home
Good bye Lenin!

NÁZORY K FILMU

avatar uživatele
E Š
...
90 %

Milujem tento film. Je tak vtipný a zároveň zmysluplný, ako málo vecí, či sa mi dostalo pod ruky. Jeden z mála, čo som si reálne kúpina na DVD.

28. února 2016
avatar uživatele
70 %

Spíš hořká komedie, než že by se dívák chytal za břicho od začátku do konce. Ale na druhou starnu nabízí zajímavou retrospekticní podívanou na moderní německé dějiny a hlavně na život obyčejných východních i západních Němců. Zejména představitel hlavní role Daniel Brühl předvedl velmi solidní výkon, ale pozadu nezůstali ani další herci. Jistě, není to film roku, ale za podívání stojí.

5. srpna 2010
avatar uživatele
80 %

Velmi dobrý film s dobrou tematikou. Len hlavný herec mi tam moc nesedí. Jedina zaporna vec este je ze chvilami su situacie dost zdlhave a nudne.

4. července 2010

Je to film s velice poutavým dějem... Možná se někdo ptá jestli je možné něco takového zrealizovat. Já však na tomto filmu oceňuju jak se člověk dokáže vžít do jednotlivých postav. Navíc krásně slaďěný s hudbou od Tiersena která tomu dojemnému, vtipnému a nenuceně "hapiendovskému" filmu dává ty pravé "grády" :)

22. prosince 2009
avatar uživatele
70 %

tak nevím

tak nevím, je to pohádka pro dospělý nebo klasickej film? nápad to byl dobrej, ale pochybuju že by to bylo možný zrealizovat to ve skutečnosti...tak určitě to je film který neuškodí a sem tam i pobaví....

20. dubna 2009
avatar uživatele
80 %

Tento film bych ohodnotila slovem zajímavý. Místy je to opravdu skvělá parodie. A hudba Yanna Tiersena podtrhující to všechno je jednoduše dokonalá. Ta všechna snaha skrýt pravdu je zvláštní. Místy až absurdní. Přesto jim člověk drží palce, ať to vyjde. A věří všemu...asi to je na tom tak krásné:)

19. března 2008
avatar uživatele
100 %

Fajn

Tragikomedie, ale dobrá. Hodně vtipných momentů, krásný kluk v hlavní roli (jsem ženská, no...) a celkově příjemný zážitek

27. ledna 2008
avatar uživatele
70 %

Nebyl to nejhorší film, co jsem viděla, ale taky ne nejlepší. Ale bavil mě. Sice mi vadilo, že jí porád něco nalhával, ale o tom ten film vlastně byl ...

8. prosince 2007
avatar uživatele
100 %

Poutavý příběh nejenom o lásce syna k matce, který mě nadchnul a naprosto uzemnil. Vřele doporučuji těm, kteří dobu před rokem 1989 nezažili.

23. listopadu 2007
avatar uživatele
vlk1
...
40 %

Mohl to být skvělý film...

Ale nebyl. Každý druhý uživatel tu přede mnou píše něco jako "moc jsem se na to těšil, ale..." anebo se přinejmenším diví tomu, že to je prezentováno jako komedie (?). Bohužel je to typický příklad toho, že i film s naprosto originální zápletkou se dá doslova zprznit. Pro mě je to zklamání, protože výborný nápad o paní, která "zaspí" pád komunismu, by se dalo natočit spoustu vtipných situací. Místo toho je to však v podstatě pouze vzpomínka na minulost. Místo komedie bych tento film nazval spíš tragédií... Škoda.

10. září 2007
avatar uživatele
70 %

Moc mi ten film nedal. Ne že by to bylo úplně špatné, ale je to takové mdlé. Poklidné. Na druhou stranu je provedení celkem výborné. Líbí se mi hlavně Alexova (scénáristy) reakce na okolnosti ve filmu -Coca Cola apod.

4. září 2007
avatar uživatele
70 %

Tak to vidím já...

Osobně nechápu, proč je film představován jako komedie, když do ní má daleko zhruba jak Schindlerův seznam (No možná ne tak moc, ale dost). V každém případě je to zajímavý film, který je ale možná přespříliš dlouhý. Má to co říct, má zajímavou atmosféru a kouká se na něj docela příjemně. Bohužel je to ale jeden z těch filmů ja jedno použití, který už napodruhé nemá co nabídnout.

28. srpna 2007
avatar uživatele
50 %

průměr

Nakonec to není tak špatné, jak jsem čekal. Co se týče německých filmů, které teda moc nevyhledávám a kterých jsem moc neviděl, tak je to podle mě německý nadprůměr. Hlavně herci byli snesitelní, takže to jde bez větší nudy dokoukat, ještě když vás k tomu zajímá, jak to dopadne, a jak dlouho se bude synovi dařit maskovat skutečnost před svou matkou. Pomáhá mu k tomu mocný oblbovací prostředek, kterým je v tomto případě televizní médium. Dařilo se to maskovat docela dlouho, až mě to jeho dlouhodobé snažení začalo pomalu nudit. Konec jsem také čekal dramatičtější. Jinak, jak už tady někdo s dobrým postřehem píše, také jsem si hned všiml a přišlo mně divné, když jsem viděl to tričko jednoho z herců s motivem Matrixu (ten kód s těma čísílkama:)

25. června 2007
avatar uživatele
40 %

uff..

No...Vážně nevím co si mám myslet...Je to jako vtip či co?..Nuda jak Brno,ale zase nemám moc kladný vztah k takovýmto filmům, takže by pro mě byl asi každý takový film nuda...Sem ani moc nepochopila myšlenku toho snímku!

30. května 2007
avatar uživatele
40 %

Zajímavý námět, ale to je asi tak všechno. Čekala sem od tohoto filmu celkem hodně, ale vážně mě zklamal. Docela sem se nudila a vůbec nechápu, jak někdo může tenhle film nazvat komedií, protože mě na něm nepřišlo k smíchu nic. Spíš k pláči.

26. března 2007
avatar uživatele
konz
...
100 %

...

Zajimavej film s ještě zajímavějším názvem. Námět filmu se mi velice líbil. Nějaká ta sranda ve filmu byla a film sám o sobě byl velice zajímavej. 100% dávám 100%

10. března 2007
avatar uživatele
70 %

Velice zajímavej film s pár vtipnými okamžiky zčásti ukazující dobu ve východním Německu těsně před pádem berlínské zdi. Ráda jsem ho viděla, ale nebyl nnatolik přesvědčivý abych se k němu někdy vracela.

3. března 2007
avatar uživatele
80 %

Ačkoliv německá kinematografie není zrovna můj šálek kávy, tento film byl pro mě velice úsměvným nakoukáním na dobu tehdejšího východního socialistického Německa. Nápad dvou sourozenců zatajit své nemocné matce, že došlo ke sjednocení státu a změně politického systému, je tak neuvěřitelný, že jim člověk drží palce, aby se jim to opravdu podařilo. Tento film je určitě už jen svým námětem velmi zajímavý, že stojí za to ho vidět.

3. března 2007

Nejni to špatnej film,z jedný strany ukazuje situaci ve východním Německu a filmu se daří i místy vyčarovat můj úsměv na tváři.Zajímavej nápad,to má můj obdiv,tohle snad nemůže nikoho napadnout.Není to film na dlouhý zimní večer plný napětí a pochmurné atmosféry,ale u filmu se nenudíte a pobaví Vás.Je to prostě oddechovka.

10. února 2007
avatar uživatele
90 %

Úsměv...

Souhlasím s názory přede mnou - prezentovat Good Bye Lenin jako komedii je vlastně skoro komické. Hořkosti života a tehdejší doby mi příliš smíchu nepřinesly, je ale pravda, že jakýsi letmý úsměv, který mi asi v polovině filmu "narostl", tam zůstal ještě dlouho po něm. Líbily se mi herecké výkony, námět, režie i scénář, především ale ta kouzelná atmosféra a ten skrytý "artvtip", který se, po probuzení maminky, stává hlavním tahounem filmu. Skvělý je konec, kdy syn připravuje matce další zpravodaj, zatímco ona už všechnu pravdu zná, přesto s ním tu "hru" hraje dále... To mi došla ta pravá pointa filmu... No a úplný závěr je skoro mystický!

22. ledna 2007
avatar uživatele
30 %

Tenhle film podle mě nemá s komedií ani dramatem vůbec nic společného. Je sice pravda, že ukazuje, jak to v německu v té době vypadalo, ale i tak mi hlavní zápletka přijde dost ubohá. Vždyť je blbost, aby někdo předstíral tak dlouhou dobu, že se nic nezměnilo. Je to absolutní ptákovina

15. ledna 2007
avatar uživatele
80 %

Auf Wiedersehen, Lenin! :-)

Tohle není komedie. To se spíše přikláním k tomu dramatu. Ale každopádně, líbilo se mi to! Už kdysi jsem viděla tak prvních 45 minut ve škole, dneska jsem se dodívala a nelituju. Já nevím, ale jsem zvyklá, že z Německa k nám proudí tuna ptákovin, které se chtějí vyrovnat Prcičkám apod. a na něco kvalitního nejsem zvyklá. Snad jen ještě Občanská výchova byla dobrá, jinak celkem nic... Tohle není až takové překvápko, protože jsem dobře věděla, do čeho jdu. Ten film je pěkně hořký a jako komedie? Ale jo, párkrát jsem se pousmála, ale klasická komedie to rozhodně není. Ale je to kvalitní, s kapkou nostalgie, dobrými hereckými výkony a okořeněno pěknou hudbou a taky pár dojemnými scénami.

5. ledna 2007
avatar uživatele
90 %

Zajímavé

Ano, opravdu velmi zajímavé téma, které rozhodně dokáže zaujmout, a velmi zajímavé provedení řadí podle mě tento film k těm lepším. Navíc působí dost realisticky. A herecké výkony si také zaslouží pochvalu.

6. prosince 2006
avatar uživatele
70 %

No musím se přiznat, že název filmu pro mě nebyl moc lákávy, ale i tak jsem se na to podívala a nebyla jsem opravdu vůbec zklamaná. Na tomto filmu se můžeme krásně poučit, jak to vypadalo po pádu Berlínské zdi a socialismu, protože tomu (si myslím) opravdu moc lidí nerozumí. Není to nic extra,ale jako cesta do historie to není špatné.

30. října 2006
avatar uživatele
100 %

Jeden z nejlepších filmů poslední d

Jeden z nelepších filmů v poslední době. Když jsme se na něj šel podívat, přistupoval jsem k němu s nedůvěrou, která pramenila z rádobyvtipného podání socialistického zřízení ve "východním bloku" některých amerických tvůrců. Good bye Lenin mě však naprosto uchvátil. Film, ve kterém je skryto tolik lidskosti a lásky by člověk v poslední době jen těžko pohledal - je to klasický případ toho, že základem filmu nejsou triky nebo filmové efekty ale myšlenka. Proto si tohoto filmu cením mnohonásobně víc než takových titulů jako například Pán Prstenů a podobně. Lítost ve mě vzbuzuje jedině fakt, že byl tak krásný film, jakým Good bye Lenin je, zneužit jistou politickou stranou ke špinavému předvolebnímu boji, když přístupy a metody této strany jsou v naprostém rozporu s poselstvím tohoto filmu. Kdyby to bylo možné - dávám tomuto filmu 200%

27. září 2006
avatar uživatele
80 %

Tenhle film je hodně zajímavý, je o čem přemýšlet... Není to žádná americká komedie, je to mnohem jemnější, takže to vyžaduje i trochu soustředění. Je potřeba na to mít náladu a je to dobré.

25. září 2006
avatar uživatele
80 %

Nostalgie

Velmi dojemná "komedie", která ty, kteří pochopí přinutí skoro k pláči. K tomu výborná hudba, která přesně dokresluje právě probíhající děj filmu. Nostalgie, nostalgie a vzpomínání, jak to bylo tenkrát a jak to již nikdy nebude...

22. srpna 2006
avatar uživatele
70 %

Pěkný film o posunu od socialismu k demokracii, o dojemném strachu o život matky. Celkem poučné v tom, abych si představila, jak to v době socialismu vypadalo (tedy doufám, že to tak vypadalo, abych pak někdy nevykládala blbosti:) Koukat na něj ale znova nebudu, v některých částech jsem se nudila.

21. srpna 2006
avatar uživatele
80 %

Překvapení

Když jsem zasunoval do mechaniky reklamní DVD ODS, nečekal jsem nic světoborného. Sice jsem věděl, že snímek posbíral určité ceny, ale také jsem věděl, že Němci vyprodukují ročně neuvěřitelné množství ptákovin a to romantických, které pak naše televize s velkou pompou dávají, tak i těch teen. Tohle je ale docela něco jiného, drama se smutným příběhem. Někdy se sice i zasmějete, ale komedie to rozhodně není, jak je oficiálně uvedeno. Pokud nejste úplně duševně zaostalý, tak vás jistě vezme proti socialistická demonstrace či celková atmosféra doby a lidí, kteří už nedokáží žít svobodně a potřebují, aby se o ně někdo postaral. Celkově i příběh a výkony herců hodnotím pozitivně.

1. srpna 2006
avatar uživatele
70 %

Pěkný

Originálně vymyšleným způsobem se v tomto filmě řeší hlavní zápletka. Líbí se mi obětavost hl. hrdiny, jež má příliš rád svou mámu a chce ji uchránit i za cenu toho, že jí bude lhát. Vše řeší dobrým způsobem, ale nakonec se mu přece nepodaří uchránit svou matku před šokem. Ten ji ale neusmrtí, jak se Alex domníval. Film se mi zvláštním způsobem líbil.

27. července 2006
avatar uživatele
kovi
...
60 %

Pôvodne som som si toho veľa sľuboval, ale nakoniec...sklamanie bolo veľké. Navyše, po mysli mi neustále behali 3 iné filmy, čo v konečnom dôsledku vyvolalo rušivý efekt. MATRIX. Kamoš hlavného hrdinu nosil v roku ´89 tričko MATRIXU?! Mne sa to tak zdalo... AMELIA Z MONTMARTRU. Yann Tiersen, ktorý si nedal námahu a veselo používa hlavný motív z Amélie v momente, keď na konci idú s autom. A PELÍŠKY, ktoré podobným spôsobom parodujú staré časy. Avšak, Pelíšky su o veľa podarenšie. Good Bye Lenina zachraňuje len originálny nápad a niekoľko podarených, vtipných scén.

17. července 2006
avatar uživatele
dris
...
80 %

17. července 2006
avatar uživatele
80 %

Parádní drama...

Poprvé jsem tento film viděl teprve nedávno...sice mě trošku po jejím shlédnutí udivoval nápis na přední straně DVD...ale to je jedno... Přsetože nemám rád německé filmy, tak musím uznat, že Good bye Lenin je opravdu senzační...obzvláště hudba, herecký výkon Katrin Saßové... a moc zajímavě udělaný scénář....jen mi vadí to co už jsem uvedl na začátku...toto není komedie v pravém slova smyslu.... někdo se nezasměje vůbec..... Obzvláště povedený mi přijde konec, který je jak veselý, tak i sutný....moc pěkný...!....za 75%...:-))...příjemně mě to překvapilo...

9. července 2006
avatar uživatele
20 %

Když jsem si četla informace o tomhle filmu, vypadal docela zajímavě a dokonce vypadal jako komedie. Ale omyl - začátek byl sice docela dobrý, ale další hodina do konce byla jedna velká nuda. Opavdu nedoporučuju.

4. července 2006

Já jsem se při tomhle filmu nudila a ničím mě nijak nezaujal. Po čtvrt hodině si řikám že to vypnu, ale nakonec jsem se rozhodla to nechat puštěné, třeba mě to zaujme a nakonec jsem u toho usnula. Souhlasím že v němčině zní film líp.

2. června 2006
avatar uživatele
70 %

Komedie?

Četla jsem o tomto filmu jako o komedii a napsaný děj by tomu také nasvědčoval. Ale já bych to jako komedii nikdy nebrala. Myslím, že to byl velice dobrý film na Němce.Ale přiznám se, že kdyby tento film ODS ve své předvolební kampani nezařadila a tyto dvd nenabízela asi bych se na něj nekoukla.

2. června 2006
avatar uživatele
60 %

němčina

Film jsem viděla v češtině a moc mě nezaujal. Ve škole nám to při němčině pustili v originále a bylo to super. Sice jsem si dialogy tak nějak domýšlela z toho, co jsem si pamatovala z české verze (němčina mi moc nejde), ale moc se mi to líbilo. Ta němčina v tom má svoje kouzlo, i když je vlastně tvrdá a v jiných filmech zní zvláštně. Myslím si, že pro 100%ní atmosféru tohohle filmu člověk tu němčinu potřebuje slyšet. Jinak verzi příběhu s českým dabingem dávám 60ku.

10. května 2006
avatar uživatele
70 %

Zaujímavý film ale skôr určený pre staršiu generáciu ktorá si toto všetko pamätá /určite to povie viac 40 ročným ako mne/ Film nie je zlý ale asi by som ho nezaradila čisto do žánru komédia skôr je to taká irónia osudu.

17. dubna 2006
avatar uživatele
30 %

No koukala jsem deset minut..a..musela jsem to vypnout..absolutně mě to nezaujalo...takže sorry..ale tohlo fakt ne..

19. února 2006
avatar uživatele
90 %

skvělý film, výborný daniel brühl.. jen bych se trochu pozastavila nad škatulkou komedie.. je to spíš drama, které obsahuje pouze prvky komedie..

5. února 2006

Zajímavý film. Když jsem slyšela ten název tak sem nevěděla o čem to je. Dobrý příběh, který se třeba mohl skutečně odehrát. Na Němce je to velmi dobrý film.

28. ledna 2006

Trailery

byly na tento film zajímavý a vypadalo to jako dobrý film. Tak jsem to sehnal, pustil a byl jsem dost zklamanej. Nemá to pořádně děj je to spíše o ničem než o něčem...

20. ledna 2006
avatar uživatele
70 %

Na Němce je to vrcholné dílo! Ale mě chvilkama nudilo. Příběh je dobře zasazen do konce 80. let, ale jak říkám, občasná hluchá místa mi tam vadila...70%

14. ledna 2006
avatar uživatele
70 %

Tento film je docela zajímavý.Jsou v něm sice nějaké chyby,ale i přesto vtipně a "skutečně" zachycuje co se v té době(1989-1990) mohlo stát...

6. ledna 2006
avatar uživatele
70 %

Malé plus...

Koukám, že většinu z vás film zklamal, alespon částečně... Já sem se na ten film dostal i když bych na něj sám od sebe asi nešel, ale nakonec se mi to docela líbilo... spousta poměrně vtipných scén i jako celek to nebylo špatmě pojato...

2. ledna 2006
avatar uživatele
50 %

ehm...

nevím no, podle upoutávek sem se na film celkem těšila,ale dost mě překvapil...spíš ale nemile...asi jsem od toho čekala trošku víc příběhu, nějakou pointu, propracovanější pointu....

1. ledna 2006

FUJ!

Tak to teda Nééé, v životě už to nechci vidět - utekla jsem z kina. Trapnější film jsem neviděla - nuda a blbost.

30. prosince 2005

...

Taková menší (nebo větší?) stupiditka..Je to celkem prča, ale není to film, co by vás nějak zvlášť zaujal svým příběhem.

16. prosince 2005
avatar uživatele
heya
...
90 %

Good Bye

Je to príjemná kombinácia nostalgického smútku z minulosti, jemného ale úsmevného humoru a myšlienky, že za každého režimu sa nájde niečo čo vám neskôr bude chýbať, keď si na to zvyknete. Veľa nemeckých filmov som nemala tú možnosť vidieť, ale aj tak si pozriem každý nový, ktorý príde. Toto bolo fajn, hoci len na 1-2 pozretia.

12. prosince 2005
avatar uživatele
80 %

trábi!

Tak zase frčí trabanty:-) Docela příjemný film u kterého můžeme zavzpomínat na léta minulá! Slušně jsem se pobavil, bylo to fajnové odreágování! Mamča byla skvělá!!!

27. listopadu 2005
avatar uživatele
80 %

Good bye Lenin

Nemám ráda válečné filmy, ale tento je oproti nim nějaký zvláštní. Musela jsem u něho vydržet až do konce a to se mi u filmů s podobným námětem moc často nestává. Ale 100 % mu dát prostě nemůžu. Tak třeba 80%..doporučuju:)

14. listopadu 2005
avatar uživatele
hani
...
100 %

paráda

Většina německých filmů jsou romantické kousky, které baví jen málo lidí. Tohle je v německé kinematografii opravdu něco nového a opravdu něco vydařeného. Mně se to moc líbilo.

26. října 2005
avatar uživatele
70 %

od

tohto filmu som cakal daleko viac. mozno to bolo sposobene oslavnymi clankami a recenziami vynasajuci tento film do nebies. mozno keby nebol prezentovany ako komedia, tak by to sklamanie bolo mensie. faktom ale je, ze pocas celeho filmu som sa mozno trikrat pousmial a asi ani raz nezasmial. otazne je, ci by sa nemec dokazal smiat na peliskoch, ale verim ze na niektorych scenach urcite...ja som sa ale na leninovi bavit nedokazal...prisiel, videl, odisiel, nezapisal sa do povedomia. teda aspon u mna.

pridavam 10 percent za to, ze je to nemecky film. aj ked napriklad na klopanie na nebesku branu nedorastol

13. října 2005
avatar uživatele
80 %

Komedie :-), pěkně hořká

Neříkám, že by to byl špatný film, ale prezentovat ho jako komedii. Celý film jsem se nesmál, tedy pokud nepočítám hořké úšklebky, kterých bylo dost.

Kdysi dávno
avatar uživatele
70 %

No...

Souhlasím s Fruikem. Slibovala jsem si od toho filmu dost - získal všemožné ceny, byl nominován na Zlatý glóbus, čekalo se, že bude i na Oscara (což nakonec nevyšlo), navíc německé filmy v naší distribuci v poslední době měly dost vysokou úroveň... Ale nějak to nevyšlo.
Ano, jisté momenty bylo kouzelné. Kouzelný (místy...) - to je to správné slovo, kterým lze film označit. Ale vtipný ne. Spíš k občasnému pousmání a připomenutí si minulých časů (které asi většina z nás nezažila :o). Možná i trochu dojemný... Závěrečný dojem ale ne nijak bombastický (jako třeba u filmů T. Tykwera).

Kdysi dávno
avatar uživatele
80 %

Žádnej propadák

Spousta lidí tvrdí, že je to nudný, ale ono se toho při takovim ději moc udělat nedá. Mimochodem je to moc dobře vymyšlenej děj-mě samotnýho by něco takovýho nikdy nenapadlo:-) Je to odlehčený film určený pro ty co si chtěj odpočinout od vražd, krváků a podobně. Jenom nechápu jak to mohli nazvat komedií. Myslim, že kouknout se na to je příjemná změna, kterou každýmu doporučuju.

Kdysi dávno
avatar uživatele
80 %

Jiper

K tomu se nedá dodat nic než : zcela neskutečná soft komediální podoba postkomunistické doby. Strašně jsem to komunistům přál. Nejlepší je Leninova socha letící hlavní silnicí...

Kdysi dávno
avatar uživatele
80 %

Pekny

Nevim no... ale kdyz se na to podivam, prijde mi ze to neni az tak uplne o tom komunismu, podle me je to spis o tom ze jednomu klukovi se sesypala maminka a on byl ochoten udelat cokoliv proto aby se citila dobre. A ze mu to slo ;-) ale samozrejme to taky hezky vykreslilo atmosferu padu opony, nemuzu si pomoct ale me se to libilo :))

Kdysi dávno
avatar uživatele
80 %

Trošku historie neuškodí

Film je nostalgickou vzpomínkou na dobu pádu berlínské zdi okořeněným dějem, který donutí hlavního hrdinu k nezvyklému kroku. Tato tragikomedie si najde asi menší část publika, ale o to více si to člověk vychutná...

Kdysi dávno
avatar uživatele
60 %

Trochu nuda

Tak přiznám se, že u tohohle filmu jsem se skutečně trochu nudil. Podle mě to byl film dosti smutný, což by samo o sobě nevadilo, ale hlavně takový těžkopádný. Měl skvělé recenze, ale podle mě trochu nadsazené. Filmoví kritici mívají dosti zvláštní vkus. Ale neříkám, že to byla prohra. V Německu prý měl film obrovský úspěch. Asi pro němce obsahoval něco velice hezkého, čemu ovšem neněmci zřejmě až tak nemůžou porozumět. Já osobně jsem nadšen nebyl, ale viděl jsem ho v kině,je možné, že až ho uvidím v klidu doma v televizi, změním k němu postoj.

Kdysi dávno
avatar uživatele
50 %

eh?

Nevim, proc se o nem tak spalo, mluvilo a tak vsechno. Byl naprosto nemastny neslany, nic moc. Sem tam vydareny hld, jinak nic. To ceske Pelisky jsou mnohem vydarenejsi.

Kdysi dávno

Moca fix gold

Taková zvláštní rodinka. Trocha nostalgie a hned vznikne filmík jak vyšitý. Díky ¨němu se kouknete na ne vzdálenou minulost našich sousedů a že to neměli lehké je zcela zřejmé. Zvláště, když máte takovou maminku je to teprv sranda. A nasmějete se hodně i když samo téma je spíš k pláči. Ale proč ne?

Kdysi dávno
avatar uživatele
20 %

Slabota...

Velice jsem se na tenhle film těšil. Už v průběhu sledování jsem si začal uvědomovat, že tvůrci zůstali tématu hodně dlužni - jistě se z toho dalo vytěžit mnohem více. Jak už tady bylo mnohokrát zmíněno - označení komedie není na místě. Pozitivně hodnotím vlastně jen námět a kameru. Herecké obsazení mizerné, schopnosti herců nic moc. Stručně řečeno - vlastně jediní, komu tenhle film může něco říkat jsou sami "východní němci" a tady bych hledal i důvody širšího neúspěchu. Podobně jako se nedá očekávat, že by americkou uměleckou veřejnost či kritiku oslovily snímky z naší neblahé minulosti (např. Musíme si pomáhat). Tyto záležitosti jsou zcela mimo jejich chápání.

Kdysi dávno
avatar uživatele
60 %

I když...

...získal všemožné ceny tak mi v tom filmu něco chybí, rozhodně se na naší scéně ukázalo víc lepších filmů než je tento...

Kdysi dávno
avatar uživatele
60 %

Málo

Přesně tak málo mi tenhle film přinesl. Už podle recenzí v časopisech a na internetu jsem čekal, že to bude zajímávý snímek, ovšem ani tak moc nebyl. Sice je tam skvělý nápad a možná by to byl i výnorný film kdyby ho autoří pojali trochu jinak. No co dodat mně rozhodně zklamal.

Kdysi dávno
avatar uživatele
90 %

Herr Hrebejk

Variace filmů od Hrebejka v němčině,občas se tedy opakoval jeden vtip několikrát,ale.to neva.....,ale zdrahám se použít slovo německá komedie...to mě evokuje něco absolutně podprůměrnýho,urážku filmu....

Kdysi dávno
avatar uživatele
70 %

docela dobrý

Tenhle film je docela vtipně natočen ale místy je to docela nuda.Herecké výkony jsou skvělé.Hlavně ta nemocná maminka.

Kdysi dávno

Nemáte okurky?

Good bye Lenin byl film který mě velmi překvapil svým tématem ale provedení mi nepřišlo světoborné. Myslím si že s takovýmto scénářem a herci také ucházejícími se dalo vykouzlit něco zajímavějšího než dvouhodinová nuda.

Kdysi dávno
avatar uživatele
90 %

Daniel Brühl

Není to klasická komedie, kde se baviči snaží vtipně upadnout, někoho praštit ap. Humorných situací je tam spousta nejen kolem fiktivních zpráv z doby minulé. Stojí za to vidět.

Kdysi dávno
avatar uživatele
10 %

Nuda

Film, který byl tak hodně úspěšný v Německu, rozhodl jsem si ho pusitt. Skoro vůbec mě nebavil, až moc hořká komedie. Možná nejlepší scén je tak cca 10 minut. Jak je vidět, Němci neuměji dělat dobré film..

Kdysi dávno
avatar uživatele
50 %

tak napůl

tak film to byl dobr ale myslím že já bych to udělaala jinak prostě mě to přijde strašně ujeté to že ji chtěl namluvit to že nebyl žádný pád berlínské zdi atd. prostě toto mi nešlo pod kůži ale jinak je to opravdu poouze napůl

Kdysi dávno
avatar uživatele
90 %

...

úsměvnej smutnej film, kvůuli kterýmu jsem byl schopen překousnout pro mě děsnou němčinu...

Kdysi dávno
avatar uživatele
70 %

Komédia?

Tak,kto chce pozrieť komédiu,určite by nemal siahnuť po tomto titule.Téma aj dej sa mi vcelku páčia,ale je to o niečom inom ako o komédii.

Kdysi dávno
avatar uživatele
30 %

NUUUUDAAAAAAA

Stejne nudny jako nazev. musel jsem to videl ve skole o hodine Nemciny. nemcinu nesnasim ale v tu chvilly mi prislo ze radej bych se u4il NJ nez koukal na ten film. uspesne jsem odhadoval zbyvajici procenta do konce fimlu. bohuzel nemuzu doporu4it a davam 30 :(

Kdysi dávno
avatar uživatele
dans
...
90 %

Tragikomedie

Pokusit se někomu bránit poznání nové doby je podle mě špatné.Stejně to k ničemu nebylo, přežila příchod demokracie o tři dny. Jinak bezvadný!!!

Kdysi dávno
avatar uživatele
80 %

Fajn

Tento film mě opravdu překvapil. Většinou se všude psalo, že je to komedie ale pro mě to byl docela smutný příběh. Hudba mě u tohoto filmu dostala. Takže jak už jsem říkala, je to povedený filmeček.

Kdysi dávno
avatar uživatele
60 %

Good Bye!!!

Všude psali o jak boží film se jedná - plnej černýho humoru, ironie....bla, bla....film měl strukturu, byl to originální film, ale to co jsem čekala to rozhodně nebylo. Občas se mě na tváři objevil úsměv..ale pro mě to nebyla taková pecka, jak všude psali.

Kdysi dávno
avatar uživatele
abbe
...
70 %

.

Taky jsem od toho očekávala trošku víc ale úplně zklamaná jsem nebyla.Docela jsem sepřitom dokonce i zasmála.

Kdysi dávno
avatar uživatele
90 %

...

Nie je to ani tak komédia, častejšie sa mi pri tom chcelo plakať, ale niketoré momenty sú naozaj skvelé (okurky). V niketorých častiach je to nuda, ale väčšinou naozaj geniálny scenár. Odporúčam.

Kdysi dávno
avatar uživatele
70 %

Komedie až na druhém míst

Pravdivý film o odstrašující síle propagandy s pár velice vtipnými momenty. Na to, že Německé filmy absolutně nesnáším a k nim už před shlédnutím despekt, se tento zařadil k mým dvoum oblíbeným ( Lola běží o život, Klepání na nebeskou bránu). Smrt konumismu i komunistům.

Kdysi dávno
avatar uživatele
80 %

Trochi změna

V záplavě americké Tvroby je to příjemná uměna. Klidně se na to podívám znova. Obraz komunismu a lásky k matce je zajímavá kombibace na film.

Kdysi dávno