home
Hostel

NÁZORY K FILMU

avatar uživatele
40 %

Barbara Nedeljaková

Mejdan napříč Evropou, který se změní v krvavá jatka, sice nenudí, ale je bez napětí a navíc je třeba přehlížet řadu zeměpisných nesrovnalostí při hledání těch krásných východoevropských dívek.

14. prosince 2011
avatar uživatele
80 %

Čekal jsem trochu více, ale je fakt že mě film upoutal a zaujal. Původně jsem si myslel, že to bude něco ve stylu saw. Samotný děj nebyl špatný, byl poutavý a napínavý. Byly tam i zajímavé zvraty. Pár nechutných scén a to i dost krutých, se zajímavým koncem. Celkově vzato, ale mohlo být více scén z mučení. Ne že ybch ybl nějaký masochista, ale dlpouho se tam nic moc nedělo a s těmito scénami celkem dlouho čekali.

12. listopadu 2011
avatar uživatele
50 %

Na film jsem se díval jen kvůli českým hercům, ale snímek jako takový je nudný, ikdyž celkem "odporný". A trošku mi vadí reálie zasazené do jiných prostředí, než kde mají skutečně být.

28. března 2011
avatar uživatele
80 %

Děj filmu průměrný, ale scény a záběry milovníků krve a brutality vcelku zajímavé :-) , film zanechá určitý zážitek...

25. srpna 2010
avatar uživatele
60 %

Film som videl už dávnejšie v horšej kvalite no a už vtedy som si povedal že to je blbosť. Dnes sa mi dostal do ruky na DVD, nemal som čo pozerať tak som sa rozhodol pre Hostel. Trocha upravím svoj názor k lepšiemu, zvlášť kvôli tomu že som videl aj dvojku a tá je rozhodne o 100% horšia od jednotky. Tu to viac žije, atmosféra aj kamera je lepšia.

9. dubna 2010
avatar uživatele
10 %

Ach jo! Kam jsem dal hlavu, že jsem chtěl zchecknout Hostel? Já si říkal, že přece nemůže být ten film zas tak špatný, koneckonců nemá >zas tolik< špatné hodnocení a navíc jsem chtěl vidět opět něco málo z České republiky – tedy z jejích exteriérů. Jak to tak vidím, tak už asi nebudu moc věřit filmům, které mají na všech webech hodnocení 5-6, protože takto jsem byl zklamán už víckrát – například Pátek třináctého má asi 5, a já se vrhnul hned do jeho šesti dílů – tím chci říct, že se nedopustím tak významné chyby, jako je shlédnutí druhého dílu. Nedávno jsem režiséra tohoto filmu, Eli Rotha, viděl v Hanebných panchartech, proto jsem také do jeho filmu vkládal velké naděje, i když s jeho režijní tvorbou nemám zkušenosti. No, řekněme, že i vhledem k jím napsanému scénáři, ho budu obdivovat akorát v jeho hereckých kvalitách. Nechápu, jak někoho může napadnout něco tak strašně neoriginálního, ohraného a příšerně nudného. Příběh nemá ani nedostatečnou hloubku, co má znamenat po tolika podobných filmech výlet tří kluků, kteří hledají jenom nějaké holky na špásování? Přes půl hodiny se děje pořád dokola to samé a to nás jako má bavit? Když se tak trochu pozmění hrdinové č1., jde to s kvalitou pořád níž a níž. A brutální scény? Co to mělo znamenat, když tu ani nebyl k tomu konání kloudný důvod? Navíc zas tak příšerné nebyly, a ten, kdo je prováděl, se dal tak trochu předvídat, protože jinak by neměl ve filmu vůbec žádný smysl. Myslím, že ani v těch brutálních scénách jsme se nedočkali ničeho nového – klasika. Oběť řve a naříká a činitel si se zvrácenou potěchou hraje s různými nástroji. Klasický sadismus, ale nejhorší na tom je, že do konce filmu se vůbec nedozvíte, k čemu ta továrna plná úchylných sadistů je. No, a zápletka spjatá s hlavním hrdinou nemohla dopadnout jinak, než se si na hrdinu skutečně hrál. Opět se naivně využila metoda, kde se hlavní postava stane nástrojem pomsty a spásy. V mžiku se z oběti stane „lovec“, a říkám to proto, abych diváky spíš odradil, protože Hostel si dokonce i z českých exteriérů dělá Slovensko, a i tak vám zkazí celý den.

9. listopadu 2009
avatar uživatele
30 %

Nevím... jenom prostě další rádoby "amícký" horor, který je spíš trapný než strašidelný. Ani bych se na něho nepodíval, ale lákalo mě jméno Quentin Tarantino a taky české prostředí.

8. dubna 2009
avatar uživatele
40 %

Taký béčkový horor,blbý deja na prd scenár. Celkom dobré scény, najlepšia s tým okom. No ale viac ako 40% dať nemôžem.

14. ledna 2009
avatar uživatele
50 %

Mě se film moc nelíbil. Takový divný děj, skreslený reálie, takový divný... a nechutný k tomu. Jak už psali přede mnou, se Saw, nebo jinejma podobnejma "hororama" se to nedá srovnat. Tohle je asi nejnechutnější film, co jsem kdy viděla.

12. listopadu 2008
avatar uživatele
10 %

pro mě hrůza

Mě se to vůbec nelíbilo, nemá to pořádnej děj a navíc Amíci úplně zprasili Slovensko. S takovym Saw se to nedá třeba srovnat, to má aspon pořádnou myšlenku a logiku. Hostel fakt propadák podle mě.

6. listopadu 2008
avatar uživatele
60 %

...

Tenhle film je celkem dost brutální, ale jinak moc o ničem. Některý scény jsou příliš zdlouhavý. Ale rozhodně dávám 60 % hlavně za české herce a za natáčení v česku.

2. listopadu 2008
avatar uživatele
70 %

NO nápad to byl celkem dobrej, ale když už se do něčeho takovýho pustili, tak to měli dotáhnout do konce. Příběh by potřeboval docela přidal. Taky žádný nic moc hvězdný obsazení. Tomuto filmu nahrává jen to, že se natáčel v ČR.

4. září 2008
avatar uživatele
50 %

Muj názor na tenhle film je dosti smíšený...ze všech stran se valily zvěstě,že to je jeden z nejkrvavějších a nejhrůznějších filmů posledních let a že američani při něm utíkaly z kina(jiná mentalita :-D ),proto jsem byla zvědavá jestli z kina taky uteču,když na to půjdu.Ono je sice hezké,že do zahraničního filmu dají i české hrce,ale když jsem slyšela promluvit toho zabijáka s kterým se naše trojčlená partička potkala veš vlaku,nemohla jsem se nepousmát,když sem slyšela svého oblíbeného Méďu Béďu :-) Asi jediná krvavá scéna,která se mi doopravdy líbila,tak to byla jak ten jeden kluk sedí na tom křese,vrahoun ho odpoutá a přeřízne mu na nohou šlachy.Kluk se najednou zvedne a je jen slyšet jak ty šlachy praskaj.Z týhle scény mě bolej nohy ještě teď :-D
Ale jinak celkově nic moc.

15. srpna 2008
avatar uživatele
90 %

SUPER FILM

TENTO FILM SE MI CELKEM LÍBIL PRAHA K DĚJI NÁRAMNĚ HODÍ JE TO FILM O NĚČEM CO SE SKUTEČNĚ DĚJE A TO JE JEHO VELKÉ PLUS POMYSLNOU TŘEŠNIČKOU NA DORTU JSOU ČERNÉ TATRY 90%

3. srpna 2008
avatar uživatele
10 %

Jeden z nejubožejších a nejnajivnějších filmů, co kdy mé oko zřelo. Horor by se dal rozdělit do dvou časových úseků, a sice: 1. polovina - nevázaný sex ve východní Evropě, 2. polovina - brutální masakr v opuštěné budově, kde jsou vrazi významnými a bohatými lidmi z celého světa. Za originální nápad bych snad dal ještě 15%, ale za to nechutné zpracování, za americkou aroganci, kdy se považují za nejcennější obyvatele planety, líčení vých. Evropy, hlavně Slovenska, jako třetího světa, a dojem z režisérova sklonu k sadistické deviaci dávám maximálně 5%

23. března 2008
avatar uživatele
100 %

Hodnocení

Další suproví horor.Nahání mi husí kůži.Jako fakt drný hhoro a dost masakr, mnohdy velice nechutný.:)

26. prosince 2007
avatar uživatele
80 %

Hostel u mě boduje,slušná porce napětí a hromada krvavých scén.Vtip taky nechybí.Příšte až pojedu na Slovensko vezmu sebou spoustu žvýkaček a bonbonu.

4. prosince 2007
avatar uživatele
100 %

Hostel jednička

Paráda, takových filmů je málo kde je krev a mlíko heheheh, ale člověk se musí vžít do situace že je TO film a pak je vše úplně perfektní... není su TO filmy na každý den, ale jednoznačně je lepší na takové filmy se kuokat a vědět že něco takového je fantazie, než si TO přečíst v kolonce krvavé události...

15. listopadu 2007
avatar uživatele
70 %

Living Hostel

Tento film by mohl nosit heslo, kdo jinému jámu kopá, sám do ní padá. Je to poměrně solidní filmeček plný povedených scén ovšem s naprosto absurdním závěrem. Dějová línie je však velmi dobrá a tak by se tento filmeček mohl zařadit mezi úspěšné.

30. října 2007
avatar uživatele
mrim
...
80 %

????

Mne sa to aj docela pacilo.Este stale som nevidel dvojku.Dost ma ale nastvalo,ze AMericania donutili romske deti k nasiliu a oni sa v tom urcite vyzivali.Potom sa necudujme ze to tak na Slovensku vyzera.

18. října 2007
avatar uživatele
70 %

Good

Celkem slušnej film, ale jako horor se ani zdaleka brát nedá... je to spíš takový drama s celkem nechutným koncem. Námět byl dobrý, dokonce jsem slyšel fámy, že podobné budovy jako Elite Hunting skutečně na slovensku byly. Ale to budou povídačky... :-). Já tomu filmu dávám 70% - nic super-zajímavého se tam neudálo, ale klidně se na něj mrknu počtvrté.

18. října 2007
avatar uživatele
100 %

docela dobrej "horůrek",takový syrový to bylo,asi nejhezčí na tom byl Jay Hernandez:),fakt krasavec:D,a ten dětskej "gang" byl zajmavej

15. října 2007
avatar uživatele
10 %

?

Tak takovou slabotu jsem opravdu nečekal. Recenze na to nebyly úchvatný, ale že to bude až taková hrůza :0 Lituju lidi, co na to šli do kina a přisypali tvůrcům nějaký ty dolary. Nulu jsem nedal. Možná se někdy objeví ještě něco horšího, ale doufám, že ne.

1. října 2007

Argh

Za dlouhou dobu, za opravdu dlouhou dobu i já zemřu. Bohudík, je to tak. Pak, až mě peklo pohltí, budu sedět v luxusním křesle, popíjet pivo a satan mi bude donekonečna promítat tenhle film. Ach bože, já snad musel žrát batolata, aby jsi mě tímhle potrestal! A to tomu říkají horror! Vaaúúúú...

13. září 2007

BLBOST

Jako ze začátku to vůbec nevypadalo jako horor ale nějaká úchylárna..prostě blbost a jako že bych u toho měla zvracet nebo se aspon bát ??? tak to ne..je to ta největší kravina mezi horory..jo možná se trošku snažily ale nedomysleli to..prostě hloupost

20. srpna 2007
avatar uživatele
0 %

niečo strašne

Tento film sa nemôže ratať ako horor skôr nepodarene komedia.Na tomto filme ma aj dostalo čo spravili zo Slovenska no hnus a ešte aj natočili druhu časť ktora je tak isto trapna ako jednotka.

11. srpna 2007
avatar uživatele
0 %

Hrôza,hrôza a ešte raz hrôza. Proste asi už nemám viac slov k tomuto filmu. Jeden najodpornejší film a samozrejme made in USA. Degradácia Slovenska na celej čiare.

18. července 2007
avatar uživatele
20 %

HNUS!

Zase jeden z těch amerických hororů, kde tečou potoky krve. Úplně zbytečný film, ktreý představuje Slovensko a vůbec i celou střední Evropu děsně, jako poměrům na Ukrajině anebo v Rusku. Děj úplně stupidní a záběry z kterých není zrovna nejlepší pocit v žaludku, hlavně ustřihnuté oko a závěrečné řezání prstů na záchodě.

13. července 2007
avatar uživatele
10 %

Propadák!

Jediné, co jsem cítila po shlédnutí tohoto filmu byla nevolnost a zklamání. Film je plný nechutných á nesmyslných scén. O filmu se hodně mluvilo, ale výsledek nestál za nic. podle mě je to absolutní propadák, a lituju, že jsem ztrácela čas tím, že jsem na něj koukala. Opravdu lituji, ale tohle si víc, jak 10% nezaslouží. Opravdu ne!

8. července 2007
avatar uživatele
10 %

Propadák

No od Eli Rotha jsem čekala něco víc ... Bylo to naprosto hrozné. Dnešní horory už nejsou to co bývaly nevím proč? ... Dřív se člověk lekl a nevylezl z postele týden jak se bál,ale ted by se u toho jeden potrhal smíchy ... Vážně většinu filmu jsem prosmála než si zakrývala oči polštářem .... Tenhle film se tedy nevyvedl.

5. července 2007
avatar uživatele
10 %

Tak to vidím já...

Tenhle film mě osobně urazil. Takhle vylíčit nás a naše sousedy? Díky bohu, že je film tak špatný, že ho nikdo nebere vážně. Je mi jasný, že Američani si fakt myslej, že u nás sou brutální dětský tlupy co vraždí turisty, ale nemuseli by to takhle ukazovat na veřejnosti. Doufám, že režisér nějakou takovou tlupu potká, nejlépe někdy v noci v temné uličce... Kdyby byl aspoň film nabušená podívaná, která by jakékoli podobné věci přesvítila,, ale je to nudné, nenápadité a hlavně ani trochu strašidlné!

1. července 2007
avatar uživatele
100 %

Co k tomu dodat... Nebylo to nejhorší, film jako celek sse mi celkem líbil, ale děj to nijak moc nemělo. A že by se mi u toho chtěo zvracet? To rozhodně ne. Nápad to byl dobrej, ale horory znam rozhodně lepší.

12. června 2007
avatar uživatele
0 %

Hnus

Mňa ako Slovenku tento film skôr urazil ako vydesil. Len som sa počas filmu čudovala a rozmýšľaľa, ako môže byť niekto takto zaostalí aj v 21.storočí, a môže si niečo takéto myslieť o krajine, ktorú nikdy pred natáčaním nevidel a nepoznal. Strašne ma Eli ako režisér sklamal a jeho filmy od istej doby ignorujem, lebo nemajú pre mňa ako diváka žiadnu hodnotu... Neviem, ale tí Američania sú vážne divní, keď sa vydesia takejto kraviny... Vraj desivé, neviem pre koho, ale tento film je podľa mňa odpad celej kinematografie!!!

8. června 2007
avatar uživatele
20 %

Motorovka a jiné pomůcky...

Tak blbé a jednoduché, až jsem se na to dodíval do konce. Pár scén by možná stálo za zmínku, ale na celém filmu je vidět, jak byl levný. Napsat na booklet v české distribuci, že se jedná o "Nejděsivější film desetiletí", to mohl udělat jen velký odvážlivec.

8. května 2007
avatar uživatele
20 %

7. května 2007
avatar uživatele
100 %

je mi blbě

tenhle film ze zacatku mi spis prisel jak nejaka kravina kde se bojej dat neco akcnejsiho ... ale potom kdyz se to rozjelo ,to bylo good ... nevim z ceho , ale prislo mi to odporny vic nez saw , delalo se mi chvilema blbě ... ale good film na večer !

8. dubna 2007
avatar uživatele
20 %

Hororová fraška

Jestli tohle měl být horor, po kterým se člověk bojí vystrčit nos ze dveří, tak jsem zklamán. Já to bral jako krvavou řeznickou komedii, při které z ustřižené oční bulvy teče sliz, gumová hlava mafiána se prohlubuje pod úderem kamenů a lidé jsou nahozeni krví, když japonka skočí pod vlak... Jinak první erotická část se tam moc nehodila, celý to byla taková plichta erotiky a sadismu. Jediné, co jsem našel pozitivního byla konexe na Pulp fiction (monolog Julese), čemuž se nelze divit, když je producentem samtoný Tarantino. Taky co na filmu hodnotím kladně jsou tržby, protože za první víkend v USA vydělat 20 mega je docela umění. A samozřejmě nezklamal Táborský, který si opět zahrál slovenského chudáka, narozdíl od Eurotripu povýšil a byl policistou :) Ale jinak je to pro mě hororová fraška...

5. dubna 2007
avatar uživatele
10 %

vubes to nebyl horor ale jenom hnusny masakr ani ne v pulce sem to vypla nechapu jak se to nekomu muze libit.

31. března 2007
avatar uživatele
10 %

Horor, jako vážně..

Co k tomuhle dodat? Ubohost. Scénář naprostý propadák plný prázných, neustále se opakujících ale hlavně nic neříkajících dialogů-snůška keců. Nevím jestli šlo jen o brutální syrové násilí, ale myslim že ani to se moc nezdařilo. Snad je to tím, že v dnešní době už jsem tak říkajíc otrnulá, ale prostě mě to nedokázalo zvednout ze sedadla a nadávat hnusem. Možná tak hnusem nad timhle filmem. Jediné co se podařilo, bylo zachycení temné a stresující atmosféry "mučírny". Naprosto nedokážu pochopit, jak se mohl Tarantino podepsat k něčemu takovému. Výkony herců jsou doopravdy zarážející. Ze skupina hlavních "hrdinů" doslova čiší blbost. Natočit film u nás je zřejmě pro americké producenty relativně levná záležitost. Paradox je, že nás vydávají za Slovensko, ale v tomhle případě jedině dobře. Je vylíčeno jako naprosto zaostalá země, kde snad ještě vládne anarchie...Zhodnocení: Ubohost..

30. března 2007
avatar uživatele
0 %

propadak tisicileti , nechapu jak toto nekdo mohl napsat , se nedivim ze to zakazaly , taky bych to zakazal nejveci nuda . . . .by meli jeste platit za ze se nekdo na to koukne si nezaslouzi ani 5%

20. března 2007
avatar uživatele
40 %

na to že skoro celý film se jen pokouší zbalit dvě holky a prosouloží snimi 2 čtvrtiny filmu tak tomu říkám opravdu horor. A navíc jsem se jěště pobavil jak na diskotéce hráli Michala davida to mě dostalo.

18. března 2007
avatar uživatele
mrim
...
100 %

Slovensko?

Zaciatok bol fakt o nicom,som si myslel ze to je dokumentarny film ale potom to konecne zacalo naberat obratky.Rad by som vedel kde sa reziser inspiroval.Uz sa tesim na pokracovanie,ktore sa dufam coskoro objavi v kinach.

17. března 2007
avatar uživatele
50 %

Ve filmu mi něco chybělo. To o čem se před premiérou básnilo. Nejdrsnější horor. Ale kd ebyl? Nijak moc mne nezaujal.

8. března 2007
avatar uživatele
Atex
...
60 %

Hostel

No ikdyz sem cekal neco zabavnejsiho, ale jinak takovy chutny filmecek, nema skoro zadny dej, nevyreseny konec, akorat zpracovani se mi libilo.

7. března 2007
avatar uživatele
70 %

Mostel

Není to špatný film. Ta druhá polovina je docela dobře zpracovaná a je to celkem dost brutální (když to upřesním, je to hodně brutální). Je jasné, že horory založené na strachu už nejsou v módě a kvůli tomuto faktu není třeba Hostel kritizovat. Tento film si prostě prošlapal vlastní cestu plnou nechutností, brutality, nechutností, brutality a myslím, že se mu to povedlo. Kdo má rád horory s napětím, ať se na to nekouká, kdo má rád nějaký ten křik za zvuku motorové pily, porcování lidských těl jako v řeznictví, nechť se raději před večeří podívá. :)

23. února 2007
avatar uživatele
0 %

Fuj

Tak tohle je jedna z největších blbostí co jsem kdy viděla...začátek je nudný a divný člověk z toho nic nepochopí, uprostřed to začalo být nechutný že jsem si myslela že to vipnu, ale nevím jak a dokoukala jsem to do konce.Nic moc tenhle film shrnuto-nudný, nechutný,nelogický,

22. února 2007

HOSTELEK

Tohle horor opravdu nebyl byl to spíš takovej oddech.. Bylo to v pohodičce.. Že se mi třeba u jedný scény zvedl žaludek tak to neznamená že je to horor.. Kdyby to byl horor tak bych se musel fakt leknout.. Ale u tohohle sem se fakt nelekl.. Ani jednou.. Nevim čeho.. Někomu to možná jako horor přijde ale mě fakt ne..

8. února 2007
avatar uživatele
40 %

Propadák!

Tohle, že má být ten slavný dobrý horor? Tak to si snad děláte srandu. Ze začátku největší nuda připomínající komedii pro mladistvé se stupidníma hláškama, které se snaží někoho rozesmát a ke konci?... To snad ani nestojí za řeč. Trošku stupidní děj. Jatka uprostřed rozpadlé barabizny a nikdo o nich neví? Fakt hodně divný. A když k tomu připočítám ten nevyřešenej konec, kdy jeden z hlavních hrdinů uteče zpátky, dostanu jednoduchý výsledek-ubohý! A pro mě hodně velký zklamání. Od prostředka filmu jsem se těšila, co to bude za konečný vyřešení a ono nic. A že by všechny kuchali jen pro prachy?-to je docela pitomá myšlenka. Dávám

4. února 2007
avatar uživatele
0 %

Takže, všichni kolem mě tvrdili, že je to naprostá blbost a teď s nimi musím souhlasit. Chtěla jsem si ale udělat vlastní obrázek, tak jsem se na to po několika měsících podívala. Vlastně ani nevím, proč jsem se dodívala do konci???!!!! Jak někdo řekl: "hodina a půl ztraceného času". Bohužel s ním musím naprosto souhlasit. Ze začátku to vypadá, jako nějaká divoká americká komedie se zaměřením na sex. Pak se to mění a člověk se má asi bát, asi má být znechucen, asi se má tomu smát. Já jsem měla jen ten poslední pocit. Všechno mi připadalo tak strašně pitomá, jako nějaká fantasmagorie. Ani u scén, kdy má být divák znechucen jsem se nebavila a v mnoha chvílích jsem se i smála. Kdyby se daly dát procenta do mínusu, tak je dál, protože to ale nejde, dávám 0%!

31. ledna 2007
avatar uživatele
20 %

Se všemi souhlasím a rozhodně nechápu jaký ten film měl smysl. Krvák? ...Spíš velký trapas...Nedoporučuji!

23. ledna 2007
avatar uživatele
0 %

Ježiš, to sem si dala... zezáčátku film vypadá jako něco, co vůbec horor nebude, spíš nějaká hodně uhozená puberťácká komedie... a pak už se vám chce jen zvracet.... Mám slabý žaludek... takže jsem si druhou polovinu filmu zakrývala oči...fakt blbost..!!!

23. ledna 2007
avatar uživatele
Leti
...
40 %

...

No...Krátký nechutný a nudný film.Nevím co dodat...Ze začítku trvalo než se tam vlastně začalo něco dít takže bych dala asi 45% ,ale nejde to takže 40!

21. ledna 2007
avatar uživatele
40 %

Tento film je nechutný, ale dokáže vtáhnout do děje. Některé scény jsou opravdu moc přehnané, spousta krve, způsoby mučení atd.

21. ledna 2007
avatar uživatele
0 %

hanba jak hrom!!!

toto sa nazýva filmom? najväčší prepadák aký som kedy videl! už to že som zo Slovenska, tak majú všetci na nás pekný názor!!! a u mna si to posral najmä Quentin Tarantino, že sa na tomto filme podielal, ako takú blbost mohli dať do kín??? (((možno si týmto názorom niektorých rozhnevám, ale tý múdrejší pochopia, čo myslím))) a toto že má byť najkrvavejší horor haaaaaa!!! všetko to bolo robené "nasilu" nie je to ako ostatné krváky...velmi som sa sklamal!!! a to že američania od strachu odchádzali z kín je blbosť, odchádzali preto lebo ich to nebavilo!!!!!!!!!! TOTAL: 0%

20. ledna 2007
avatar uživatele
TJ
...
30 %

Nejsem milovníkem hororů a Hostel jsem chtěla vidět jedině kvůli jeho mediálnímu ohlasu. Prý dost nechutné, to ano, ale jen snad od poloviny filmu. V první půlce se skoro nic neděje, vypadá to jako laciné porno, anebo nějaký absolventský filmík. Námět je to dobrý a dost děsivý ve své podstatě, ale film je dost natahaný a prostě nezvládnutý. K tomu všemu ještě české exteriéry a Michal David v kontextu vyznívají naprosto směšně. Jediné plus je tak poslední část snímku, kde hrdinovi začínáte opravdu fandit (a také tomu, aby už ten film konečně skončil).

20. ledna 2007
avatar uživatele
70 %

Hostel

Nejkrvavejsi film co sem videl..... nemohl jsem potom ani jist kdyz si vzpomenu jak te vietnamce ustrhl to oko fuj :-)

19. ledna 2007
avatar uživatele
30 %

Pitchovina...

Když všude okolo lidi říkali, jak je tohle dobrej horor, sehnal jsem si ho taky. Jenže to jsem neměl dělat. Opět jedna z dalších hovadin, přehnaně moc krvavá a prostě o ničem. Totální blbost a ani bych to nenazval hororem, jako spíš pohádkou pro dospělý.. já se ani jednou nelekl a ani jednou jsem se nebál... a to by se u hororů nemělo stávat..

17. ledna 2007
avatar uživatele
50 %

Docela hustej horor. Je fakt hnusnej. Někdy se mě zněho udělo fatk zle. Nechtěla bych to nikdy zažit. to vám řeknu..

15. ledna 2007
avatar uživatele
70 %

Ušlo to

Mno film docela dobrej některý scény sou fakt brutální a prej Hostel 2 bude ještě brutálnější. Ale vemte si že by se měl udělat novej žánr pro tyto druhy filmů, vemte si že pravej horor je ten u kterýho by ste se měli bát, k smrti bát a u takových to filmů se bojíte asi těžko, dnešní doba už nedokáže natočit klasický horory u kterejch se člověk fakt bojí. A řekl bych že ten film od tolika lidí co tady dostává 0% bych neřek určitě každej film si zaslouží aspoň 10%

2. ledna 2007
avatar uživatele
80 %

Tak mě osobně se film i docela líbil. Sice to neni vůbec horor ale jinak mě to docela chytlo. Sice tam neni skoro žádnej děj ale i tak to je jeden z filmů na který stojí za to se kouknout.

1. ledna 2007
avatar uživatele
30 %

Tragédie

Tenhle film jsem poprvý viděl s přítelkyní. Už před tim, než jsem ho viděl, jsem tušil, že pude o něco nehezkýho (když jsem se postupně dozvídal, že lidi v kinech po prvních 10 minutách utíkají, nebo že v sále zvracejí) a tak sem se snažil si obrnit žaludek. Jako seriózní film bych to moc nepovažoval. Spíše se mi to zdálo jako snímek založený na nechutnostech, kterých je tam opravdu mnoho. Kdyby tam ty nechustnosti nebyly, tak by to byl normální film, ale právě že by vůbec ničim nezaujmul. Takže v podstatě nic. Těch 30% je za snahu tvůrců. Snad se příště polepší

1. ledna 2007
avatar uživatele
0 %

tenle horor(jesli se to da tak nazvat)je ten nejhorsi film kterej sem kdy videl.jediny co se mi na tom filmu aspon trochu libilo byly ty maly kluci ty fakt nemeli chybu

20. prosince 2006
avatar uživatele
konz
...
50 %

hmm...

Tak jestli tohle byl horor, tak nevim. Jako že scény kdy stříha japonce oko jsou dost brutální, ale neřekl bych že nějak "hororové". Ani scény nejsou tak napínavé jak to u dobrých hororu bývá. Ale jinak nebyl to úplně špatnej film. 40%+ 10% že se to natáčelo u nás.

18. prosince 2006
avatar uživatele
20 %

Horor?

Plný očekávání jsem sledoval kamaráda z okna, jak jde ke mě že si pustíme (kde ho asi před premiérou vzal? ;) ). Hmm...
po 10-ti minutách - tak co bude?
po 30-ti minutách - to jako budou š*kat celej film?
po 60-ti minutách - bože to je ale BLBOST
po konci - vyhoď to z okna, to je naprostá úchylárna!

Kdo dá tomu filmu nad 50% asi podlě mě není psychicky v pořádku

14. prosince 2006
avatar uživatele
0 %

Hostel není horor

Hostel se mi do ruky dostal, jako super horor, ale když jsem se na to dívala prvních 45 minut, vůbec mě to nebavilo. Nuda. A pak.... taková brutalita, křik a nářek.... Hostel nepovažuji za horor, člověk si zakrývá oči ne strachem, ale aby se na tu nechutnou brutalitu nemusel dívat... Horory mám ráda, ale tohle je urážkou hororů!

10. prosince 2006
avatar uživatele
Ivca
...
30 %

No nevím nevím

Tak přešně tohle je ten film který stačí vidět jednou. Dějově no možná ano ale půl filmu se souloží a pak se teprve něco začne dít. Je tam dost nechutných scén ikdyž je to jen "kečup" ale přesto scéna o okem už nikdy více... takže můj jasný názor na tento film je jednou a dost (příště tak za 10 let...)

6. prosince 2006
avatar uživatele
0 %

Somarina

Keby sa tu dalo nadávať tak to zhrniem v niekoľkých slovách. Podľa mňa je to jeden veľký hnus. Veľa ľudí to tu nazýva horor aj keď neviem prečo, lebo aj keď moc horory nepozerám lebo sa bojím, pri tomto som sa vôbec nebál. Skôr to bola iba brutálna nechutnosť. Chcel som si to pozrieť kvôli tomu, že na tom spolupracoval Quentin Tarantino, ale to čo som videl ma úplne zobralo. Nie som veľký vlastenec ale čo je veľa to je veľa. Ak ste videli Eurotrip tam bola Bratislava tiež podobne vykreslená ale tam sa to dalo lebo to bola komédia. Ale toto? Vážne sorry ale toto sa dá zhliadnuť raz za celý život

6. prosince 2006

Zvuk motorovky po ránu...

...vůně zaschlé krve, benzinu, zvratků apod. Toho je Hostel naplněn až po okraj, aspoň to říkal člověk co mi film doporučil. Čekal jsem na to dlouho a snad se tam i něco podobného mihlo, alo to už nevim, spal jsem protože originálnější sedativa neznám, snad jen proto si to nechám ve zbírce.

5. prosince 2006
avatar uživatele
100 %

hodněkrát jsem tady četla,že v Hostelu tečou litry krve.mně se to tak nezdá.a je to určitě lepší,než kdyby tam bylo moře umělé krve.na tom filmu se mi zdá děsivé to,že tam vlastně není téměř nic vidět(ty brutální scény se odehrávají skoro ve tmě) a tak je na nás,co si představíme,že se tam odehrává.k tomu ještě např. zvuk vrtačky nebo řev umírajících-to je brutální!navíc,ten film neměl být strašidelný,ale měl vyvolat pocit hnusu a zvedlého žaludku.a to se povedlo.takže o děj tady vůbec nešlo,ten tady nebyl ani důležitý.jsem nejspíš jedna z mála,kterým se Hostel líbil.mně se zdá prostě originální!

2. prosince 2006
avatar uživatele
0 %

Jen hnus

Tohle je vážně film, kde jen teče krev, řvou lidi a děj rovná se nule.Pro silnější typy je to k zasmátí,pro slabší k pozvracení.Je to paskvil a obešel bych se v klidu bez něj.

1. prosince 2006
avatar uživatele
20 %

Nic moc...

Čekala jsme teda rozhodně víc... nůbec niším mě nezaujal a byl poněkud celkově nudný... To je jenom můj osobní názor...:-)

29. listopadu 2006
avatar uživatele
10 %

hruza

od toho filmu sem čekala víc.vubec se mi nelibil.v polovine filmu sem to musela vypnout.bylo to hrozne.

27. listopadu 2006
avatar uživatele
30 %

zklamání!!!

co to mělo bejt? každej čekal kdo ví co a ono tohle? jednoznačně sem zklamaná. tenhle film se mi vůbec nelíbil a podruhé se na něj stoprocentně nepodívám!!!

20. listopadu 2006
avatar uživatele
20 %

Parodie?

Od Hostelu sem si(a nejenom já) sliboval zlatý prase. Tolik chyb, zobrazení SK a víceméně i ČR. Být Amíkem, tak to sežeru i s navijákem, už ten pocit necivilizované země, kde nevíš po čem chodíš, cikánské gangy batolat :-D Zvláštní, asi Hostel neměl mít premiéru v ČR a SK, aspoň by si zachoval tu poctu: Americký Trhák.....Český Propadák

28. října 2006

Eli Roth uvádí:

Nejhorší film tohoto roku. Stupiditní kravina, stupidních rozměrů, kde první část filmu (ve skutečnosti třičtvrtě hodiny) je hlavně o tom jak se parta nadržeců snaží sklátit každou holku co potkají a slíbený a očekávaný masakr, jen v několika scénách, vyvrtané oko, vyhřezlé vnitřnosti, přešmiknuté šlachy, to přece nemůže jen tak někoho uspokojit.
A atmosféra?? V kině to možná fungovalo ale na staré obyčejné televizi to nestálo ani za prd.

27. října 2006

největší...

...zklamání, které jsem kdy zažil. Když jsem se dočetl, že na filmu pracuje Tarrantino, pak když jsem viděl trailer ( ve kterém ukázali ty nejlepší, a asi ty jediné koukatelné scény ), říkal jsem si, že to bude prostě trhák. Pak jsem se k tomu konečně dostal a co? No, teenagerovské problémy, sex, znovu problémy a krev. Bohužel, jediné, co bylo ve filmu zajímavé byly drsné mučící scény. Těch ale nebylo zrovna moc. Holky to byly sice pěkný, zde ale šlo o herecké výkony, takže z tohohle hlediska taky fiasko. Takže nevím, těch deset procent by stále bylo hodně vysoké hodnocení, ale za těch pár scén a za ty holky ( vzhled ) je teda dám.

24. října 2006
avatar uživatele
100 %

nic moc

Bol som z tohto filmu sklamany.lebo vsade bolo vela chyb a bolo vydno ze to nenatacaju na slovensku.iba robia zo slovenska hnusnu krajnu.celkovo to bol film o nicom :-)

22. října 2006
avatar uživatele
30 %

Zklamání

Na Hostel jsem se těšil, o to větší bylo zklamání. Jedná se o uniformní béčkový horror-nehorror bez sebemenší invence. V dnešní době nešokuje ani scéna s vyhřezlým okem. Navíc obrázek Slovenska s dětskými gangy, životní úrovní na pokraji chudoby, taxíkem žigulem - tomu může věřit akorát americký divák...

14. října 2006
avatar uživatele
50 %

Nic moc

Jako nejkrvavější film roku možná, ale jako nejděsivější určitě ne. Sice spousta krve, řevu, atd. Takové filmy mě neděsí. To radší nějaké napínavé trillery, které jsou 10 krát strašnější. Ale ty baby byly dost šikovný. No dám 50%, snad bude dvojka lepší.

12. října 2006
avatar uživatele
lsk
...
30 %

Tak neviem, mám rád horory a nevadia mi ani krváky, ale toto... Začiatok sa naťahoval a točil okolo sexu a ked sa to konečne nejak rozbehlo tak to bolo založené na nechutnom, úchylnom mučení, takže myslím, že 30% je až až.

10. října 2006
avatar uživatele
50 %

Nevím, co si o tomhle filmu myslet. Mám ráda horory a napínavé kousky, ale tohle se mi zdálo docela brutální a místy až nechutné. Někomu se to může líbit, mě to ale jednou vidět stačilo.

29. září 2006
avatar uživatele
50 %

Priemer...

No áno, film bol dosť brutálny aj krvavý, no na dobrý film má ďaleko. Je to taký sezónny film, ktorý narobil rozruch len pre to, že očiernil Slovensko, krajinu, ktorú režisér ani nikdy nenavštívil-aj za to mu strhávam body:-) Efekty boli v pohode, aj ta atmosféra, ale trošku moc prehnaná. No čo už... Len 50%.

23. září 2006
avatar uživatele
20 %

znám lepší horory...

No u tohohle filmu jsem se děsně bála, teda spíš sem si zakrývala oči kvůli těm mrtě morbidním scénám, ale jinak mi to přišlo celkem jako kravina...Sice jsem to prožívala, ale to jen proto, že jsem chtěla aby přežil hlavní hrdina...Myslim, že už to víckrát vidět nemusím.

14. září 2006
avatar uživatele
100 %

Fuj

Včera jsem viděl tenhle film a nevím jak Vám, ale mě bylo z druhé části filmu docela zle. Bylo to fakt nechutný a některé záběry jsem ani neviděl, musel jsem si zakrýt oči. Humus. Jinak nechápu jak jste u toho mohl někdo večeřet a psát že to je nuda. Námět je dobrý, ale fakt nechutný. PS: Chudáci bratia z Bratislavy :-))

6. září 2006
avatar uživatele
50 %

Mnmo nevím

Teda tak já nevím co na to říct. Hrozně jsem se na to těšila a ono nic. Kdo se u toho bál , tak je borec! Já nevím proč, ale měla jsem tendenci se furt smát. Takže jsem celej film prosmála. I když je fakt, že jednou jsem se lekla, a to ke konci, jak dává ten chlap tu ruku na záchodě dolů a ten kluk mu ji veme a uřízne mu ty prsty.

28. srpna 2006
avatar uživatele
80 %

Hostel

Ale jo, mě se to líbilo, nechutných scén tam bylo vskutku dost, líbila se mi taková ta "depresivní atmosféra", taky se mi líbil (podle mě) vskutku povedený konec,film propagoval ČR a SK jako "díru plné hniloby" tak by mě zajímalo, jaký názor na nás budou mít cizinci...xD

25. srpna 2006
avatar uživatele
40 %

nic moc

na to jak byl tenhle film šíleně propagován a medializován to nestálo za nic. Čekala jsem od Tarantina lepší podívanou. Navíc jak propagovali slovensko?? tak jestli si myslí, že jsme tady takhle 100 let za opicema, tak to je hrozný

22. srpna 2006
avatar uživatele
50 %

Normálka

Tenhle film mě opravdu moc nezaujal.Některé scény sice byly nechutné, ale dalo se to přežít a dokonce a ni ze sálu nikdo neodcházel.Jednoznačně bych řekla,že je to takový spíše průměr.Hodnotím tento film snad jen kvůli hlavní postavě, kterou hrál Jay Hernandez.Takže doporučuji se na něj podívat a pokud je někdo zvás slabší povahy a nemá rád krev tak ať se raději nedívá.

13. srpna 2006
avatar uživatele
0 %

Čekala jsem všechno možné, jen ne tohle...film je jedním slovem brak! Nápad je zajímavej...lidi (cizinci) jako zábava pro milionáře, ale realizace nestojí absolutně za nic! Vůbec si nemůžu vzpomenout ani na jeden moment z filmu, který by se mi líbil...možná ty český písničky.

6. srpna 2006
avatar uživatele
30 %

Na film jsem se těšila, jelikož podle reklamy to měl být nejlepší horor za posledních pár let, ale popravdě mě dooost zklamal. Horory mám moc ráda, ale tenhle si znovu nepustím. A taky chápu Slováky, že se jim nelíbílo, jak je jejich(nejen)hlavní město prezentováno. Jasně, je to jen film, ale přece jen to vyvolá pochybnosti...

15. července 2006
avatar uživatele
0 %

Propadák

Ze začátku je to pěkná nuda bez hororový atmosféry a ani když se to začne rozjíždět tak neni žádnej důvod dát tomu filmu jedinej bod- TRAPNÝ PROPADÁK

10. července 2006
avatar uživatele
30 %

no....

Zkrátím to, prostě první půlka nuda (žádnej děj) a druhá hnusnej masakr...Na to jak říkali všude, jak je to výbornej film, tak dost zklamal...

5. července 2006
avatar uživatele
40 %

Nechutné

Na takový film bych do kina nikdy dobrovolně nešla, ale když už jsem měla tu možnost se podívat, tak jsem se dívala, protože to naštěstí není dlouhé a říkala jsem si, že to nějak přetrpím. Tenhle film vůbec není pro slabé povahy či puritány. Dělí se na takové dvě půlky - v té první nám ukážou až přehnaně moc sexu, v té druhé se závodí o to, ukázat co nejvíce hnusnou, nechutnou scénku. Nechápu, jak se takové scény můžou někomu líbit. Někdo říká, že je to nový typ hororu, možná, ale stále mě to nepřesvědčilo a horor nepatří k mým oblíbeným žánrům, spíš naopak po tomhle filmu. Chudák Tarantino, on je jen producent a všichni mu kladou za vinu tento špatný film, ale on s ním nemá prakticky nic společného! Aby toho nebylo málo, pustili otřesnou hudbu Michala Davida a dali tam české herce, což mi taky vadilo. Jediné, co tomu filmu můžu dát jako plus je dobrá atmosféra. Ta dělá dost, šedými a ponurými místy a scénami vás uvádí do deprese, což byl záměr... No co dodat, tenhle film se mi nelíbil a teď aby se ještě člověk bál jet do Bratislavy:-D... Takže ne, atmosféra film o ničem opravdu nezachrání.

2. července 2006
avatar uživatele
0 %

Děs

Tak tenhle film byl naprosto o ničem. Ze začátku to spíš vypadalo, že je to porno film, ale přišla i hororová část, která byla opravdu příšerná a nechutná. Navíc mě úplně dostalo, jak v něm vylíčili Slovenskou republiku!

26. června 2006
avatar uživatele
30 %

Tak tohle bych hodnotila jako druhej nejhorší film hned po Vesnici.To bylo řečí že film je ten nejlepší ale on je pravej opak.Fakt děs!!!


20. června 2006
avatar uživatele
0 %

Tak tady se budu opět opakovat. Tenhle film u mě dopadl stejně jako česká ?zombiekomedie? Chooking hazard. Nejděsivější horor posledních 10 let? Nepřeslechla jsem se náhodou? Tak taková otázka mi bleskla hlavou když jsem se dívala na tolik strašidelný Hostel. Jediné čeho jsem se ve filmu bála ovšem bylo abych neskončila stejně jako ty rádoby lehký holky, kterých je prý plné Slovensko a nebo abych jednou neměla zlodějský děcka s vražednými sklony co se jen tak poflakujou po ulicích. Ale všechna čest, scénáristi to zachránili jednou scénou, ovšem směšnou, když kluk odstřihává holce oční nerv. Tak alespoň že má teď Slovensko zaručenou reklamu kam nejezdit. Totální hovadina numero uno.

8. června 2006
avatar uživatele
30 %

Hostel ma nijako nezaujal. Nie preto, že som zo Slovenska, ale skôr preto, ža ako od hororu som od toho očakávala trochu viac. Jedna scéna, ktorá je trochu surovejšia a nič viac. Bola som z neho dosť sklamaná, a aj keď to je horor, skôr som sa na ňom zasmiala.

7. června 2006

Hostel

Tak k tomuhle filmu se dá dost trefně použít pořekadlo "mnoho povyku pro nic". Mě, stejně jako určitě mnoho dalších lidí, nalákalo jméno Tarantina spojované s tímto snímkem (co na tom, že jsem později zjistila, že se podílel jen svými financemi, nikoliv talentem, po kterém, ruku na srdce, není v tomhle filmu ani památky). Mno ale moje chyba, že. Hostel mě překvapil už svým začátkem-já čekala nějakou tu pořádnou "sadu" hned od začátku(vždyť to měl mít na svědomí Tarantino, tak proč taky ne) a ono ejhle, začalo to jako jakási podivná pochmurná road movie či nějaká teenagerovská komedie. Když začalo konečně přituhovat, přišlo mi, jakoby kamera nezvládala zabírat takové zvěrstva, takže nejčastějším záběrem bylo houpající se světlo doprovázené zvukem motorové pily, řevem a žbluňkáním a mlaskáním dostatečně nechutným, abych kameramanovi jeho slabší žaludek odpustila. Pak se ale asi bohužel vzchopil a já se mohla kochat pohledem na odstříhávání oční bulvy. Fuj. Závěrečné ufiknutí prstu bylo taky velmi "příjemnou" záležitostí a po něm již díkybohu přišlo očekávané THE END. Myslím si ale, že nápad tohoto snímku je skvělý(nemyslím samozřejmě v realitě, nedej bože, samozřejmě jako námět pro film) ale to zpracování? Děs a hrůza, ale né taková, jakou měli nejspíš tvůrci v plánu...

29. května 2006
avatar uživatele
90 %

Hostel

Já patřim asi k té menšině které se Hostel líbil.Akorát tam ukazujou SR jako největší díru světa ve který se krade a žije se tam ještě 100 let za opicema, ale jinak film je dobrý!

18. května 2006
avatar uživatele
0 %

Propadák

Nejprve jsem slyšela jaký to je skvělý horor, potom od kámošky, že je to škoda času. Tak jsem se podívala sama a udělala jsem si vlastní názor. A to takový, že větší blbost snad ani natočit nejde. Má to být strašně krvavý horor, ale je to prostě ukolébavka. Málem jsem u toho usla. Doufám, že se Tarantino nebude už o nic takového pokoušet. Byla by to zbytečná ztráta peněz. Kdyby tam nebyla pořád tma, a šlo by alespoň něco vidět, tak tomu dám o nějaký to procento víc, ale jelikož tam je furt tma, tak s tím bohužel nic nenadělám.

16. května 2006

Další pokus o dobrý horror

O tomhle horroru jsem slyšel a četl jen samou chválu. Dokonce to má být i horror desetiletí. Těšil jsem se, že se zase jednou budu bát. Po celý film jsem se ani jednou nevylekal a málem jsem i usnul. Před usnutím mě zachránily ladné křivky dívek. Po nějaké době jsem si myslel, že se dívám na nějaký erotický film pro mladé. Zdálo se mi, že ve filmu je více nahých těl než rozsekaných. Nic proti tomu, ale do poloviny filmu nebylo nic jiného vidět. Po polovině filmu se už konečně začalo něco dít. Po pravdě při první brutální scéně s vrtačkou jsem se stihl příjemě na večeřet. Do konce filmu jsem jenom žasl čeho jsou schopni naši sousedé na Slovensku a jak krásně umí všichni hovořit Anglicky.Prostě další zoufalý pokus o horror!

13. května 2006
avatar uživatele
80 %

začátek filmu vypadal jak nějaká komedie nebo parodie pro mladé,ale pak už to začalo být drsnější.horor to fakt asi nebyl,protože ani jedna scéna tam nebyla strašidelná,v tomhle ohledu teda znám lepší.jinak se mi ten film zdál tak trochu nechutnej,například ,když tomu jednomu američanovi ten rádoby chirurg nařízl paty.sice jsem od tohoto filmu očekávala víc,ale budiž...

13. května 2006
avatar uživatele
30 %

Otrasss!!!!!!!!

Tak toto je jeden primitívny "horror"!!!
Absolútne nepremyslené,tona chýb a nepresností...
Podľa mňa jeden obrovský prepadák....
No a toho Tarantina a Rotha by trebalo zažalovať...!

9. května 2006
avatar uživatele
dris
...
0 %

MARAS

Jako sem nevěděl jesli film je trapný pokus udělat si pr*el ze Slovenska nebo to myslí vážně!!No a jako brutální horor :-D 2 scený dobrý jinak BRAK!!!!Panebože co to bylo, vlivní mafianí co jezdily ve starých volvech, nebo Bratislava velká asi jako ty největší prdelkovice široko daleko a policejní stanice bez počítače a nakonec taxík lada!:-D OMG To nemůžou myslet vážně! TENHLE FILM JE KÝČ!Ale totální nepouštějte si to!

9. května 2006
avatar uživatele
20 %

trapárna

Mě tenhle film hoodně zklamal! Bylo to sice místama dost drastický, ale jinak tam byla mizerná pointa a hrozně mě dostalo to, v jakém světle vymalovali naše slovenský sousedy :-)

27. dubna 2006
avatar uživatele
50 %

Hostel

Chtěla jsem jít na tenhle film, i když nemám ráda horory. Začátek filmu mě prišel jak snaha o film pro puberťáky. Akce mě přišla dost krátká na to, jak to všude prezentovali, a konec se pro mě vysloveně vlekl. Takže docela zklamaní, i když u Michala Davida jsem se docela zasmála.

11. dubna 2006
avatar uživatele
90 %

Pěkný

Mě osobně se tento film velice líbil, začátek jako z Prciček, nebo Eurotripu a pak to začalo, všude plno krve řev atd. tak to má být.

9. dubna 2006
avatar uživatele
20 %

ODPAD!!!

No tak amíci sou fakt tupej národ!!! Jestli u nich má úspěch tenhle film, tak opravdu nevim, co si o nich mám myslet... Začátek je zcela (až na výjimky) okopírovanej z filmu Eurotrip, další nudnou pasáž je skoro zcela zbytečné jmenovat a pak přijde na řadu řezání a mučení, ale ovšem k mému překvapení není vůbec nic vidět!!! To je teda horor jak se patří. Podle reklamy sem se těšil na další psycho ve smyslu Saw, ale realita je taková, že mi nevstal ani jedinej vlas na hlavě. ODPAD!!!

1. dubna 2006
avatar uživatele
30 %

až na ten konec kterej možná za něco stál to bylo uplně oničem... a ta scéna stím okem ta byla až moc přehnaně hnusná jinak tam prakticky nebylo nic... a aby tam mařka lítala bez uřízlího oka to se mě taky zdá jako naprostá demence... jediný co se jim povedlo bylo to humusný prostředí a pak si každej amík myslí že je to tu asi běžný...

24. března 2006
avatar uživatele
0 %

Škoda času

Faktická trapárna...samozřejmě se to někomu mohlo líbit, ale co se týče mýho názoru, je to fakt ostuda!!! Pro Quentina Tarantina!! když sem na začátku viděla jeho jméno, sem si říkala, to bude dost brutální!!Brutal to byl, ale Brutal Total Absurd Comedy!! Blbost..jen můj názor...

23. března 2006
avatar uživatele
10 %

Američani co blázníte!!!

Tento film jenom poukazuje na to co Američani ještě můžou vymyslet. Tento film je nesmysl!! Skoro cely film jenom sex a chlast a ke konci krev a maso. No prostě hovadina.

23. března 2006
avatar uživatele
50 %

no?!

čo mám asi povedať na tento film?!asi len to, že som si myslel, že to bude dačo iné..ale sklamalo mato.nebudem sa viacej vyjadrovať...
Hodnotím na 50%

23. března 2006
avatar uživatele
10 %

To je asi nějaký nový hit v Americe,dělat ze Slovenska pr... světa, kde se zastavil čas.Někdo mi říkal, že lidé odcházejí z kina, kvůli těm nechutným krvavým scénám. Já bych z kina neodešla, protože tento film nestál ani za to abych do toho kina šla...

22. března 2006

NIC MOC

Musím se přiznat,že od tohoto filmu jsem čekal daleko víc... děj chabý a zápletka ještě horší, brutality možná až přespříliš, slabším povahám rozhodně nedoporučuju.

19. března 2006
avatar uživatele
10 %

o ničem..

Před tím než jsem Hostel viděl, slyšel jsem o něm hodně, jak je to drsný, že je to jen pro silné žaludky, až mě bylo trapné na to jít s holkou do kina.. po shlédnutí u mě tento snímek klesl mezi totální braky. V první půli nevýrazný příběh natočený ve stylu snímků pro americké adolescenty, a v té druhé půli úchylný fantasy fetiš. Přiznám se, že mě tam párkrát pobavilo to, jakou udělali amíci "výbornou" reklamu naším východným bratiam. Nejlepší vůz Volha, gangy cikánčat, no proč ne, příště to může být Praha.. Film je úplně mimo mísu..

15. března 2006
avatar uživatele
0 %

Hrůůůza Hrůz

Připomíná mi to Texas a motorovku, protože je to slaboducha "zábava" pouze pro lidi s nějakou úchylkou a radobydrsné teenagery......
Nedoporučuju!Mě nějaka urvaná noha nebo ruka nerozhodí, ale pokud to má nějaký smysl.Ale tenhle film je příběhově tak mocně o ničem,že je to až hrůza...

15. března 2006
avatar uživatele
50 %

Mučení

Kdo má rád krváky tak ať se na tento film podívá, ale jinak dějově nic moc.Natočený snímek je hodně podobný filmu Texaský masakr motorovou pilou.Nic moc...

13. března 2006

Příšerný

Fakt jsem se moc těšila, všechno nasvědčovalo tomu že tento film je opravdu dobrý.....Omyl byl pravdou...nic horšího jsem snad neviděla....to se snad nedá zařadit do kategorie hororů....nejde o to se bát ala pozvracet...první půlka filmu byla jako prcičky, až na to že prcičky byli alespoň vtipné...a druhá půlka...hnus...co víc dodat? Děs zběs......Takový film už prosím nikdy

11. března 2006
avatar uživatele
0 %

Otras!

Ja len tolko ze som nevedela ze na slovensku su take sexuchtive zeny.... a ked sa chcete niekoho zbavit kupte balik zuvaciek a vyhladajte nejake deti na ulici ..... videla som aj eurotrip ale na tom som sa aspon zasmiala tu mi uz usmev zamrzol.

11. března 2006
avatar uživatele
10 %

hrooozne!!!

kazdy si chce tento film pozriet uz len kvoli tomu, ako casto sa o nom hovori v radiach a pod...tak som si ho pozrela aj ja a moj nazor?...jednoducho priserne..taketo filmy sa ani neoplatia natacat...vsak dej je minimalny, koniec filmu dokaze kazdy vycitat...som hrdy, ze som american, pomstim zlo a vraciam sa spat, domov do milovanej ameriky...pohlad na SR je uplne otrasny a tie nechutne sceny, na ktore sa nedalo pozerat...(hmm..uz len kvoli tomu,ze ani ich nebolo poriadne vidiet v tej tme..)..jednoducho povedane, ten reziser je uplne PSYCHO!!!!!

10. března 2006
avatar uživatele
100 %

béčkový a áčkový horor je rozdíl

Chtěla bych upozornit recenzenta, že film Hostel spadá do kategorie béčkových hororů, které Eli Roth točí (chce točit). Proto absolutně nechápu, jak můžete Hostel srovnávat s kultovním filmem Shining od Kubricka, kdyz je to úplne jiná kategorie hororu. To pletete hrušky s jabkama. A když to nechápete, tak přece nemůžete psát recenze k filmům, to je amatérismus.

7. března 2006
avatar uživatele
0 %

Brutus-kentus

To už vážne nemôžu točit niečo normálneho? To už vážne nemaji kam vrážať peniaze a musia točit také somariny? Ale koľko ľudí, toľko chutí.................hm

7. března 2006

Ubohé

Kdybych já osobně měl tak mediálně profláklé jméno jako Tarantino, projektu s názvem Hostel bych se vyhl velikým obloukem. Začátek mi připomínal nějakou hodně trapnou teen-komedii. Po přesunu do rozpadlého Slovensko-česka jsem stále neměl názor na jediného ze tří hlavních aktérů!! Poté se začlo umírat a velmi rychle. Žádný strach, jen pár drobet nechutných scén. To je u hororu myslím hodně závažný nedostatek. 10% dávám za úryvek z Pulp Fiction a 10% za to, že to nebylo delší (a taky za tu brunetu O:)

5. března 2006
avatar uživatele
40 %

Ale No Tak!

Tak než začnu hodnotit HOSTEl tak bych rád pro hlavně Slováky ujasnil pár skutečností. Režisér si celou dobu uvědomoval, že Američani opravdu neví, jak Slovensko vypadá, což se mu hodilo a mohl jim nakukat to, co potřeboval pro film. A JE TO JEN FILM. Za druhé všichni tady mluvíte jak jsou Američani debilové že na to chodí, jenže Hostel byl trhák pouze jeden týden, kdy byl opravdu na prvním místě. hned následující týden spadl na pětku, poté na osmičku a pak úplně zmizel. To znamená že počáteční úspěch byl akorát ze zvědavosti, čemuž nasvědčuje i hodnocení amerických diváků - to jest 61% což je podobné jako u nás. A i když se vám některým zdál Hostel jako blbost - byli jste na tom a já se vsadím, že jak na Slovensku tak i v Česku se Hostel dostane do první pětky - takže jsme stejní jako Američani.
Jinak je Hostel ze začátku nudný a spíš než atmosféry využívá brutalitu a potoky krve a takové horory moc nemusím

5. března 2006
avatar uživatele
100 %

Mňami mňam!

Přes celkem nic se nedějící začátek (jak už to tak u hororů bývá) se od půlky filmu neodtrhnete. Celou dobu jsem skoro nedejchal a pořád se chystal, až budu muset zavřít oči. Ty co tvrdí, že to nemá děj, ani konec, kecaj. Lecco překvapí a některý scény pobaví (myslím tím, že se budete usmívat, ale to jenom, protože jsme Češi). Prostě pro milovníky žánru povinnost!!

4. března 2006

Prostě Tarantino!

Když se někdo chce kouknout na film se kterým přišel Tarantino do styku, musí počítat s tím, že uvidí něco netradičního. Tím, že se půl filmu nic neděje a člověk si říká, co to vlastně má být o to horší jsou pak ty scény potom. Když došlo na scény těsně před prvním masakrem, tak sem si uvědomil, proč se tak dlouho nic nedělo. Tarantino využívá detailů, které se občasně opakují a tím v tomto případě vytvořil další podkreslení atmosféry. Tím, že veškeré scény z toho masakru nebyly vidět přímo a člověk si je musel defacto domýšlet, což nebyl (bohužel :-) ) takový problém, plus reakce lidí, kteří se toho účastnili, dokázali udělat z klasického hororu psychologický horor a pravidelnost, rutina a zvrhlost toho spolku vytvořili perfektní atmosféru. Taky mě trochu zarazilo nádraží v Poříčanech a německé nádraží na Hlaváku v Praze :-) ale o to víc mě to zaujalo... Pravděpodobně dlouhou dobu nepojedu přes Poříčany na chatu :-)) Uwaga: neni to pro slabé nátury ;-)

3. března 2006

totální propadák..

Nejen že film je točený v českém krumlově místo Bratislavy....kdo zná Krumlov ví že tam jezdí auta kdy to není fyzicky možné herci chodí tak že by to ani nešlo vzhledem ke struktuře města..ale budiž hodilo se to do filmu ale co je nějakýmu Tarantinovy do toho že většina lidí krumlov zná a ví že z toho udělal frašku...co se týče hororu...tomu někdo říká největší krvák všech dob?to snad ne? většina filmu je o ničem, pokud se něco děje tak ve tmě a není vidět nic jen silulety a ty dvě scény kde je něco vidět mají udělat z filmu trhák??? No víc sem se bál u sněhurky a sedmi trpaslíků....podle mně totální blbost neoplatí se vůbec dávat peníze ta vstupné nebo dokonce za DVD

3. března 2006
avatar uživatele

...
100 %

80.léta

Rád bych upozornil všechny ctěné Slováky, že tento film se má odehrávat v 80.létech a podle toho to taky musí vypadat (ČB televize, žigulíci....) Zároveň bych chtěl říct, aby laskavě nekritizovali čemy nerozumí a co vytvořili Češi a Američani to pouze vymysleli a produkovali. Všechno mezi tím je česká práce.

2. března 2006
avatar uživatele
0 %

hostel je sracka

videla jsem hostel a tarantino u me klesl az na dno, nechapu jak muze podporovat takovej brak bez deje.neni to ani horor, prvni pul hodina je takova nuda, ze nechapu jak to muze nekdo vydrzet...
shit

28. února 2006
avatar uživatele
0 %

totalna kravina

To bol uplna kravina, blby dej, Slovensko tam opisaly ako zaostalych debilou bez kultury ktory pozeraju čierno-biele televyzory. A ešte režiser to odvovodnil že niekto si to zliznuť musel a na Slovensku ešte ani nebol. Mohly tam dat aj Američamou ved oni su taky d.....y že by to ani nezistyly že to je o nich. Eli Roth a Quentin Tarantino su ubohy k....y.

28. února 2006
avatar uživatele
80 %

...

s tvrzením, že tohle je nejlepší horor desetiletí naprosto souhlasim... .a skoro možná i komedie desetiletí... :) jako takovej mix vtipu ( i když autory asi nezamejšlenýho) a brutality jsem ještě neviděl :) .první polovina mě tak rozesmála až jsem z toho začal brečet.. .bratislavský nádraží v PORICANECH, k tomu krumlovskej zámek, z prahy berlin, pak ten dětskej gang -to byla taky síla :) vlak, kterym jezdim domu ze školy, světlana - no prostě švanda (nemluvě o česko-slovenský diskotéce:) ) ..no a pak přišla na řadu ta saďárna.. .to mě smích poněkud přešel, ale i když jsem si chtěl zakrejt oči, tu ruku jsem nějak nemoh zvednout :) .celkově vzato musim říct, že režisér pracuje s atmosférou fakt bravurně a výborná scénická hudba ji skvěle podbarvuje.. jděte na to, užijte si to a "zkuste se nepozvracet" :) ..p.s.: jak tady tak čtu ty dotčený názory o tom jak zobrazili "československo".. ježiš lidi, je to jenom film..a že někomu vadí že si amerikáni dovolili ukázat naše země jako špinavý a bůh ví co ještě, tak ať s koukne na nějaký český filmy - ku příkladu slámovy divoký včely to je jeden velkej buranov..

28. února 2006
avatar uživatele
90 %

Je to celkem dobrý

Nevím jak tady někdo může napsat, že to nemá děj to by neměl děj ani Tex. mas. mot. pilou!!! Bylo to docela uvěřitelný akorát asi né na slovensku, ale proč by se to nemohlo stát. A horor není jen o krvi, ale i o celkovém ději. Mě se to líbilo bylo to právě tak dobrý jak jsem si myslel. Není to nej. film posledních 10let, ale má k němu hodně blízko.

26. února 2006
avatar uživatele
100 %

...

Mno, za zmínku určitě stojí, že se Quentin Tarantino zase blejsknul v tom pravým světle!!Fakticky že jo!! :)
Mno, ale jinak mi přijde na tom filmu super, že jsou tam obsazený i český herci, a že si čr "nepůjčily" jenom na natáčení..celej film je super, akorát jsem byla dost znechucená..ale rozhodně né zklamaná..je to jenom pro velký nátury, a to já popravdě řečeno nejsem..ale potomhle už se nebojim téměř na nic, ale zároveň všeho.. :) mno, stojí to za to,ale nic pro slabší povahy..takže než na to půjdete, tak si přinejmenším přečtěte recenzi,ať víte do čeho jdete..

24. února 2006

Nejlepší horor desetiletí??

Takový byl popisek k tomuto filmu na tomto webu. Proto jsem se na něj velmi těšil...až do doby, než jsem ho shlédl. Bylo to něco hroznýho...příběh v podstatatě žádný, na začátku jsem si nebyl jistí, zda se dívám na správný film, všechny krvavý scény byly v traileru...a to nepočítám různé nesrovnalosti. Nechápu, jak na to můžou amíci hromadně lozit do kin. Zlatý Saw...

24. února 2006
avatar uživatele
60 %

předpremiéra

Já jsem film včera (úterý) viděla. Takže o něm můžu mluvit. V celém filmu je jen sex a krev. Podle toho si jistě najde své oblíbence. Jinak v něm bylo vykresleno, že Slovensko (ne Česko) je totálně zkorumpované. Na druhou stranu působila celkem humorně sem tam prolínající se čeština. Jako třeba oznamování stanice nádraží a české a slovenské písničky na discu.

22. února 2006
avatar uživatele
Pat
...
20 %

Český Krumlov - Bratislava

Film som videl. Je to natáčané prevažne v Českom Krumlove (viem to pretože tu bývam aj keď som Slovák) a vo filme sa hovorí o Bratislave (poznám ju odtiaľ pochádzam :-))). Beriem to ako srandu Quentina a Rodrigueza - hľadali dostatočne neznáme mesto a štát v Európe s nádychom tajomna pre američanov, čo vôbec nebolo ťažké, pretože väčšina vôbec netuší ako mapa európy vyzerá. Hoci som Slovák a mohlo by ma to urážať beriem to ako úlet režisérov. Mimochodom filmu to veľmi nepomohlo - podľa môjho názoru nestojí za nič ani ako horor ani ako paródia. Som skamaný pretože producent a režisér sú mojimi obľúbencami.

22. února 2006

Reklama vs. Skutečnost

Hostel, byl v reklamách vynášen do velkých výšek kultovních horrorů, ale skutečnost je jiná. Než jsem viděl film- viděl jsem 3 trailery s kvalitně a krvavě udělanými scénami. Pravdou je, že jich ve filmu o moc více není. Nesrovnalosti v názvech a popisech Bratislava (v ČR) a podobné, nebudu komentovat, považuji to za zajimavou fantasii režiséra. Samotné horrové scény (kterých je bohužel jen pár) hodnotím jako mistrovsky udělané, ale zbytek filmu je až příliš jednoduchý. Žádná pořádná dějová linie ani zápletka. Dobré herecké obsazení a jejich dobré ztvárnění rolí již nezachrání celkový béčkový profil tohoto snímku.
Mě osobně tento film zklamal za některé výše zmíněné kvality filmu dávám....

22. února 2006
avatar uživatele
40 %

!!!

..vsem, kteri jsou timto filmem dotceni bych chtel jen rici, proc podobne nedavky a nazory nepisi napr. take u filmu Texasky masakr motorovou pilou..nebo si mislite, ze tam se na pockani skutecne vrazdi???..najednou jsou ze vsech patrioti a vyzaduji ve filmech striktni dodrzeni skutecnosti?..tyto nazory dotcenych Cechu a Slovaku tedy beru s velkou rezervou, protoze nejde o nic jineho, nez ze se nekdo dotkl jejich ega..holt postrelena husa se vzdycky ozve..hodnotte film, prosim, nezaujete..pro me je to typicke becko..nijak nevycniva a nic noveho neprinasi..tot vse..

20. února 2006
avatar uživatele
10 %

Je Tarantino blázen?

Měl jsem včera možnost vidět Hostel a je to velmi silné zklamání. Pokud bych měl popsat děj, tak asi jako kdyby jste si pouštěli dvě hodiny dokola záznam popravy američana Berga, prokládaný estetikou holokaustu. Nechutné. Nudné. Zhruba třetina diváků odešla. Děj je o tom jak se tři magoři potloukají Evropou, až dojedou na Slovensko. Tam je nějaké divné slečny zatáhnou do divného hotelu. No a pak už do nich divní lidé vrtají vrtačkou, štípu kleštěmi prsty a přeřezávají skalpelem achilovky. Konec šmitec. Ten co to přežije jede vlakem zase domů. Vůbec se nedivím slovenským kolegům, že tím byli dotčeni. I když ta země je ve filmu něco mezi Čechami, Ruskem, Slovenskem, Jugoslávií a Rumunskem. Hláška: "Po té válce je tam málo chlapů, takže všechny ty pussies jsou jen nažhavený na váš americkej přízvuk." Možná příští rok přijede míň amerických turistů:-) Jediné pozitivum a proto 10% a ne 0%

17. února 2006
avatar uživatele
kovi
...
10 %

Tarantino hlboko klesol v mojich ociach...ako mohol dat svoje meno pod takuto hovadinu?!...Aj ked privriem oci nad kazdym omielanym zobrazenim Slovenska (ktore sa nakrucalo zase v Cechach:-), aj tak je to jeden z najhorsich hororov, ktore som nahodou videl... Nuda, "ze vraj herci", litre krvy...primitivne az to boli. A zial si to aj zaraba.

9. února 2006

Při

shlédnutí tohoto filmu, jsem byl hodně znechucenej. čekal jsem film ve stylu Saw či Texaský masakr, ale je to naprostý propadák. Půl hodiny sex, 15 minut horor a 10 minut napětí, no prostě hrůza.
Jinak k příspěvkům předemnou. Je to trochu zbytečný se na nás rozčilovat. Prostě se natočil film a nepovedl se tak z toho nebudeme přeci dělat vědu. Ale je vidět, že někteří lidé ze Slovenska nemohou stále překousnout určité věci vůči nám Čechům.

8. února 2006
avatar uživatele
100 %

Hostel nezlepší renomé Slovenska

Slovensko je ve filmu prezentováno jako chudá země, která je stále pod nadvládou Sovětského svazu. Připadne mi to jako kdyby natáčeli minimálně před dvaceti lety. I když jsem Čech, tak cítím, že Slováci budou dotčeni prezentací jejich státu. Popravdě dnešní Slovensko vypadá rozhodně jinak, než jak je popsáno ve filmu. A pak, kde že se berou ty debilní názory Američanů (nejen jich) na Česko a Slovensko ? Tento film rozhodně nepřispěje ke zlepšení obrázku a názoru Američanů o tom, jak se žije a jak hlavně vypadá současné Slovensko.

Než jsem Hostel sledoval, dostalo se mi k přečtení několik recenzí (většina teda vycházela z trailerů), kde je film popisován jako krvavá lázeň, což se mi teda nezdá, poněvadž v prvních čtyřiceti minutách se takřka nic hrůzného a krvavého neděje. Ovšem pak začíná přituhovat a dojde i na krvelačné scény. Na to, jak je film prezentován, jsem čekal daleko více brutality a krve.

8. února 2006
avatar uživatele
80 %

Moj nazor

podla mojho nazoru to ludia pisuci predo mnov zjavne nechapu to ze kazdy je len to co zo seba robi..a pokial nas zvysok sveta vidi ako centrum mucenia..a podobnych veci mozeme si za to sami..konec-koncov aj negativna reklama je predsa len reklama. podla mna sa ten film urcite oplati pozret a pokial vynechame nase niekedy az prilis silne nacionalisticke citenie mozeme mat z jeho pozerania celkom fajn zazitok....

4. února 2006
avatar uživatele
10 %

Nehoraznost

Tento film pekne zhovadil Slovensko aj Česko toto by vobec nemalo stat ale co uz ty magory Amici nic nevedia a vsetko skazia.Uz vidim ze niekde sa pocuva Gombitova na diskotekach.A vsetci vedia bravurne po anglicky toto je prepadak Amici su depkovia co nevedia rozoznat film od braku.

28. ledna 2006
avatar uživatele
rvg1
...
0 %

hnus

Tak tento film je niečo hrozné. Mal som možnosť ho vidieť, ale nemám slov. Také zhovadenie slovenska som ešte nevidel. Neviem kde na to tí ludia chodia. Podobné niečo bolo aj vo filme Eurotrip, ale tam to bola len krátka pasáž, na rozdiel od Hostelu. Sa čudujem ako to vôbec mohlo dostať do rebríčkov filmov v USA. To sa filmom ani nedá nazvať.

26. ledna 2006
avatar uživatele
0 %

Dakujem

Dakujem vam ceski "bratia", ze ste sa spolupodielali na presnom a neskreslenom vyobrazení Slovenska ako komunistickej krajiny, v ktorej male romske deti prepadavaju slusnych ludi za denneho svetla, vsetci jazdia na Volgach a Tatrach 613, v lepsom pripade na Skode 100 a 105, na diskotekach sa svieti svieckami a policajti na cestach vyhadzuju ludi z auta.
Pozrite si ten film a dufam, ze sa vam obrati zaludok ako mne. Odhliadnuc od tejto skutocnosti, a od mnozstva chyb vo filme, z ktorych je jasne ze cely dej sa odohrava v Prahe a okoli, som vacsi brak v zivote nevidel. Prave preto sa necudujem, ze je to v USA kasovy trhak.
Quentin Tarantino, ako sa zda, upada. a to nielen vekom ale aj dusevne.
Pozrite si recenzie na www.filmklub.sk a vsetko vam bude jasne.
Snad len tolko. A este raz-Dakujem vam...

23. ledna 2006