home
Království nebeské

NÁZORY K FILMU

avatar uživatele
E Š
...
80 %

Ak má človek rád filmy ako Trója, určite sa mu zapáči aj Kráľovstvo nebeské. Okrem toho, herecké výkony sú úžasné a vizuálna stránka pôsobivá.

8. června 2012
avatar uživatele
80 %

pod povrchem

Tady se mi líbí stavba děje. Přestože komerční film, přestože profláknuté herecké hvězdy, americký režisér. Nějak se to povedlo příběhem. Je v něm ...., nejsem si jistá nakolik je to záměr a na kolik soubor náhod, ale příběh je v mnoha rovinách stále velice oslovující. Dá se vyložit i jako proces iniciace , tedy vlastní cesta k vykoupení a nalezení sebe sama /skrz nalezení skutečné víry/ na základě udržení morální čistoty a sebe obětování apod. Je tam mnoho správně zařazených archetypálních /nemám to slovo ráda ale neznám lepší podobné/ symbolů. Ztráta ženy, rodiny, domova, víry , plavba přes moře , obětování svého ega , smíření se s otcem, vítězství prohráním bitvy , spřátelení se s vlastním nepřítelem, pokora k vlastnímu nepříteli, pokora k moci, nalezení víry , návrat domů v obou rovinách. To je prostě správně podaný pohádkový návod jak se důstojně vypořádat s výzvami v životě.

13. ledna 2011
avatar uživatele
90 %

Eva Green

Je to poutavý film z doby bojů o Jeruzalém. Jsou tam výborně natočené bitvy, ale příběh má spád a je zajímavý i když rytíři jen diskutují, nebo když je prostor přenechán romantickým scénám.

6. července 2010
avatar uživatele
100 %

Tak jsem se po velmi dlouhém vyhýbání i já dostal ke Scottovu "Kingdom of Heaven". Proč vyhýbání? Inu, protože jsem podlehl negativním názorům a kritice filmu a to i přes to, že Scott je pro mě ten nej režisér. A musím se přiznat, že se za to stydím, neboť ve mě film naštěstí vzbudil docela jiné reakce, než o jakých jsem četl... Až teď vidím, jak moc sem se po celé ty roky mýlil a jak moc sem Ridleymu křivdil. No je to prostě masakr - myšleno jen v tom nejpozitivnějším smyslu! Ridley je prostě kouzelník a to co se na mě během projekce sunulo z monitoru se nedá slovy popsat! Vše bylo vyvedeno do max. dokonalosti, neim jak je možné že tento film byl přijat tak chladně. Osobně si myslím, že je to hlavně kvůli Bloomovi, ale já si na jeho roli Baliana nemohu v žádném případě stěžovat, ba naopak. Tato role mu sedla jako ušitá a pro mě osobně zde herecky překonává vše, co doposud natočil (ano, i Legolase z LotRa)! I všechny ostatní role byly neksutečně dobře zahrané, jmenoval bych snad všechny, konkrétně třeba Jeremy Ironse, Evu Green či pro mě snad nejcharizmatičnější roli v celém filmu - malomocný král Baldwin IV. v podání Edwarda Nortona, který ve mě vyvolal touhu o této hist. postavě vědět vše co jde! Nebudu to dál prodlužovat, vše bych tomuto filmu přičetl jako plus - složky jako vizuál, hudba, výprava... Vše je dokonalá orgie pro oči/uši a nedá vám ani na chvíli oddychnout. Na konec bych ještě podotkl že se mi líbila i obyč kinoverze, kterou sem shlédl jako první, ale Director's Cut se svýmy 40ti minutami na víc je samozřejmě ještě lepší a hodnotím hlavně tuto verzi filmu, preferovanou Scottem a celým štábem - u mě jasných 100% a zařazení mezi moji TOPku nej filmů vůbec!!!

22. června 2010
avatar uživatele
80 %

Pěknej historickej film s poutavým dějem i dobrým hereckým obsazením. Moc se mi líbil. Držel se i histoirických faktů, byly tu krásné bitevní scény a navíc i krásně ukázaný fanatismus. Tenhle film ptrostě neměl chybu. Jen teda vážně nevím, jak to bylo s Templáři. Myslím že tady v tomto filmu jsou víceméně očerněni.

12. dubna 2010
avatar uživatele
80 %

Příjemný omyl

Chtěla jsem si pustit něco jiného, ale omylem jsem si pustila Království nebeské. Mimo Orlanda Blooma, kterého rozhodně za vynikajícího herce nepokládám, jsem si herecké obsazení pochvalovala. Zvlášť se mi líbila Eva Green, jako sestra krále. Možná mohl malomocný král umřít nějak zajímavěji, něco mi chybělo, nějaké napětí. Užila jsem si to jako nakouknutí do dob, kdy Jeruzalém byl pro všechny něčím zvláštním.

11. dubna 2010
avatar uživatele
100 %

Perfektni film

Puvodne jsem na tento film mel jit do kina, ale nejak mi to nevyslo a uz toho budu litovat asi navzdycky. Kdyz jsem ho videl asi o ctvrt roku pozdeji, tak me velice nadchnul a je jeden z mych nejoblibenejsich filmu. Kvalitni efekty, vyborne herecke obsazeni, krasna hudba, neotrele prostredi. Proste Scott nezklamal, jako vzdy. Jen tak pro zajimavost zadejte si do vyhledavace ,,Godefroy z Bouillonu" velice me potesilo, kdyz jsem zjistil, ze film (v mezich moznosti) hodne cerpal z historickych podkladu. Takze me hodnoceni je jasne, 100%...(mozna 97%, preci jen O. Blooma nejak moc nemusim, a ikdyz je tento film vyjimka, obcas se najde chvilka, kdy mi nesedi).

3. prosince 2009
avatar uživatele
60 %

Tak nevím. Jako každá alespoň lehce romantická ženská se ráda občas podívám na hrdinné a neohrožené rytíře ve zlaté zbroji, proč si to nepřiznat. Z tohoto filmu mám ale tak trochu rozporuplné pocity. Příběh sám o sobě mi přišel koukatelný stejně jako brutalita - mohlo to být horší, střeva nikde nevyhřezla do kamery. Pár výborných hereckých výkonů by se taky našlo (Liam Neeson) stejně jako dojemných momentů (úmrtí krále v lesklé masce). Jeremy Irons tentokrát v sympatické roli byl příjemným osvěžením. Ovšem - vsadit v takovém velkofilmu na tuctového hezouna bez špetky charismatu nepovažuji za příliš šťastný nápad... Ano, Orlando Bloom má nepochybně nějaké ty kvality - v Pánovi prstenů byl skvělým článkem dokonalého řetězu, stejně jako v Pirátech z Karibiku dostatečně unyle a zároveň s jistým komediálním nadáním pomohl zářit Deppovi. Ale tady - po celou dlouhou stopáž filmu si vystačil se dvěma výrazy obličeje (smutný/odhodlaný) a o hereckém výkonu se prostě hovořit nedá. No, aspoň to ostatním nekazil jako v Tróji. (Dovedu si docela barvitě představit, co by s tímto materiálem dokázal provést třeba takový Russel Crowe nebo i Hugh Jackman...) Zkrátka - i přes nedostatky jsem vydržela až do konce a nepovažuji to až tak za ztracený čas.

3. listopadu 2009
avatar uživatele
50 %

hmmm......

ani nevím co si o tomto filmu mám myslet... Celkem jsem se těšila až ho uvidím, že mě taky tak nadchne jako hromada dalších podobných filmů, protože historické filmy mám úplně nejraději... Ale ten, popravdě jsem se na něho ani nevydržela dívat do konce, té krve a těch všech nechutných záběrů na mě bylo až trošku moc.. jako normálně v "malé míře" to snesu ale tady jsem se musela celkem přemáhat (vím, moje chyba:))... A ten děj, vlastně jsem to ani moc nepochopila :( ... ale to je jen a jen moje chyba, občas se mi to taky zdálo moc zdlouhavé a celkem o ničem, ale čistě náhodou mám ten film doma na divku, takže až se někdy odhodlám a seberu všechny své síly skouknout ho znovu a dokonce a tentokrát trochu pozorněji tak doufám, že aspoň trošičku změním názor, no... ale jinak celkem ušel, hudba, krásné prostředí i herci dobrý.. ;-) (doufám, že jsem tady tím svým názorem moc lidí nepobouřila...)

31. října 2009
avatar uživatele
80 %

Je opravdu zajímavé, jak se s přibývajícím věkem můj názor na filmy mění. Když jsem poprvé viděl K-PAX, usnul jsem. I na Království nebeské jsem se díval tak před dvěma roky a nudilo mě to též. Nyní jsem viděl oba tyto filmy a oba mě přesvědčily, že jsou velmi kvalitní a s nudou nemají nic společného. Začátek nebyl zrovna přesvědčivý, protože byl příliš zbrkle rozjetý. Tím, že mladý hlavní hrdina souhlasil se svým odjezdem za odpuštěním takto rychle, zavánělo velkou přímočarostí. Nicméně je to pořád trochu lepší, než kdyby film začal rovnou s tím, že už je dávno rytířem a podobně. I přes všechny tyto události je ale film stvořen velmi zábavnou formou. Samozřejmě, že ne směšnou, ale co se mi zprvu zdálo jako zdržování a protahování mělo vždy pro děj nějaký vliv. I spousta dalších historicky nepřesných a vymyšlených událostí se nakonec ve filmu nějak vyjímá a jen to přispívá k dobré zábavě. Na to, že se jedná o historický film, si scénář hodně potrpěl na jménech a postavách. Historie si připomíná snad jen vůdce a krále. Je ale dobře mít tu více postav, protože díky tomu je ve filmu obsazeno spoustu skvělých herců i do nepříliš významných rolí. O. Bloom zde má nepříliš originální roli. Je sice hlavní, ale ta zvýrazňuje hrdinství za každých okolností. Je to takový ten, co se vždy rozhoduje a předpokládá a improvizuje správně, všichni ho mají rádi atd. atd. Jen díky tomu je pak naprosto jasně vidět, kdo je a kdo není kladnou postavou. Nicméně kladní nebo záporní, všichni herci zde byli super. Například L. Neeson. Nechápu proč, ale takovéto role má skoro pořád, nicméně i na tak krátkou dobu je příjemné ho zde vidět. Nepamatoval jsem si zprvu, že se zde objeví i D. Thewlis. Toho jsem pak chtěl vidět ze všech nejvíc. (Taky asi proto, že si moc nezahrál v HP 6…) No a vidíte. Dokonce i E. Norton si zde zahrál a my jsme to ani nepoznali. Válečné scény jsou zde velmi povedené. Řekl bych, že i realistické. Scénář prostě nevyužívá těch naivit, jako je třeba pomoc v nouzi nejvyšší a tak dále. Tento film je velmi dobrý také v tom, že válečné scény netvoří hlavní složku filmu.

20. července 2009
avatar uživatele
100 %

Jo Jo Jo!!Historické velkofilmy to je moje.Orlandovi tahle role báječně sedla, konečně se jednou ukázal jako nebojácný bojovník.Úžasné scény, napínavý děj, prostě všechno co má takový film mít.V některých pasážích jsem měla i na krajíčku, jak to bylo odjemné.Super! nedá se co vyčísst.Jenom Sybila mohla být hezčí....

14. července 2009
avatar uživatele
90 %

Nie som vstavaný na historicke filmy ale tento vie cloveka fakt uchvatit na to aky je dlhy. Sceny su perfektné. To ako zhadzovali vojaci na muroch vojakov na "stojanoch" bola asi najlepsie spracovana scena. Hrozne sa mi lubila. Film je perfektny

2. června 2009
avatar uživatele
100 %

Film se mi moc líbi. I když je strašne dlouhý, pocit nudy se nedostavil. Od začátku až po konec mne film naprosto strhnul do deje. Velmi podarené dilečko.

13. dubna 2009
avatar uživatele
90 %

Opravdu skvělý film a režie Ridleyho Scota opravdu vynikající. jen některé herecké výkony byli slabší. bylo zde i vidět, že někteří herci byli dost neskušení, ale celkový dojem z filmu je dobrý

25. března 2009
avatar uživatele
100 %

Nejlepší

Toto je nejlepší historický film který jsem viděl.Zkoukl jsem ho snad už 100x a je to bomba.Ze začátku jsem myslel,že postavy jsou smyšlené ale pak jsem se dočetl,že všechny postavy i události se opravdu staly.Dávám tomu 100% protože je to nejlepší film

11. ledna 2009
avatar uživatele
3d!t
...
100 %

Povedené

Vážně skvělý film. Myslím, že se Ridley Scottovi povedl. Výborné prostředí, děj a obsazení herců. Orlando Bloom, si myslím, zhostil své role výborně, i když jsem v nějakém časopisu četla, že Balianovi nedodal to správné charisma. Mě se ale líbil. Jsem za něho mnohem radši než za Russela Crowea, kterému byla původně role Baliana nabízena.

6. ledna 2009
avatar uživatele
100 %

Perfektné

tak toto bola bomba, pre mna uplne namakany film z tej doby s dobrym historickym zakladom, len mozno tam bol orlando bloom moc velky hrdina

29. listopadu 2008
avatar uživatele
70 %

Další hádaní se v DVD půjčovně a opět moje prohra ( Lví král neprošel). V úvodu jsem v prvních záběrem ani Blooma nepoznala, což pro mě bylo celkem překvapení. Několik scén se mě zdálo „moc na rychlo“ a to převážně na začátku. Ale potom už s tím filmem nemám problém. Hudba se mě zda naprosto skvělá, není každém film, kde ji vnímám ale tady fakt že jo. A Jeremy Irons, jeho hlas ..hm O:) doufala jsem, že prostě na Kypr nedorazí a vrátí se a pomůže, ale ono nakonec ne. Po několika filmech, nestává se to po každém, mám nutkání jít na wikipedii a hledat info, a tenhle film tu potřebu u mě vyvolal,takže trošku vzdělanější.

26. září 2008
avatar uživatele
100 %

Jeden z nejlepších filmů

Tohle je úžasnej film, historický velkofilmy miluju a tenhle patří do společnosti těch nejlepších. Skvělej příběh a skvělá Eva Green. No snad není co vytknout 100%.

29. srpna 2008
avatar uživatele
100 %

Království nebeské je můj nejoblíbenější film.Má to skvělé bitvy i když by mohly být delší.Má to příběh, který mě fascinuje.Je tam má nej. postava Saladin.I když to opět není tak jak je ve skutečnosti.Ale dávám tomu jedničku.

24. července 2008
avatar uživatele
70 %

Orli zasahuje

Historický film v čele s Orlim a Evou Green.Samotné téma není špatné, ale je to tak divně a složitě natočené.Některé ty pasáže jsou tam naprosto zbytečné.Nerozumím režírování a tady těm věcem, ale bylo toho tady vážně moc přeplácáno.A pohled na věčně zkrvavené bojovníky v čele s králem trpícím leprou taky není ideální.Ale o tom to zase je že jo.Každopádně, jak jsem napsala téma to není špatně.Celkem mě to zaujalo.Ale režiséra vážně moc nepochválím.Zbytečně rozvláčný film.Rozhodně ne velkolepý.

5. července 2008
avatar uživatele
100 %

Království nebeské

Je dalším skvělím mistrovským kouskem Ridleyho Scotta.Tady dokazuje že na filmy tohoto druhu je učiněný mistr.Hned po gladiátoru je to další z jeho nejlepších filmů vůbec.Také nesmím zapomenout na senzační kostýmy,hudbu,herce ty především.Vynikající výkon tady předvedl Orlando Bloom který dokazuje že není jenom blondatý elf z ušima z Pána prstenů ale že umí zahrát i jiné role.Tady dostal tu hlavní a vyplatilo se.Také Liam Neeson,Jeremy Irons,Eva Green,David Thewlis podaly vinikající výkony.Film doslova přetéká skvělými herci.filmu prospělo i to že byl zasazen do jiného prostředí než jsme doposud byli zvyklí.Děj se odehrával v Jeruzalému a to dávalo filmu exotický nádech. Když si sečteme všechny plusy máme tady místo průměrného filmu nadprůměrný super film Tady je vidět jak je film Království nebeské mistrně natočen po právu dávám 100%

17. května 2008
avatar uživatele
70 %

Film se mi docela líbil. Měl velmi zajímavý děj, výborné herecké obsazení, dobré bojové scény a parádní hudbu. Na druhou stranu mi to někdy přišlo zdlouhavé. Také bych vyzdvihl O. Blooma, který svoji roli zahrál perfektně. Viděl jsem i lepší historické film, ale tenhle se podle mě řadí mezi ty nadprůměrné.

12. května 2008
avatar uživatele
100 %

Nebeský zážitek

Excelentní film.. Hodně se mi líbila už verze, která běžela v kinech, ale režisérská verze(o 45 minut delší) je ještě lepší.. Dobrý je taky, že se Ridley nesnažil natočit druhého Gladiátora, ale film, který je možná ještě lepší než Gladiátor. Dokonce i Bloom se naučil trochu hrát, ale opravdu jen trochu. Výborná kamera, bitvy, úchvatná nebeská hudba a skvělé zachycení konfliktu mezi muslimy a křesťany.. Jasných 100%..

23. března 2008
avatar uživatele
pier
...
80 %

Království nebeské

Pro mě Ridley Scott byl a vždycky bude PAN režisér. A stejně jako u doslova dokonalého Gladiátora, předvedl své bezchybné umění i u Království nebeského – prvotřídní film s nádherným příběhem, přímo „nadpozemsky“ úchvatnou hudbou a v neposlední řadě skvělým hereckým obsazením. Můžete namítat, že příběh chudého a zlomeného kováře, který se vydá do Svaté země spasit svou duši a nakones se z něj stane šlechetný a statečný rytíř, je už mnohokrát omleté klišé, ale tak to rozhodně není!!! Tento film totiž ukazuje křižácká tažení tak, jaká doopravdy byla. Že více než o šíření křesťanských ideálů, šlo spíše o to pořádně si užít a zabojovat. Že muslimové byli v té době na velice vysoké úrovni a ne jen nějací barbaři, co sotva uměli jezdit na koni. Velkým kladem tohoto filmu jsou určitě bojové scény. Hlavně mě poté příjemně překvapila závěrečná bitva o Jeruzalém, která je v kvalitě velice podobná bitvě o Minas Tirith v Pánovi prstenů. Je velká škoda, že bylo Království nebeské přijato publikem tak vlažně.

30. ledna 2008
avatar uživatele
konz
...
80 %

...

Jako film se mi hodně líbil. Efekty byly taky přijatelné. Hudba no mohla být podle mě lepší. A Bloom mi nijak moc nevadil. Akorát mi přišel film dost dlouhý.

29. ledna 2008
avatar uživatele
60 %

Docela jsme se u toho s Klárou zasmáli! "Pokud toto pole pokryjí mrtvá těla, ty budeš jedním z nich" Bloom mi do této role opravdu hodně neseděl, navíc jeho postava prodělává skutečně nesmyslný vývoj kdy ze dne na den je z kováře vůdce a ochránce poddaných, kteří ovšem pro něj nejsou poddaní ale jemu rovní! Neeson je klasicky obyčený, královna hezká, dá se říct, že nejlepší výkon předvedl Norton, kterej je pod maskou! "Naše království je tady(ukazuje na hlavu) a tady (ukazuje na srdce)." Film je plný stupidních dialogů, které se snaží znít nějak kultivovaně a oduševněle! Některé postavy jsou sice povedené, jako například král Salatin, který je ztvárněn jako skutečně rozumný a čestný vládce, nicméně na uplném konci v posledním jeho záběru je jeho uctivost a tolerance až přehnaná a pohřbívá dříve vytvořené sympatie (spadlý křesťanský kříž uctivě postaví na stůl)! Bojové scény jsou naopak velmi slušné, ale stejně - nevyhýbají se klasickým klišé, jako to, že v obrovské vřavě má najednou hlavní hrdina spoustu času na to, aby se dlouze rozhlížel, vybral si protivní a cestou k němu jakoby nic zabil pár jiných co se mu tam připletli! Krev stříká na všechny strany i tam, kde je to zbytečné, taková přehnaná realističnost! "Královna nechodí pěšky, ty přesto jdeš." Co je ale důležité, ve výsledku jsem se nenudil! 6/10

9. ledna 2008
avatar uživatele
80 %

Království nebeské se mi líbilo o trochu víc než Alexander Veliký. Jinak je to podle mě další historická pohádka.

3. listopadu 2007
avatar uživatele
80 %

Historie

Historické film,když jsou hezky udělané.Tenhle se mi libil,proudy krve tomu dodávali jen autentičnost.Byl to vážně dobrej realistickej film.

14. října 2007
avatar uživatele
90 %

KN

Nebudu jako většina z vás tady řešit Orlanda Blooma, protože podle mě je to bez ohledu na jeho vzhled herec dost dobrý (sakra už ho taky řeším :) ),ale pokud jde o film tak ten mě něčím nadchl... má v sobě kouzlo, které vlastně moc nedokážu popsat slovy, musíte to vidět, a vychutnat si ho, taky velkolepou mrazivou atmosféru filmu, krásný Jeruzalém, dobře vybrané herce, prostě celý film:)

23. srpna 2007
avatar uživatele
100 %

Velmy sa mi pačia taketo historicke filmy ako bol napr. Gladiator.Tento film bol perfektne spracovany a aj dej bol perfektny a naučni.Kto môže nech si to kukne.

22. srpna 2007
avatar uživatele
100 %

Skvělý

Fakt jo.Tenhel film s emi moc líbí.Nemusela bych sice naněj dívat denně ,ale po nějaké době se vám po něm zasteskne a musíte se na něj podívat znova:-D

7. července 2007
avatar uživatele
100 %

Tak tanto filmik som si musel pozret, pretoze ho urobil genialny Redley Scott a po tom co som videl Gladiatora, tak som si myslel ze toto bude nieco novsie,lepsie,zaujimavejsie!A samozrejme som si aj myslel dobre :D az na to ze gladiatora pokladam este stale za lepsi film, hlavne koli tomu ze to malo perfektny pribeh.Ale toto malo grady!Hlavne pri vojnach :D inac to bolo celkom dost nudne pre niekoho (pre mna nie) ;)
Davam 100% ako pravy fanusik readlyho :D

3. července 2007
avatar uživatele
70 %

Upřímně řečeno, kdyby tam nehrál Orlano Bloom, tak bych to nikdy nezapnula.... Ze začátku to byla trochu nuda... ale pak už se konečně začalo něco dít... Jinak tehle filmík zas tak špatnej nebyl, ale že bych na něj musela koukat pořád - to se říct nedá

28. června 2007
avatar uživatele
100 %

mazec

Popravdě řečno jsem tento film viděl poprvé v letním kině když jsem byl pod vlivem:) Viděl jsem z toho asi jednu desetinu a ještě půlku z toho si nepamatoval. Proto mě to přišlo jako pěkná blbost. Nicméně jsem se na to díval ještě jednou (tentokrát střízlivý) a musím říct, že si mi tento film fakt líbil. Historické filmy mám celkem rád a líbí se mi a tento nebyl vyjímkou. Výkony herců, příběh, hudba, krajina byly supr. I když se mi na začátku filmu nezdálo moudré obsazení hlavního hrdiny Orlandem, pravdou je, že zahrál na jedničku. Nejvíc se mi asi v celém filmu líbilo dobývání Jeruzaléma. To bylo opravdu parádně udělané a povedené. Kdo má rád filmy podobného žánru tak by měl vidět i Království nebeské.

10. června 2007

FAJN

Ze začátku mě to moc nebavilo ale asi po 20 minutách jsem se do toho začínala vžívat, je to moc skvělý příběh a bavilo mě to i když nemusim historické filmy. Hudba se mi moc líbila, krásně tam do toho děje zapadla. Mno pro ty kdo mají historické filmy rádi tak je to úplná bomba kterou musí vidět...je to fakt moc hezký a Orlando je upe sladkej ;o)

28. května 2007
avatar uživatele
100 %

Opravdu jeden z nejlepších historických filmů, jaké znám (a to už jsem jich viděla pěknou řádku). Určitě nesouhlasím s tvrzením o špatném výkonu Orlanda Blooma, myslím, že se s rolí vypořádal skvěle. Hrdinovi dokázal vtisknout lidskost a zárověň i rytířskou odvahu. Osobně si myslím, že se jedná o dosud nejlepší herecký výkon Orlanda Blooma. Prostě jsem mu všechny jeho emoce věřila.I s výběrem ostatních herců jsem spokojená (zejména charismatický Jeremy Irons).Co se týče kostýmů a výpravy absolutně bezchyby. Krásný příběh doprovází krásná hudba, která vás dokáže pohltit a vtáhnout do filmu. Jedná se tedy o můj oblíbený žánr a pokud k tomu přičtu herecké výkony s Orlandem v čele, kostýmy a hudbu, nemůžu dát nic jiného než 100%

30. dubna 2007
avatar uživatele
70 %

Občas zde jsou nudné pasáže, ale rozhodně jsem od filmu neočekávala tolik, jak se projevil. řadila bych ho ke slabšímu průměru.

19. dubna 2007
avatar uživatele
50 %

jakože nějak zvlášt mě to nenadchlo. křižový výpravy nejsou moje oblíbený téma, takže celej film byl pro mě tak trochu nudnej. ale místy, mě to docela zaujala, takže zlatá střední cesta

13. dubna 2007
avatar uživatele
80 %

Mám ráda tento film občas si ho pustím, ale pak ho hodím do skříně a nechám ho tam hodně dlouho. Jinak mám ráda Orlanda ve všech filmech. Tak dávám 80% za něj.

21. března 2007
avatar uživatele
80 %

Tak to vidím já...

Království nebeské je pro mě rozporuplný film. Na jedné straně skvělá atmosféra a náboj filmu, na straně druhé nevýrazný Orlando Bloom a hlavně nepochopitelný postup děje, kdy král potká hrdinu a už mu říká, že je jeho oblíbenec, kdy se Sybyla do hrdiny zamiluje prakticky dřív než ho uvidí... Mezery ale skvěle vyplnila rozšířená verze, která film posouvá minimálně o řád výš. Kompletní dějové linie, některé dokonce zcela vynechané, dávají filmu netušený rozměr a z nepřehledné historické bitvy dělají skvělý epos, na který člověk jentak nezapomene. Bohužel Orlando je i v rozšířené verzi (překvapivě), takže největší slabiny se film bohužel nebaví.

12. března 2007
avatar uživatele
90 %

Na tenhle film se opravdu příjemně kouká. Dominuje mu celá plejáda hvězd, z nichž je každá na svém místě a nepřehrává. Je těžké někoho z nich vyzdvihnout nad ostatní, ale neodpustím si zmínit alespoň Edwarda Nortona a Orlanda Blooma, i když i takový Marton Csokas (Guy de Lusignan) jim zdárně šlape na paty. Pro mě překvapivě na mě silně zapůsobil Nortnův nemocný král, který to dokázal i bez vlastní tváře, která je skryta za maskou. Jeho i postavu Baliana (Bloom) spojuje určité zidealizování a naivita a je otázkou, do jaké míry je jejich jednání reálné, nicméně historické vykreslení vč. atmosféry považuji za velmi zdařilé. Největší slabinou filmu tak zůstává jednodušší zápletka, které se jen tak tak daří utáhnout přes dvě hodiny dlouhou stopáž.

7. března 2007
avatar uživatele
50 %

I když mám ráda Orlanda Bloom a historické filmy, tohle mě nijak neuchvátilo. Nevím, čím to je. Film byl na můj vkus moc dlouhý, děj nebyl nijak napínavý. Vystižení doby se mi vcelku líbí, to filmu musím nechat. Ale stejně...průměrný film - neurazí, nenadchne. Už ho víckrát vidět nepotřebuju.

3. března 2007

Nebesa!

Možná jsem příliš zhýčkaná filmovými hity poslední doby, ale od Království nebeského jsem čekala víc. O dost víc. Orlando Bloom je snad všude. Hudby není moc (alespoň mi to tak připadá), efekty jsou na vysoké technické úrovni. Příběh mě moc nezaujal... Jednoduše, mírný nadprůměr mě už dnes z křesla nezvedne.

1. března 2007
avatar uživatele
90 %

Film jsem shlédl teprve nedávno a to na doporučení mého kamaráda. Filmu jsem moc nevěřil, ale velmi příjemně mě překvapil.

21. února 2007
avatar uživatele
100 %

Opravdu tento film se poved.Líbí se mi tyto historický filmy,kde nechybí trochu toho boje.Hlavně hudba podtrhla děj a také bojové scény jak už to u režiséra Scotta bývá zvykem.

10. února 2007
avatar uživatele
50 %

Zklamání

Od režiséra Scotta jsem čekal lepší film než tento. Možná jsem ovlivněn filmy jako je Gladiátor či Černý jestřáb sestřelen, ale tohle byl pouze průměrný film. Jeho dějová zápletka je tak mizerná, že se mi to ani nechce věřit. Film sice neurazí, ale nijak zvlášť nenadchne. Takže hodnotím jako průměrný film, a to 50%.

3. února 2007

+

Dobrý. Docela dost dobrý. No pochopitelně je přikrášlený, ale jinak povedený..to bych ani z Hollywoodu nečekala, dával i tak trochu prostor pro vlastní názor..

9. ledna 2007

ridley´s kingdom

Jeden z mála opravdu kvalitních historických velkofilmů. Ridley Scott tento film podle mě natočil celkem svižně a zábavně - i přes svou délku ani na chvíli nenudí. Toto je první film, ve kterém se mi líbil výkon Orlanda Blooma. Svoji postavu zahrál celkem uvěřitelně. Jedna z nejhezčích věcí na celém filmu je hudba. Pro tento film je nepostradatelná, neboť ještě více umocňuje zážitek z jednotlivých (především akčních) scén filmu. Když už jsme u toho, tak musím říct, že souboje jsou zde podány velmi realisticky a zajímavě – např. bitva u Keraku... Tento film se prostě povedl a dovoluji si tvrdit, že hodně konkuruje Scottovu předchozímu filmu, Gladiátorovi.

18. prosince 2006
avatar uživatele
90 %

the Hero

Jasně, že můj hlavní hrdina je Balien, kterého hrál Orlando Bloom. Neoblomný, chytrý, pravdomluvný a vždy dobro hájící. Přesně tenhle typ já můžu i když nemám všechny tyto vlastnosti :D Nejvíc se mi líbilo dobejvání Jeruzaléma, kde Balien vymýšlel všechny triky!

15. prosince 2006
avatar uživatele
80 %

The Kingdom of Heaven

Konečně jsem se koukla na tenhle film Ridleyho Scotta. Ač jsem se na něj hodně těšila, než šel do kin, když mi doma ležel v poličce, pořád se na něj ne a ne dívat. Odrazovala mě hlavně jeho délka. Na druhé straně mě ale lákalo to téma, o kterém nevím nijaké detaily. Lákal mě taky Orlando Bloom. Nic z toho mě nezklamalo. Ve filmu hrála vkusná a hezká hudba, která to všechno příjemně dotvářela, moc se mi líbily obrazy a prostředí. Ty kostýmy a výprava - no prostě paráda. Třeba i bitva o Jeruzalém byla famózní, všechny bitvy byly skvěle natočeny a zpracovány, ale trochu bych je proškrtala a hlavně v těhle místech krátila celkovou délku filmu. Jinak ale - pěkná podívaná a sonda do duše jednoho chrabrého rytíře. Opravdu hezký a vkusný film, který nezpackal historii a mně se líbil.

12. prosince 2006
avatar uživatele
100 %

skvělý film

konečně jsem jej viděl a dle mého názoru je velmi dobře a poutavě natočen.Mám rád historické filmy. Viděl jsem jich dost a tak bych Království nebeské Gladiátorem zařadil na nejvyšší stupně kvality.

8. listopadu 2006
avatar uživatele
80 %

Iný

Od Scotta sa očakávalo, že natočí niečo svetoborné. Od Orlyho, že bude pekný a nevýrazný. Od filmu, že bude riešiť náboženské otázky. Našťastie - sklamal. Film bol úžasný, ľudský a rytierský. Ukazoval to, po čom v hĺbke srdca vlastne túžime. Aby rytieri boli rytierský, hrdinovia neodolateľný, mocný ľudský i v negativných stránkach. A láska nadovšetko. Film upútal i pohladil. Preto som si ho i kúpila. A pozerám si ho len vo výnimočnej nálade.

3. listopadu 2006
avatar uživatele
80 %

Docela dobrý

Tento film byl lepší než jsem čekala! Opravdu jsem byla překvapená. Děj byl výborný a Orlando Bloom zahrál Baliana skvěle. Ale pořád tomu k dokonalosti chybělo mnoho... Nejraději bych dala 85%..

14. října 2006
avatar uživatele
90 %

Dost dobrý

Tenhle film je na začátku trochu skomírající ale za chvíli vás vtáhne do dějě.Mslím že je to jeden z nejlepších historických filmů vůbec.

6. října 2006
avatar uživatele
80 %

Dobrý

Království nebeské - film s názvem, od kterého se dá očekávat dobrý film. A film se podle mě povedl. Orlando Bloom zahrál svou postavu dobře, hudba k filmu byla skvělá. Některé scény sice byly trochu nudné, ale celkový dojem byl dobrý.

4. října 2006
avatar uživatele
70 %

Království nebeské

Po Gladiátorovi jsem se na Království hodně těšil. Bohužel přišlo mírné zklamání ve výběru hl. hrdiny který mě nedokázal přesvědčit děj chvílemi váznul jinak rozhodně doporučuji.

17. září 2006
avatar uživatele
100 %

Je to film který mne úplně dostal má duchovní podtext a poukazuje na nesmyslnost křížových výprav je prostě vynikající!!!

14. září 2006
avatar uživatele
80 %

Křižáci

Děj mě dokázal vtáhnout, ale jenom proto, že jsem prostě na období křižáckých výprav vysazený a líbí se mi, nebo kvůli vynikající hudbě, která snímek vždy v přesných okamžicích podmalovává. Ze všech stran slyším, že O. Bloom to zahrál špatně, že Balianovi nedodal dostatečnou důvěru, ale nikoho jiného tam nepotřebuji. Tak jak to zahrál mi to bohatě stačilo. Trochu snad jen ten průběh děje je....vyprázdněný. Je jeden okamžik, pak dlouho nic a až potom druhý okamžik, který za něco stojí. Taky tam v bitvách podle mě nerealisticky stříká krev a to se mi moc nelíbí (i když já nevím, jak to tehdy s takovou krví vypadalo). Každopádně se na tenhle snímek nedá koukat pořád a pořád dokola. Jen jednou a na dlouhou chvíli pohov.

13. září 2006
avatar uživatele
80 %

úžasný film ani som netušil, že ma tak zaujme ale určitými miestami bol dej celkom nudný a nezáživný ale celkový dojem je kladný dávam 80%

8. září 2006
avatar uživatele
90 %

království nebeské

království nebeské je vážně dobrý film. Mnohem lepší než další počin režiséra Ridleyho Scota gladiátor.
Království nebeské má skvělé herce( kromě né moc dobré Evy Greenové), úžasnou výpravu a hlavněě úžasnou hudbu. moc se mi film líbil

7. září 2006
avatar uživatele
60 %

Jednoduché

Tentokrát nebudu plýtvat slovy,přečetla jsem si komentář slečny B.a.a.r.y,která mi natolik mluví z duše,že je zbytečné,abych to opakovala.

1. září 2006
avatar uživatele
70 %

Království nebeské

Myslím, že to je dobrý film. Taková historická oddechovka.

30. srpna 2006
avatar uživatele
60 %

Abych pravdu řekla, ani nevím, co mě přimělo jít na tento film do kina. Orlando Bloom za to určitě nemůže.Možná to bylo jméno Ridleyho Scotta, který mě přesvědčil o tom, že i když nemám ráda nějaký žánr (historické spektákly), jeden film (Gladiátor) může změnit celý můj postoj.
Jenže Království nebeské byla nuda.
Moje počáteční chyba byla domnívat se, že by se nový Scottův film mohl podobat Gladiátorovi. Což je blbost, protože charisma Orlanda Blooma pokulhává pár kilometrů za Russelem Crowem, protože příběh o křížových výpravách nikdy nebude tak záživný jako atraktivní antické prostředí a protože celý oscarový tým z Gladiátora se ztratil (což mě mrzí zejména v případě Hanse Zimmera)
Takže jediná věc, nebo spíš jediné dvě osoby, které film pro mě zachránily, byli Ridley Scott a Edward Norton (jehož výkon je i za maskou naprosto osobitý). A musím uznat, že kamera taky nebyla k zahození. Jenže tohle všechno by mi vystačilo tak na pětiminutovou reklamu, ne na dvouapůlhodinový snímek. A děj celkové kvalitě taky moc nepřidal. Plytký, rádoby drsný příběh rytíře. Jenže jak může být příběh drsný, když je celý vyprávěn s klasickým americkým patosem?!
Dobrá, amerikanizmus mi tolik nevadil, když je film zábavný, dá se to překousnout.
Ale když jedna osudová věta střídá druhou, když sentimentální projevy rytíři sypou z rukávu s naprostou neodolatelností (kde se v nich ten talent bere?) a když zápletka nevyváží nudný děj, pak je toho příliš i na tak jednoduchého diváka jako jsem já.

24. srpna 2006
avatar uživatele
pb
...
70 %

Je to určitě dobrej nápad, ale chybí mi tam akce. já u toho málem usla. Jako suchej historickej film jo, ale jako film pro všechny lidi to asi ne. Mě to přišlo prostě zdlouhavy. Chválim herce, hráli dobře.

23. srpna 2006
avatar uživatele
lsk
...
90 %

Miestami trošku rozťahaný, ale inak skvelý historický film. Chýbalo mi tam ešte trocha viac bojových scén, ale vravím výborný film a po Gladiátorovi druhý najlepší (čo sa týka žánru) čo som videl.

9. července 2006

Tak teda, nic moc, abych tak řekla! Myslela jsem, že to bude filmová bomba...ale boužel.. byla jsem na tom v kině a ještě několikrát jsem to viděla na divku , ale názor se nemění! Jsou tam sice poutacvé scény, ale většina poutavých není. O. Bloom však byl jako Baladin super. Hudba byla také dobrá... a děj, kdyby byl trochu více využit než tak nuda, která tam sem tam byla, tak by to byl vážně super film! Niní však dávám 60% těch -40% za to, že jsem musela jít z kina sklamaná!!

29. května 2006
avatar uživatele
50 %

Viděla jsem jen jednou, ale můj názor na film byl, že to byla pěkná nuda. Mám ráda historické filmy a velkolepé bojové scény a Království nebeské je sice má, ale celý film byl staršně natáhly, místy až zbytečně moc. Přišlo mi, že herci monotoně a jaky by bez emocí. Vlastěn jsem se těšila až bude konec.

20. května 2006
avatar uživatele
90 %

Miluju historické filmy a tenhle u mě zabodoval. Jenom mě trochu zklamal Orlando Bloom. Přišlo mi, že nehrál natolik přesvědčivě, abych mu uvěřila jeho roli. Celý film měl ve tváři jeden a ten samý výraz. Ale jinak prima povedená věc.

8. května 2006
avatar uživatele
80 %

Je to jen film...

Jen pár slov ..Sice se mi tento film líbil, ale je zřejmé, že nic není dokonalé a nedostatky(které se mi tadyc nechcou rozepisovat) jsou zcela na místě, ale řekla bych, že tomuto filmu nešlo jen poukázat na historii jako spíše na nedostatky současnosti. Chápu obě strany a komerce filmu je zřejmá, přesto tento film hodnotím kladně...zdarek

28. dubna 2006
avatar uživatele
30 %

...

No úplně špatný film to neni ale já od toho čekala něco jinýho.Akce tady byla ale víc bylo nudy.Takovýhle film by se dal natočit i líp!Naštěstí jsem na to nešla do kina.Tenhle film mi nic nedal...

24. dubna 2006
avatar uživatele
60 %

Dobrý film ale určite je lepšie pozerať ho doma. Ja som na tom bola v kine a ten pomalý spád a príliš dlhé trvanie filmu + tma v kine ma dosť uspávali. A je to trochu divné, že tam všetci vedia po anglicky... nedomyslené.

15. dubna 2006
avatar uživatele
50 %

Myslela jsem si, že to bude skvělý film, ale teď si myslím, že je to nic moc. Děj by mohl být lepší. I když, některé scény jsou opravdu hezké.

6. dubna 2006
avatar uživatele
60 %

Film mě moc nezaujal, vlastně jsem se uněj dost nudila. Po stránce dějové to dost pokulhávalo, ale po stránce vizuální to nemělo chybu.

5. dubna 2006
avatar uživatele
100 %

jojo..

Tak tenhle film jsem sice viděla až nadvd, ale moc mile mě překvapil..řekla bych, že od Orlanda nikdo nečekal nějaký dobrý herecký výkon, spíš to, že bude dobře vypadat=)...jenže tenokrát se mu povedlo obojí, a tak je to podívaná jak se patří,a rozhodně by jste si ji neměli nachat ujít...

28. března 2006

scott nezklamal

Myslím že opět ukázal že umí....nádherný film a jediná moje připomínka je ktomu že bych tam dal více bojových scén..jinak vše perfektní...tedy skoro...jako vždy.herecké obsazení je skvělé a myslím že výkony herců rovněž....nezbývá než dát 100% hodnocení a těšit se na další Scottův výtvor...

3. března 2006
avatar uživatele
100 %

Ridley Scott je panom svojho remesla, co samozrejme vsetci vieme. Bravurne zvladnuta tema, do detailu prepracovane sceny a hudba, ktora dotvara celkovy obraz snimku. Jedine co mozno filmu vytknut je pomaly spad deja, preto film nebol "trhakom" v pravom hollywoodskom zmysle slova. Aj napriek tomu KoH vsak patri k mojim najoblubenejsim filmom a ani minutu som sa pri nom nenudila. Navyse Orlando Bloom ukazal doteraz svoj najlepsi vykon, miestami som premyslala nad tym, ze si nalepim nad postel jeho plagat (a to som uz z toho veku vyrastla...) :o) Nemozem urobit nic ine, ako dat filmu svojich 100% + klobuk dole.

24. února 2006
avatar uživatele
90 %

Viděla sem lepší filmy, ale Království nebeské patří určitě mezi 10 nejlepších!!!! Historii všeobecně mám ráda a i když bych neřekla, že se tento film odvíjí podle skutečných událostí, byl super :-) Nejvíc mě ovšem zaujal Edward Norton, který postavu krále postiženého leprou, dokázal skvělě zahrát i bez toho, aby mu bylo vidět do obličeje!! Prostě perfektní....

21. února 2006
avatar uživatele
ajka
...
0 %

Zívačka-Království pekelné

Jeden z nejnudnějších filmů vůbec a letos určitě vede můj TOP TRAPAS. Je to nudné, dějově pomatené, předem vím, co bude následovat. Proč se poslední dobou točí tak trapné historické filmy ? Asi je to v módě a filmaři to tlačí lidem třeba i násilím. Trója je špatná, ale pro tento film je fakt škoda 2 hodin vašeho života. HNUS

20. února 2006
avatar uživatele
100 %

Ridley Scott umí, uměl a snad ještě

Mám rád velkolepé historické filmy jako je Statečné srdce, Patriot, Trója.... Dnes mezi ně můžu zařadit i království nebeské. Mám také rád filmy Ridleyho Scotta, zejména Černého jestřába a můj nejoblíbenější historický snímek Gladiátor. Proto jsem od filmu hodně čekal a on mě nezklamal. Po vizuální stránce není téměř co vytýkat, po herecké také ne. Plejáda hvězd odvedla to, co se po nich požadovalo a Ridley je dokázal skvěle kočírovat. Orlando Bloom hrál zřejmě nejlépe ve své dosavadní kariéře, dále takový Jeremy Irons je skvělý. Nebo velice krátký výstup Liama Neesona stojí za zmínku. Film končí velkolepou bitvou, která může připomínat leckomu i Návrat krále, ovšem je možná příliš krátká. Ale stejně je film skvělý.

19. února 2006
avatar uživatele
Lukx
...
90 %

Mne sa tento film velmi pacil najme jehodej.A však film bol kusok roztahaní.Najlesi bol zaver v ktorom sa ukazal dvôftip Baliana.Je to dost dobri film, odporucam vsetkim.

9. února 2006
avatar uživatele
100 %

Best of

Tak to je teda narez moc peknej film s vybornym obsazenim a dobrymi efekty,je to fakt dobry a neni to zamotany takze to kazdej pochopi a to je na tom to bezvadny,v jednoduchosti je krasa.

18. ledna 2006
avatar uživatele
100 %

Výborný film so skvelým obsadením a dobrými efektmi...proste stojí za to si ho pozrieť.

13. ledna 2006
avatar uživatele
70 %

Ehm...

Nikdy jsem v kině během filmu nešla na záchod... Teda až do Království nebeského... Proč to píšu? Jenom tím chci říct, že je to zbytečně dlouhé. Chvílemi mi chyběl spád. Na druhou stranu si myslím, že ve své kategorii se řadí k těm velmi dobře udělaným, povedeným filmům.

13. ledna 2006
avatar uživatele
90 %

...f poho...

Docela v pohodě film,kterej je klásně udělanej.Hraje v něm navíc supr coool Orlando Bloom,kterej má s těmahle filmama zkušenosti....Mám ráda historické filmy a tento se mi moc líbil.

4. ledna 2006
avatar uživatele
100 %

No ....

No, myslím si, že není co dodat. Perfektní film, herecké obsazení, atmosféra tehdejší doby. Prostě super.

31. prosince 2005
avatar uživatele
100 %

Krásný, dojemný film, o tom, za co se umíralo a umírá a jestli to není tak trochu zbytečné. Vsázka na Orlanda vyšla, jestli to nebyl jeho zatím nejlepší výkon, rozhodně byl lepší než v Tróji.

30. prosince 2005
avatar uživatele
100 %

supr!!!

Se zájmem sleduju vzestup Orliho a musím konstatovat, že je děsně dobrej. Před Pánem prstenů ho skoro nikdo neznal a teď :-D Opět tu skvěle zahrál....role romantických hrdinů mu sedí!
Děj filmu mě zas až tak nezaujal, ale zato byl úžasně zpracovaný. Jenom ten malomocný obličej mrtvého krále si filmaři mohli odpustit!! Takových obrázků jsem si užila dost v knize Viděl jsem peklo od toho maďarského novináře:))

28. prosince 2005
avatar uživatele
100 %

...

No, tak Orlandu Bloom jako vždy zabodoval!!Řeknu vám, že Orlando zahraje každo roli bezvadně, ale ty historické postavy mu jdou fakt nepřekonatelně!Jinak tenhle film mě hrozně zaujal jak hereckým obsazením, tak dějem, a je to vážně superfilm!

28. prosince 2005
avatar uživatele
70 %

Království nebeské

Na filmu jsou asi nejlepší efekty, bitvy a celkové historické vyznění filmu. Naopak špatné je, že Orlando Bloom značně zaostává za svými hereckými kolegy v typově podobných rolích (Gibson-Statečné srdce, Crowe-Gladiátor) a celkový dojem z filmu není nijak intenzivní.

26. prosince 2005

Tak tenhle film je opravdu dobrej. Nejlepší po Gladiátorovi co se týče historického válečného filmu. Opravdu klasa. Orlando Bloom to zahrál vážně skvěle.

23. prosince 2005
avatar uživatele
90 %

Prima

Dost dobrej film. Tyhle historický filmy mám celkem ráda. Vše vypadalo reálně a tak to má bejt. Akorát mě štve, že tam vůbec neukázali Edwarda Nortona jelikož je fešák.

11. prosince 2005
avatar uživatele
70 %

Nó, docela dobré. Eva Green se mi v roli Sybilly moc nelíbila a ani Orlando Bloom mi v takové vážné roli moc neseděl. Hudba byla moc velkolepá, jako nějaké chorály.

3. prosince 2005
avatar uživatele
70 %

Čekala jsem víc

Jelikož název Království Nebeské je všemi hlásán, neodolala jsem a taky sem se na to jukla. Musím říct, že mě to trochu zklamalo. Po technické stránce to je dobrý, skvěle udělaná válka apod., ale z dějové stránky mě to vůbec nenadchlo. Je mi to líto, že z tohohle filmu nemám žádný citový zážitek.

24. listopadu 2005
avatar uživatele
weri
...
80 %

mohlo to být lepší...

Docela zajímavý filmeček, který krásně vystihuje situaci okolo Jeruzaléma v období křižáckých tažení. Tedy velké plus za autentičnost. Naopak co se mi vůbec nelíbilo, jak se během pár chvil stal z kováře velitel celého Jeruzaléma. Trochu přitažené za vlasy. Jinak nechápu, proč v každém filmu musí být nějaký ten milostný motiv(v tomto filmu mi tam moc "neseděl"). Když to shrnu, tak se jedná o docela povedenou podívanou, tak za 80%.

19. listopadu 2005
avatar uživatele
0 %

Film na usnutí

Jeden z nejnudnějších filmů vůbec. Děj je opravdu nezajímavý a musel jsem se přemáhat abych u tohoto filmu neusnul. Jediným pozitivem jsou možná herci a efekty

14. listopadu 2005
avatar uživatele
100 %

Nádhera!

Po dlouhé době jsem shlédl historický film, který nedeformuje historii a udržel si mou pozornost po celou dobu!

11. listopadu 2005
avatar uživatele
80 %

Půl na půl

Film jako takovej je hezky natočenej a sou tam hezký bojový scény to se musí nechat ale muj názor je že mohl být klidně kratší a nic by se nestalo ale na druhou stranu byl rozhodně méně utahanej než Alexander Veliký.

7. listopadu 2005
avatar uživatele
Lee
...
80 %

Překvapení

Film mě překvapil svým dějem. Očekával jsem klasický historický velkofilm. Ale děj tomu dodal to pravé napětí. Bojové scény se také velice povedly. Trochu jsem se osobně ztratil v době kdy se to odehrávalo. Doba byla sama o sobě složitá a občas jsem se trochu "historicky" ztratil. :o))

6. listopadu 2005
avatar uživatele
100 %

história ktorá zaujme

Ďalší historický film ktorý vás posadí na sedačku a nepustí až kým neskončí. Ferfektné bojové scény plné velmi dobrých záberov. Orlando musím povedať velmi dobre urobena robota zaslúži si pochvalu. A nebyť historickych filmov mnohý z nás by o niektorých veciach ani nevedeli. Mne moc toto obdobie nehovorilo ale vďaka filmu ma velmi zaujalo... Jedným slovom super film...

6. listopadu 2005
avatar uživatele
90 %

DOBRÝ !

Fakt dobrý historický film. Hodně se mi líbil, jak vizuálně, tak po stránce herecké. Navíc má podle mě skvělou hudbu. Velmi dobré bojové scény, které vám připomenou Černého jestřába se střídají se skvělými exteriéry. Trója se může jít zahrabat pod zem, o Alexandru velikém ani nemluvě. Fakt dobrý.

3. listopadu 2005
avatar uživatele
100 %

Saládin

Na tenhle film jsem se těšil hodně a vyplatolo se to.Děj měl několik nedostatku ale bojové scény to skvěle zakryvaji.Bloom se mi tam líbil a ohledně Saladina,ten vypadal jak Bin Ladin a to mi dalo další plus k tomuto filmu.

30. října 2005
avatar uživatele
90 %

Zajímavé tím, že je to jiné

Opravdu to není klasický polo-historický film s mnoha obřími bitvami. Je spíše o tom hlavním hrdinovi, o rytíři a jeho ideálech, o Jeruzalému. V tomto směru si mi velice líbí, že to není jen kopie mnoha jiných filmů. Hezky se povedly triky i režie. Doporučuju vidět.

26. října 2005
avatar uživatele
100 %

Skvělý

Pěkný film, Orlando to zde dobře zahrál...NAkonec se mu to asi všchno nepodařilo tak jak chtěl..Pro mě je ale hlavní, že jsem na tom byl se svojí slečnou .o) takže jsem ten závěr, se přiznám, moc nepochytil.. .o) za což se omlouvám, ale je to tak...taky si ještě pak vzpomínám na pěknou hudbu na konci... .o) faajn film .o)

9. října 2005
avatar uživatele
70 %

Bloom sem nepatří

Království nebeské není žádný filmový trhák, ale dobře vystihuje dobu rytířů a konflikt Křížáků a Muslimů o Jeruzalém. Pravda, dialogy jsou velice chudé, ošizené (herci nemají možnost vyniknout, je to převeliká škoda, protože obsazení je více jak dobré. A co se týče Blooma, šlechetného rytíře Baliana, který se stává až neuvěřitelnou rychlostí hrdinou, ten sem vůbec napatří. Trója byla jeho, ale tady neměl co dělat, i když se dost snažil. A závěrečná bitva - začátek byl slibný a najednou "šmik" a vy si říkáte: "A to je konec?" - bohužel ano. Ale tento film mé očekávání splnil.

Kdysi dávno
avatar uživatele
80 %

Kralovstvi..

tenhle film me docala prekvapil...nebejt jedny maly upoutavky v TV tak o nem pomalu ani nevim...jinak originalni namet 12. stol. Ten konec me docela zklamal, ale uvedomuju si, ze to aspon neni dalsi z velkolepych vyteznych bitev...slusnej film.

Kdysi dávno
avatar uživatele
80 %

Království...

Souhlasím s předešlým: trochu nestandartní konec,možná i nedotažený, ale originální. Orlando Bloom byl skvělej, vůbec sem ho v té roli nepoznával (žádnej Legolas nebo ten moula z Pirátů). Jenom mi připadalo, že se Scott snažil nahustit příliš děje v málo čase, takže to bylo semo-tamo zkratkovitý. Taky je mi líto, že Liam Neeson zemřel tak brzo, hrál fakt skvěle. I když později jeho úlohu charismatika přebral výborný Irons.

Kdysi dávno
avatar uživatele
30 %

Nuda

Možná to bylo historicky přesné a herecky dobře obsazené, ale já sem se od začátku až do konce nudil. Těšil jsem se na bytvy, ale to co tam předváděli byla slabota (snad až na stržení dobývacích věží) . Taky by mě zajímalo, kde vzal kovář taktické dovednosti válečných veteránů (asi hodně četl). A závěr ... ... to snad nebudu ani komentovat.

Kdysi dávno
avatar uživatele
90 %

Hezké

Krásný film z období které mám rád. Když jsem četl recenzi čekal jsem tam dost romantiky, ale naštěstí to ještě šlo. Sice jsem se zase těšil na hlavní bitvu křižáků se Saladinovou armádou, ale smůla. Ale všechno to vynahradila bitva o Jeruzalém, hlavně ty trebechuty. Krása.

Kdysi dávno
avatar uživatele
50 %

nuda

Nevim, tenhle film me prisel nudnej. Tesila jsem se na nej, protoze me tematika krizaku a stredoveku vubec vzdy zajimala a bavila. Ale film byl celkem o nicem, mizerne poselstvi a schazovani krestanstvi. Prislo me to tak strasne... americky... trapny a nudny. Jak rytir a pan pomaha svym otrokum pro hledani vody - tak to bych chtela videt.

Kdysi dávno
avatar uživatele
90 %

Chválitebný

Tento film byl opravdu zajímavý, ale od Ridleyho Scotta bych čekal něco víc. přidal bych tam více speciálních efektů, a na můj vkus byl film až moc náboženský ale jinak fajn!! Dal bych 85% ale zaokrouhlujeme nahoru

Kdysi dávno
avatar uživatele
70 %

Proč Orlando Bloom?

Oproti Gladiátorovi trochu méně atraktivní téma. Nečekala jsem příliš, takže jsem nebyla zklamána. Ne, že by to byl tak špatný film, naopak, provedení je dokonalé, co se kamery a efektů týče. Příběh je lehce o ničem. Trochu mi uniklo, proč musel být do hlavní role obsazen Orlando Bloom, jakkoli se na něj dobře dívá, jako herec, po němž se žádá náročnější partie, je naprosto nepoužitelný. Nevěřila jsem mu tu roli ani minutu, a to musím podotknout, že se od svých posledních filmů opravdu o dost zlepšil. Typově bych do té role čekal a opravdu někoho více russelcroweovského. Jinak zbytek ansemblu je bezchybný. Nevěřícně jsem koukala na Edwarda Nortona, který ač celý zahalený, podává svého krále s naprostým respektem a charismatem. Takhle se má hrát. Zase na obranu filmu musím podotknout, že oproti tomu, co v poslední době žánr "historický film" produkuje, je Království nebezké rozhodně zajímavým zpestřením.

Kdysi dávno
avatar uživatele
70 %

...

po vizuální stránce vskutnu působivé dílo, moc se mi líbila taková ta dokumentární kamera v bojových scénách, stává se už takovou scottovou tradicí, páč si pamatuju, že mě poprvé zaujala už v gladiátorovi a pak i v černym jesřábovi.. ve filmu je i spousta výbornejch herců, ale nejvíc se mi líbil můj oblíbenec edward norton.. .a teď k tomu horšímu, což je scénář, podle mě byl celej příběh tak nějak zmatenej, moc jsem se v tom neorientoval (přiznávám, že je to možná tim, že o týhle epoše nic moc nevim)..ale ty dialogy už nijak omlouvat nemůžu, byly prostě nepřirozeně frázovitý a místama až i vtipný.. ale i přesto je to film působivej..

Kdysi dávno
avatar uživatele
80 %

Nadprůměrný velkofilm

Film považuji za jeden z lepších filmů z historickém žánru co kdy vznikl. Výborná a působivá kamera, zajímavé kulisy, masové bitevní vřavy - vlastně jen jedna na konci, neohrožení hrdinové, podlí padouši, hezké princezna, romantika, happy-end - co víc si přát:-)

Kdysi dávno
avatar uživatele
100 %

mě se líbil

zpočátku jsem si myslela že to bude volovina ale jak jsem se dívala na film změnila jsem názor myslím si že orlando se do té role dobře hodil moc nenamluvil a kdo by to po něm chtěl sice na začátku bylo hodně nepravděpodobné že ho jeho otec našel protože mohlo být více lidí stejného jména věku....
mě se nezdál tento film vůbec špatný zaujal mě tak že jsem ho sledovala se zatajeným dechem takže bych doporučovala abyste se na něj podívali ale je pravdou že co se líbí mě se nemusí líbit všem

Kdysi dávno
avatar uživatele
50 %

Velkofilm

No muj názor je zcela jasny. Po vizuální stránce je film velmi zdarilý, ale opet ten príbeh a obsazení hlavní role je ponekud tragické.
Kovár Balien co by Orlando Bloom se opravdu nehodí.

Opetovne nevýrazna postava Baliena, která mela výstupy hodné smíchu.
Napríklad jeho proslov o vyvrazdovaní zidu rímany - o tom nemohl nic vedet.
Asi panu rezisérovi jaksi uniklo ze v dobách stredoveku umelo císt opravdu málo lidí a o historii toho vedelo jeste mene lidí. Potom nechápu proc by se Balien mel stát velitelem vsech a od zacatká ho brali jako rovnoceného a ne obycekného krizáka(a duvod ze jeho otec..... ) to mi nestací.

Opet me zarazilo rozhodní o jeho cti - radsi si zachová cest a nechá vyvrazdit jeruzalémskou armádu nez by nechal popravit jednoho cloveka, kterého nesnásí.

Dejove opravdu velmi chudý film.
Jediné co se mi líbilo byla role Tibria v podání Jeremy Ironse - jinak film o nicem - obycejný prumer.

Kdysi dávno
avatar uživatele
Xara
...
40 %

Nic moc

Tedy musím říct že jsem se dost nudila. Možná už je těch historických velkofilmů trošku moc. Někde jsem četla že tenhle film má být lepší jak Gladiátor. Tak to určitě ne. Gladiátor měl spád a smysluplný děj, tohle mi přišlo strašně vlekoucí se a prostě o ničem.

Kdysi dávno

Včera v kině..

No byla jsem na tom včera v letňáku a těšila jsem se akorát tak na Orlanda...poslední dobou je možná těch historickejch filmů moc....

Kdysi dávno
avatar uživatele
80 %

Pohoda

Celkem dobře natočený velkofilm. Herecké obsazení se mě osobně zamlouvalo, ale chyběla mi akce. Občas mi děj připadal zbytečně zdlouhavý. Jinak komparzistů nebylo mál o:-) a štíty + brnění atd. byly dokonalé! Klasika.

Kdysi dávno

Kingdom ogf heaven

Království nebeské je opravdu skvělý film, byl jsem na něm v kině dvakrát a pokaždé jsem byl ohromen. Herci (hlavně Orlando) podali dobrý herecký výkon a Ridley se na filmu pořádně vyřádil... Celkem dobrá kombinace, se které podle mě vyšel nejlepší historiký film od dob Gladiátora.

Kdysi dávno
avatar uživatele
70 %

Nebolo to zle

Nebol to zly film ale ani zvlast dobry film.Bojove sekvencie boli zato dobre spracovane a to sa mi pacilo

Kdysi dávno
avatar uživatele
60 %

Chvílema nuda...

Moc se mi líbilo vizuální zpracování filmu! Děj byl chvílema opravdu zdlouhavej a o ničem a chvílema byl naopak strašně uspěchanej... Ale výkony Jeremy Ironse, Edwarda Nortona a Orlanda Blooma byly skvělý!!

Kdysi dávno