home
Shrek Třetí

NÁZORY K FILMU

avatar uživatele
50 %

Co dodat. Jednička byla bezkonkurenčně nejlepší. Trojka už je díl, který si pustím spíš, abych si připomněla o čem že to je. Tentokrát se to úplně nevyvedlo...

6. září 2012
avatar uživatele
E Š
...
70 %

Osobne bola pre mňa "trojka" veľkým sklamaním, keďže predchádzajúce dva diely zbožňujem. Shrek stratil svoj humor, dej tiež nie je pútavý. Možno akurát bláznivý Merlin mal niečo v sebe, či ženské komando v podobe rozprávkových princezien, ale i tak stále sklamaním ostáva.

24. května 2011
avatar uživatele
40 %

Na třetí díl Shreka jsem neslyšela moc pozitivní ohlasy, a tak jsem byla připravená, že kvalita půjde dolů. A taky šla, a to hodně. Škoda že místo na kvalitní scénář vsadili tvůrci radši na laciné vtípky. Samotná hlavní zápletka by nebyla špatná, bohužel ale nestačila na to, aby celý film utáhla. Jediné, co se mi snad líbilo, byla postava Merlina. Škoda že trojka vůbec vznikla, troufám si tvrdit, že by stačil první díl.

2. února 2011
avatar uživatele
80 %

Když jsem si přečetl předchozí názory na tento film, tak každému se pokračování prvního dílu určitě líbit nemusí. vím jen to, že když jej nedávno dávali v televizi, tak naše děti se u něj smáli až se za břicha popadali. Myslím, že všechny díly jsou kvalitativně totožné. Každý má něco do sebe. Kdo chce ať se na něj koukne víckrát a komu se nelíbí, tak ten se na něj podruhé nepodívá. Mě osobně se líbí většina nově natočených kreslených nebo počítačově animovaných filmů.

2. února 2011

Když někdo řekne vtip poprvé-je to k smíchu, podruhé taktak, ale potřetí? Tenhle Shrek mě už nudí, celkově děj není nic moc a dá se předpokládat. Mele z posledního.

14. října 2010
avatar uživatele
80 %

Myslím,že dál rozvíjet příběh nebylo nutné,ale celkem to ještě jde.Nejvíce se mi líbí král-žabák.A taky sliby Artura coby krále.

5. května 2010
avatar uživatele
60 %

Oproti předchozím dvoum dílům tenhle už o hodně ztrácí. Ztrácí na vtipu, na ději, a pokud nějaký je, tak je ještě hodně špatně zpracovaný. Konec je pak úplnou tečkou za touto trapnou podívanou.

22. října 2009
avatar uživatele
80 %

Co proti tomu všichni mají?!

Nechápu, proč na to všichni nadávají. Popkulturní narážky taky úplně nevymizely. Na první dva díly to nemá, ale hlášky stojí za to. Obzvlášť škola byla povedená.

3. srpna 2009

0%

Ano velmi trapné pokračování zeleného zlobra, natvrdlého osla a zrzavé Fiony...co ktomu dodat jednička 80% protože co vidíš poprvé to se ti líbí že?...dvojka slabší 70% trochu toho humoru tam je ale po druhé bych se na to už asi nepodíval....jo a tahle trapná slátanina s trapným humorem kterému se nezasměje ani tří leté dětcko...no prostě jak říkám vždycky NO COMENT! Jestli nechtěj shreka zničit at tu čtyřku radši nedělaj protože tohle to je odpad...kdyby bylo na mě tak bych pokračování animáku nikdy nedělal stačí jeden příběh! 0% za neuvěřitelně nudné pokračováni....

3. července 2009
avatar uživatele
domi
...
0 %

Nic moc -> film ,,uvadá´´

Podle mě byl první díl úplně nejlepší. Druhý ušel, ale třetí byl nic moc. Nebyl nejhorší, ale je to pořád dokola a 4 díl jestli bude tak bude určitě nudný. Protože se snaží vytřískat z toho co se dá, ale film kvůli tomu upadá a slábne a zhoršuje se. Čím více má film dílů tím je to spíše nudnější.

9. května 2009
avatar uživatele
60 %

U komedie se jedná o velký úspěch, když se bavíte i u třetího dílu série. To se sice Shrekovi daří, ale je už toho pomalu dost. Navíc narůstá počet situací, které jsou víc trapné než vtipné. Řada povedených scének se opakuje a film docela hodně čerpá z osvědčených vtipů z předchozích dílů. Mimochodem, i když je český dabing vynikající, doporučuju zhlédnout film v originálním hvězdném podání.

27. dubna 2009
avatar uživatele
70 %

Trojka

Tak čím víc dílů, tím slabší. Teda ne že by mě to nebavilo, ale víckrát bych se na to asi nedívala. Je tady sice pár nových vtípků, ale připadá mi, že tady už tvůrci poněkud tlačí na pilu a snaží se vyrobit děj ze všeho možného. Malé děti asi těžko budou chápat, kdo byl Artuš, Merlin atd..

9. dubna 2009
avatar uživatele
Vuci
...
90 %

Trojka

Po tom co sem tenhle třetí díl viděla poprvé sem si řikala, že je štěstí, že tady neplatí, když další pokračování, tak horší. Bohužel po tom co jsem tenhle film viděla už po několikátý musim tenhle názor přehodnotit. Jako vtipy dobrý, zachovalo si to "zelenost", ale přeci jenom je to chvílema trošku nudnější. Jedničku a dvojku můžu vidět po dvacátý (a to doslova:D) a stejně mě nepřestane bavit. Škoda, že tohle neplatí u trojky. Dala bych asi 80% procent, ale Artie s Justinem je fakt super! :) Jen se teď trochu bojim tý čtyřky, co má prej taky příjít příští rok.:(

22. března 2009
avatar uživatele
100 %

Všechny filmy Shreka jsou dobrý, ale trojka je určitě nejhorší. Podle mě už to bylo moc překombinovaný a celkový dojem z filmu je smíšený, ale dívat se na to dá.

18. března 2009

Je to už vaření z vody... Doufám, že nevymyslej čtyřku... Jinak docela fajn filmík, ty malý shrekátka jsou vážně výborný :)

18. března 2009

No zatim Co vysílali Shrek1,a shrek2 tak sem si říkala co to je za kavinu že už to horší snad nemůže bejt. A u trojky sem se teda dost divila protože to bylo o moc horčí než ty předtim.Je to fakt kravina na entou.

1. ledna 2009
avatar uživatele
90 %

Tenhle film už sice trošku ztratil kouzlo prvních dvou dílů, ale jsou tam parádní hefty a krásný nový děj dobře navazující na ty předešlé. Shrek je prostě super podívaná a kdo by nemiloval oslíka?

15. prosince 2008

shrek třetí

Musím bohužel souhlasit s ostatními,tenhle film je o něco horší než předchozí díly.Jednička byla něco hrozně neokoukaného,dvojka byla taky super a pak přišel třetí díl.Nemůžu říct,že mě to nebavilo,naopak,bylo tam hodně zábavných scén,ale popravdě řečeno jsem čekala víc.Děj se mi ale zdál dobrý,s tím Artušem to byl dobrej nápad.Dávám 80 %.

29. října 2008
avatar uživatele
70 %

Ale jo

Dalo se na to koukat, ale každým dalším dílem se mi Shrek zdá horší. Neříkám, že trojka byla strašná, ale na první díl zdaleka neměla. Už tam není tolik vtipných a neokoukaných scén jako v jedničce. Ale za podívání a porovnání to určitě stojí.

25. července 2008
avatar uživatele
80 %

Film mě až tak nezklamal, ale na Shreka 2 nebo Shreka 1 to určitě nemá. Je tam sice několik zábavných scén, ale ne tolik jako v 2. dílu.

21. července 2008
avatar uživatele
60 %

Shrek Třetí

Tento fim ma sklamal. Po obstojnom prvom filme, a po dosť lepšom druhom filme som od tohto filmu očakávala oveľa lepší dej. Tento film bol podla mna nudný niekedy mi však zdvihli náladu dobré výroky, ktorých sa tam ale nenachádza veľké množstvo.

9. července 2008
avatar uživatele
70 %

Shrek Třetí

Už je to přehnaný. Jednička a dvojka budiž, ale tohle je slátanina o pár vtipných scénách. Docela se děsím 4. Moc nevěřím tomu že to budem lepší než 3 ale třeba překvapí.

7. července 2008
avatar uživatele
60 %

Shrek 3

Tak děj je ohraný a tak trochu nudný...Tvůrcům tohohle filmu snad není nic svaté. Vzali si na paškál Artuše, Merlina, Lancelota...
Podle mě už tento díl není pohádka pro menší. Je tam hodně náznaků, které by třeba osmileté dítě nepochopilo a ani děti v tomhle věku neznají Merlina a spol., takže by to pro ně podle mě nebylo ani moc zábavné.
Film měl místa, kde jsem se dost zasmála, ale vidět ho podruhé, tak bych se asi dost nudila.
No zkrátka...kvalita Shreka upadá a upadá a....nevím, co čekat od plánované čtyřky...

24. května 2008
avatar uživatele
70 %

Nejslabší z předchozích dílů. Známý příběh převedenej do jiného světa ale celkem se jim to povedlo a ta shrečata taky ušla.

21. května 2008
avatar uživatele
100 %

ten film sem nedávno viděla...celkem dobrý :D nejlepší je když sou princezny s Fionou a s její matkou zavřeny ve věži a zkouší kung fu..xD ae stejně myslim, že je Shrek 2 lepší

13. května 2008
avatar uživatele
60 %

První dva filmy byly super, ale co měly jednička s dvojkou to už ve trojce chybí. Na tenhle film jsem se docela těšil a musím říct, že už to není "to pravý ořechový", ale podívat se na to dá...

5. května 2008
avatar uživatele
40 %

Viděl jsem to jednou, a to mi fakt stačilo. Měl jsem ještě sílu dokoukat to do konce. Děsná fraška, čekal jsem mnohem mnohem více. Stačilo, že dvojka taky nebyla nic moc, ale trojka byla fakt na dvě věci. Chyběl příběh, který byl v podstatě stejnýho kalibru jako u předchozích dílů, trapné scény - příznivcům Shreka nedoporučuji - byli by jste zklamáni. Má být ještě čtyřka, ale nevim, nevim, protože po tomhle propadáku si musej vymyslet něco pořádnýho.

27. dubna 2008
avatar uživatele
70 %

Na první dva díly to rozhodně nedosahuje, ale dalo se. Občas jsem se pobavila a občas jsem měla chuť to vypnout. Vtipných hlášek tam pár bylo, ale děj mě nějak neuchvátil. Nic moc. Doufám, že čtyřku si už odpustí:(

27. dubna 2008
avatar uživatele
40 %

lidi, trojka se nám nějak vymkla kontrole. už se ani tolik nezasmějeme, v tomto ohledu je 2 prostě mnohem lepší. Děj se mi zdál moc vláčný a pomalý a hudba... málem jsem u toho usnula

19. dubna 2008
avatar uživatele
50 %

Nuda

A je tady náš oblíbený zelenáč už ve třetím pokračování... Shrek je jedna z mých nejoblíbenějších animovaných postav a už od prvních dobrodružství jsem mu byl naplno oddán. Jednička je bezpodmínečně nejlepší, dvojka taky skvělá, ale tohle? TO si Shrek nezasloužil. Tvůrci šlápli... slušně řečeno vedle. Primitivní děj je hlavní kámen úrazu. Už to nemá tu šťávu. Zde se vydají najít následníka a to je jako všechno? Ta druhá část z pohledu prince Krasoně taky byla ubohá. Na jednu stranu vtip nezmizel, jen by se slušelo zaobalit ho do něčeho lepší. Osobně jsem zastáncem toho, že se dalo z námětu získat mnohem víc a i stopáž nasvědčovala tomu, že melou z posledního. Zkrátka jim dochází dech a ať chtějí nebo ne, bavit se lidi stejně nebudou. Sice opět exceluje dabing a vizuální efekty, ale ty to nevylepší. Také některé scény jsou velmi trapné, třeba smrt žabího krále, byla opravdu strašně ohraná z jiných filmů. Dávám 55%. Jen doufám, že se tvůrci poučí a čtvrtý díl bude lepší a také doufám, že se nebude jmenovat, tak stupidně jako toto dílo, Shrek Třetí, vážně hrozné. Možná už bych žádný další díl netočil. Pověst trilogie zůstává i nadále dobrá (jeden díl ze tří nezničí úplně všechno), ale kdyby zkazili i další, byla by to pohroma a všechno by šlo do kelu. Nechci je odsuzovat, ale přinejmenším mám obavy, jak to zvládnou.

3. dubna 2008
avatar uživatele
90 %

Film sem sice neviděl, ale podle ukázek to vypadá na slušný koktejl zábavy. Uvidím až to uvidím. Zatím tomu docela věřím a dávám třetímu dílu 90 %.

23. března 2008
avatar uživatele
50 %

no... po pravdě nic moc teda... možná jsem od toho očekávala víc... už to nějak ztrácelo to své kouzlo...
každopádně i tak, přeci jen to alespoň trošku stálo za to...
a do dalších pokračování bych se už nepouštěla... pokud to teda bude mít úroveň jako tahle "trojka"...

1. března 2008
avatar uživatele
30 %

Tak to vidím já...

Ať trvalo vyrobit scénu kolik týdnů chtělo, ať je každá obličej dokonale odlišný, ale mě to nestačí! Já chci kvalitní a vtipný příběh, jako tomu bylo v jedničce. Potom se tvůrci zaměřili na mladší publikum, chytré vtipy zaměnili za humor desetiletých dětí, a vytvořili průměrnou, ale ještě docela stravitelnou dvojku. A pak se asi zbláznili a vytvořili tenhle nesmysl, který mě bude strašit ještě dlouho. Nevtipné a trapné divadlo, které není důvod vidět.

28. ledna 2008
avatar uživatele
50 %



Jedničku považuji za téměř bezchybnou, dvojka byla slabší, ale stejně tam byla velká spousta skvělých momentů, ale tohle už byla čistá nuda! Vtipných scén tam bylo opravdu málo a ani jednou jsem se nezasmál opravdu nahlas, jen jsem se občas uchychtl! Navíc všechno zábavné bylo vidět už v traileru! Kdyby alespoň místo vtipů byla pořádná akce, ale to ne, většinou to byly jen kecy, kecy, kecy! Velmi nepříjemné zklamání! 5/10

11. ledna 2008
avatar uživatele
70 %

No....

Tenhle film je pro mě dost těžké hodnotit... Trojky pokud nejsou napsány uplně bombasticky, tak vždycky pokulhávají. Ale na druhou stranu je pravda, že se do té trojky přeci pouštět nemuseli... i když pohled na Shrečí a Oslo-dračí dětičky je opravdu úžasný :) ale za celý film jsem se zasmála opravdu málokrát a už nemám ani potřebu Shreka 3 vidět.

7. ledna 2008
avatar uživatele
60 %

Rozhodně rapidní zhoršení od předchozích dvou dílů. Řekl bych, že se úplně mění styl humoru a tolik ho tam zas nebylo. Pravda, pár narážek bylo dobrých, třeba to s rytířem Percivalem, ale jinak sem se u toho nesmál, spíš jen pousmíval. A nejlepší z celého filmu pro mě byly poslední tři minuty před titulkami.

5. ledna 2008

50/50

Shreka miluju. Proto jsem se také nemohla dočkat, až bude trojka. Ještě předtím než jsem ho viděla, jsem pročetla spousty recenzí na tento film, a musím říct, že jsem jim nevěřila. Přece se nemohla trojka tak moc zkazit? Napjatě jsem tedy čekala první chvíle začátku filmu, který byl nudný. Ovšem po chvíli mě tato "pohádka" upoutala. Sice se v ničem nevyrovná jedničce a dvojce, ale zas takový propadák to nebyl :-(

5. ledna 2008
avatar uživatele
40 %

Po druhém dílu se to mělo utnout. Trojka působí tak nějak prázdně, jakoby se snažila vyrovnat předchozím dílům. Ovšem to se nepodařilo. Humor téměř žádný, moralizující řeči, z kterých nikomu do smíchu není.
Záplava nových postav a zápletka tak špatná (nebo tak zvláštně zpracovaná?), že se tomu ani nechce věřit. A kino plné vřeštících dětiček, které čekají nějakou senzaci. Ovšem větší diváky Shrek Třetí prostě nepotěší.

3. ledna 2008
avatar uživatele
90 %

Shrek Třetí

V příběhu se nám objevuje spoustu nových postav, ale myslím že to není krok k lepšímu. Čím dál víc my to začíná připomínat takovou slepeninu, ve kterou se proměnili Piráti 3. Ovšem vtip zůstává, ale pokud to takhle půjde dál, tak slibná dobrodružství brzy začnou nudit. A to by byla škoda.

2. ledna 2008
avatar uživatele
70 %

?????

I když jsem se na Shreka 3 dost těšila,tak nevím jestli to úplně splnilo mé očekávání.Oba dva předchozí díli se mi líbili víc,ale tenhle se mi taky líbil .Hlavně nezapomenutelné postavy jako Kocour a Oslík .Humor už asi trochu oproti předchozích dílů ubyl.Ale zase se mi líbilo jak si Kocour s Oslíkem vyměnili těla a taky nebojácný princ Krasoň.Ale moc mi tam nezamlouvala postava Merlina.No tak sečteno podtrženo :70%.

1. ledna 2008

Shrek 3

No já si myslím, že tento film nebyl zdaleka tak povedený, jako jeho předchozí díly...Očekávala jsem od něj trochu více...Ale stejně si myslím, že některé situace a hlášky z filmu byly velice povedené :-D.

1. ledna 2008
avatar uživatele
10 %

Jednička byla NEJ

Nemohu si pomoci, ale nejlepší byla jednička. Dvojka byla o něco slabší, ale stále dobrá. Ale trojka. Ta nestála za nic.

Mé hodnocení? Dávám 5% za kocoura a 5% za snahu.

1. ledna 2008
avatar uživatele
70 %

Tento diel zaostal za jednotkou a dvojkou. Nebolo to také vtipné a ani nové postavy nevylepšili dojem z filmu. A ani hudba nebola taká, ktorú by som si zapamätal, ako to bolo v predchádzajúcich častiach.

30. prosince 2007
avatar uživatele
50 %

Hm, tak co říct. Přerostlá zelená příšera stylizovaná do role prince pro krásnou Fionu nemá sice chybu ale potřetí už mi Shrek neměl co dát. Trojka podle mě není to co mohla bejt.

26. prosince 2007
avatar uživatele
70 %

Shrek 3

Začátek filmu je dost nudný, divím se, že jsem to nevzdala. Alespoň konec se jim podařil. Líbilo se mi, jak to ,,děvčata,, vzaly do svých rukou.

25. prosince 2007
avatar uživatele
50 %

To snad ne...

No nechápu jak může mít Shrek 3 tak vysoké hodnocení, ale budiž. Všechny třetí díly, viděny v tomto roce, byly velmi nepovedené a nudné. Zpět ke Shrekovi. Po nádherné jedničce a pěkné dvojce, přichází, místy, až trapná trojka. Těch poučných keců, trapný divadlo...omg...nevidím žádný důvod, abych viděl víckrát... procenta nasbíralo pár dobrých scének

25. prosince 2007
avatar uživatele
50 %

Žádná sláva

Ne, ne a ještě jednou ne... Proč se všechno natahuje do nekonečna? I chudák Shrek na to dojel a upřímně doufám, že další pokračování nevznikne. Tohle se nedá nezvat jinak než nudný průměr. Škoda...

23. prosince 2007
avatar uživatele
90 %

Trojka

Tak trojka mě nezklamala, ikdyž trochu pokulhává oproti svým předchůdcům.Zase se tu vyskutují nové postavy.Opět oslík a kocour nemají chybu a mimča na konci taky.Prostě na odreagování je tento film vhodný.

23. prosince 2007
avatar uživatele
pier
...
60 %

Shrek 3

Tento díl Shreka má špatné hodnocení oproti dvoum předešlím...a koneckonců tady se to potvrzuje. Ale můj názor je že sem jim třetí díl celkem povedl...po vizuální stránce to vypadá náherně a moc mě to překvapilo...místy se mi to líbilo víc než jeho kolega Ratatoui. Tento díl mě i opravdu pobavil a byl opravdu vtipný...Doufam ze duo oslík a kocor neskončí a bude dál pokračovat.

21. prosince 2007
avatar uživatele
erci
...
70 %

Krůty skok..

Popravdě na třetí díl ses se opravdu těšila dokonce jsme si na něho zašli s kamarády i do kina...ale byli jsme zklamaní...jako jednička a dvojka se jím mooooc povedla a myslím si ,že ta trojka taky mohla být lepší....Dávám tak 70% a to si myslím ,že je mooo ...

21. prosince 2007
avatar uživatele
80 %

Zlobr nebo dobr?

Většina komentujících třetího Shreka zavrhla. Ne až do horoucích pekel, kdepak, to by si sympaťák zlobr nezasloužil, když i teď strčí do kapsy většinu animáků, ale přece jen Shrek III. oproti svým mladším já trochu ztratil šťávu. Dřív bývalo dobrým zvykem, že děj si zarputile šlapal za svým a nekoukal vlevo ani vpravo, ve třetím dílu sem tam přešlapuje na místě a občas poodběhne stranou, přičemž není zřejmé, jestli se vůbec ještě vrátí k tomu, co předtím nakousnul. Některé gagy působí až moc plánovitě, přesto žádný strach, najde se i pěkná kopa těch zdařilých. Třetí Shrek jako celek působí dojmem, jakoby tvůrci vymetli dno pokladnice nápadů z předchozích let a spolu se zlomky kýženého pokladu to splácali dohromady i s několika pavouky. Taky souhlasím, s někým tam pode mnou, že mnohému se děti nezasmějí, protože tomu nebudou rozumět. Já jsem musel vysvětlovat, proč Shrek děti nechce a taky se těch mých dětí dotklo, jak se skrz zlobřata to jejich dětské pokolení líčí v nehezkých barvách. Neříkaly sice nic, ale tvářily se místy rozladěně. Tenhle Shrek holt jde po starších. Přesto filmaři odvedli kus dobré, byť nepříliš překvapivé, práce a kladné ohodnocení si nesporně zaslouží.

11. prosince 2007
avatar uživatele
konz
...
80 %

...

No abych řekl pravdu na trojku sem se celkem těši. A dost mě zklamala. Zpracování bylo ohromující ale za to ty vtipné scény už byly nějaké chabší.

9. prosince 2007
avatar uživatele
70 %

Na trojku sem se docela těšila. Do kina sem se sice nedostala, ale kdo tam byl tak mi většinou říkal že 1 a 2 sou lepší, přesto sem jim nevěřila a nedávno sem se přesvědčila že tomu tak je. Ale děj to docela mělo, hlášky byly taky dobrý, takže zasloužených 70%, dala bych 75% ale to tu neni :)

7. prosince 2007
avatar uživatele
40 %

Od nejlepšího po nejhorší

Shrek serie je tak, že nejlešpí snad byla jednička a postupně začal Shrek upadat.Čtverka musí být katastrofální.No ohledně Shreka třetího je to nic moc.Už jsme se tak nezasmály a je to někdy přehnané.

1. prosince 2007

Vítej "Průměrnosti"

Ano asi tak by se dalo nazvat to co obsahuje tento díl Shreka! zde platí milionové pravidlo "Čeho je dost toho je příliš" nebo bohužel i "3x a dost" ovšem když už víme že budou další pokračování tak toto pravidlo zřejmně nedostojí svému významu. Co říci k filmu? Je to prostě pěkný film rovnou na dvd ale ne do kina! Oproti ostatním bráškům postrádá vtip, akci, hůmorné scénky převzaté z jiných filmů prostě jednoduše řečeno Shreku dochází ti dech a nápady! Je to škoda ale ruku na srdce přátelé kolik musí být ještě pokračování než se řekne dost, a Shek a Fiona budou žít šťastně až do smrti, a my už o nich neuslyšíme? Myslím že si asi ještě minimálně 4 díl Shreka budeme muset přetrpět! Jinak jak říkám v půčovně bych si to půjčil do kina bych nešel! amen

30. listopadu 2007
avatar uživatele
70 %

Harold

Tento díl už nemá tu kvalitu jako předchozí díly. I humor je slabší a už je to jen normální dobrá moderní pohádka.

29. listopadu 2007
avatar uživatele
100 %

Musím říct, že mě třetí díl Shreka tak nějak zklamal. Párkrát jsem se zasmála, mutantíci oslíka a dračice neměly chybu, ale čekala jsem od toho víc. První díl byl prostě mnohem lepší.

27. listopadu 2007
avatar uživatele
70 %

Shrek3

Já osobně jsem se hrozně těšila, když jsem šla do kina. Bylo to legrační, i když zas ne tolik. Hodně mi tu chyběly hlášky typu: "Mám draka a nebojím se ho použít!" a podobně. Hodně mě pobavilo, jak se princezny změnily v bojové stroje nebo oslík s kocourem, co si prohodili těla. Proti předchozím dílům je to takové... no prostě horší. Tím nemyslím v animaci nebo hudbě, ale v celkovém dojmu. Kdybych neviděla jedničku a dvojku, určitě bych dala 100% a byla bych nadšená, ale...

25. listopadu 2007
avatar uživatele
40 %

Nuda, nuda a ještě jednou nuda. Tento díl už je zcela bez nápadu, postrádá to kouzlo předchozích dvou dílů. Nazval bych to bazmekem. Už zkrátka nevěděli co tam maj dát. Už je to jen o tom aby z toho získali co nejvíc peněz.

16. listopadu 2007
avatar uživatele
100 %

Shrek III

Zelený mužíček v akci dál pokračuje... netušil jsem sice na které všechny filmy to byla parodie, ale nasmál jsem se maximálne... situačně moc trefně přidaná nová postavička čarodejníka, který sám nedokáže předpokládat ani odhadnout co se jeho kouzlami stane, a jeho úplně excelentní konečný výstup " TO se vsákne" heheheh a jinak super duofám ještě že další díly budou jen a jen lepší ...

15. listopadu 2007
avatar uživatele
60 %

SHREK THE THIRD

ačkoli jsem třetího shreka viděl už pár dní před jeho premiérou, dostal jsem se k napsání názoru až teď.. takže jsem určitě spoustu toho, co jsem chtěl filmu vytknout či naopak, zapomněl.. no což, důležitý je to, že shrek prostě nestačil vyplnit očekávání, který v nás zanechaly předchozí díly... .shrek třetí totiž selhal všude tam, kde nás jednička klátila všemožnými popkulturními odkazy, všude tam kde nás dvojka odbourávala třeba povedeným zběsilým finálem... jediný, co mi utkvělo po tu dobu od vidění trojky v paměti, je pak úmrtí krále harolda, pár dobrejch hlášek šípkový růženky a především justin timberlake v roli prince artuše, kterej předved výbornej komediální talent a každou jeho repliku jsem si opravdu užíval.. mile mě překvapil chlapec:)

29. října 2007
avatar uživatele
Arms
...
90 %

Další povedený díl shreka. Řekl bych, že zatím všechny tři díly mají celkem vyrovnanou kvalitu, což je určitě obtížné držet, takže nezbývá než říci - těším se na 4. :-)

21. října 2007
avatar uživatele
Irys
...
50 %

o čem že to je?

Tenhle film jsem viděla asi před měsícem(či dvěma) a vím, že jsem se v kině celkem nasmála...jak tak ale přemýšlím, už ani nevím čemu. A o čem že to vůbec bylo?

13. října 2007
avatar uživatele
100 %

jo tak i tenhle díl se mi líbil...MOc hezká animovaná komedie, vtipná a nečekaná.Shrek mě zatím opravdu nezklamal.

11. října 2007
avatar uživatele
70 %

oproti dvojce zklamání

Na shreka 3 jsem se dost těšila..bohužek musim přiznat, že mě docela zklamal..za každou cenu měla být každá věta vtipná, ale ne vždy se to povedlo..1 i 2 byly prostě paráda a v nejlepším se má přestat..

7. října 2007
avatar uživatele
100 %

nebylo to špatmý

mně osobně se teda Shrek 3 líbil, i když předchozí 2 díly byly snad lepší... Každej to vidí jinak a já jsem se docela při tom zasmála...

5. října 2007
avatar uživatele
70 %

Nic moc

Myslel sem že 3 bude stejně dobrá jako 1 a 2 jenže bohužel to nebyl žádnej zázrak něco tam vtipnýho bylo to teda jo ale ne tak jako v předchozích dílech u 4 se snad polepší.

5. října 2007
avatar uživatele
ozy
...
50 %

nic moc

NA Shreka 3 jsem se opravdu těšil, protože když jsem viděl dvojku, která byla povedená, myslel jsem, že trojku nezkazej... no, mýlil jsem se. Je to spíš moralizující, než komedie pro děti. Už to prostě není tak zábavný a všechno už v předchozích dílech bylo, tak se není na co těšit.To je ostatně chyba většiny filmů, ke kterým se dělají pokračování, snad jen série American Pie byla výjimkou.

4. října 2007
avatar uživatele
60 %

Chabé

Shrek 3 je už prostě jen vynucené pokračování. Podle mého ji udělali jen proto, aby se zúročil úspěch dvojky, protože po dvojce na trojku musí jít každý - vlastně trojka je už jen obyčejná pohádka - chybí jí vtip a tak vůbec. Celkově: 60%

4. října 2007

Asi budu vraždit!

Vaúúú, tohle provedou s mým oblíbeným hrdinou! Parkrát jsem se zasmál, ale skoro celý film jsem jenom čekal, kdy to konečně začne... A ono to skončilo! Na čtyřku jsem se těšil, teď se jí děsím. Ještě že bude úplněk...

3. října 2007
avatar uživatele
40 %

Od třetího Shreka jsem toho moc nečekala. Všechny možné recenze mi ukázali, kde se pohybuje jeho kvalita. A já jim musím dát za pravdu.

22. září 2007
avatar uživatele
20 %

Letos se filmové trojky skutečně nevydařily. Tedy alespoň ty, které jsem viděla. Z POC III. jsem byla víc než zklamaná, Spider - mana jsem neviděla. Ale abychom se dostali ke kýženému Shrekovi. Popravdě jsem nevydržela koukat ani do konce. Podle mě úplně prázdné a navýsost nudné. Pokud bude čtyřka, tak se jí radši velikým obloukem vyhnu. 20%

20. září 2007
avatar uživatele
50 %

ehm

Co sa tyka kreslenych filmov tak som do nich uplny blazon a Shrek 1,2,3 nevynimajuc, no musim povedat ze tento posledny nesplnil moje ocakavania. Na celom filme boli dobre asi len tie chutne drakooslícata a mali shrecici... Mozno to robi to, ze som to videla so slovenskym dabingom a tie hlasky a aj hlasy boli ine na ake som bola zvyknuta v ceskom dabingu. Snad sa mi to podari vidiet aj v ceskom preklade a potom uvidim...

13. září 2007
avatar uživatele
90 %

proč ne :)

Nejsem zrovna zastánce toho, když má film mnoho pokračování, protože většinou to pak autoři ženou na kvantitu a nehledí na kvalitu filmu. Podle mého je to i lehce u Shreka. První díl byl prostě dokonalý a asi pro mě ze všech třech nejlepší. Ale zase na druhou stranu nemůžu říct, že by mě třetí pokračování nějak zklamalo. Stejně ale asi nejvíce budu vzpomínat na malé zlobříky a hlavně oslo-dráčky :))

12. září 2007
avatar uživatele
90 %

krásný

No těžko se vymýšlí nový situace, ale přesto pěkný filmík. Překvapila mě animace lidských postav, byla na vyšší úrovni. Objektivně ubylo vtípků, ale pro mě - jakožto obdivovatele série - supr.

10. září 2007
avatar uživatele
50 %

Nic moc

Nějak mě to nevzalo.Souhlasím s místními uživateli - jednička a dvojka byly dobrý.Trojka, to byli samí ohraný vtípky.

9. září 2007
avatar uživatele
50 %

Očekavala jsem víc

Na tenhle film jsem se moc těšila, ale už to nebyl Shrek. Jednička a dvojka byly každou chvilu vtipné ,trhle , praštěné ,ale užasné. Tady jsme se zasmáli málokdy...

7. září 2007
avatar uživatele
70 %

Řeči

Zatímco v prvním i druhém díle jsme se stále smáli, ve trojce vtipných situací hodně ubylo. Nemůžeme se smát vtipným hláškám ale čas od času to napraví pohybová reakce. A to nestačí pokud se bavíme o Shrekovi.

31. srpna 2007
avatar uživatele
60 %

Je pravda, že třetí díl je všech nejslabší. Tvůrci zde nejsou už tak vtipní a spíše než o tu zábavu se starají o emotivní část filmu. Na tom není nic špatného, ale u těchto fillmů by se měli diváci hlavně smát. Ano, je tady pár dobrých scén a většina postav je stále stejná, ale už to prostě není ono. Škoda, mohli to vytáhnout o kapičku výš...

25. srpna 2007

Ujde

Na to že to byl třetí díl a třetí díly nebývají moc povedený, tak Shrek Třetí se mic moc líbil a docela jsem se u něj i zasmála

24. srpna 2007
avatar uživatele
80 %

Četla jsem hodně rozdílných názorů. Je to trošičku něco jiného, ale i tak jsem se u toho bavila. Jednička bývá ale vždy nejlepší.Ale doporučuji, já jsem se bavila.

21. srpna 2007
avatar uživatele
100 %

Slyšela jsem na to hodně záporných ohlasů, ale mně se Shrek 3 moc líbil. Pokud si dobře pamatuji, tak hodně záporných ohlasů bylo ze začátku i u Shreka 2, tak si myslím, že to člověk potřebuje vícekrát vidět. Protože si myslím že když to někdo viděl jenom jednou, tak mu mohlo plno vtipů utéct.

16. srpna 2007
avatar uživatele
20 %

kravina

Od třetího Shreka jsem očekával hodně, když předchozí díly byly skvělé. Fakt nevím kde se vytratil Shrekův vtip, ale tenhle film byl jeden z nejhorších pokračování. Film byl o ničem a mohl se tak líbit maximálně malým dětem, že tam vystupovaly známé pohádkové postavičky, ne jak v předcházejících dílech při nichž jsem se smál vtipům na celé kolo. Celé mi to připadalo jako by na to někdo chtěl udělat parodii, která se vymkla z rukou a nepovedla se. A ty výstupy na konci byly strašné, jestli pokus o nějaký muzikál. Jedním slovem DĚS a asi největší zklamání roku.

15. srpna 2007
avatar uživatele
kin
...
80 %

Nevím, Trojku jsem viděla už dvakrát, a možná změním časem názor... Na první pokus mě film dost zklamal- ne dost, ale přesto... Ztratil takové to svoje původní kouzlo...To mě asi trochu znechutilo, protože jsem si neužila pár opravdu dokonalých momentů... Druhé shlédnutí na mě zapůsobilo víc... Originální hlas Antonia Banderase je nezapomenutelný, Merlin taky, Hooks,atd. atd... Napoprvé bych dala 65% a potom 85%, jak se bude můj názor vyvíjet dál netuším...

15. srpna 2007

Shrek

Tak třetí díl shreka byl nejlepsi ze všech dílů!!! Hrála jako vždy skvělá hudba a nechyběli i dobrý hlášky!!!! proste senzace!!

14. srpna 2007
avatar uživatele
30 %

Maximálne sklamanie

Už dvojka nebola bohviečo, ale trojka absolútne sklamala. Aspoň divákov nad 20 rokov určite.

12. srpna 2007
avatar uživatele
90 %

dobrej film

no podle mě byl tenhle díl asi nejlepší ikdyž jednička taky byla dobrá.Akorád v tomhle díle byl divnej děj ale bylo to dost vtipný víc než ve dvojce vřele doporučuji už se těším až to bude na DVD

8. srpna 2007
avatar uživatele
90 %

Líbilo

Mě se tenhle díl prostě líbil :) Po silném útoku jedničky zůstala dvojka poněkud vzadu, ale trojka zase letí nahoru. Hlavně musím pochválit super soundtrack. A Artie byl nejlepší! Pokud se chcete pobavit, uvolnit a prostě vypnout, je Shrek Třetí správná volba :)

7. srpna 2007
avatar uživatele
100 %

:-)

tak podle mého názoru je tenhle díl shrečka uplně nejlepší, ještě nikdy jsem se takhlew nebavila

6. srpna 2007
avatar uživatele
60 %

Zelená hmota potřetí

Je mi ctí, Shreku, zase tě zkritizovat. Už potřetí ses odvážil vystoupit ze studia Dreamworks a obtěžovat naše kina svou gigantickou zelenou hmotou? Ó, že sem krutá? Nejsem... I was joking :) Nebudu ti lhát, vážně jsem se docela bavila. Přestože byly ve filmu sekvence slabší- Krasoňovy hospodské výlevy a pijácké jochó, bylo i částí vtipných, zejména ty, kdy umíral samotný král žabák (já opravdu nejsem krutá!) či konfrontace rádoby aktivnách princezen v čele s Fionou proti antiartušovcům... A nemohu nepochválit záměnu Oslíka s Kocourem, kdy oslíkovo- já tak smutně koukám- obměkčí snad každé srdce z kamene. Len se uvidí, jak čtvrtý díl rozlouskne svůj oříšek v podobě větší a větší náročnosti diváků.

3. srpna 2007
avatar uživatele
100 %

Super=)

Tenhle díl mě překvapil =). Já jsem si myslela (ještě než jsem to viděla), že to bude jako v dalších filmech na pokračování, že to nebude nijak zvlášť dobrý. Ale jak jsem pozdějc viděla, bylo to skvělý xD. Suprový nápady, skvělý hlášky, úžasný postavy... tohle prostě nemá chybu ;). Líbí se mi ze všech tří nejvíc, i když předchozí dva byly taky dobrý... 100% ;-)

3. srpna 2007
avatar uživatele
60 %

Tenhle film mi přijde jako nadstavovaná kaše ... jednička měla úspěch, tak natočili dvojku, o něco slabší a takhle trojka je už jen slet plný klišé, prvoplánových scén .. nepopírám, je tam pár scén, u kterých se zasmějete, ale většinou spíš budete kroutit hlavou, jakože co to má být .. jsem zvědavá, co chystají ve čtverce, protože mi přijde, že jim pomalu, ale jistě docházejí nápady

3. srpna 2007
avatar uživatele
80 %

Ale jo bylo to docela dobré. Čekala jsem od toho samozřejmě více. I když jsem se u toho smála, něco tomu chybělo, i když nevím co. Ne že by to nebylo povedené, ale na dvojku a jedničku to mít asi nebude. I když to nebylo úplně ono, i přesto dávám 80%.

2. srpna 2007

shrek the third

Jsem zklamán. Jsem hodně zklamán. První dva díly byly vskutku výborné, ten třetí je vskutku nepovedený. Děj Shreka Třetího je vesměs stejný jako v jedničce, zásadní rozdíl ale vidím v tom, že na rozdíl od prvního dílu mě trojka nudila. Může za to hlavně to, že z filmu zmizely věci, které byly pro Shreka charakteristické. V první řadě je to vtipnost, kterou postrádá hlavně sám hlavní hrdina, což mě hodně mrzí. Ve filmu jsem též marně hledal nové zajímavé postavy... Nenašel jsem. Nové postavy se zde sice objeví, ale zajímavé (a natož sympatické) rozhodně nejsou. To platí hlavně o Artušovi, což je otravná, trapná a zbytečná postava, která mi zážitek z filmu zkazila asi úplně nejvíc. Hodně nemile mě překvapilo, že se ve filmu málo jedná. Místo toho se zde jen mluví a mluví... A ještě více nemile mě překvapilo, že devadesát procent času, kdy se mluví, slyšíme jen samá morální ponaučení... která pronáší sám Shrek! To scenáristům asi přeskočilo... Hudba. Od té jsem očekával podobnou kvalitu jako v předchozích dílech, které byly doslova napěchovány chytlavými songy. V tomhle filmu po nich nebylo ani vidu, ani slechu... Celý film zachraňují pouze Kocour, který je stejně vtipný jako v minulých dílech, a Perníček. Scéna, ve které mu před očima proběhne celý život, je nejlepší částí filmu... Na závěr mohu říct jen jediné: tohle už není Shrek!

31. července 2007

Naprostá senzace! Možná by se dalo říct, že nejlepší díl z Shrečí trilogie! ;) Mno byla jsem na tom v kině a i když jsem to asi dva roky na to znovu zkoukla, byla jsem opět nadšená. Přijde mi, že je tu toho daleko víc, možná je to jen tím, že je to tak nějak dokonalejší a propracovanéjší, co se vzhledu týče, ale na mě právě trojka udělala daleko větší dojem než oba předchozí díly. Přijde mi, že ty mě jen příjemně naladili na to, co teprve přijde.

24. července 2007
avatar uživatele
100 %

Perfektné

Kamaratí ma odradzovali,že to je blbosť,že im už došli nápady.Ja som cez všetky negatívne ohlasy na tento film išiel.A vôbec neľutujem.Podla mňa je to perfektné.Shrek je najlepšia kreslená séria zo všetkých.Odporúčam!

23. července 2007
avatar uživatele
60 %

Třetí díl

Třetí díl Shreka mě trochu zklamal. Je vidět, že autorům už dochází nápady. Celý film byl od začátku takový rozvleklý, žádná akce, skoro žádné vtipy. Pár vtipných hlášek a scén se sice objevilo, ale oproti předchozím dílům to bylo slabé.

19. července 2007
avatar uživatele
90 %

Shrekie

Od trojky jsem nic extra neočekávala. Bylo to veselé, vtipné, zelené... Nemám problém. Sice slabší než předchozí dva díly, ale já tohohle zleného zlobra můžu, takže mi nic nebrání, abych se již těšila na čtyřku.

19. července 2007
avatar uživatele
60 %

Ještě čtverku?Proboha radši ne!

Smíchy jsem se rozhodně neválela ani omylem. Vzala jsem na to osmiletýho bráchu do kina, brácha se docela obstojně bavil celou dobu, já se chvilkama mohla uzívat, usínala jsem, modlila jsem se, aby se už něco stalo, aby ta nudná pasáž už skončila. Třeba jak Fionin otec furt ne a ne umřít, to jsem málem už začínala výt nahlas. Neříkám, že sem se nezasmála, to zase jo, ale už to bylo podle mě jen takový... už to nestojí tak pevně nohama na zemi, jako by se i ty postavičky tvářily rozpačitě nad tím, co jim filmaři vkládají do úst. Bojím se, že čtverka už nebude ke koukání, jestli to takhle půjde dál...

17. července 2007
avatar uživatele
80 %

Shrek třetí

Shrek třetí je vtipný a moc hezký,ale přijde mi už takový,že moc odbočuje.
Nejhezčí díl mi přijde předchozí.ale co aspn to byla legrace:-)

16. července 2007
avatar uživatele
100 %

parádka

Tak jako byla jednička super, tak jako byla dvojka super,tak ani trojka nepokulhávala. Už jsem si myslela, že všechny bude okoukáné, že už tam nemůže být pořád tolik vtipných scének, ale opak byl pravdou. Shrek proste nezklame!!!

11. července 2007
avatar uživatele
60 %

Ach ty "trojky"

To je hrůza. Celej film se topí v jedné velké křeči. Je tam sice určitě víc, než jeden dva světlé okamžiky, ale výplň mezi těmito je přinejmenším tragická. Opravdu to není film, který bych se chystala v budoucnu vidět znovu. Moje hodnocení by bylo tak 70% v originále, 50% v české mutaci (viděla jsem anglickou verzi, ale podle zkušeností z minula...

10. července 2007

super

Bezvadný pokračování, právě jsem přišla z kina a docela jsem se u toho nasmála- docela dost :) možná je i trojka nejpovedenější, možná je to ale jenom tím, že předchozí dva díly už znám a mám je trochu okoukané. Jasně , 100% nedávám, ale 90% určitě ;)

10. července 2007
avatar uživatele
70 %

jo, dobrej filmík, dobrý poktračování...spousta skvělejch hlášek ,ale málo akce (i když ta co tam byla, stála za to)...čekala sem od toho malinko víc...lepší završení trilogie...ale jinak goood

7. července 2007
avatar uživatele
90 %

Shrek 3 sa mi pacil, film u mna prebudil zazitky jednou scenou, tak sme sa pekne pobavili cela partia, co sme tam boli. Predsa len je vidno, ze to je pokracovanie tak som ani necakala, ze to bude nejak extra super ale aj tak som rada, ze som to videla a pozriem si to velmi rada aj kedykolvek inokedy.

4. července 2007
avatar uživatele
90 %

90%

Třetí díl Shreka mě mile překvapil, po shlédnutí druhého dílu jsem se bála, že trojka bude o ničem, ale naštěstí jsem se zmýlila. Na jedničku to sice nemá, ale stejně tam bylo mnoho vtipných situací, u kterých jsem se smála přes celé kino( hlavně na začátku filmu)...

3. července 2007
avatar uživatele
70 %

Tenhle díl mi přijde už trochu přebytečnej. Nějak v něm něco chybí. Sice jsou tam i dobrý momenty, ale nemá to šťávu....

3. července 2007
avatar uživatele
50 %

Zatím největší zklamání roku. Film se zdá být až moc zdlouhavý, vtipů je zde poměrně málo a když už jsou, tak vás rozhodně nerozesmějí. Největší problém je v nových postavách, které již nejsou vůbec sympatické a vtipná dvojice Oslík + Kocour již také postrádají humor. Film drží nad vodou jen jedna-dvě povedené scény a Perníček. A hudba byla tak špatná, že jsem si žádnou skladbu ani nezapamatoval.

1. července 2007
avatar uživatele
50 %

Přesně podle očekávání, další letošní trojka a další pokles úrovně. Co to vlastně mělo být? Myslím si, že ani tvůrci to pořádně nevěděli. V jednu chvíli jako by se už už všechno vracelo do starých dobrých kolejí a Shrek dostával opět svůj šmrnc (princezny utíkají z věže), v jiné chvíli zase smutné a zádumčivé scény, které sem opravdu nepatřily a bylo jich velmi, ale velmi přes míru, v dalším momentě vidíme na plátně jistého Artuše ke kterému jsem si vážně nevytvořil žádný vztah, ani kladný ani záporný (prostě zbytečná a nepropracovaná postava, která měla posloužit Shrekovi jen jako oslí můstek pro další dobrodružství), jindy tu byla zase scéna určená vyloženě jen dětem. Jednoduše velký guláš, do kterého si autoři neuměli vybrat ty správné ingredience a nasypali tam vše, co bylo po ruce. Bohužel to takhle působí disharmonicky a fádně. Navíc i hudba byla občas nezáživná a nehodící se. Padesát je moc a já teď jen budu doufat, že úroveň třetích pokračování zachrání alespoň Spider-man, kterého mám v plánu odpoledne, uvidíme.

1. července 2007

Na Shreka trojku jsem byla natěšená a film mě nezklamal. Samozřejmě s jedničkou či absolutně dokonalou dvojkou se nedá porovnávat. Pár chabých pokusů o vtip se nalezlo, děj by se taky mohl malinko víc rozvést, ale jako taková oddychovka je to vážně super!!!:)

30. června 2007
avatar uživatele
100 %

:)

Shrek patří mezi mé nejoblibenější kreslené filmy. Shrek Třetí mě hodně překvapil, říka se že jednička je nejlepší ale já jsem byla 100% spokojena z trojkou. humor se střídal s dobrým napadem a pointou...super mužu jen doporučit:)

30. června 2007
avatar uživatele
70 %

Shreček

už doshrečkoval. Trojka je už slabý pokus na navázání jedničky, či dvojky. Děj je plytký, bez překvapení. Už mi to připadá spíš jako pohádka pro dospělé než pro děti (přitom bezelstná roztomilost bylo velkým plusem obou předchozích dílů).

28. června 2007
avatar uživatele
40 %

Prosím už nééééé...

Moc jsem od filmu nečekal... a taky mi toho film moc nenabídl. Nuda, nuda a ještě jednou nuda. Všechny akce byly nudné, příběh chabý, vtípky slabé a celkový dojem žádný. Bylo tam pár narážek na jiné filmy a pár parodujících scén, ale pro pobavení to nebylo. Hlášky byly buď trapné anebo pro jistotu žádné. Za celej film jsem se moc nezasmál, jedině ke konci to začalo být trochu veselejší. Ale to na komedii nestačí a na velkoformát typu Shreka už vůbec ne. Hudba byla otřesná, žádná chytlavá melodie nebo strhující píseň (jojo, Funky Town ve dvojce je nepřekonatelný:). Doufám, že někdo překazí tvorbu čtvrtého dílu, já bych celou sérii skončil druhým dílem. Prostě nenadchnul, ani nezaujal. Víc jak čtyřicet si nezaslouží...

25. června 2007
avatar uživatele
70 %

Jednička byla super, dvojka taktéž, bez trojky by se svět obešel... Nebylo to nijak hrozné, byla tam spousta vtipných hlášek, děj taky jakž takž, ale už to prostě nebylo ono... Zajímalo by mě, o čem bude čtverka...

24. června 2007
avatar uživatele
SDX
...
90 %

Na tento film som isiel po negativnych recenziach, takze som neocakaval prilis vela, co bolo dobre, pretoze v podstate jediny problem Shreka Tretieho je ze to nie je Shrek - chybaju mu standardne prvky, najviac mi chyba nejaky zaverecny song - ano bol, ale cez zaverecne titulky, navyse volaka neznama blbost... ale napriek tomu dobry animak - len to uz nie je Shrek :(

22. června 2007
avatar uživatele
70 %

nic moc

Myslím, že tenhle díl je sice povedeným pokračováním předchozích dílů, nicméně mohlo to dopadnout o poznání lépe. Příběh už nemá toliko čím zaujmout, postavy jsou všechny známy a dělají pořád totéž až se někdy moc opakují. Ve filmu není téměř nic nového a nic zajímavého.

22. června 2007

..

No nevim nevim, byl to sice možná srandy kopec, ale to jednička i dvojak taky, a ty kromě toho měly i dobrej příběh. Tenhle byl dost nudnej a hlavně dost často průhlednej jak poch*** toaleťák, viz scéna s krasoněm a novinama. No, ale když to mam zhodnotit jako celek, tak to až takový ztráta času nebyla. Určitě stojí za vidění!

22. června 2007
avatar uživatele
70 %

Shrek

No já zase nevím proč byly na třetího Shreka tak ne moc milé recenze, protože mě se i tenhle díl líbil. I když jednička je prostě jednička. A je taky velká škoda, že oslík už ve třetím díle "ztratil" tu svoji ukecanost. Ale jinak mě i tenhle díl dost pobavil. Největší záchvat smíchu jsem měla, když se Shrekovi zdál ten sen. Tak už jsem se vážně dlouho nenasmála. Je teda pravda, že děj mohl být trochu takový pestřejší a ne s tou spoustou ukecávacích scén, protože i mě se pak ten film zdál dost krátký, ale jinak fajn. Ještě mě teda zklamala hudba. Ze třetího Shreka si určitě soundtrack nestáhnu.

21. června 2007
avatar uživatele
60 %

Další trojka

Další letošní trojka (a že se jich vyrojilo opravdu hodně) je tu. Po Pirátech a Spider - Manovi další film, který vás láká vidět, i když dopředu víte či tušíte, že to nebude žádná sláva. Letošní pokračování se opravdu nepovedly a Shrek jde bohužel v podobných stopách jako výše zmiňované filmy. Můžu jen nostalgicky vzpomínat na skvělou jedničku i dvojku, protože trojka na ně zkrátka nemá. Hudba o ničem, žádný hit, žádná pořádná písnička, u které si při poslechu řeknete: "Jasně, to je přece Shrek." Připadá mi, že tvůrcům došly nápady a příběh lepí, jen aby to něco vydělalo (a ono vydělává), proto se můžeme skoro jistě dočkat dalších dílů, což je myslím škoda, jelikož kvalita půjde asi ještě dále dolů. Z filmu jako by se vytratila ta jeho lehkost a vtip. Moc momentů k popukání tady prostě nebylo. Celé je to takové vážné a takový kabátek Shrekovi vůbec nesedí. Na grafice se už v dnešní době zkazit snad ani nic nedá. Roztomilá byla všechna miminka ve filmu, to je tak asi vše. Zklamání, které jsem ale čekala. Prostě už se po dokoukání nebudete tvářit nadšeně a říkat si, jak to byl fajn film. Budete tak maximálně nostalgicky vzpomínat.

21. června 2007
avatar uživatele
50 %

pre

m§a je to jednoznačnde najhorší zo Shrekov (a to som si myslel, že po dvojke už môže byť len lepší). Úplne v ňom zničili duch Shreka ako takého, ktorý paroduje všetko, čo sa len dá, včítane výchovy atď. Akosi mu nesadnú moralistické dristy, morálna prevýchova mladíka, hľadanie jeho samého a podobné kraviny, ktoré sa k nemu jednoducho nehodia. Tvorcovia mohli rozohrať s danou zápletkou ďaleko lepší kolotoč gagov a nápadov. Takto sa z toho stala nudne moralizujúca, psedo rodinná americká nuda.. mám pocit, že som sa zasmial presne dva krát počas celého filmu.
fakt nuda

20. června 2007
avatar uživatele
Pony
...
100 %

Prisel mi dost ukecanej. Na Shreka se tam moc mluvilo a málo dělo, takže jsem odcházela mírně zklamanější. Ale ,když jsem to dneska viděla již po třetí (shodou náhod), mi to přišlo naprasto skvělé. Vtipné hlášky a komentáře, roztomilé nové postavy a i dobrý děj. Ukecané pasáže mi teď přijdou naprasto normální. Nejspíš jsem poprvé byla pořád nervózní z toho ,co přijde dál, a hltala jsem film plnými doušky, zatímco nyní jsem si film vychutnávala každou chviličkou. Jen mi přišlo trochu líto, že tam kocour s oslíkem neměli o trochu více štěků. Tohle ale převážily nové postavy: Merlin, pěkně trhlej čaroděj co má dost daleko do knižní předlohy, Lancelot, jehož jsem měla vždycky víc ráda než Artuše, ale tady se pěkně vybarvil, princezničky a hlavně král Artie. Právě Artie se mi líbil ze všech postav nejvíc a předehnal dokonce i kocoura, který byl ještě před trojkou mým favoritem.
Trojka je prostě výtečná a musí se vidět třikrát. :@))

20. června 2007
avatar uživatele
50 %

Na ten film sem snad žádnou recenzi nečetla, snad možná něco v Cinemě, ale echo nic moc filmu se ke mě dostalo stejně. Jak moje sestra byla nadšená, já byla znuděná. Předem řikám, že do kina bych na to nešla, pouze sem čekala až se to objeví na dvd, a co někdo nechtěl, není nic lepšího, než tak zabít 2 hodiny ve školeO:). Viděla sem to s titulkama(který byly NAPROSTO příšerný ( "..ted Shrek plácá náky blbosti ... ted ještě taky")) takže asi tak:D, nemůžu si pomoc, ale oslík Víznera je pro mě nepřekonanej, Eddie je fajn, ale pořád žiju oslíkem z jedničky. A ted ta podstatná kritika :"co to je?!". Dost klesající uroveň to má. Některý vtipy mě přišli celkem i trapný, prostě aby tam něco strčili, pokud de o smích, tak snad pár scén (křtění lodě, pasování na rytíře(škoda, že se toho nedožil:D)). Co snad ani nemuselo bejt - ta scéna z plesu- viz o několik řádek výše. Mohli víc rozestřít Shrekovu hrůzu z potomků - on je odmítá a potom řekne "tak fajn"??..jeden hrozný sen a potom ok?! A i Artuš, mohlo betj zajímavý, jeho přeučení z loosera na někoho víc, pochybuju, že stačí jedno mravní poučení, jedna chytrá věta - od Shreka a je z něj král?! Snad timhle skončili, pokud ne, tak at si daj záležet a přitáhnou Adamsona z narnie, ať jim helpne, třeba i s Aslanem, něco možná vymyslej, něco lepšího a snad i něco zábavnějšího.

18. června 2007
avatar uživatele
e.kd
...
100 %

Jiný

Shrek třetí je trochu jiný než předešlé. Má výraznější pointu. Ná vtipů asi míň než ty předešlé, ale zato velmi kvalitní. Škoda mi jen přišlo, že malá "zlobřátka" jsou tam jen chvíli.

17. června 2007

16. června 2007
avatar uživatele
90 %

Shrek third

Shrek je prostě Shrek možná to nebylo tak dobré jako ty dva předchozí,ale zase ani ne tak špatné. Některé scény tam byly obzvlášť směšné. Mě se to celkem líbilo.

16. června 2007
avatar uživatele
70 %

Ne nej, ale ne špatnej :)

Když ho porovnám se dvěma předchozími díly, nejlepší u mě stále zůstává dvojka :). Ale trojku neodsuzuju, spousta lidí (a bohužel i někteří recenzenti) při hodnocení pouze porovnává 3 díly mezi sebou, než že by Shreka Třetího srovnali s jinými filmy. Pak vzniká hodnocení typu 40% a pod, ale to byste tomuhle filmíku křivdili. Já dávám 70% resp. 75%- opět skvělé hlášky, vsadila bych se, že i dabing v anglickém znění musí být parádní, ale zatím jsem měla možnost Shreka 3 vidět jen v češtině. Jako mínus bych dala slabší příběh, který moc neodsejpal a byl snadno předvídatelný a bez zvratů. Film také působil hodně krátce kvůli jednoduchosti děje. Ale jinak určitě příjemná zábava :)

16. června 2007
avatar uživatele
100 %

paráda

Včera jsem na tomhle flmečku byla s kamarádama a bezvadně jsme si to užili. Je to bombastickej film. Vřele doporučuju všem, co se chtějí od srdce zasmát. Je k němu výborně udělaná hudba. Kdybych mohla dala bych mu mnohem víc než sto procent.

16. června 2007
avatar uživatele
40 %

Třetí díl zlobrovské ságy je pro mě velké zklamání... Film postrádá švih a vtip předchozích dílů.

16. června 2007
avatar uživatele
100 %

Jako předchozí dva díly i tenhle se fakt povedl. Zelená příšera, ukecaný osel a roztomilý kocour se opět vydávají na cestu. Mohly to možná trochu víc propracovat, ale výsledek i tak stojí za to.

15. června 2007
avatar uživatele
60 %

Nebylo to špatné, ovšem na předchozí dva díly to nemá. Bylo tam spoustu povedených scén, jde vidět, jak od posledního dílu pokročily animační technologie. Těším se, až jej uvidím v dabingu, protože si myslím, že to tomu tak 30 % přidá.

15. června 2007

Nič moc...

Podľa mňa bol film celkom vtipný, ale niekedy im to nevyšlo a bolo to dosť trápne... Dej bol zaujímavý, ale tak trochu o ničom... Asi najlepšími postavami bol oslíkovi mutantíci :P
Koniec bol odfláknutý, Shrek jednotka a dvojka boli na neporovnanie... už asi dochádzjú nápady...

15. června 2007
avatar uživatele
60 %

Stále nápadité a vtipné, ale ukecané a není to ono. Kupříkladu Kocour a Oslík tu jsou vyloženě zbyteční. Shrek Třetí se stal mnohem lidštějším a více vážmějším, než jeho předchůdci. Jeho pochopení pro Artuše a rozhovory mezi nimi jsou jedny z nejnudnějších. V těchto chvílích působí jako tuctový rodinný film. A hudba Harry - Gregsona Williamse mi připadala až příliš dojímavá. Opět - vzhledem k předchozím filmům... Není vyloženě nudný, ale třeba oproti dvojce už jsem se tolik nebavila.

14. června 2007

-NE-

Shrek3! Když jse se doslechl o tdalším díle zelené příšery, okamžitě jsem ho začal shánět. Film na mě neudělal dobrý dojem, naopak. Je to mé druhé největší filmové zklamání za celý můj život (hned po Králi Artušovi). Děj- O ničem. Hlášky- O ničem. Hudba- Děs. U předešlých dílů byla aspoň známá a chytlavá muzika (například písnička dobré víly), ale tady nic. Je to prostě jasný propadák a 30 procent si zaslouží jen díky dráčátkům a zlobřátkům...

13. června 2007
avatar uživatele
40 %

Už by to stačilo, ne?

Trailerová mánie vcelku navnadila mé oko k shlédnutí tohoto snímku. Alespoň z počátku. Postupně se ukazovalo, že podobnou zábavu jako u jedničky nebo dvojky si neužijeme a myslím, že finální podívaná tomu dodala třešínku na dortu. Byla to nuda v akčních sekvencích, otřepané vtípky, nové postavy, které neměly šmrnc. Několik scének pro zasmání, ale není to málo? Já čekal víc. A samozřejmě na konci opět morální ponaučení. Kdyby jednou využili američtí animáci víc důvtipu a méně moralizování, bylo by mi u toho líp. Co Vy na to?
Prostě jsem zažil zklamání ...

11. června 2007
avatar uživatele
Elik
...
70 %

Shrek je sice dobrý film, s pěknou grafikou, ale 3 pokračování mi příjde zbytečné, už to rpsotě není ono...

3. června 2007

???

Zdá sa, že Shrek upadá na kvalite. Jedntku by človek mohol pozerať dokola, dvojku tak možno raz za dva týždne a trojku.....Jednoducho sa nevydaril, aj keď sú tam aj vtipné scénky. Aj keď si myslím, že to "vtipno" tam udržiava iba oslík... No čo, dochádzajú nápady...

2. června 2007

je pravda ze shrek 3 uz nema az take kuzlo ako jednotka,ale naozaj som sa uz tesila na starych kamosov-a na oslikove decka,....jj shrek tiez nezahalal.Artur bol trapny uznavam,zamindrakovane decka vedia byt otravne ale stredna skola nemala chybu. Musim povedat ze som sa dost nasmiala aj ked koniec bol odflaknuty a davam.....

1. června 2007
avatar uživatele
LOST
...
30 %

Shrek 3

Konečně jsem dokoukal Shreka 3 a musím říct, že to byla katastrofa. Proti Shrekovi jsem nikdy nic neměl, jednička a dvojka byli docela pohodový filmy (obojím bych dal tak 70 %) , ale co předvedla trojka to je neuvěřitelný. Před nějakým časem jsem psal názor na Spidermana 3 a napsal jsem se že jsem se u něj nudil, ale u Shreka to bylo něco jiného,u Spidermana jsem neměl chuť po 20 minutách film vypnout, u Shreka se mě to však stalo. Shrek 3 je tak příšerně nudný a o ničem, proti němu je Spiderman 3 boží film. Děj je naprosto primitivní, jde jen o najítí krále Artuše a získání jeho na trůn. Ale ani u jedničky a dvojky nebyl dokonalý děj, ale vše bylo velmi zábavné, trojka však zábavná vůbec není, ani jednou jsem se za film hodně nezasmál. Vinu na tom má asi to, že osel a kocour jsou ve filmu strašně málo, děj se věnuje hlavně Shrekovi a Fioně a ty prostě moc zábavní nejsou. Dokonce ani parodie na pohádkové postavy jsou naprosto nudné a písničky ve filmu nejsou o moc lepší. Závěrem řeknu, že je to v tomto roce další trojka, která mě strašně moc zklamala a jsem zvědavej co řeknu na trojku pirátů z karibiku, který už ted jsou hodně kritizovány.

29. května 2007
avatar uživatele
60 %

Nový Shrek trpí všemi neduhy třetích dílů a neprolomil moje očekávání (spolu se Spidym a Piráty). Zlobrovo kouzlo už definitivně vyprchalo a v součtu s nudným příběhem zbývá jen nádrerná animace. Neříkám, že se nenašli vtípky, které by mě nepobavili, ale nebylo jich nijak moc a stačily spíš na pousmání. Shrek prostě ztaťkovitěl (všiměte si toho dvojsmyslu :) Jak Oslík, tak Kocour jsou už značně provaření a mají to opravdu těžké, ale většině diváků to asi stejně bude stačit. Těžké to mám i já s hodnocením, měl jsem sto chutí dát padesátku, ale to bych musel Spidermanovy dát tak čtyřicet. Už teď to máš Shreku s odřenýma ušima, dávej si v té čtyřce pozor.

29. května 2007
avatar uživatele
100 %

100%

Musím říct, že Shrek opět nezklamal - ba naopak, třetí pokračování perfektně zapadá do celé řady. Je stejně roztomilé, vtipné, ale zároveň chytré a tentokrát ještě navíc napínavé a děj už je i trochu "tvrdši"... :) dávám 100%, protože člověk se u toho vždy pobaví...a Shrek téměř vždy zvedne náladu!

26. května 2007
avatar uživatele
Ifan
...
100 %

LOLec

Opět velmi kvalitní díl který snad předčí i 1 nebo 2. Děj je napínavější coš vůbec nevadí ba naopak a obsahuje hodně dobrých hlášek a hlodů. Kdyš si vzpomenu na části s perníčkem tak málem padám smíchy ze židle. Určitě se na něj podívejte a třeba i několikrát páč Vás pokaždé dostane.Doufejme jen že 4 bude aspoň tak dobrá jako 3.

24. května 2007