filmaří museli nějak udělat to ticho před bouří. Nemusím ani říkat, že tomuto dílu dávají obroské plus efekty se kterými se teda ve filmu nešetří. Se podívejte na takového Sandmana a pochopíte. Líbí se mi na filmu jak se Peterovi všechno hroutí a přibývají mu postupně starosti. Filmaři to nenahrnuli všechno hned, ale polehounku, aby měl divák čas to strávit. Vadilo mi taky, že se tam tak pozdě objevila ta černá hmota a Venom ke konci taky moc nezabodoval. Během filmu spíš řešil Spider-Man svoje problémy než aby se zajímal o zločince kolem. Někdo to vydržet nemusí, ale já mám trpělivost a někdy to bylo i zajímavé. Spider-Man 3 má v sobě i špetku humoru a to mu taky přidalo na hodnotě. Třeba když se z Petera stane "neposlušný chlapeček." Tenhle díl byl nejlepší z celé série. Diváci mohli porovnávat mezi jedničkou a dvojkou, ale kdyby porovnávat nemohli, určitě by film takovou slávu nesklidil. Z pohledu diváka 80 %.

18. května 2007
avatar uživatele
60 %

No popravdě se mi to hodnotí těžko. Nejradši bych to odpálil až do horoucích pekel, ale zase je to natočené pěkně, akce nemá chybu a celkově se mi vizuální stránka líbila dost. Hudba taky krásná a už díky tomu musím nějaký procenta dát. To filmu ještě přilepšuje, že Spidey není můj nejoblíbenější komixák. Nicméně tady toho po dějové stránce moc nefunguje. Raimi z Petera udělal dokonale nesympatického floutka a to je celkem překvapivé, když si diváky v předchozích dílech pořád jen získával. Ta přeplácanost vraždy Peterova strýčka mi přišla spíš k pláči, než že bych měl obdivovat scénáristovu představivost a že si jen tak z vesmíru spadne nějakej symbiont, ale no tak ?? Co se týče herců, tak nejlíp mi vychází James Franco. Působil na mě uvolněně a v rámci idiotského scénáře si s postavou počínal nejlépe a nejvíc si ji užíval. Dost mě překvapila topornost Maguira, který nezvládal ani úvod a v přeměně na temnou stranu byl opravdu k smíchu. Ale ono taky hrajte, když je ve filmu všechno honem honem a nakonec je to celý nedomyšlený, překombinovaný. Ten závěr v kavárně si taky mohli odpustit, ale svědčí to o křeči celého filmu. Zklamání je slabé slovo a díky tomu na mě Superman returns působí ještě o málo lépe.

18. května 2007
avatar uživatele
Kovo
...
70 %

akčná telenovela od Marvelu

Čo sa týka akčných scén... dokonalé. Mám rád Marvel filmy a Spidermana som miloval už ako kresleného. Akurát, že tam tvorila akcia 95%. V 3jke je asi príliš veľa ružových scén, ktoré by sa hodili skôr do telenovely. Milostný trojuholník a podobne, to len zbytočne naťahovalo inak dokonalú akciu. Hneď ako režisér zložil ružové okuliare, tak bolo cítiť Spidermana tak ako som si to nedokázal predstaviť. EFEKTY boli dokonalé. Obzvlášť scény so Sandmanom mi otvárali hubu. Paráda. Spomínanú scénu s dokonalou americkou vlajkou nekomentujem. to si ozaj mohli odpustiť. Spiderman je uznávaný na celom svete a toto vypadalo, akoby sa im to nepáčilo... Smutné. Čiže keď zrátam + a -, vychádza mi to nasledovne:

17. května 2007
avatar uživatele
50 %

ach jo

Cekal jsem odtoho mnohem vice. Podle ty reklam co na to bylo, jsem si myslel, ze to bude daleko lepsi. Podle me se uz jen od 1. dilu zhorsujou.

16. května 2007
avatar uživatele
100 %

USA

Jak už tu bylo zmíněno- záběr na úchvatnou, nenahraditelnou americkou vlajku- to fakt nemusím. Je to vážně v mnoha filmech a kazilo mi to celkový dojem. Jinak skvělý, nejlepší ze všech tří! Nemám co dodat, smutnej konec, ale moc hezký!!!

16. května 2007
avatar uživatele
100 %

3 nejlepší ze třech i když ...

...moc slz, moc zloduchů na jednoho, moc zvratů, chvilku nevím jestli jsem přišel na supermana, sandmana nebo spidermana, druhou chvilku jsem nevěděl který je dobrý a který zlý ale pak se TO ke konci všechno srovnalo a TO bylo pak super vědět že je všechno ok no hlavně jsem si myslel, že sentiment do komixu nepatří... ten je o hrdinech a o jejich výkonech, ale pak jsem názor poupravil a na druhou stranu je TO nový rozměr v komixech a celkově se mi TO moc líbilo hlavně když jsem zjistil že přítelkyně vedle mně pláče společně s hrdinama ... a já čekám na čtyřku protože i když kritika 3 zrušila já myslím že se 4 točit bude. Doporučuju i z toho důvodu že délka je delší než u většiny předešlých komixů...

15. května 2007
avatar uživatele
80 %

Trojka mě docela překvapila. Především vtipem, kterým se příliš filmů o megahrdinech nechlubí. To jak si vykračoval po ulici ve vší sebestřednosti....to bylo hodně fajn, i to jak zpychnul. Co bylo taky dobrý byl čím dál víc se komplikovaný vztah s jeho dívkou, který doslova prožíváte s nimi. Jinak ten nápad s několika záporáky......docela dobrý, přeplácané to nebylo, příběh to mělo....OK

15. května 2007
avatar uživatele
70 %

Na film sem se těšil, ale už když sem an něj šel tak sem věděl že to nebude žádná bomba. Film splnil moje očekávání. Byl to zajímavý kousek s dobrými efekty, zajímavou hudbou a poutavým dějem, který byl ovšem v některých částech filmu dost roztahaný a na konci filmu bylo na můj vkus až moc nepřemožitelných hrdinů. Je to taková příjemná oddechovka

14. května 2007
avatar uživatele
100 %

Spiderman 3

Upřímně mě dvojka zklamala takže když jsem se šla koukat na trojku tak to jen tak aby se neřeklo. A asi taky hodně ze zvědavosti. Moc se nestává, že by třeba trojka byla lepší než dvojka většinou to je naopak, ale u tohoto s dvojkou se to nedá srovnat. Líbil se mi o 60% více než dvojka.

14. května 2007
avatar uživatele
80 %

Trojka

Rozhodně teda za sebe nemůžu říct, že by mě třetí díl zklamal. Ten nápad se zlým Spider-Manem byl vážně bezvadný. Co mě trochu vadilo byla jdélka filmu, tam by se klidně mohlo ubrat, ale víc mě rozladilo - již několikrát zde také odsuzováno - scéna přeletu před americkou vlajkou. Oni jsou už vážně tímhle posedlí. Není snad ani jeden jediný jejich film, kde by tahle scéna s americkou vlajkou chyběla. No ale když tohle přehlédnu, tak s klidem můžu dát dobrých 80%.

14. května 2007
avatar uživatele
100 %

Go Spidey!!!!!

No čím to bude, že tady skoro s nikým nesouhlasím? Všichni tady kritizujou výkony herců, hudbu, děj. Ty jo, myslí si, že jsou bůhví jací kritikové, ale já bych vás moc ráda viděla, kdyby jste měli točit Spidermana vy. To by totiž asi dopadlo hodně špatně. Proto bych ráda složila velké díky Raimimu, protože tu trojku udělal naprosto skvěle.
Na film jsem se těšila už od první chvíle. Viděla jsem ho při premiéře, kina praskaly ve švech a s upřímným pocitem můžu říct, že celé kino se absolutně bavilo. Za prvé bych ráda zmínila ony vtipné scény, kterých bylo ve filmu spousty. Nejen z redakce, ale taky Peterovy taneční kreace..to je nezapomenutelné. Dále tu máme Spideyho protivníky..Sandman, který byl výborně "udělaný", Venom, který sice působil ve filmu pár minut, ale stačilo to, abych cítila chuť ho uškrtit, a pak Harry, který není tak úplně goblin. Navíc se musí Peter prát sám se sebou, lépe řečeno, se svou temnou stránkou. Ten nápad musím chválit asi ze všech nejvíc, protože je to absolutně něco nového. Zlý protivníci byli i v předešlých dílech i když jich nebylo tolik, ale černý spider-man, to je revoluce. Je to prostě úžasná idea, ono by to někoho mohlo nudit, kdyby byl Spidey pořád jenom hodný. Tobeymu tato změna tolik prospěla....skvěle se vyřádil, ráda bych zmínila poklonu vizážistům, kteří udělali skvělou práci s novou image pro Petera. S tím novým účesem, šel z něho chvílema vážně strach. To byla vlastně moje nej scéna z celého filmu, protože to bylo vážně ...ehm...prostě výborné, no. Hudba krásně zapadala do celého dění, a výkony byli opět skvělé, dokonce lepší než ve dvojce. A to, že tam M.J a Peter nejsou moc spolu..ach jo, možná to někomu nedošlo, ale je to právě o tom, že mají ti dva problémy. Milostného jiskření je tam spousty, ale možná si toho někdo nevšimnul, když se zrovna přehraboval v popcornu. Efekty taky samozřejmě na jedničku, taky jsem se párkrát totálně lekla a bitky jsou taky na úrovni. Na konci si možná i popláčete.
Ráda bych aby byla 4 protože tenhle díl skončil otevřeným koncem....co můžeme vědět z jednoho objetí...? A k těm výčitkám o Americe se nebudu ani vyjadřovat. Až Češi natočí Spidermana 4 tak ať si tam klidně tu českou vlajku strčí, ale New York City je bohužel na území U.S.A. Až pojede někdo z vás do New Yorku, ať zvedne hlavu a podívá se, že tam nějaká ta vlajka opravdu visí. K dabingu nemůžu říct nic, protože jsem to viděla v originále (bohudík).
Sečteno podtrženo, Spider-Man 3 ve mně zanechal silné pocity a přemýšlela jsem o něm celý zbytek večera. Trojka je pro mě nejlepší díl z celé série, je to o něčem jiném, novém a lepším. Moc chválím a všem doporučuju. Pokud jsem někomu vymetla jeho názor, omlouvám se, ale tohle je jen a čistě můj pocit a názor. Dík

13. května 2007
avatar uživatele
50 %

Sejde z očí, sejde z mysli!

Nečekala jsem, že by třetí díl předčíl v čemkoli ten první, ale přesto jsem zklamaná. Při scéně, ve které všemocný Spidy hrdě prolétá na popředí noblesně se vlnící americké vlajky jsem zároveň propadla huronskému smíchu a zároveň mi po zádech přeběhl nevěřícný mráz. Ovšem scéna, kdy Peter nabírá nových dosud nepoznaných sil a má pocit, ze by sklátil všechno co má sukni je kouzelná. A také smekám nad "pískovými" scénami. Ale jinak vesměs...nadpis mého názoru vystihuje vše!

12. května 2007
avatar uživatele
100 %

Spíďa 3

Mno já teda když toto všechno čtu, tak nějak se vším nesouhlasím..Mě se třetí díl líbil stejně jako ty předchozí...Občas to bylo zábavné, občas plné emocí a občas i napínavé...a exektry?Ty se mi teda přehnaně líbíli... :-) Všichni si to zahráli moc dobře a myslím si, že ty peníze zbytečné za natočení fakt nebyli...řekl bych, že jsou i horší kraviny za které "si myslim" vyhodili hromadu peněz a opravdu to byl propadák...Všude kam se kouknu tak vidim na všech letácích a časopisech právě jenom Spiďu 3 jak láme světové rekordy...Byl bych moc rád, kdyby příběh pokračoval dál..protože jsem se zase nedozvěděl, jestli spolu Peter a M.J opravdu teda zůstanou...i když jsem slyšel, e třetí díl je závěrem všech triloogií...docela mě to mrzí...Protože třeba Harry Potter...kolikátý už je to díl...a pořád vede...Tak proč né třeba i Spíďa...Njn ale to záleží jenom na Raimim a na hercích zda budou chtít pokračovat dál! :) Když tohle všechno shrnu tak film byl super a já nelituju toho, že jsem za lístek dal tu blbou stovku... :-)

11. května 2007
avatar uživatele
60 %

Ach jo

Záporáci-dobrý, efekty-dobrý, děj-předvídatelný. Celej dojem filmu mi zkazil akorát jeden záběr. Je to jak se Spider-man ocitne před americkou vlajkou, to mě dostalo

11. května 2007
avatar uživatele
80 %

Spider-Manovi (ne)zdar

Konečně přišel ten vytoužený okamžik a plna dychtivosti v očích jsem očekávala, kdy vypukne na plátně ta velkolepá podívaná, ale ouha, žádná se nekonala. První šok přišel hned vzápětí -český dabing - proč,proč,proč?!! K ději se zde vůbec vyjadřovat nebudu, co se vizuálních efektů týče, přišlo to jen mně, že na Spider-Manově kostýmu přímo bily do očí "přidělané" díry se šrámy? Nechci hanit celý film, přece jenom by se v něm našlo i něco,co bylo fajný. Za nejlepší část filmu považuji tu,kdy se z roztomilého kluka Petera Parkra stal roztomilý frajírek Peter Parker, no, uznejte Tobey prostě nemá obličej na hajzlíka, ale ty vlasy do čela mu moc sekly, ňam, ňam :o). Co říci na závěr. Byly to celkem fajn 2 hodinky a kousek strávené v kině.

10. května 2007
avatar uživatele
60 %

Ve srovnání s jedničkou a dvojkou mi tohle připadá výrazně slabší. Filmům podle komiksů zrovna neholduju, ale první dva díly se mi fakt líbily. Tenhle má dobrý efekty, ale jinak je příšerně nudnej, přímo "prošpikovanej" hluchýma místama a spustou sentimentálních scén, který mě u filmů fakt otravujou. Bohužel sou skoro ve všech, jako by si to ti filmaři nemohli projednou odpustit udělovat divákovi morální ponaučení. Ale nebudu se rozčilovat a vrátím se k filmu.
Sandman byl udělanej vážně dobře, další efekty taky, soundtrack je celkem povedenej, takže u mě 60 %.

10. května 2007
avatar uživatele
konz
...
100 %

...

Na třetí pokračování Spider-mana sem se těšil někde už od nového roku. Stále sem sledoval kde jaké ukázky a říkal sem si že to bude dobrej film. A taky mě nezklamal. Hodně dobrej děj, Víc neš dobré efekty (hlavně ten písek ten byl přímo skvělej), a celkově se mi film velice líbil.

9. května 2007
avatar uživatele
30 %

propadak...

ja nevim jak vy, ale mě připadal novy díl spider-mana jako dost ubohý výcuc z 1. 2. dílu - jako by už tvůrci nemohli najít nic lepšího, lepší efekty. můj názor utvrzuje i "nadšenost" ostatních návštěvníků kina, kteří po 1,5 hodině začali být dost otrávení a kluci za mnou se bavili o tom jak se jim to nelíbí a na co měli radši jít... navíc mi to celé připadalo až moc dojemné, místy až zbytečně. a dokonce když umíral Harry, neuronila sem ani slzičku... (já, která se rozbrečí u každé kraviny...)

9. května 2007
avatar uživatele
60 %

Dobré efekty na nic příběh

No na Spider Mana 3 jsem se hodně těšil. Ael hodně mě to zklamalo. Čekal jsem daleko víc než od dvojky nebo od jedničky ale nedočkal jsem se. Jediné co mě na filmu uchvátilo tak byly dobré efekty. Lidi si myslí že dobré efekty jsou základem filmu. Ale tady to bylo jenom takovou záchranou vestou. Ve filmu jsem se celkem nudil. Boje byly většinou na tenmých místech. Ale ten příběh hrůza a děs. Dávám 60%- 50% efekty 10% herecké obsazení

9. května 2007
avatar uživatele
100 %

hmmm...

Tak nevim kde byli ty penize ?? mozna meli ty prachy vzit a koupit poradnej scenar... kdyz jsem s pritelkyni sedl a divali jsem se na trailery tak jsme se tesili ... ale jak film zacal tak jsem se jen venovali sobe... a kdyz moje pritelkyne rekla ze si de van zapalit ze ju to nebavi tak jsem se pridal k mnoha lidem a dela jsem si srandu z pana pavouka ... tak nevim jestli ten film byl tak drahej ... mozna se spolehnout priste na lepsi scenar...

7. května 2007
avatar uživatele
Leti
...
100 %

...

No podle ükázek to vypadalo velmi dobře a taky to takové byla...Spidey.Sandman i Venom byly super a mě se to líbilo dost!!

7. května 2007
avatar uživatele
100 %

Naj

Tak tento diel SPIDER-MANA bol najlepší zo všetkých.Súboje na jednotku,efekty na jednutko.Príbeh, ktorý nenechal nikoho chladným až na niektoré scéeny čo si mohly odpustiť ale inak 100% filmík vrelo odporúčam

6. května 2007
avatar uživatele
80 %

Spidey 3

Slibovaný krok kupředu se bohužel nekoná. Režisér si ukousl až moc velké sousto. Uhlídat plno vedlejších zápletek a vývoj postav se mu daří jen částečně - a to ještě k tomu je většina postav hodně ploše napsaná. Záporáci Sandman i Venom jsou defacto na okrasu, jen aby občas vyvolali nějakou akci. Oproti jedničce a dvojce, kde jsme sledovali psychologický vývoj Goblina a Dr. Octopuse, se musíme spokojit jen s určitým náčrtkem Venoma a Sandmana. To samé platí i o postavách Gwen Stacyové a Eddieho Brocka. Na druhou stranu Sam Raimi je vynikající režisér, o výborné akční sekvence není nouze a dokonce se i překvapivě hodně zasmějete. Spiderman 3 je rozjetý vlak, kterému sem tam, i když se tváří že ne, vypadne část nákladu, který měl přivést.

6. května 2007
avatar uživatele
70 %

Přiznávám, Spiderman mě moc nebere. A důvod je jednoduše povrchní. Tobeyho Maguirea ani Kirsten Dunst nemám ráda. Druhý díl jsem ani neviděla. Ale ten fenomenální konec jsem prostě musela vidět. Triky samozřejmě úžasné (hlavně Sandman), dialogy slušné, jen mě mrzí, že se nepracovalo s větší symbolikou, příkladem budiž opět Sandman, kde říká něco o tom, že není špatný člověk, jen měl pech. Což nám je úplně jasné a je vcelku zbytečné to ještě říkat. Jinak akce strhující, hudba Dannyho Elfmana velice akční a rozvíjení charakterů postav propracované. A jelikož se mi celkově velice líbil, odpustím Samíkovi a Spidermana s americkou vlajkou v pozadí i některá klišé jako západ slunce po finální bitvě.

6. května 2007
avatar uživatele
Ajja
...
80 %

Potřetí a kéž i naposled

Tak mi to nedalo, a hned jak jsme se vrátili z kina jsem zapla svůj notebook a šla napsat pár slov ke zmíněnému snímku...
Po cca prvních deseti minutách filmu se mi ve tváři usadil poněkud rozpačitý úsměv, který mi tam, pravda, občas přerušovaný hlasitým uchechtnutím, vydržel až zhruba do okamžiku, kdy se dva ze záporných hrdinů "spojili", pak mi úsměv zmizel a vystřídalo ho zaujetí, které se mě "drželo" až do závěrečných titulků, což sice není nic moc, ale...
Vzhledem k tomu, že jsem od filmu raději nic nečekala, nebyla jsem v podstatě ani zklamaná, sice mi občas přišlo, že pan režisér poněkud "ustřelil", ale nenudila jsem se, a to je pro mně podstatné.
Co se pak hereckých výkonům týče, snad jen - Jamesův úsměv okouzlující a díky dočasné "temné" povaze Tobeyho dávám 80...

5. května 2007
avatar uživatele
70 %

Spider-Man 3: ukončení série?

Tak jsem v kině nemohla vynechat první a ne poslední film s pořadovým číslem tři, který se na nás do léta vyřítí. Na Spider-Mana jsem se docela těšila. Sice pro mě jednička a dvojka nebyly úžasné, ale jen nadprůměrné filmy, ale trojku jsem si zkrátka nemohla nechat ujít. O filmu se psalo už dřívě spoustu, takže asi každý měl jakousi představu o tom, co se asi bude dít. Nečekala jsem nic, protože třeba po dvojce Pirátů jsem byla zklamaná, takže jsem tady chtěla pocitu zklamání předejít. Film je to dobrý, ne úžasný, ale jako zakončení série slušný film, který dovolí Spidermanovi odejít se ctí (snad teda nebudou sérii dále uměle natahovat). Tobbie je fajn, Kirsten už méně. Jako osudovou ženu bych si představovala někoho více hezčího, navíc mi její role začíná být docela protivná - nedělá nic jiného, než že se nechává zachraňovat. Některé scény mi taky vadily (Spider-Man prolítal okolo americké vlajky - to si teda mohli odpustit, neustálé ječení lidí, kteří jen tupě zírají a čekají na spasení, takové ty davové mánie apod.). Tobbie ale svou roli zvládl dobře a myslím, že postavě jen prospělo, že není stoprocentně kladná, ale je tu i náznak zápornosti. Protože člověk taky není jen černý nebo bílý. Triky byly naopak skvělé, například se jim nesmírně povedl Sandman. To, že je tu více záporáků, filmu nijak neuškodilo, přeplácané to nebylo. Hudba taky docela fajn. No můj docela kladný názor asi ovlivní i to, že jsem film sledovala na opravdu velkém plátně se skvělým zvukem, protože to film hned vynikne. Ale doufám, že čtyřku už nenatočí, to bych se o osudy Spider-Mana potom musela začít bát, a to se mi nechce.

5. května 2007
avatar uživatele
70 %

Vynikající efekty, příběh už na tom byl o něco hůř, ale jako celek bych to ohodnotil dvěma slovy: Dobrá podívaná

5. května 2007
avatar uživatele
70 %

Spiderman 3

ve mě nechal smíšené pocity. Najednu stranu fantastické efekty (bitky), ale i v nich jsem našel slabší momenty. Nováček ve vzduchu na goblina prostě nemá a obří pískulák je taky nic moc (nechci sandmana shazovat, jinak byl totiž super). Na třetího jen samou chválu (zvlášť na závěrečnou zvonkohru). Na druhé straně se podíváme jak žije samotný Petr (Peter) a to je prostě nuda. Nebo by to mohlo být alespoň kratší. Zde bych trojku hodnotil za 60, ale za velmi povedené vtipné momentky s šéfredaktorem dám 70. Dobře se bavte

5. května 2007
avatar uživatele
60 %

Přeplácaný slepenec

Spider-man je dražší, větší, delší, nadupanější a plný efektů. A v tom je ten problém. Na plátně je najednou příliš mnoho záporáků a vy nabážení z traileru pouze čekáte, až se Spider-man zbyví jednoho, aby se na řadu dostal další ve frontě a i když to zní bombasticky, tak je to celkem otrava. Všechny souboje vypadají draze (možná to bude tím, že drahé byly (ono se těch 250 mil. dolarů v takovémhle filmu zmizí jako zrnko písku v rozbouřeném kanálu). Překvapivě to ani mezi Tobeyem a Kirsten nejiskří tak jak v minulých dílech a tak nejlepší herecký výkon předvádí James Franco, jehož Harry je prostě úžasný. Minule jsem vyčítal, že bych klidně uvítal více odlehčujících scén z redakce a i v tomhle dílu bych jich pár navíc určitě pomohlo, protože právě tyto scény pomůžou překousnout tu omáčku, která Spider-mana vede k závěrečnému vyvrcholení. A vede ho tam proklatě dlouho a navíc proklatě známou cestou. Opět nechybí nějaký ten americký patos. Překousnul jsem předávání klíčů od města, ale když se Spider-man zhoupnul za tleskotu davů před americkou vlajkou, neudržel jsem se vybuchnul jsem smíchy. Prostě Spider-man 3 se nepovedl, tak jak předchozí díly a vinu na tom kromě špatné režie mají i slabší herecké výkony a přeplácanjý scénář. Možná by neškodilo, kdyby Sam Raimi nebyl do Spider-man takový blázen a natočil to jako obyčejný divák. Jinak z toho vzinkne klasická letní podívaná, kdy se pár minut v kině máte na co koukat, ale po týdnu již nevíte, na co, že jste to koukali.

5. května 2007

Spider-Man 3

Něco takovýho jsem ještě nezažil. Od plno lidí jsem slyšel, že je ve filmu plno hluchých míst. Musím říct, že celý film je jedno velký hluchý místo za 280 milionů dolarů. Větší kravinu a zklamání jsem ještě nezažil. Dvě hodiny z filmu je jenom nudný kecání a brečení a zbytek je (akční scény) něco jako špatná komedie, protože kdyby se přede mnou někdy objevil 30 metrovej chlap z písku, tak bych si ho nefotil a ani bych nebrečel, jak drtí Spideyho, ale utíkal bych pryč. Venom, na kterýho jsem se těšil, si ve filmu užil dobrých 15 minut. Taky mě naštval, protože se seriálem nebo a komiksem měl ve filmu společnou opravdu jen vizáž. Spider-man 3 je jen urážkou slavného komiksu. Spider-man 3 neměl vyjít nebo aspoň ne v tomhle provedení. Některé scény jsou jak vystřižené z parodií, třeba jak Spider-man za velkého potlesku a výskání letí kolem americké vlajky. Jediná opravdu dobrá pasáž byla, jak měl na sobě Peter Parker symbionta a zešílel. Také jediná scéna, která se dá pochválit je, jak si toho symbionta sundává z těla, protože mě připoměla jak komiks, tak i skvělí kreslený seriál. Na závěr můžu říct, že pokud jste nečetli komiks nebo neviděli seriál, tak na Spider-mana můžete jít, jen abyste věděli, jak ten příběh pokračuje, ten kdo seriál i komiks zná, tak ať na to radši nechodí, protože mu bude maximálně tak do breku.

5. května 2007
avatar uživatele
90 %

Hezký!

Shlédla jsem to včera s kamarádkou. Klára se nemohla dočkat až to skončí. Mě se nelíbil začátek, ale později když se to rozjelo, ani Kláru už nenapadlo odcházet.
Nejlepší byl stejně konec! Společně (a se záchvaty smíchu) jsme to obrečely. Ještě dneska jsem na to musela stále myslet. Bez něj už to nebude ono a ve 4 prý nemá hrát ani Kirsten... No, nejlepší časy už má spíďa za sebou.

4. května 2007
avatar uživatele
100 %

Nej 3!

Náhodou mě se Spiderman 3 líbil!!!Opravdu všem doporučuju!Je tam všechno akce,bitky,láska a trápení a dokonce i komedie!!!Tolik sem se nenasmála ani u 1 a 2 dohromady!A navíc,škoda že to zde nemůžu říct přesně co,jsem byla v několika částech překvapena nad hereckými výkony Tobeyho a ostatnich.Opravdu tenhle film neměl chybu a komu se nelíbil tak asi trhne:)Jen nechápu kritiku.Ale kritici sou pěkní ... protože oni dávají 100% tam kde je film propadak.Prohoha však kritik je člověk,který nikdy nedokouká celý film, ale hledá nějaké podněty, které chce zkritizovat a uvést to jako nejlepší kritiku, abychom si ho vážili a říkali :,,Ju to je ten suprovej kritik!".Tak to teda neni.Kritika by měla být postavena na staršího člověka,dospělého a dětského.A výsledek se musí sečíst...ježiš co to melu.Ale hlavne kdo neuvidí Spidermana 3, tak bude totální nula.:-D

3. května 2007
avatar uživatele
100 %

kvalita

Film bol ozaj zaujímavý, aj keď v prvej tretine sa to iba pomaly rozbiehalo. Film má inú atmosféru ako prvé dva diely a je to ozaj cítiť. Len mi trochu chýbala hudba od Dannyho Elfmana, ale aj Chrstopher Young spravil celkom dobré hudobné pozadie. Spiderman 3 je určite výborný film ale druhý diel je určite stále najlepší.

3. května 2007
avatar uživatele
70 %

spidey 3

no, akurát sem doběh z kina a nezanechalo to ve mně téměř nic. řek bych, že to byla nejslabší část ze všech dosavadních. hororové momenty přesně tři, přesně dvě líbaní, žádná postel :(... herecké výkony v poho, soundtrack už trošičku vadil, ale zas nemůžu jen kritizovat... musím říct, že sem se nudil jen na pár hluchých místech!

2. května 2007