home
Faunův labyrint

NÁZORY K FILMU

avatar uživatele
90 %

Příjemné překvapení

Můj názor? Docela strhující podívaná o sadistickém důstojníkovi, který si myslí, že je pánem všeho tvorstva. Že může lidi zabíjet bez milosti a slitování, jen tak, pro své potěšení. Mimo jiné je to také příběh o matce, která se podřizuje svému sadistickému příteli a zapomíná na svou dceru, která ji nadevše miluje. A do celého snímku paralelně zařazený příběh dívky, která před realitou utíká do světa pohádek, ve kterých nachází stejné násilí jako ve skutečném světě. Nápad s vysvobozením stromu od ropuchy a posléze stvůra žeroucí nevinné děti byl opravdu vynikající a bezkonkurenční. Samotné monstrum bylo dokonale ztvárněno a nahánělo hrůzu. A konec celého filmu, který tkvěl v obětování se pro druhé navzdory vlastní smrti byl bez chybičky. Mě se tento snímek opravdu líbil. Byl dokonalým spojením všeho, což také dokáži náležitě ocenit. Dávám 90%.

5. srpna 2011
avatar uživatele
10 %

To snad ani nebyla pravda..

...je tu více možností. Buď jsem se při sledování "Fauna" také ocitla v nějakém pitomém labyrintu, druhá varianta může být, že jsem vůbec nic nepochopila, což je možný, jen se obávám toho, co ještě v životě budu muset zažít, abych pochopila i takovou hrůzu jako je tento film... a nebo je to prostě jeden z nejblbějších filmů, který jsem omylem musela vidět.____ Začíná snad v našem světě opravdu platit to, že čím větší deprese, tím větší umělecký zážitek? Tím ovšem nechci říct, že tento snímek ve mně vyvolal pocity deprese. Nevyvolal ve mně, kromě naštvání, vůbec nic, natož depresi.
Je to jako když jdete na výstavu Czech Press Photo a jedna z nejobdivovanějších fotek je popálená holčička.____Cože tedy bylo pointou? Ukázat to, že když se kolem nás dějou hrůzy, když už nevíme, kam se obrátit, tak utíkáme do svého světa, kde nám je líp, kde máme povolenou i naději na lepší konec, kde můžeme být větším "pánem" svého osudu? Ale no tak! Potřebujeme k tomu opravdu takovou nezajímavě a hloupě podanou brutalitu a mrtvou holčičku na závěr? Měla snad diváka dojmout tuhá dětská ručka nad studnou?
___Nedojalo mě nic a nepřekvapilo už vůbec nic. Postavy naprosto "placatý", od začátku do konce stejný, kromě toho, že na začátku jsou živí a na konci skoro všichni mrtví._____Obdivuju snad jen maskéra a nápad s "okorukou" zrůdou._____ Pokud se snad scénárista snažil o zfilmování jakési mytologie, která je mým znalostem hodně vzdálená, pak mi je líto, že to udělal tímto způsobem._____ A hrůzy a válečné utrpení byly také zfilmovány lépe. Dalšího komentáře netřeba, tohle mi fakt vzalo dech! Za okorukýho 10%.

11. února 2011
avatar uživatele
100 %

Nejprve jsem nějak nevěděl, co si o filmu mám myslet. Má to být pohádka, horror, nebo historický film? Brzy jsem zjistil, že je to tak trochu od každého. Film není ani zdaleka můj oblíbený žánr (jsem spíše na sci-fi), ale tohle bylo prostě super. Velmi se mi líbil kontrast reality ve válečném Španělsku spolu s "dětským světem pohádek". Atmosféra filmu byla velice ponurá a uvěřitelná. Konec filmu mě vážně dostal, tohle jsem tedy nečekal. Líbí se mi také, že záleží jen na divákovi, jak si film přebere. Byla to jen dětská fantazie, nebo skutečná realita? SPOILER! Tak jako tak, hlavní hrdinka umřela šťastná. KONEC SPOILERU! Velmi výstižná je věta v popisu filmu: "Fascinující podívaná a silný příběh o tom, že ve světě dětské fantazie se za život, čest a odvahu platí stejná cena jako ve světě dospělých."

5. června 2010

Teda nic moc

Tento film mi doporučili přátelé, kteří říkali, že se u něj rozhodně nudit nebudu. Opak byl však pravdou, možná to bude tím, že jsem film viděla v titulkách..ale u jiných filmů mi titulky nevadí, právě naopak. Každopádně děj se mi nelíbil. Nemám ráda násilnické až brutální filmy, proto mi stačila scéna s láhví a roztřískanou hlavou. Viděla jsem tento film nedávno a přitom si pořádně nemohu vzpomenout, co tam vlastně bylo, což je důkaz o tom, že mě vůbec nezaujal. Takže co se mě týče, tak na tento film se už asi nepodívám.

10. března 2010
avatar uživatele
60 %

Celkem povedené. Možná si to časem ještě zhlédnu, ale tím pro mě Faunův labyrint končí. Příběhově lepší průměr, herecky výborné a vůbec všechny oscarové sošky pochopitelné. Scénu u požírače dětí si budu určitě nějaký čas pamatovat, ale film jako celek zůstane kdesi v zapomnění právě kvůli neoslňujícímu příběhu. A také kvůli tomu, že to ve mně neprobudilo žádné emoce. I tak ale pořád převládá pozitivní pocit.

14. ledna 2010
avatar uživatele
90 %

Myslel som že tento film bude rozprávka s faunami, vílami a podobne. Keď som však zhliadol tento film, zistil som, že to tak nie je. Nechýbajú tu drastickejšie zábery, ako aj stupňovanie deja. Vrelo odporúčam pre deti aj dospelých.

29. prosince 2009
avatar uživatele
joda
...
80 %

Zajímavé

Hm, Faunův labyrint.. Slyšela jsem spoustu kladných hodnocení, přečetla jsem si, že to není tak úplně pohádka pro děti, jak to bylo prezentováno... Takže, zklamaná jsem nebyla! Pohádka to opravdu není! I já jsem musela párkrát odvrátit hlavu, koukat se na to v noci, nemám lehké spaní.. dovedu si představit, že děti, které to vidí, se budí ze spaní.. Představitelka hlavní role Ivana Baquero mi přišla velmi dobrá, její postavu jsem jí věřila. Kombinace s fantasy je zajímavá.. otázkou je, jestli Ofeliin útěk od reality do této fantastické říše byl pro ni výhrou.. Překvapili mě dvě věci: první z nich je Faun, já bych tomu tvoru nevěřila ani nos mezi očima, docela mě děsil! A Ofelie v klidu plni jeho rozkazy. Další věc je konec, nějak jsem nevěděla, co si o tom myslet.. o tom, jak se Ofelie dostala do té říše.. Už je to dýl, co jse to viděla, ale v paměti mi zůstal stále zažraný..

29. listopadu 2009
avatar uživatele
100 %

Pořádně drsná a strašidelná pohádka. Tenhle film mě někdy vyděsil víc než nějaký normální horor. Hlavně bledý požírač dětí mě fakt dostal. Gullermo del Toro pět dokázal, že je neobyčejný režisér s neuvěřitelnou fantazií.

20. září 2009
avatar uživatele
100 %

Moc hezký, působivý, emoční a do posledního puntíku sestavený film. Skvělé masky fauna a požírače dětí, drsně naříznutá kapitánova huba, ponurý děj a prostředí mi nedává jinou možnost než dát plný počet.

6. srpna 2009
avatar uživatele
100 %

Labyrinth Fauna

Tak tenhle film mě velice nadchl Ozvučnění Javira Navarateho bylo exceletní a dodalo tomuhle pochmurnému filmu dokonalost na to, že herecké obsazení nebylo nikterak napěchované zvučnýma jménama je tenhle film úspěchem

29. července 2009
avatar uživatele
100 %

to bylo tak strašně smutný.... ale přitom nádherný. válečné Španělsko, boje s partizány byly opravdu neveselé a reálné. celým filmem se nesla dost ponurá atmosféra. ale i přesto - dostalo mě to až do morku kostí

31. května 2009
avatar uživatele
90 %

Faunův Labyrint

Fantasy a válečná realita, někdo by řekl, že tyto dvě složky by nešly skloubit, aniž by to byla úplná blbost, omyl režisér Guillermo del Toro to dokázal. Ze začátku film působí spíš jako pohádka, ale po pár minutách je všechno jiné. Mě osobně se líbily spíš ty fantasy scény, protože ty válečné byli na mě moc brutální. Naštěstí je v tomto filmu krásná animace malých víl, které doprovází nádherně zpracovaného fauna. Dokonce jsem na konci měla slzičky na kraji. Opravdu až na ty scény mimo ,,pohádku".

11. května 2009
avatar uživatele
60 %

Já nevím...

Filmů mixujících svět dětské fantazie a všední (válečné) reality už bylo natočeno několik, v tomto ohledu není Faunův labyrint nijak výjimečný. Nabízí se mi srovnání už třeba jen s otřepanou, ale skvělou Narnií (díl první). Bohužel jsem od filmu čekala více, více fantazie, více pohádky, více kouzel - ale vlastně ta fantazie, která se všude propagovala (masky, výprava, Oscaři atd.), nakonec hrála docela okrajovou roli a musím říct, že v tomto ohledu mě film zklamal. Je tady přesně dobře vidět, jak funguje distributorská propagace: lživě... Navíc mi Oféliino sebeobětování vzhledem k předchozímu jejímu chování nepřišlo nijak srdcervoucí - prostě protože její předchozí chování ve mně k ní neprobudilo sympatie - akorát naopak jsem měla pocit, že nechat zemřít dítě je skutečně pokus o to být za každou cenu antihollywoodský a docela mě to naštvalo. V příběhu prostě kvůli jeho zpracování nevidím žádnou převratnou sílu a poslání. Jak říká Omarovic, je to podivný mix, který neví, čím chce být... Príběh partyzánských odbojářů mne vůbec nezaujal, sadistický Frankista byl - ok - správně úchylný, ale to jsme viděli taky mockrát, no a pohádkový příběh Ofélie, resp. její útěk od reality prostě mohl být mnohem výraznější, důslednější... zajímavější... Přesně souhlasím, že vlastně v něm o nic nešlo. A ono odhalení, že je to fakticky jen fantazie, mělo přijít v jiný moment a když už, tak mnohem s větší parádou... Dávám 60 % jen za vizuální stránku a naturalismus

10. května 2009
avatar uživatele
90 %

Film s hlubokou myšlenkou a jeho provedení je naprosto fascinující. Úžasné efekty a vyobrazení jednotlivých částí. Ale něco co filmu musím také přisoudit to, že je zvláštní. Svým způsobem má pozitivní konec. Co se týče výkonu herců. Malá Ivana Baquero mně přiššla chvílemi starší. Ale na svůj podala výborný výkon, stejně jako největší záporák z říše lidí - Doug Jones. Některé záběry nebyly ani tak drsné, jako spíše nechutné. Ale dávám 90%.

6. dubna 2009
avatar uživatele
Elik
...
90 %

Tento film mi přišel opravdu zvláštní, po jeho dokoukání jsem měla velice smísené pocity, některé části filmu mě odpuzují svou krvavostí a až nepříjemnou realičností, smíchání válečného dramatu (partizánského boje) a velice tajemného fantazy byl ale skvělý tah.

3. dubna 2009
avatar uživatele
60 %

Disaster Movie mi úplně zastínilo na nějakou dobu oči. Potřeboval jsem nějakou nalejvárnu, protože po tak debilní hovadině už bylo na čase, všechna ta ocenění, které si film vysloužil, mě přesvědčovala čím dál víc, tak proto, že se jedná o neamerický film, ale že bych byl nějak speciálně nadšen? To, že se jedná z části o pohádku pro děti, bych mohl ještě tolerovat, ale celý pohádkový příběh byl kažen jen co je pravda. Z velké části mi přišel způsob vizuálních efektů podobný Hellboyovi, vždyť tyto oba filmy jsou od stejného režiséra, tedy od Guillerma del Tora. Když už se pustil do efektů, mělo tomu tak zůstat po celou dobu. Nebyl jsem si vůbec jistý tím, zda jde opravdu o nějakou legendu o princezně, která se má vrátit ke svému lidu. Spíš mi to připadalo jako výtvor čisté fantazie, proto jsem nevěděl, čemu mám věřit, když se na jedné straně rozevřou a zavřou zdi a pak, když postava mluví s někým, kterého vidí jenom ona. No jedná se prostě o film, který je realitě velmi vzdálený. Když se na to podívám z jiné stránky, vyjde mi, že na jedné straně se odehrává pohádkový příběh a na druhé straně zcela bezduchý průběh situace, ve které vlastně o nic nejde. Jelikož se děj odehrává za druhé světové války, tak vzhledem k situaci lidí, kteří se nechtějí podrobit, jsme zde museli sledovat i násilné způsoby boje. Brutalita zde nebyla vůbec na místě. Viděli jsme tu sice pár přestřelek i pár oku nepříjemných scén, ale jako horror nebo thriller to tedy vůbec nevypadalo. Jediné scény, které mě zde bavily, byly ty, kde se odehrával ten pohádkový příběh. Ten mi nabídl i pár zajímavých tvorů, ale i ten nejstrašidelnější zde nepobyl ani pár minutek. Vlastně i ta pohádka byla úplně o ničem. Veškeré snažení zde kazili normální reální lidé, jejichž pohnutky mě nudily ještě víc. Přestřelky byly nudné, v ostatních scénách se nic nedělo, do jediné postavy jsem se nevžil, hlavní příběh byl nakažen neustálou lidskou realitou… Torův Hellboy vypadal skoro stejně, i zde se objevilo pár zajímavých věcí, které stejně neměly význam. Přidávám pár procent za španělskou produkci, ale jinak jsem čekal víc.

14. března 2009
avatar uživatele
Meky
...
70 %

****

Nebudu si nic nalhávat, tohle je přesně ten žánr, kterému se vyhýbam oklikou a který zrovna moc nemusím! Okouzlující pohádka zkřížená s realitou, navíc drsnou a brutální! Jde to dohromady?? Guillermo del Toro se pohybuje v těchto žánrech často, kříží je, mixuje, prostě to vždycky nějak splácá dohromady! A výsledek? Určitě pro drtivou většinu populace něco úchvatného a neopakovatelného! Ale jsou i vyjímky, kterým to nevyrazilo dech jako ostatním, ale zase tak špatné, aby to kritizovaly to taky nebylo! To této kategorie se řadím já. Ten ostrý kontrast mezi dvěma světy byl až příliš silný a mě dosti oslnil! Ale když se nad příběhem celkově ohlednu, tak to dokážu překousnout. Co mě nadchlo nejvíce, je bezesporu vizuální stránka filmu, především "pohádkového světa". Kostými a masky byly fakt úchvatné! Faun byl pěkne vymyšlený, stejně jako "požírač víl". Jako, strach z nich nešel vůbec, ale byly pěkně propracovaní! Pěkná byla i kamera a hudba! Herci rovněž nezůstali pozadu. Představitel záporné postavy, Sergi López, byl vynikající! I když to byl "hajzl jak prase", tak předvedl kvalitní výkon! Mladá Ivana Baquero taky velmi dobrá! Jedním dechem: je to báchorka, ale krásná! :-) Nechtěl jsem hodnotit moc vysoko, ale když připočtu originální zakončení a žádné technické nedostatky, tak mi vychází krásných...

10. března 2009
avatar uživatele
100 %

100% je málo!

Já nemám slov. Pro mě je film jak zásah z nebes. Něco tak krásného, lidského a zároveň brutálního jsem dlouho neviděl. Od teď se stal Guillermo del Toro mým oblíbeným režisérem. Jemu skládám hlubokou poklonu. Je vážně štěstí, že se toho ujal a udělal z toho to, čím film je a to magickou záležitostí. Je to sice pohádka, ale zároveň se zde prolínají prvky dramatu a do toho ještě zuří válka. Tolik zkombinovaných žánrů, to je paráda. A aby toho nebylo málo, tak všechno, úplně všechno, je ve filmu naprosto geniální. Pro mě je to rázem srdeční záležitost. Možná to také umocnilo to, že jsem film pozoroval v italštině a ten jazyk tomu dodával na kouzelnosti, ale bez toho by to také určitě bylo úchvatné. Nebudu šetřit superlativy. Je to ohromě zajímavé. Příběh mě vážně dojal a už hodně dlouho se mi nestalo, abych se do filmu takhle zažral. Původně jsem myslel, že to bude nějaký horror, po kterém nebudu moc spát. Přemítal jsem o tom, jestli bude faun děti žrát nebo zabíjet jen tak pro zábavu, ale to jsem se dost přepočítal. Na brutální scény tu byl někdo jiný. A Kapitán si nezadal i se sérií Saw. Kdybych uvažoval, jaký svět se mi líbil víc, jestli reálný nebo ten pochmurný pohádkový, zvolil bych rozhodně pohádkový, který se mi nevýslovně zalíbil a jeho kulisy byly famózní. Neuvěřitelné, že něco takového vytvořili za 19 milionů dolarů. I podoba různých příšer mě dost překvapila. Žádné zrůdy, ale zajímavé potvůrky, jak jinak to popsat. Požírač dětí nemá obdoby. Zkrátka na vás zanechá nezapomenutelný dojem, to mi věřte. Tak ale učiní celý film. Ještě se musím zmínit o Ivane Baquero. Na to, že jí bylo v době natáčení 12 let, to zahrála naprosto s přehledem a myslím, že jí čeká zářivá budoucnost, tento talent nemůžou jen tak přehlížet. Věřil jsem jí každý projev emocí a na konci jsem jí vážně litoval. Ano, ten konec. Nasadil mi brouka do hlavy a to je moc dobře. On mě utvrdil v tom, že toto umělecké dílo nemá sebemenší chybičku. Kamera, vedlejší herci i hudba, není co dodat. Hudba byla vážně podmanivá a ty libé tóny mi utkví na dlouho v paměti nebo alespoň budu poslouchat soundtrack, který patří mezi nejlepší vůbec. "Absolutně dokonalé", to vystihne Faunův labyrint nejlépe.

2. března 2009
avatar uživatele
100 %

...

Nemám k tomu, co bych řekl. Tohle prostě musíte vidět. Je to nádherné, strašidelné, lidské, do detailu promyšlené, chvílemi i nechutné, ale zkrátka super. Konečně film, který je neanglicky mluvený a je to tak možná i lepší. Mrkněte na to, budete se bát, budete se těšit co bude, budete tajit dech...

4. února 2009
avatar uživatele
100 %

Dech beroucí..

Ti Mexičani mě zničí... Nejdřív Alejandro Gonzáles Iňárritu, teď Guillermo del Toro... Já vím, Faunův labyrint je koprodukční počin, tedy Mexiko s USA a Španělskem dohromady, ale míra zde obsažené citovosti musí pramenit z hluboce intuitivních duší, které v odosobněném světě ještě nezdegenerovaly. Nesmírně smutná záležitost. A ve své hloubce a niterných nadějích fascinující a poutavá. Podlehl jsem kouzlu tohoto emocionálního eposu natolik, že jsem si málem uvařil nohy na radiátoru, než jsem se trochu vzpamatoval a zase je sundal. A pozor! Je to příběh. Není to pohádka, je to fantazijní příběh. Příběh dívky, která v těžké době utíká do fantazie a já, pár minut po skončení filmu, bych jí moc přál, aby ten pohádkový svět byl skutečný místo toho krutě obyčejného... Tento pohádkový příběh by v žádném případě neměly vidět děti, rozhodně ne ty dnešní. Snad dřívější děti, odkojené drastickou pohádkovou klasikou, takové, které poznaly bolest a smrt, ty by asi rozuměly. Vizuální stránka je velmi, velmi naturalistická a ve spojení s neuvěřitelně silným a zlehka odvíjeným dějem a již zmiňovanou emocionalitou, tvoří celek, jenž je vzdor fantaskním prvkům působivější než kdejaké drama. Nevím proč, už při prvním pohlédnutí na snímky z filmu kdesi v tisku jsem tušil kultovní záležitost. Dodatek (26.3.): Před několika dny vyšlo DVD Faunův labyrint v příloze časopisu. Byl jsem přirozeně zvědavý na český dabing. Není to zlé, jak jsem se obával, ale pokud můžete, pusťte si ho přece jenom v originále, má to mnohem větší šťávu.

3. ledna 2009
avatar uživatele
90 %

Tak to vidím já...

Od téhle pohádky jsem čekal lecco, ale rozhodně ne jednu z nejlepších podívaných, co jsem viděl. Teprve teď věřím, že Hobit je v dobrých rukou, protože Del Torovi se povedlo něco podle mě opravdu výjmečného. Krásný a zárověň děsivý pohádkový příběh, který nadchne i někoho, kdo pohádky moc nemusí (třeba mě). Někomu by možná mohl vadit kontrast mezi fantastickým vysněným světem Ofélie a krutou realitou (film na mě někdy působil jako dva v jednom), ale mě se to nakonec líbilo. A konec by probudil emoce i v kusu kamene.

3. září 2008
avatar uživatele
80 %

EL LABERINTO DEL FAUNO BY 2MIG1

guillermo del torovi se podařilo něco úchvatnýho... už tak silný dramatický příběh malé ofélie, okořenil notnou dávkou svojí fantazie a vytvořil směsici několika žánrů - drama, fantazy, pohádka, horor - kde všechno dohromady stoprocentně funguje... i když si to možná nemusí někdo myslet... úchvatnou vizuální stránku zde podbarvuje podmanivá hudba s magickým hlavním motivem... výtečný byl i výběr herců a režisér nesáhnul vedle ani co se týče obsazení ofélie, a obsadit dětské role bejvá většinou to nejtěžší... zkrátka a dobře - faunův labyrint je jeden z nejoriginálnějších filmů loňskýho roku...

24. srpna 2008
avatar uživatele
90 %

Pohádka a thriller v jednom. Za prvé musím zdůraznit klady. Na filmu je velice pěkné ztvárněné skryté fantasy prostředí. Velmi se líbil druhý úkol. Byl velice napínavý. Líbily se mi barvy, krutost té ztvůry. Dále průchody pomocí namalovaných dveří. Maličké víly byly roztomilé a také starý Faun. Film mám v originální španělšině a jelikož ji studují, byl film pro mě dalším přítosem. Skvělá byla i krutost nacistů a samotný konec, kdy se princeznička mohla vrátit domů.

16. července 2008
avatar uživatele
100 %

Hezká "pohádka"...

Faunův labyrint se mi na jednu stranu strašně líbil a na druhou sem chtěla odejít ze sálu. Nakonec sem vydržela do konce a nelitovala. Byl to neuvěřitelně silnej příběh. Film krásně ukázal kam až sahá dětská představivost a že si i z válečnýho období udělá hezkou dobu. Některý scény byly opravdu drsný, ale to k válce patří. Jeden z mála filmů, kterej byl opravdu povedenej, ale podruhý už bych ho asi vidět nechtěla...

8. července 2008
avatar uživatele
100 %

Un Fauno

Takových filmů je málo-akce, příběh, napětí a pohádka v jednom...Příběh o nacistickém Španělsku, kde pohádky stále existují je naprosto úžasný a romantický svět, o kterém čteme již jen v knížkách. Kdo by se nechtěl setkat s faunem, byť je to trošku grázl?Kdo by nechtěl utíkat před požíračem dětí?Já tedy ano, i se stát nástupníkem v říši nadpřirozených bytostí, byť bych měl zemřít. Tleskám všem, kdo se na tomto filmu podíleli-bravurní výkon

P.S. I kvůli tomuto filmu se mi začíná víc a víc líbit španělština :)

24. června 2008
avatar uživatele
100 %

Nádherný a smutný film

Mají ho pěkně udělaný hlavně dobrý děj triky hudbu . Film ve mě zanechal smutný dojem jak to skončilo , ale jinak vážně pěkný film.Kdo ho neviděl přichází o dobrý film.

5. června 2008
avatar uživatele
100 %

100%

100% dávám opravdu výjimečně, ale tohle byla nehorázně dobrá záležitost. Vše podstatné shrnuli už hodnotící přede mnou. Ale moc by mě zajímalo, jestli je i v oficiálním dabingu špatně přeložena hláška Fauna o tom, aby se Ofélie podívala na svý pravý rameno na znamení. Dívala se totiž na levý :)

31. května 2008

el laberinto del fauno

Guillermo del Toro je vskutku talentovaný režisér. Z jeho filmů, které jsem doposud viděl, mě ani jeden nezklamal - Blade 2 se mi hodně líbil, Hellboy mě nadchl... no a Faunův labyrint mě přímo okouzlil! Před tímto dílem, které si Guillermo natočil čistě sobě pro radost, prostě a jednoduše smekám! Faunův labyrint přináší ve všech ohledech kvalitní filmový zážitek. V první řadě musím pochválit děj. Neříkám, že by obě dějové linie byly nějak extra originální a složité. To fakt ne. O to tady ale taky nejde. Důležitější je to, jak jsou obě linie působivé a dechberoucí (ať už samy o sobě nebo jako celek). „Válečná“ část působí opravdu hodně realisticky, v některých částech (např. mučení zajatců) až naturalisticky. Lví podíl na tom mají skvělé masky a vizuální efekty (viz třeba Kapitánův úsměv „od ucha k nosu“) a bezchybné herectví hlavní mužské postavy. Sergi López ztvárnil svého fašistu tak dokonale, že jsem měl chuť ho po deseti vteřinách jeho působení na plátně nakopat do zadku... „Pohádková“ část je o dost působivější a zajímavější, o to víc zamrzí, že se ve filmu neobjevuje častěji - podle mě by si totiž rozhodně více prostoru zasloužili jak charismatický Faun, tak i hrůzu nahánějící Požírač dětí (jinak musím říct, že scéna s tímto stvořením byla vrcholem celého filmu). U těchto dvou bytostí opět chválím efekty a masky... No a teď se dostáváme k největší hvězdě filmu, která je zároveň jednotícím prvkem pro oba již zmíněné světy. Ivana Baquero ukázala, že má v sobě velký herecký talent - a jsem si jist, že to rozhodně ještě někam dotáhne... Faunův labyrint je opravdový majstrštyk, který si všechna ta ocenění a uznání, která získal, právem zaslouží.

7. dubna 2008
avatar uživatele
90 %

aj ked som cakal viac fantastickejsi film, vobec to nemenilo nic na tom, ze to je vynikajuci film.urcite kazdeho pri nom aspon raz zabolelo pri srdiecku,aky dokaze byt clovek...

19. března 2008
avatar uživatele
Pony
...
90 %

Uchvacující a dech beroucí film originální každým coulem. Všechny ceny, které tento snímek získal, si právem zaslouží. Ať už se jedná o masku Fauna a Požírače dětí, ketří byli opravdu skvěle udělaní, nebo za scénář nebo vůbec za celý film. Režisérovi skládám hold za to, jaký silný příběh vymyslel a následně dovedl do reálu. Něco tak, dobrého už jsem dlouho neviděla. Rázem se u mě dostal na špičku nejlepších reisérů. Je mi velmi líto, že nebude točit Harryho Pottera sedmičku. Držela jsem mu palce. Určitě by se s filmem porval lépe než Yates. Jestli se někdo domnívá, že film má špatný konec, opravdu ho nechápu. Já vidím konec dobrý, není tam nic smutného. Film je místy trochu násilnější, ale když se dovrátíte dá se to přežít. Silnější osobnosti než já, to zvládnou přejít bez mrknutí oka.

16. března 2008
avatar uživatele
90 %

Trochu jsem se bála si tento film vůbec pustit...už jenom kvůli těm podivným tvorům...při sledování labyrintu jsem si uvědomila, jak strašně moc je nemám ráda...ale to na kvalitě filmu vůbec nic neubralo. Krásné fantasy...efekty byly úplně sqělé, herecký výkon té maličké taktéž... Musím uznat, že i ti podivní tvorové se vyvedli:) Když se objevily závěrečné titulky, bylo mi to opravdu líto...protože princezna Ofélie ve svém království...to musí být úžasná podívaná...

5. března 2008
avatar uživatele
90 %

parádička

Tak tento film na naozaj dostal. Velmi dobrý "rozprávkový" dej, a skvelé vizuálne efekty, hlavne zranenia boli dobré podané. Ked si ten otčim zašíval tie rozrezané ústa, tak som normálne zrak odvracal. No a to pri filmoch vydržím vela. Ešte sa mi páčilo to monštrum s tými očami na rukáchy bolo tiež originálne. Film sa mi velmi páčil a určite si ho ešte minimálne raz pozriem

25. února 2008
avatar uživatele
ja93
...
100 %

el torro

--španělština, faun, diktátorský Vidal, válka, dětská fantazie, skvělé kostými, jedinečná hudba--
Faunův labyrint má tohle vše i mnohem víc. Je krásný, dojemný a originální. Úžasné*

5. února 2008

Faunův Labyrint mě musím říct velice mile překvapil!!Film bez hvězd avšak s velice schopným režisérem...je pro mě jedním z nejlepších filmů roku 2006!Krásná...avšak hororová pohádka na mě zapůsobila jak málo který film...!Byl zde krásný,křehký příběh,hudba,kostýmy...!Opravdu prostě musím říct,že to celé na mě moc zapůsobilo..a ikdyž tam byli občas tak trošku hluchá místo...bylo by hříchem tento film neshlédnout pro mě!

3. února 2008
avatar uživatele
100 %

Dva světy

Ukázka propojení dvou světu, pohádkového a reálného, z úkazem na to, že reálný je mnohem horší.
Musím říct, že se mi hrozně líbí faun, jak chodí na těch kozích nohou, a taky rohy.
Někdy ale na mě příliš silná brutalita, a výjevy v doupěti požírače dětí jsou taky dost nářez.

25. ledna 2008
avatar uživatele
100 %

El Laberinto del Fauno

Fantasy terror - fantastický tenor mezi filmama, jinak krutý a krutější... příběh z války trochu víc jinak...
Nikdo nemůže vědět jak TO dopadne pokud se do toho taky nenamočí, neskutečná hra s kamerou a s fantazií, necitlivá nacistická nátura, skutečně propracované efekty a perfektní výkon i když drastickým způsobem záměrně zpracovaný děj...

15. ledna 2008
avatar uživatele
80 %

Maribel Verdú

Děj filmu se pohybuje mezi lidským světem a světem fantasy. Stejně tak se pohybuje i mezi žánry. Trochu válečné drama a trochu pohádkové fantasy. Příběh je hodně zajímavý, ale nenadchne.

3. prosince 2007

Příběh z jiného světa

Zas jeden povedený kousek s neotřelou nápaditostí. Nejprve bych chtěla pochválit tvůrce traileru, protože je v něm obdivuhodně zahrnuto absolutně všechno. Dokresluje ho podmanivá melodie, která se opravdu vydařila. Kdo chce vědět, co může od filmu očekávat, určitě se na něj mrkněte!;) Když už jsem zmínila úvodní melodii, musím říct, že i celé hudební pozadí dokáže naprosto sugestivně vtahovat diváka do děje. Co se týče té pohádkové složky, tak jsem naprosto nadšená ze všech fantazijních postav, které zde vystupují - dokonalé propracované, nezbývá než chválit a zase chválit!:) Upozorňuju, že je zde i několik docela drsných scén a že to rozhodně není pohádka pro malé děti, jak by se mohl někdo mylně domnívat. Ještě musím pochválit kameramana:) Je to jeden z těch filmů, které si určtitě zapamatujete a věřte, že ho s žádným jiným nezaměníte.;-) Dávám 84,999%

19. listopadu 2007
avatar uživatele
100 %

úžasný

Tak to byl fakt nářez!! Hudba, kamera, scénář a hlavně úchvatný herci... naprostá nádhera. Hodně smutnej film, na kterým je hrozný to, že realistický scény jsou mnohem brutálnější než ty "pohádkový" :-(
Já osobně bych ještě dala nějakou cenu tomu, kdo vymyslel "příšerku bez očí", je geniální!!

18. listopadu 2007
avatar uživatele
100 %

Úplně souhlasím s tím, co napsala Rexík (nebo s tím, kdo to napsal původně...). Po dlouhé době mě nějaký "čerstvý" film nadchl - ohromil, vyděsil, rozplakal... opravdu genialní, vyvedená věc! Slečna Baquero mě svým vykonem úplně ohromila, doufám že o ní ještě uslyšíme. Nenapadá mě co vytknout, kostými se opravdu povedly (tu zrůdičku bez očí vydejchávám ještě teď ), hudba mi vyrazila dech a hrozně se mi zalíbilo že není slyšet ZASE ta zevšednělá angličtina.

24. října 2007
avatar uživatele
kin
...
80 %

Naprosto souhlasím s ShaoFuTzerkou.... Film je hodně "drsný". Nedovedu si představit, jak by na tuto "pohádku" reagovala moje 5ti letá setřenka.... Prakticky hned od akce "láhev" jsem se jen obávala, co bude v dalším záběru... Kapitán Vidal byl skvělý (vím, píše to tady naprosto každý, ale přesto jsem to musela "potvrdit") tak nechutný člověk se jen tak nevidí... Během šití (které jsem celé neviděla- jsem "slabší povaha") měl dokonalý výraz... Celkově na mě všichni herci působili velmi přesvědčivě... Mercedes a její akce "nožík na loupání brambor", její vztah ke kapitánovi i Ofélii (taky "fajn"!!!), byla neuvěřitelně přesvědčivá(promiňte, neustále opakuju stejný slova, ale momentálně mě žádný jiný nenapadaj). Trochu mě zklamala snad jen ta slepá příšer(k)a.... Od té jsem čekala trochu víc (po grafické stránce)........... Film nebyl rozhodně ani legrační, ani veselý... Byl smutný, depresivní a stašidelný....

24. října 2007
avatar uživatele
80 %

Hodně silný film. Všechny superlativy už tu byly vesměs zmíněny, takže jen pochválím nečekaně dobré a fungující propojení obou rovin filmu (přičemž mě osobně se nakonec o něco víc líbila ta rovina reálná, z které Ofélie uniká) a perfektní, skvěle padnoucí a působící závěr.

22. října 2007
avatar uživatele
100 %

krása

Už dlouho sem tento film chtěla vidět. Teď když sem konečně měla tu šanci, tak jsem byla naprosto unešena. Moc se mi líbil Faun a druhá příšerka s očima v rukou :)...Labyrint byl naprosto malebný svět. Španělština byla docela příjemnou změnou od angličtiny, protože dodá na autentičnosti. Vidět tento film jednou rozhodně nestačí...už se na něj chystám znovu :).

21. října 2007
avatar uživatele
90 %

Tenhle film se mi strašně líbil ale opravdu dětem bych to nedoporučovala. Byli momenty kdy jsem si zakrývala oči jak to bylo strašné. Ale film byl dobře zpracován.

18. října 2007
avatar uživatele
90 %

Narozdíl od W-A-R-M umím ocenit dobrý film, když ho vidím :D
Masky byly perfektní, hudba byla taky skvělá a výprava přímo boží. Přestože jsem drtivou většinu příšerek (slovy dvě - Fauna a .. no..toho bezokatýho) viděla na fotkách, na plátně působili úžasně a vyloženě děsivě. Gillermo se evidentně pohybuje ve stejný sféře jako já (což mu přidává body :) Sice naturalistická stránka filmu (viz. boje nacisti vs. partyzáni) byla dost tvrdá i na mě (párkrát jsem musela zavřít oči), tak dojem z krutosti tý doby byl intenzivnější, než všechny ostatní filmy o druhý světový válce dohromady. Pravda, dějová linie byla tak trochu předvídatelná a nejlepší film, kterej jsem kdy viděla to taky nebyl... ale snímek to byl kvalitní, dobře natočenej... kdyby to šlo, dám 99%... Takhle dám jen 90%

11. října 2007
avatar uživatele
80 %

A po těch 100% trochu špatné stránk

Co říct o labyrintu? Nepochybně velmi silný film. Atmosféru si držel opravdu výbornou po celou dobu. Dojem z filmu ve mě dozníval ještě když jsme už byla doma a tak o můžu přirovnat k zážitku ze Zkrocené hory - z té jsme byla taky pěkně dlouho paf. Ale co bylo na Labyrintu špatné? no vyloženě špatné nebylo nic, ale nesedělo mi pár věcí, asi jsme je čekala jiné a tak mě iritovaly. Nejzávažnější z nic je asi osoba samotného fauna. Rozhodně jsem nečekala starého nemohoucího staříčka, ale přesně takhle na mě v některých scénách působil. Taky jsem čekala trochu méně fašounské reality a více té pohádkové stránky filmu. Ale jak už jsem řekla, na faunovi není nic vyloženě špatného, ale něco mi tam strašně moc chybělo. Bohužel nevím co to bylo, možná názor změním časem.

9. října 2007
avatar uživatele
100 %

Bylo pár momentů kdy sem byla nucena zavřít oči, ale tenhle film se mi opravdu moc moc moc líbil.....

27. září 2007
avatar uživatele
100 %

Hodně silný film. Všechny superlativy už tu byly vesměs zmíněny, takže jen pochválím nečekaně dobré a fungující propojení obou rovin filmu (přičemž mě osobně se nakonec o něco víc líbila ta rovina reálná, z které Ofélie uniká) a perfektní, skvěle padnoucí a působící závěr.

19. září 2007
avatar uživatele
80 %

Od Začátku mi bylo jasné,že tahle pohádka nebude určená dětem,ale dospělým.Po shlédnutí musím konstatovat,že je určená pouze značně otrlým dospělým.První momenty ještě vypadají docela v pohodě(i když se tam vyskytují zlí nacisti),ale pak přijde rozbíjení obličeje lahví,rozřezávání pusy,trhání hlav vílám a tak podobně.Teror se ovšem neomezuje pouze na fyzickou stránku a tak snad nejbrutálnější scéna mi přišla ta,kdy sadistický Vidal(opravdu hnusný Sergio López)chce po koktavém partizánovi,aby napočítal do tří bez zadrhnutí.Opravdu vám dodporučuji nebrat na toto děti,nebo jim zaděláte na pořádné trauma.Nicméně pokud máte silnější žaludky,pravděpodobně oceníte s jakou lehkostí a invencí vám Giullermo del Toro své nejnovější dílo servíruje.Oba světy(ten náš a ten Faunův) stvořil po vizuální stránce naprosto úchvatně,jejich prolínání působí zcela nerušivě a člověk to prostě hltá plnými doušky.Může jen zamrzet,že del Toro nakonec nevzal režírování Harryho Pottera.Kam se co do působivosti hrabe na Fauna Voldemort.Chování Fauna je celou dobu velmi nejednoznačné a až na konci se ukáže jestli patří mezi hodné nebo zlé.Na jeho působivostí má kromě režiséra podíl vyvedená maska a především mim Doug Jones pod ní.Ten si pro tuto postavu vymyslel sestavu pohybů,díky nimž vypadá strašidelně a nebezpečně.Nakonec se stejně ukáže,že horší svět je ten obyčejný,i dkyž i tam platí,že zlo je po zásluze potrestáno(což se bohužel úplně běžně nestává).Tuhle po právu kultovní(spíš než bezchybnou)záležitost byste si neměli nechat ujít..

5. září 2007
avatar uživatele
90 %

Faunův labyrint

Je sice pravda, že jsem o Faunově filmu už četla v jednom časopise a věděla jsem, že to režíruje del Toro. Ale nenapadlo mě, že by to mohlo být ve španělštině. A to se to odehrává ve Španělsku (vidíte, jak na nás ta angličtina působí?:)). Sice mě to překvapilo, ale španělština je strašně hezký jazyk, tak se hezky poslouchala. Film Faunův labyrint se mi moc líbil, protože se tam mísily fantasy prvky s krutou realitou. A musím se přiznat, že některé scény mi naháněly husí kůži, a to pořádnou:) Ačkoli dopadl film jak dopadl, skončil happy endem, protože Ofélie našla svoje štěstí...

31. srpna 2007
avatar uživatele
90 %

Na tenhle film jsem se opravdu těšila a očekávala jsem opravdu hodně. A tadááá! Splnilo to všechna moje kritéria. Ze začátku jsem si sice říkala, na jakou pohádku jsem to šla, ale o opaku mě utvrdilo už jenom to umlácení láhví. Taky mě okouzlila španělština, ale trvalo mi děší dobu, než jsem se aklimatizovala (jsem prostě zvyklá na angličtinu (: ). Film byl ale opravdu nádherný... Samozřejmě za to mohla i hudba (mimochodem, už dlouho jsem tak úžasnou hudbu neslyšela). Slabší efekty se dají prominout a masky? největší plus filmu. Ten faun mě zas tolik neokouzlil (ale byl fajn), ale ta bílá příšera?! Měla jsem z ní noční můry (: . To s tima očima v rukách bylo perfektní (: . A ten otčím... něčím mi děsně přopomínal toho záporáka z Schindlerova seznamu... A ještě ke konci... Opravdu mě to dojalo. Až k slzám (:

30. srpna 2007
avatar uživatele
100 %

nejlepší film

Pro mě byl Faunův labyrint určitě nejlepší film, který jsem letos viděla a myslím, že bude dlouho patřit mezi mé nejoblíbenější filmy. Velice oceňuji to, že to nebyl nějaký další velký Hollywoodský "megafilm". Moc se mi líbilo zpracování a vůbec celková atmosféra filmu, která je tak trochu fascinující i depresivní zároveň. Když jsem šla do kina, tak jsem čekala pohádku pro děti, ale tohle mi naprosto vyrazilo dech. Prostě super. Určitě je to film, který stojí za zhlédnutí i vícekrát.

29. srpna 2007
avatar uživatele
100 %

Pohádka pro dospělé

Pohádka a horror dohromady na tom jsem nemohl chybět. Očekával jsem toho sice víc, ale snímek nesklamal. Masky jsou jak opravdové, brutalita na plátně nahání husí kůži. A konec rozpláče i bodygaurda z baru. Konečně jsem našel něco co se liší od ostatních pohádek a dokáže si udržet její kouzlo. SUPER!!!

27. srpna 2007
avatar uživatele
100 %

Nevím, co říct...

Už se vám někdy stalo, že by zůstali VŠICHNI diváci v kinosále sedět až do skončení titulků? Mně se to stalo dnes - na Faunově labyrintu...!!!
Musím říct, že po skvělém traileru a několika plnohvězdičkových recenzích jsem čekala hodně. Ale TOHLE?!? Když film začal, překvapila mě hned první scéna - Ofelie, krvácející z nosu - ale co to, krev se náhle pohybuje pozpátku. Poté mě okouzlila nádherná hudba, kterou doprovázela zvučná španělština vyprávějící smutnou pohádku o jedné ztracené princezně.
Jakmile Ofelie s maminkou dorazila do tábora, došlo mi, že tady není něco v pořádku. A pak scéna s lahví a já pochopila, jak realistický film asi bude. Valečné drama je absolutně dokonalé, ale ještě dokonalejší je proto, že je spojeno s fantasy příběhem.
Vizuálně je film absolutně dokonalý. Temně působící kamenný labyrint, překrásný faun, požírač dětí (byl úžasný), létající víly... nádhera! Na druhou stranu je zde až přehnaně realistické ztvárnění války. Zbraně, mučení.
Představitelka Ofelie podavá vynikajcí vákon. Její rozhovor s nenarozeným bratříčkem o tom, že z něho udělá prince, pokud mamince neublíží... Ach, jo!:-( Hlavní záporák je taková svině, opravdu to nejde vyjádřit jinak. Tady se musím zmínit o scéně, kdy si zašívá ránu na obličeji. Páni!
Konec mě natolik vyvedl z míry, že jsem já (a zřejmě i ostatní lidé) nemohla skoro dýchat. Jen jsem seděla, uslzenýma očima sledovala pomalu plynoucí titulky a chtěla křičet. Jsou jen dva filmy, u kterých jsem se cítila tak mizerně, šíleně, nepopsatelně. Donnie Darko a FAUNŮV LABYRINT.
Takže tady prohlašuji, že FAUNŮV LABYRINT JE JEDNÍM Z NEJÚŽASNĚJŠÍCH FILMŮ VŠECH DOB!!!!!!!!!!!!
P.S.: Hodnocení 100% je nízké - kdyby to šlo, dám
10000000000000000000000000000000000000%.

25. srpna 2007
avatar uživatele
90 %

Přiznávám se, že jsem do kina šel přeci jen s obavami v zádech. Del Tora jako režiséra moc neznám a jeho filmy se mi vyhýbavjí jako čert kříži, a tak jsem vůbec ani trochu nevěděl, na co se připravit. Trailer vypadal velmi děsuplně a celkově jsem si dle něj utvořil trošku jinou představu o filmu, než jaký pak byl. Čekal jsem velkou výpravu po podzemní říši a ono ejhle, nebylo tomu tak. Příběh odsýpal velmi svižně, postavy byly vesměs báječně zahrané a pohádkové stvůry byly také na jedničku. Faun si mě podmanil svým zvláštním stylem řeči a také jistou poťouchlostí, které dal občas průchod. Je jen velmi málo věcí, které bych mohl Labyrintu vytknout. Vedle skvělých výkonů představitelky Ofélie, služky Mercedes a despotického tyrana v podání Sergiho Lopeze, bych možná jen jemně zkritizoval obsazení a hlavně nasazení představitelky Oféliiny matky, která byla statická a nezajímavá. Výprava i kamera si právem zasloužili Oscara. Pochválil bych scénář, hudbu a také originální španělské znění. A vám všem, co váháte a nejste si jistí, jestli to bude stát za to, říkám - BUDE!

23. srpna 2007
avatar uživatele
80 %

Tleskám

Konečně zase pořádný film, který není typicky hollywoodský. Že je točen mexickým režisérem a vůbec na celém procesu že se podíleli nehollywoodští lidé, je vidět na první pohled. Naprosto originální. Mladá Ivana je skvělá, ostatní taky. Příběh krásný. Nádherné skloubení válečné části s tou hororově pohádkovou. Efekty a kostýmy taky super. Sice jsem čekala, že se mnou budou více cloumat emoce, ale to nic nemění na tom, že je to krásný film, který prostě člověk musí vidět a nostalgicky zavzpomínat, že se dají dělat i kvalitní a originální filmy, ne jen ptákoviny, jaké bohužel Hollywood tak často vypouští do světa.

22. srpna 2007
avatar uživatele
100 %

Konečně film, který mi zvedl náladu, přestože byl spíše depresivní. Zde byla odvedena kvalitní filmařská práce, ať už jde o dobré dialogy, herecké výkony, skvělé obsazení rolí, námět a vůbec o celkovou atmosféru příběhu, který se pohybuje na hranici hororu, psychologického dramatu a možná trochu fantasy( i když zde bych to nazvala spíše myslikou). Konečně žádný přeefektovaný film, jakých je v dnešní době spousta! Faunův labyrint si jistě zaslouží opakované shlédnutí.

16. srpna 2007
avatar uživatele
100 %

Když jsem tak viděla ta slova jako faun, požírač dětí...dítě, říkala jsem si, že by to mohla být taková temnější pohádka. Čekala jsem téměř všechno, ale tohle opravdu ne. Guilermo del Toro dohromady spojil něco jako válečné drama s pohádkou, které se nádherně doplňují a jedna by bez druhé nemohla být. Scény mučení a samotná postava kapitána Vidala působí velice naturalisticky a snad lépe než ve skutečně žánrových filmech. A tohle doplňuje výborná kamera, nádherná hudba a kvalitní herci. Dokonalé...

13. srpna 2007
avatar uživatele
70 %

Osobně sem čekal víc.Hudba je tam pěkná to jo, ale občas jsem se i nudil.Trochu to zachraňují ty "hororové scény" ale i tak čekal jsem víc.

13. srpna 2007
avatar uživatele
100 %

...

Film sem viděla už dřív ale teprve teď když se dostal do kina tak sem mohla jásat pořádně...Nádherně skombinované dva světy...Neokoukané postavy hlavních hrdinů a nádherně sehraný příběh dávají hodně...Nemám slov...Prostě nádhera...Jeden z nejkrásnějších a nejdojemějších filmů...

13. srpna 2007
avatar uživatele
100 %

Španelští nácisti v pohádce

Tímto filmem G. Del Toro dokázal, že není jen výborným režisérem, ale i scénaristou. Popustil uzdu svojí fantazii a vznikla výborná pohádka, která není pro děti.. Nelze hodnotit jinak než plně zasloužilých 100%

6. srpna 2007
avatar uživatele
100 %

výborné!

když film začínal, byl jsem připraven na infantilní pohádku, prvních 15 minut to tak i vypadalo, ale pak přišla scéna s flaškou vína a (doslova:) všechno rozbila na padrť. film je vážný, ani jednou jsem se nezasmál, ale také jsem se ani jednou nepodíval jak dlouho už trvá, protože vás prostě pořád drží u obrazovky. na konci jsem měl co dělat abych udržel slzy a došlo mi, že ten pohádkový svět zas tak imaginární nebyl... doporučuji, jeden z nejlepších filmů co jsem kdy viděl.

5. dubna 2007
avatar uživatele
90 %

Výborný nehollywoodský film. Del Toro se mezi žánry pohybuje jako ryba ve vodě a až na pár okamžiků si to dobře pohlídal. Příběh je hodně zajímavý a neškodí ani dvě hodiny času. Příjemná byla ta mladičká holka v hlavní roli, ale Sergi López jako kpt. Vidal byl prostě nejlepší. Hodně slizký padouch, něco podobného jako v Schindlerově seznamu Ralph Fiennes.

4. března 2007
avatar uživatele
100 %

Je to skvělý film, na který rozhodně stojí za to se podívat. Je to naprosto jiné ztvárnění války. Příběh byl naprosto super! Konec působil opravdu dobře, moc se mi líbil. Atmosféra v tomhle filmu byla hodně napjatá a tvářila se skvěle! Prostě...super film, který 100% určitě obhájí!

24. února 2007
avatar uživatele
100 %

Kruté mýty a báje ve Španělsku

Naprosto úžasné, místy přehnaně naturalistické filmové ztvárnění války ve Španělsku konfrontováno dětskou snahou o útěk ... z nevlídného prostředí reality, která je drsná. Ale co když je ten "jiný" svět ještě drsnější a strašidelnější? Musím říct, že jsem čekal něco jiného, ale výsledek mne překvapil mnohem víc a překvapil mne pozitivně. Byl jsem napjatý, neboť atmosféra byla temná, tíživá a drsná a já se bál, plakal dojetím i doufal v naději. Prostě del Toro se předvedl a ukázal, že je velmi dobrý režisér. A ta španělština byla úchvatná!

23. února 2007
avatar uživatele
100 %

Příběh

Je asi půl druhé ráno, právě jsem se dodíval na Pan's Labyrinth a mám slzu na krajíčku. Pár lidí, co to vidělo, mi řeklo, že je to dobré, resp. že je to vynikající. Něco Vám řeknu. Ani jednou se nezasmějete, a přesto Vás konec bude hřát u srdce. Jednoznačně si ho dávám do řebříčku top ten. Možná top five. Určitě top five.

19. února 2007